تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات هر لحظه درد مردم را گفته‌ام / امیر قلعه‌نوعی

به گزارش شهروند؛ اگر در گذشته امیر قلعه نوعی فقط به علت نتیجه های تیم هایش درون زمین مورد توجه قرار می گرفت، حالا چند ماهی است یک فاکتور مهم به دلایل محبوبیتش

هر لحظه درد مردم را گفته‌ام / امیر قلعه‌نوعی

امیر قلعه نوعی: هر لحظه درد مردم را گفته ام

عبارات مهم : ایران

هدفم از بازگویی پرسشها جامعه تخریب دولتمردان نیست

به گزارش شهروند؛ اگر در گذشته امیر قلعه نوعی فقط به علت نتیجه های تیم هایش درون زمین مورد توجه قرار می گرفت، حالا چند ماهی است یک فاکتور مهم به دلایل محبوبیتش اضافه شده است هست؛ علاوه بر نتیجه های خوب ذوب آهن با هدایت قلعه نوعی در ماه های گذشته، چیزی که خیلی به دل مردم نشست و بابتش این مربی باتجربه و پرافتخار را مورد تحسین قرار دادند، سخنان او راجع به پرسشها جامعه و پست هایش در صفحه اینستاگرامی بود. او ولی تأکید دارد؛ نگرشش هر لحظه راجع به پرسشها جامعه یکسان بوده و به علت بعضی کج سلیقگی ها در گذشته حرف هایش به چشم نیامده هست. امیر قلعه نوعی در گفت وگو با «شهروند» راجع به پرسشها مختلفی صحبت کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

در ماه های گذشته شما در اینترنت و مصاحبه هایتان دیالوگ هایی را بر زبان آوردید که خیلی به دل مردم نشست؛ این عوض کردن نگرش از کجا سرچشمه می گیرد؟
استنباطم این است که بعضی رسانه ها نسبت به من کم لطفی می کنند. خداراشکر آرشیو رسانه ها و حرف هایی که در سال ها قبل زده ام، موجود هست. من فکر می کنم نگاه شما خبرنگاران عوض کردن کرده هست. همین حرف هایی که علی کریمی می زند را من سال ها قبل بر زبان آوردم ولی متاسفانه در گذشته کسی توجه نمی کرد.

شاید در گذشته اینترنت تا این حد قدرت زیادی پیدا نکرده بود…
نه، ربطی به اینستاگرام و خبر رسان تلگرام ندارد. در گذشته گروهی نسبت به من موضع داشتند و هیچ وقت مثل الان که به من دوستی دارند، واکنش‌ها نمی کردند. زمانی که سرمربی تیم ملی بودم، فدراسیون مدیر نداشت، بودجه مشخصی نبود، فوتبال هم تعلیق شده است بود ولی ما آمدیم تیم ملی را در رنکینگ فدراسیون جهانی اول نگه داشتیم، در جام ملت های آسیا آمار بسیار خوبی برجای گذاشتیم و با شکست در پنالتی کنار رفتیم. به نوعی می توان گفت، یکی از عالی ترین دوران تیم ملی را از نظر آماری داشتیم ولی دوستان کم لطفی کردند. در آن شرایط صدها مقاله علیه من نوشتند و فکر می کنم جرم من این بود که می خواستم سالم کار کنم. من در زندگی ام به هیچ کس باج ندادم و هر لحظه خدا را درنظر گرفتم. حالا که از درد مردم حرف می زنم، می گویند امیر قلعه نوعی، عوض شده است هست. عیبی ندارد، من آنها را به خدا واگذار کردم.

هر لحظه درد مردم را گفته‌ام / امیر قلعه‌نوعی

با این حال خیلی ها بر این باور هستند که شما باتجربه تر شده است اید و برایتان مهم است که حرف دل جامعه را بزنید.
من حرفم را تکرار می کنم؛ مگر قبلا حرف مردم را نمی زدم، ولی مسأله این است که آن وقت تنها بودم. آن وقت همه چیز علیه من بود. الان ولی خوشحالم علی کریمی هنگامی که حرف می زند، جامعه استقبال می کند. خوشحالم که علی کریمی مثل من مظلوم واقع نشده است.

در همین برهه ولی ماجرای آشتی کنان ها هم پیش آمد که باز به عوض کردن نگرش شما ربط داده شد.
من به این پرسشها فکر نمی کنم. آن آشتی کنان هایی که شما می گویید، شاید یک عنوان دو، سه دقیقه ای بود و تمام شد و رفت. خیلی ها بودند که کارهای بدتری در حق من انجام دادند. من ١٠ سال و ١۵ سال قبل هم در مصاحبه هایم پرسشها اجتماعی را بیان می کردم. همه صحبت هایم در آرشیو رسانه ها موجود هست، ولی همان هایی که سال ها قبل نمی دیدند، الان دوست دارند ببینند و راجع به اش حرف بزنند. البته این را بگویم که من هم خیلی اشتباه دارم؛ خدای ناکرده من معصوم نیستم، ولی مثالی برایتان می زنم. شما هنگامی که یک لیوان از دست تان می افتد و می شکند یا عمدا آن را شکسته ای یا این که سهوا از دستت سُر خورده و شکسته هست. حرفم این است که نیت ها با هم تفاوت دارد. من هر کاری کردم، خدا را در نظر گرفتم و اگر در بسیاری از مواقع اشتباه کردم، نیت بدی نداشتم.

فکر می کنید بیان پرسشها جامعه دردی از مردم دوا می کند؟
من در زندگی ام خیلی مشکل کشیدم؛ الان هم طول عمرم گذشته و عرض عمرم باقی مانده هست. می توانم مثل خیلی ها ساکت باشم و به زندگی خداراشکر خوبم ادامه دهم ولی من نسبت به مردم دین دارم. به مملکتم دین دارم. این حرف هایی که می زنیم نیز، به سود مسئولان و مردم هست. تمام حرف من این است که دولت ها باید به حرف مردم توجه کنند. به خواسته های اقتصادی و آسایشی مردم در جهت امنیت زندگی ها باید ارج قرار داده شود.

ولی خیلی ها تصورشان بر این است که این صحبت ها می تواند تخریب تلقی شود.
من طور دیگری جواب این پرسش را می دهم. ما یک کشور ثروتمند هستیم، در نفت و گاز در دنیا اول هستیم، آیا با این شرایط باید وضع هواپیما های ما این باشد؟ ما در خیلی پرسشها با استانداردهای روز دنیا فاصله داریم. از طرف دیگر، مردم کشور عزیزمان ایران نجیب ترین، بهترین، شریف ترین و بامعرفت ترین مردم دنیا هستند. مردمی که هوش و استعداد زیادی دارند، بعد ما باید از سرمایه هایمان استفاده کنیم. بیان این پرسشها هم به نفع مردم است و هم به سود دولتمردان. خدای ناکرده من هرگز قصد تخریب کسی را ندارم. ما دو بهشت دنیوی و اخروی داریم که اول آرامش است و دومی آسایش. ما اگر این حرف ها را نزنیم، اشتباه کردیم.

به گزارش شهروند؛ اگر در گذشته امیر قلعه نوعی فقط به علت نتیجه های تیم هایش درون زمین مورد توجه قرار می گرفت، حالا چند ماهی است یک فاکتور مهم به دلایل محبوبیتش

از این پرسشها بگذریم؛ ذوب آهن با هدایت شما اکنون در رده دوم جدول واقع شده است است و درست مثل پارسال در مسابقه با پرسپولیس کم آوردید.
من ابتدا باید بگویم که پرسپولیس با هدایت آقای برانکو تیم بسیار خوبی است و هیچ شکی در این خصوص وجود ندارد، ولی ما پارسال در تراکتورسازی واقعا می توانستیم تا روز آخر حداقل در کورس قهرمانی باقی بمانیم. مشکلاتی که پارسال برایمان در تراکتور پیش آمد، ۵ بازیکن را از ما گرفت، از طرفی ۵، ۶ بازیکن کلیدی مان با مصدومیت برایمان بازی کردند. من واقعا لطف بازیکنی مثل محمدرضا اخباری را فراموش نمی کنم. او با این که سربازی و قراردادش تمام شده است بود، با زانویی که مشکوک به پارگی رباط بود، برایمان بازی کرد و این محبتش را فراموش نمی کنم. بقیه بازیکنان هم این گونه بودند و با مصدومیت بازی کردند. از طرف دیگر، سروش رفیعی تاثیرگذار ترین بازیکن ما هم جدا شده است بود. با این حال تا رده سوم خودمان را کشاندیم و البته به فینال حذفی رسیدیم که با بدشانسی جام را از دست دادیم.

امسال هم در نیم فصل اول مسائلی راجع به بعضی بازیکنان وجود داشت که راجع به اش بارها حرف زدم و نمی خواهم به عنوان رفتن آنها ورود کنم، ولی واقعیت این است که هم پارسال و هم امسال می توانستیم اجازه ندهیم فاصله مان با پرسپولیس این قدر زیاد شود. اگر این اتفاقاتی که گفتم، رخ نمی داد، ما هم پارسال و هم امسال در کورس قهرمانی قرار داشتیم که می توانست منجر به کسب جام شود.

با این شرایط فکر می کنید امیر قلعه نوعی می تواند باز هم در فوتبال کشور عزیزمان ایران جام بگیرد؟
همه چیز دست خداست. ما مامور به وظیفه هستیم. باید تلاش و برنامه ریزی کنیم. ممکن است شما جام بگیری ولی تکلیفت را درست انجام نداده باشی که این جام به درد نمی خورد. ما تلاش می کنیم و وقت می گذاریم، بقیه اش دست خداست. اگر لیاقت داشته باشیم، جام می گیریم و اگر هم این اتفاق نیفتد، حتما کسی که جام گرفته، لایق تر از من بوده هست. هرچند که باز تأکید می کنم پارسال اگر فاصله اختلاف با پرسپولیس زیاد شد، به خاطر مشکلاتی بود که جهت ما پیش آمد. هرچند که واقعا فرزند های ما در تراکتور ایثار کردند.

شما چندی قبل از اشکان خورشیدی شکایتی کردید که ظاهرا هنوز مورد بررسی قرار نگرفته؛ درست است؟
بله، من از آقای اصفهانیان به عنوان مدیر کمیته داوران پرسش می کنم؛ این که یک کلوب اخلاق مدار با هوادارانی کمتر نسبت به بعضی تیم ها با غلط های عجیب داوری مواجه شده، شما هیچ تصویر العملی نباید نشان بدهید؟ ما همه اسناد و مدارک مان را ارسال کردیم. فیلم هم فرستادیم ولی هفته بعد به آن داور قضاوت دادند. اگر می خواهید به او پاداش بدهید، قضاوت دربی را به این داور بسپارید. آیا شکایت ما نباید پیگیری شود؟ من واقعا از این واکنش‌ها تعجب می کنم. ما نیم فصل اول هم چند باخت داشتیم ولی هیچ وقت راجع به داوری حرف نزدم، ولی هنگامی که چندبار یک داور اشتباهاتی را تکرار می کند، شک و شبهه ایجاد می شود. آن وقت جالب است که به شکایت ما پیگیری نمی کنند ولی راجع به مربیان و بازیکنان به ٢۴ساعت نرسیده حکم صادر می کنند.

مسأله مهمی که راجع به بازیکنان ملی پوش شما پیش آمده، خط خوردنشان به وسیله کارلوس کی روش هست؛ آیا دلخوری از شخص شما وجود دارد؟
اولا باید بگویم تصمیم گیرنده در این باره کادرفنی هست، ولی یک بحثی دارم. ریکاوری در فوتبال یک معنا و مفهومی دارد. بازیکنی که ٩٠دقیقه بازی کرده، باید در پروازی که معلوم نیست چقدر تأخیر دارد، بنشیند و به پایتخت کشور عزیزمان ایران سفر کند، ترافیک پایتخت کشور عزیزمان ایران را دارد و باید با آن خستگی به ریکاوری برود. این ریکاوری جهت بازیکنان تهرانی عالی است ولی جهت بازیکنان شهرستانی نمی شود اسمش را ریکاوری گذاشت. می شود بگویند اردو هست. ما حتی حاضر بودیم بازیکنان ملی پوش دو روز مانده به بازی، به جمع مان اضافه شوند. همان طور که اکبر ایمانی هنگامی که مصدوم شد، زیرنظر کادرپزشکی تیم ملی دوهفته دوران نقاهت را سپری کرد. راجع به مسأله کنونی هم من با آقای مارکار آقاجانیان صحبت کردم و چند روز بعد او زنگ زد و سلام کی روش را رساند و گفت مشکلی نیست که بازیکنان در یک تمرین ریکاوری حضور نداشته باشند. این که بعد از آنچه اتفاقی افتاده، دیگر من در جریان نیستم.

هر لحظه درد مردم را گفته‌ام / امیر قلعه‌نوعی

یکی دیگر از پرسشها حول تیم ملی، خواسته کی روش راجع به حضور تیم های حاضر در لیگ قهرمانان بدون ملی پوشان در دور حذفی هست. شما به عنوان سرمربی که احتمالا تیم تان به دور بعدی لیگ قهرمانان افزایش می کند، موافق این عنوان هستید؟
ما چند ماه زیاد تا جام جهانی وقت نداریم و باید میان کلوب ها و تیم ملی تعامل ایجاد شود. همه جای دنیا از فوتبال لذت می برند، ولی متاسفانه در کشور عزیزمان ایران هیچ کس لذتی نمی برد. در فوتبال ما مدام شاهد درگیری و تنش هستیم. الان هم تا اردیبهشت وقت زیادی باقی مانده و بهتر است به وقتش راجع به این مباحث حرف بزنیم. باید ببینیم کل دنیا چه کاری انجام می دهند، ما هم همان کار را انجام دهیم. اگر این طور هم نیست که از آقای تاج می خواهم پسوند حرفه ای را از لیگ کشور عزیزمان ایران بردارد تا خیال همه راحت شود. به هرحال عربستان هم در جام جهانی حضور دارد؛ ببینیم تیم های عربستانی هم بدون ملی پوشان به لیگ قهرمانان می آیند؛ یا ژاپن و کره؟ به نظرم باید با تعامل جلو برویم. باید نشست بگذاریم و این پرسشها را حل کنیم. درنهایت امیدوارم تصمیمی گرفته شود که به سود همه باشد.

نظرتان راجع به مسابقه دربی ٨۶ چیست؟
ابتدا جهت آقای پادوانی آرزوی سلامتی می کنم. ان شاءالله وقت شود، زنگ می زنم و جویای احوالش می شوم. راجع به پرسشها فنی دربی هم حرفی نزنم، بهتر هست. فقط آرزو می کنم بازی خوبی باشد و همه هواداران در ورزشگاه و آنهایی که بازی را از گیرنده می بینند، لذت ببرند.

حرف خاصی باقی مانده است؟
من یک دعا جهت مردم و کشورم می کنم؛ خدایا! هرکس در هر لباسی به این مملکت و مردم خدمت می کند، سرانجام به خیرش کن و هرکسی که به مردم و کشور عزیزمان ایران عزیزمان خیانت می کند، خوار و ذلیلش فرما. الهی آمین.

به گزارش شهروند؛ اگر در گذشته امیر قلعه نوعی فقط به علت نتیجه های تیم هایش درون زمین مورد توجه قرار می گرفت، حالا چند ماهی است یک فاکتور مهم به دلایل محبوبیتش

واژه های کلیدی: ایران | ریکاوری | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو