تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری تصاویر) + چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند. (

در دنیای هالیوود بازیگران و صورت های معروف بزرگی هستند که همانند سنگ و شیشه عمل می‌کنند و هرگز نباید در کنار یکدیگر جهت ساخت فیلم همکاری کنند. این هنرپیشه‌ها سو

تصاویر) + چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند. (

چهره های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند. (+تصاویر)

عبارات مهم : مجموعه

در دنیای هالیوود بازیگران و صورت های معروف بزرگی هستند که همانند سنگ و شیشه عمل می کنند و هرگز نباید در کنار یکدیگر جهت ساخت فیلم همکاری کنند. این هنرپیشه ها سوابق اختلاف های مختلفی را دارند و تهیه کنندگان هالیوودی ترجیح می دهند در یک فیلم آن ها را کنار یکدیگر قرار ندهند.

همکاری در هر کاری باعث پیشرفت و موفقیت است و در دنیای هنر و سینما نیز آثار زیادی را سراغ داریم که همکاری هنرپیشه ها به شهرت و محبوبیت این آثار کمک زیادی کرده است.

اما این سکه روی دیگری نیز دارد و در دنیای هالیوود بازیگران و صورت های معروف بزرگی هستند که همانند سنگ و شیشه عمل می کنند و هرگز نباید در کنار یکدیگر جهت ساخت فیلم همکاری کنند. این هنرپیشه ها سوابق اختلاف های مختلفی را دارند و تهیه کنندگان هالیوودی ترجیح می دهند در یک فیلم آن ها را کنار یکدیگر قرار ندهند.

عدم همکاری این صورت های مشهور در نوع خود بسیار جالب توجه هست، به همین علت در ادامه به اشخاص سرشناسی اشاره خواهیم کرد که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند.

نیکی میناژ و ماریا کری

تصاویر) + چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند. (

تهیه کنندگان برنامه پرطرفدار امریکن آیدل در سال ۲۰۱۲ طی ضبط این برنامه در شارلوت نیویورک سیتی نیکی میناژ و ماریا کری را به عنوان داور در کنار یکدیگر قرار دادند. این دو صورت مشهور تحمل یکدیگر را نداشتند و بعد از مدتی نیکی میناژ به ماریا کری بد و بیراه گفت. تمامی این صحنه از طریق وب سایت TMZ در اینترنت منتشر شد و دست به دست میان طرفداران چرخید.

این امر باعث شد تا همکاران ماریا کری مدعی شوند نیکی میناژ گفته وی اگر اسلحه ای داشت حتماً به ماریا کری شلیک می کرد تا از شرش خلاص شود. در این زمینه نایجل لیتگو، تهیه کننده برنامه امریکن آیدل مدعی شد که چنین تهمتی پایه و اساسی ندارد.

پس از اینکه قائله ختم به خیر شد و آب ها از آسیاب افتاد این دو هنرمند بزرگ دوباره مثل دو حرفه ای در برنامه امریکن آیدل حضور پیدا کردند و مدتی بعد نیز ماریا کری ادعا کرد این دعوا دست گلی بوده است که تهیه کنندگان برنامه از کری و میناژ درخواست کرده بودند تا این دو صورت دعوای زرگری را جهت جلب توجه تماشاچیان انجام دهند.

در نهایت نیز مشخص نشد که این دعوا واقعی یا اینکه از پیش طراحی شده است بود آیا که مدتی بعد نایجل لیتگو در مصاحبه ای متذکر شود که دعوای میناژ و کری در برنامه امریکن آیدل کاملاً واقعی بود و مقصر این دعوا نیز به ادعای وی ماری کری بوده است.

خصومت ماری کری و نیکی میناژ از آن وقت تاکنون ادامه دارد و بعید به نظر می رسد این دو صورت مشهور را در آینده در یک پروژه در کنار هم ببینیم.

جرج کلونی و دیوید اُو راسل

جرج کلونی جای پای خود را در دنیای سینما و تلویزیون در سال ۱۹۹۷ با سریال E.R محکم کرده بود که از وی درخواست شد در فیلم سه پادشاه به کارگردانی دیوید او راسل نقش آفرینی کند. جرج کلونی در حین حضور در صحنه فیلم برداری این فیلم به مطبوعات گفت دیوید او راسل دائماً از اعضای گروه شکایت می کرد و همین غرولند های او راسل باعث درگیری وی در حین فیلم برداری شده است بود.

کلونی مدعی شد جهت جدا کردن این درگیری به سمت دیوید او راسل رفته و این کارگردان با سر به صورت کلونی زده بود، کلونی هم دست روی دست نگذاشته و با دیوید او راسل درگیر شده است بود.

در دنیای هالیوود بازیگران و صورت های معروف بزرگی هستند که همانند سنگ و شیشه عمل می‌کنند و هرگز نباید در کنار یکدیگر جهت ساخت فیلم همکاری کنند. این هنرپیشه‌ها سو

جرج کلونی بعداً به مجلات گفت که خرخره دیوید او راسل را در دست داشته و می خواست او را بکشد. خوشبختانه این مشاجره به فرآیند ساخت فیلم سه پادشاه اشکالی وارد نکرد ولی از آن وقت تاکنون دیگر هرگز خبری از همکاری بین کلونی و دیوید او راسل به میان نیامده است.

تینا فِی و پاریس هیلتون

این دو صورت مشهور هالیوود در برنامه شنبه شب ها زنده، حسابی از خجالت یکدیگر در آمدند. در این برنامه از فی درخواست شد نظرش را در مورد پاریس هیلتون بگوید و فی نیز بدون هیچ رودربایستی گفت به نظر او پاریس هیلتون یک تکه آشغال است.

تینا فی هنرمندی است که از اظهار نظرهای رک و راست در خصوص سایرین هیچ ابایی ندارد و تاکنون سایر اشخاص مشهور دیگری نیز طعم زبان تند وی را چشیده اند. با این حساب بعید به نظر می رسد پاریس هیلتون به همین راحتی از تینا فی بگذرد و در آینده شاهد حضور این دو صورت مشهور در کنار یکدیگر باشیم.

جیمز فرانکو و تایریس گیبسون

تصاویر) + چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند. (

در حین فیلم برداری فیلم آناپولیس در سال ۲۰۰۶ جیمز فرانکو و تایریس به شدت با یکدیگر مشاجره کردند. این دعوا به اندازه ای بود که حتی یک سال بعد نیز دلخوری را در دل این دو صورت مشهور باقی گذاشته بود.

در نتیجه در سال ۲۰۰۷ گیبسون در برنامه معروف Elle گفت آنقدر از دست جیمز فرانکو عصبانی شده است بود که می خواست منزل اش را به آتش بکشد. این گونه که پیداست مشاجره این دو هنرپیشه ریشه در سبک بازیگری فرانکو داشته است.

جیمز فرانکو نیز مدت ها بعد مدعی شد در گذشته شیوه ای غیرقابل کنترل جهت بازیگری را گزینش کرده بود که مشاجره هایی را به دنبال داشته هست. در فیلم آناپولیس صحنه مشت زنی وجود داشت که گیبسون دائماً از فرانکو مشت می خورد و ظاهراً فرانکو بیش از حد در نقش خود فرو رفته بود که همین امر مشاجره این دو را به دنبال داشت.

فرانکو مدتی بعد از در معذرت خواهی با گیبسون وارد شد و تلاش کرد این اتفاق را از دلش در بیاورد ولی تایریس گیبسون علاقه ای به آشتی نشان نداد و در نتیجه روابط این دو هنرپیشه از همان وقت به بعد شکر آب باقی ماند تا در آینده این دو صورت مشهور را در کنار یکدیگر شاهد نباشیم.

بروس ویلیس و کوین اسمیت

کوین اسمیت در سال ۲۰۰۹ با دستمزد اندکی قرارداد کارگردانی فیلم Cop out را امضا کرد و یک سال بعد شاهد اکران این فیلم بودیم. این نخستین تجربه کارگرانی اسمیت بود که فیلمنامه آن را ننوشته بود.

متأسفانه اسمیت از این فیلم تجربه خوبی را به منزل نبرد و در مصاحبه رادیویی در برنامه WTF with Marc Maron مدعی شد همکاری با بروس ویلیس جهت او تجربه بسیار بدی بوده هست. وی اشاره کرد بروس ویلیس هیچ کمکی به پیشبرد فیلم نکرد و حتی حاضر نشد جهت پوستر تبلیغاتی آن چند دقیقه روی صندلی بنشیند تا از وی تصویر بگیرند.

گله گذاری های اسمیت به همین جا ختم نشد و در مصاحبه ای طولانی تر مدعی شد او از همان روز اول می دانسته است که ویلیس به ۲ علت در این فیلم همکاری خوبی نخواهد داشت. ویلیس ادعای اول را وحشت بروس ویلیس از توانایی بالای تریسی مورگان در گفتن متن های بداهه دانست. علت دوم نیز توقع ویلیس جهت پول در این فیلم بود.

بروس ویلیس پاسخی جهت صحبت های کوین اسمیت مطرح نکرد ولی این دو صورت مشهور بعد از اتمام پروژه ساخت فیلم Cop Out هر کدام به راه خود رفتند و بعید به نظر می رسد مسیر این دو هنرمند در آینده با هم تلاقی داشته باشد.

چارلی شین و سلما بلِیر

در دنیای هالیوود بازیگران و صورت های معروف بزرگی هستند که همانند سنگ و شیشه عمل می‌کنند و هرگز نباید در کنار یکدیگر جهت ساخت فیلم همکاری کنند. این هنرپیشه‌ها سو

در سال ۲۰۱۳ سلما بلیر ترساندن کرد که از چارلی شین و شرکت لایونزگیت به علت اخراج وی از سریال Anger Managment شکایت خواهد کرد. بر اساس گزارشی که مجله TMZ در این زمینه انتشار داده است بلیر مدعی شده است بود که آن ها برنامه را متوقف کرده اند به این علت که سلما بلیر چارلی شین را متهم کرده بود که هر لحظه در خواندن و ازحفظ کردن دیالوگ ها مسئله دارد.

در این بین منابع آگاه از این سریال تلویزیونی به TMZ گفتند که نقش سلما بلیر در این مجموعه قرار نبوده است یک نقش طولانی و بلند مدت باشد و در نتیجه بعد از اینکه شکایت های بلیر در خصوص حافظه ضعیف چارلی شین به گوش وی رسیده است او تصمیم گرفت تا سلما بلیر را سریعتر از چیزی که انتظار می رفت از مجموعه کنار بگذارد.

ظاهراً فرآیند اخراج بلیر به وسیله شین خیلی هم خوب پیش نرفته و در این بین دشنام های زشتی نیز از جانب چارلی شین به سلما بلیر گفته شده است است.

در این بین سلما بلیر و شرکت لایونزگیت توانستند با هم کنار بیایند ولی ظاهراً چارلی شین از این ماجرا هنوز هم دلخور است و در سال ۲۰۱۷ طی مصاحبه ای گفته بود که حاضر نیست در کنار جماعت بازیگرانی مانند سلما بلیر قرار بگیرد.

کیفر ساترلند و فردی پرینز جونیور

تصاویر) + چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند. (

ما ایرانی ها کیفر ساترلند را با سریال ۲۴ به خوبی می شناسیم، این هنرپیشه خوش صدا و پرکار مانند تمام انسان ها در کنار خصایص خوب اخلاقی، نکات منفی نیز دارد که یکی از این موارد علاقه وی به مشروبات الکی هست. جالب است بدانید ساترلند تاکنون ۴ مرتبه به خاطر رانندگی با حالت غیرعادی جریمه شده است است.

ساترلند در کنار طرفداران بسیار زیاد، دشمن قسم خورده ای نیز دارد. این دشمن قسم خورده کسی نیست به غیر از فردی پرینز جونیور. وی مدتی پیش به پایگاه خبری ای بی سی نیوز گفت ساترلند غیرحرفه ا ی ترین هنرپیشه ای است که میشناسد. پرینز در ادامه صحبت های خود گفته بود که این حرف ها را حاضر است جلوی خود ساترلند نیز بزند و به نظر وی تمامی هنرپیشه هایی که با کیفرساترلند همکاری داشته اند او را به عنوان یک هنرپیشه غیرحرفه ای می شناسند.

فردی پرینز جونیور که تجربه همکاری با کیفر سالترلند را در سریال ۲۴ در کارنامه خود دارد بعد از این سریال با ویسن مک ماهون همکاری در برنامه های تبلیغاتی مسابقه های کشتی کج را شروع کرد. جالب اینجاست که فردی پرینز جونیور تجربه تبلیغات مسابقه های کشتی کج را بهتر از همکاری با ساترلند می داند و با این حساب بدون شک خبری از حضور این دو ستاره در یک مجموعه سینمایی یا تلویزیونی را نخواهیم شنید.

لوسی لیو و بیل مورای

لوسی لیو ستاره زیباروی مجموعه فیلم های فرشتگان چارلی در حین ساخت نخستین نسخه از این فیلم ها با بیل مورای درگیری زیادی داشت. گفته می شود که بیل مورای فرآیند فیلم برداری را متوقف و شروع به دشنام دادن لوسی لیو کرده بود.

لوسی لیو هم دست روی دست نگذاشته و بی احترامی بیل مورای را با چندینه مشت آبدار پاسخ داده هست. در نتیجه بیل مورای جهت ساخت نسخه دوم فیلم فرشتگان چارلی شرط کرده بود که لوسی لیو نباید در این فیلم بازی کند.

تهیه کنندگان این مجموعه هم که حاضر نبودند لوسی لیو را کنار بگذارند در نسخه دوم، برنی مک را جایگزین بیل مورای کردند. به این ترتیب خبری از همکاری این دو صورت مشهور در فیلم های آینده هالیوودی نخواهد بود.

شیا لبوف و الک بالدوین

در سال ۲۰۱۳ قرار بود شیا لبوف و الک بالدوین در مجموعه ای با نام Orphans حضور پیدا کنند ولی شیا لبوف از این مجموعه اخراج شد. ظاهراً علت این اخراج درخواست الک بالدوین جهت عدم حضور وی در این مجموعه بوده است.

بالدوین در مصاحبه ای با مجله والچر مدعی شد شیا لبوف شیوه ای خاص از تمرین و آمادگی جهت حضور در فیلم ها را دارد و در حین تمرین این مجموعه به او گفته است که بالدوین بازی لبوف را کند و آهسته می کند و در نتیجه بالدوین از کارگردان درخواست کرد تا شیا لبوف را از این مجموعه کنار بگذارند.

حدود یک سال بعد لبوف در مصاحبه ای گفت وی روش بازیگری خاصی دارد که این روش او را به هنرپیشه بهتری تبدیل می کند. شیا لبوف در ادامه صحبت های خود گفت بعد از اخراج وی به وسیله بالدوین حسابی از دستش دلخور شده است و درصدد برآمده بود تا حق بالدوین را کف دستش بگذارد. ظاهراً لبوف حتی آدرس منزل بالدوین را هم پیدا کرده بود ولی خوشبختانه اتفاق خاصی را بین این دو صورت مشهور شاهد نبودیم.

لبوف مدعی است دیگر کینه ای از بالدوین در سینه ندارد ولی بعید به نظر می رسد این بازیگرها دوباره در کنار هم حضور پیدا کنند.

تام هاردی و شارلیز ترون

این دو سوپراستار سینمای هالیوود در فیلم مدمکس: بزرگراه خشم، حسابی خوش درخشیدند و باعث شدند این فیلم چندین جایزه از جوایز اسکار را از آن خود کند. ولی ظاهراً تام هاردی و شارلیز ترون در پشت صحنه این فیلم با هم درگیر شده است بودند.

در همین راستا شارلیز ترون در مصاحبه ای ادعا کرد سرنوشت مشکل را در کنار تام هاردی در فیلم مدمکس داشته است و حتی کارگران این فیلم آقای جورج میلر در مصاحبه ای با مجله پیپل گفته بود که این دو هنرپیشه میانه خوبی با هم در پشت صحنه این فیلم نداشتند.

ترون مدعی شد اخلاق تام هاردی و شرایط سخت فیلم برداری فیلم مد مکس که زیاد صحنه های آن در یک کامیون در حال حرکت صورت می گرفت باعث شد تا اعصاب هر دو بازیگر به هم بریزد.

سایر هنرپیشه ها نیز در فیلم مدمکس اوضاع معنوی خوبی نداشته اند آیا که این فیلم حدود ۶ ماه در صحرا فیلم برداری شده است بود و گرمای هوا و شرایط سخت محیطی آن ها را در موقعیت های دشواری قرار می داد. در این بین خبرهایی از ساخت نسخه دوم آن به گوش می رسد و به احتمال زیاد یک بار دیگر تام هاردی و شارلیز ترون باید یکدیگر را در این فیلم تحمل کنند.

در این قسمت به آخر فهرست اشخاص سرشناسی رسیدیم که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند. پیشنهاد می کنیم اگر شما هم هنرپیشه های دیگری را می شناسید که میانه خوبی با هم ندارند در قسمت نظرات ما و سایر بازدیدکنندگان را در جریان بگذارید.

برترین ها

واژه های کلیدی: مجموعه | همکاری | برنامه | هنرپیشه | اخبار فرهنگی و هنری

تصاویر) + چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند. (

تصاویر) + چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند. (

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو