تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار بین الملل تونل وحشت ‘مولر’ جهت ترامپ انتها ندارد

قصه های جنجالی و دونالد ترامپ چنان با هم عجین شده است اند که حاشیه ها به متن دولت وی رسوخ و در آن رسوب کرده اند. هر روز بحث و جدالی تازه دامن کاخ سفید را می گیر

تونل وحشت ‘مولر’ جهت ترامپ انتها ندارد

عبارات مهم : روسیه

قصه های جنجالی و دونالد ترامپ چنان با هم عجین شده است اند که حاشیه ها به متن دولت وی رسوخ و در آن رسوب کرده اند. هر روز بحث و جدالی تازه دامن کاخ سفید را می گیرد.

شاید بسیاری از این بحران ها با رشوه یا بی توجهی مردم و بی اعتنایی رسانه ها فیصله پیدا کند و به فراموشی سپرده شود. ولی یکی از این حاشیه ها به سریالی ترسناک و دلهره آور جهت مدیر جمهوری آمریکا تبدیل شده است است: ماجرای ارتباط ستاد انتخاباتی وی با دولت ها یا عنصرهای خارجی.

«رابرت مولر» بازپرس خاص پرونده تبانی احتمالی ستاد ترامپ و روسیه در هر گامی که به پیش می رود، موارد جدیدی از اشتباهات نابخشودنی مدیر جمهوری آمریکا را فاش می کند. گویی تبانی با روسیه کم بود که حالا سستی در برابر نفوذ ایادی امارات و عربستان هم به فهرست غلط های ترامپ افزوده شده است است.

تونل وحشت ‘مولر’ جهت ترامپ انتها ندارد

ترامپ در برابر مولر و البته دولت سابق آمریکا دست به ضدحمله زده و گفته که پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) در دولت باراک اوباما به ستاد وی خبرچین فرستاده بود.

**تقاضا و «یاوه گویی» ترامپ

رئیس جمهوری آمریکا، وزارت دادگستری این کشور را تحت فشار قرار داده تا اسناد مورد نیاز را راجع به تماس مامور خبرچین اف.بی.آی با مقام های ستاد انتخاباتی اش در سال ۲۰۱۶ در اختیار اعضای کنگره قرار دهد.

قصه های جنجالی و دونالد ترامپ چنان با هم عجین شده است اند که حاشیه ها به متن دولت وی رسوخ و در آن رسوب کرده اند. هر روز بحث و جدالی تازه دامن کاخ سفید را می گیر

ترامپ دیشب در پیامی توئیتری نوشت: من همین جا از وزارت دادگستری تقاضا می کنم و فردا (دوشنبه) هم رسما درخواست خواهم کرد تا در این مورد تحقیق کند که آیا اف.بی.آی/وزارت دادگستری با اهداف سیاسی در ستاد انتخاباتی وی نفوذ یا جاسوسی کرده است یا نه، و اینکه آیا افرادی از دولت اوباما چین تقاضا یا درخواستی را مطرح کرده اند یا نه.

ترامپ و متحدانش تلاش می کنند تا با افشاگری راجع به نقش مامور مخفی اف.بی.آی تحقیقات مربوط به ادعای دخالت روسیه در این انتخابات را تضعیف کنند. ترامپ هفته گذشته در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که اگر چنین اتفاقی صحت داشته باشد، یک رسوایی بزرگ تر از واترگیت رخ داده است.

متحدان ترامپ بر این باورند که افشای هویت این منبع و جزییات مربوطه راجع به نقش وی در کمک به اف.بی.آی می تواند تحقیقات روسیه را به چالش کشیده و اخراج مولر و ناظر پرونده دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ یعنی «رود روزنشتاین» معاون دادستان را توجیه کند.

تونل وحشت ‘مولر’ جهت ترامپ انتها ندارد

به نوشته تارنمای هیل، «آدام شیف» عضو ارشد حزب دموکرات در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا بیانات ترامپ در مورد جاسوسی اف.بی.آی از ستاد انتخاباتی اش را «یاوه گویی» خواند. وی در مصاحبه با شبکه ان.بی.سی بیانات ترامپ را «تخریب» نهادهای آمریکایی خواند.

اما هر سنگی که ترامپ به مولر می زند، عزم بازپرس خاص را جهت کند و کاو دقیق تر در تخلفات مدیر جمهوری آمریکا و اطرافیانش راسخ تر می کند. دامنه تحقیقات مولر حالا گسترش یافته و دامن امارات و عربستان را هم گرفته هست. روزنامه نیویورک تایمز منشتر شدن گزارشی از ارتباط مخفیانه امارات و عربستان سعودی با «دونالد ترامپ جونیور» پسر ارشد ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا خبر داد.

قصه های جنجالی و دونالد ترامپ چنان با هم عجین شده است اند که حاشیه ها به متن دولت وی رسوخ و در آن رسوب کرده اند. هر روز بحث و جدالی تازه دامن کاخ سفید را می گیر

به نوشته این روزنامه، «جورج نادر» که صورت ای مرموز و بانفوذ در هیات حاکمه امارات و عربستان سعودی هست، رابط میان ولیعهدان این دو کشور عربی با ترامپ جونیور درست سه ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده است.

ترامپ جونیور و نادر در برج ترامپ در نیویورک دیدار کردند و در این نشست «اریک پرینس» تاجر صاحب نام و موسس شرکت امنیتی شخصی «بلک واتر (آکادمی)» و یک کارشناس صهیونیستی در حوزه اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … موسوم به «جوئل زمل» هم حضور داشته اند.

تونل وحشت ‘مولر’ جهت ترامپ انتها ندارد

**کشفیات وال استریت ژورنال

روزنامه وال استریت ژورنال پابه پای نیویورک تایمز جلو آمده و اطلاعات تازه ای را راجع به هویت حاظران در این دیدار فاش کرده هست. این روزنامه زامل تاجر اسرائیلی را در کانون گزارش خود نشانده و نوشته است: او در استرالیا متولد شده است و در زمینه رسانه های اجتماعی و جمع آوری اطلاعات جاسوسی فعالیت دارد. زامل موسس چندین شرکت شخصی مشاوره ای از جمله «ویکی استرات» و گروه « Psy» است.

زامل چند ماه پیش از انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا در برج ترامپ با ترامپ جونیور دیدار کرد. جورج نادر مشاور ارشد ولیعهد امارات هم در این جلسه حضور داشت. زامل و نادر جهت ارائه کمک به ستاد انتخاباتی ترامپ با پسر وی دیدار کردند. بعد از آنکه ترامپ در انتخابات پیروز شد، نادر حدود دو میلیون دلار به زامل داد که به گفته یک منبع آگاه این مبلغ ارتباطی به پرسشها انتخاباتی نداشت.

«آلن فوترفاس» وکیل پسر ترامپ در بیانیه تاکید کرد که چنین جلسه ای برگزار شده است هست. وی گفت: تیم مولر با زامل دیدار کرده و از وی راجع به ارتباطات تجاری اش با نادر پرسش پرسیده بود.

«مارک موکیسی» وکیل زامل هم گفته که موکلش «چیزی به ستاد ترامپ پیشنهاد نداده و چیزی نیز دریافت نکرده است.» هر چند موکیسی گفته که زامل نشانه تحقیقات مولر نیست ولی تیم مولر بر دو شرکت زامل تمرکز کرده است.

اطلاعات چندانی در مورد Psy Group در دست نیست ولی یک منبع آگاه می گوید این شرکت عمدتا در زمینه جمع آوری اطلاعات شخصی کار می کند. گفته می شود این شرکت کارش شبیه شرکت Black Cube است و هر دو با هم مسابقه دارند. Black Cube هم یک شرکت اسرائیلی است و زمانی تشت رسوایی آن از بام افتاد که «هاوری واینستاین» تهیه کننده بدنام آمریکایی از آن خواست تا جهت مقابله با اتهامات فساد اخلاقی که به وی زده شده است بود، به فریادش برسد.

برخی از افرادی که در Psy Group کار می کنند، مقامات کهنه کار اطلاعاتی اسرائیلی هستند. آنان در حوزه عملیات های روانی تبحر دارند. «تله عسل» یکی از تکنیک های این شرکت جهت جمع آوری اطلاعات هست. آژانس های جاسوسی در این تکنیک از روش های رمانتیک و روابط غیراخلاقی جهت کسب اطلاعات استفاده می کنند.

زامل در سال های اخیر روابط نزدیکی با مقام های ارشد امنیتی امارات برقرار کرده و حتی جلسات تجاری در امارات نیز برگزار کرده هست. به گفته افراد آگاه، او هنوز روابط نزدیکی با مقام های اماراتی دارد.

شرکت دیگر زامل یعنی ویکی استرات شبکه ای از کارشناسان را به کار گرفته و در حوزه تحلیل پرسشها ژئوپولیتیک کار می کند. امارات این شرکت را به خدمت گرفته بود تا سناریوهای جنگی علیه جنبش های سیاسی در یمن را بررسی کند.عربستان و امارات در سال ۲۰۱۵ وارد جنگ با یمن شدند.

فعالیت های ویکی استرات جهت اعراب خلیج فارس عوض کردن کاربری داده هست. این شرکت در حال حاضر به آینده نگری تهدیدات روی آورده است و نتیجه های پیش گویی های خود را به این اعراب می دهد.

ویکی استرات در سرزمین های اشغالی مستقر است ولی در واشنگتن دی.سی دفتری اجاره کرده است تا چنین وانمود کند که یک شرکت آمریکایی هست. بسیاری از کارکنان آن در تل آویو هستند و یا از راه دور جهت آن کار می کنند.

هنوز رازهای زیادی راجع به ارتباطات مشکوک تیم ترامپ با خارجی ها باقی مانده هست. جهت نمونه، مولر در مورد یک جلسه دیگر که میان پرینس و نادر در سیشل و چند هفته پیش از تحلیف ترامپ برگزار شد، تحقیق می کند. در آن جلسه، پرینس با «کریل دمیتریف» روسی دیدار کرد. دمیتریف از افراد نزدیک به ولادیمیر پوتین مدیر جمهوری روسیه است و اداره یک صندوق سرمایه گذاری دولتی را برعهده دارد.

ترامپ بارها خواستار آخر تحقیقات مولر شده است هست. حتی اگر مولر قصد آخر تحقیقات را داشته باشد، ظاهرا پرونده سنگین ستاد مدیر جمهوری آمریکا اجازه خاتمه آن را نمی دهد.

به نوشته واشنگتن پست، مولر گفته که اگر ترامپ در جلسه پرسش و پاسخ با بازرسانش حاضر شود، تحقیقات در مورد دخالت روسیه را تا ماه سپتامبر به آخر می رساند. نیویورک تایمز هم به نقل از «رودی جولیانی» وکیل ترامپ نوشت که این تحقیقات اول ماه سپتامبر به آخر می رسد.

هنوز اطلاعات دقیقی راجع به وقت اتمام فعالیت مولر منتشر نشده هست. ولی آنچه عیان است این است که ترامپ تا بسته شدن این پرونده، نه روز خوش خواهد دید و نه شب را بدون کابوس سپری می کند.

ایرنا

واژه های کلیدی: روسیه | آمریکا | امارات | اطلاعات | تحقیقات | اطلاعات | آمریکایی | انتخابات | برج ترامپ | دونالد ترامپ | ستاد انتخابات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو