تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری تصاویر) + مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل (

پرنس هری که ششمین فرد در نوبت رسیدن به تخت پادشاهی بریتانیاست از طرف ملکه ملقب به عنوان دوک ساسکس خواهد شد. به این ترتیب مگان مارکل که نخستین عضو آمریکایی آفریق

تصاویر) + مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل (

مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل (+تصاویر)

عبارات مهم : سریال

ساعاتی پیش مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل در «کاخ ویندسور» برگزار شد.

تصاویر) + مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل (

پرنس هری که ششمین فرد در نوبت رسیدن به تخت پادشاهی بریتانیاست از طرف ملکه ملقب به عنوان دوک ساسکس خواهد شد. به این ترتیب مگان مارکل که نخستین عضو آمریکایی آفریقایی خاندان سلطنتی است نیز لقب دوشس ساسکس را دریافت خواهد کرد.

پرنس هری که ششمین فرد در نوبت رسیدن به تخت پادشاهی بریتانیاست از طرف ملکه ملقب به عنوان دوک ساسکس خواهد شد. به این ترتیب مگان مارکل که نخستین عضو آمریکایی آفریق

طراحی لباس گران قیمت مگان مارکل بر عهده کلیر ویت کلر طراح معروف بریتانیایی است.

تصاویر) + مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل (

حاشیه

پرنس هری که با دیدن عروس احساساتی شده است به او گفت: خیلی قشنگ شدی. دلم برایت تنگ شده است بود.

پرنس هری که ششمین فرد در نوبت رسیدن به تخت پادشاهی بریتانیاست از طرف ملکه ملقب به عنوان دوک ساسکس خواهد شد. به این ترتیب مگان مارکل که نخستین عضو آمریکایی آفریق

چشم های دوریا مادر مگان هنگامی که عروس و داماد قسم هایشان را می گفتند پر از اشک شد.

تصاویر) + مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل (

پدر مگان مارکل که به علت بیماری قلبی امکان شرکت در مراسم ازدواج دخترش را نداشت در مصاحبه ای جهت او آرزوی موفقیت کرده و گفته است که “دختربچه ام خیلی قشنگ شده”.

مگان مارکل، عروس خانواده سلطنتی کیست؟

مگان مارکل، بازیگر نقش ریچل زین در سریال آمریکایی سوتس یا دادخواست ها (Suits) روز ۴ اوت ۱۹۸۱ به دنیا آمد. او در لس آنجلس بزرگ شد ما این آخرهای به تورنتو نقل مکان کرده بود. هنگامی که مگان ۶ ساله بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند.

به محله ای که مگان در آن بزرگ شده است لقب “بورلی هیلز سیاه ” را داده اند. منطقه ای که میانگین قیمت یک منزل در آن ۷۷۱ هزار دلار است.

مگان مارکل دوره آموزش ابتدایی اش را در مدرسه ای شخصی گذراند و بعد از آن در یک کالج کاتولیک دخترانه درس خواند. او سال ۲۰۰۳ از دانشکده ارتباطات دانشگاه نورت وسترن فارغ التحصیل شد. از آن وقت بود که به عرصه بازیگری پا گذاشت.

به گفته خود مگان، او در فاصله بین آزمون های بازیگری اش، از خطاطی روی کارت های دعوت عروسی پول درمی آورده، مهارتی که در کلاس های خوشنویسی دوران مدرسه به دست آورد. او جهت نخستین بار سال ۲۰۰۲ در یکی از قسمت های سریال “بیمارستان عمومی” (General Hospital) در تلویزیون آمریکا دیده شد. بعد از آن نقش هایی هم در سریال های تحقیق در صحنه جرم (CSI)، بدون رد پا (Without a Trace) و قلعه (Castle) بازی کرد.

مارکل بعد از آن در فیلم های بزرگ هالیوودی از جمله “بیارش گریک” (Get Him to the Greek)، مرا به یاد داشته باش (Remember Me) و مدیر های وحشتناک (Horrible Bosses) نقش آفرینی کرد. او از شروع سریال سوتس در سال ۲۰۱۱ تا وقت اعلام نامزدی با شاهزاده هری در این پروژه حضور داشت.

این نخستین باری نیست که مگان ازدواج می کند. او سپتامبر ۲۰۱۱ با ترور انگلسون، تهیه کننده فیلم ازدواج کرد ولی دو سال بعد کارشان به جدایی کشید. انگلسون هم اکنون در حال ساخت یک مجموعه تلویزیونی است که داستان درگیری یک مرد با همسر سابقش بر سر سرپرستی فرزندان ارزش را روایت می کند. جالب این که همسر سابق این مرد با یکی از اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا ازدواج کرده.

مگان بنیان گذار و سردبیر وب سایتی به عنوان “د تیگ” (The Tig) بود که به پرسشها مربوط به سبک زندگی می پرداخت. او در آوریل ۲۰۱۷ بعد از سه سال این وب سایت را بست. خیلی ها علت این تصیم او را آماده شدن جهت نامزدی سلطنتی دانستند. غذا، زیبایی، مد و سفر از جمله موضوعاتی بود که این وبسایت پوشش می داد. مگان در وب سایتش از زنان قدرتمند هم حرف می زد. او گفت علت راه اندازی این وبسایت تلاش جهت دادن شکلی تازه به معنا و مفهوم قشنگی از طریق انتشار مقالاتی در مورد توانمندسازی فردی هست؛ جایی که به زنان پرانرژی، خلاق و الهام بخش وقت تظاهر می دهد.

او با یک میلیون و ۹۰۰ هزاز نفر دنبال کننده در اینستاگرام و بیش از ۳۵۰ هزار فالوئر در توئیتر، در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … هم محبوبیت زیادی دارد. مارکل سفیر جهانی شرکت “ورد ویژن کانادا” ( World Vision Canada) هست. نشانه این شرکت فراهم کردن تحصیل، غذا و خدمات بهداشتی بهتر جهت کودکان دنیاست.

او به عنوان سفیر این شرکت خیریه جهت کمک به کمپین آب سالم به رواندا سفر کرد. جدای از فعالیت های بشردوستانه، مگان به خاطر مبارزاتش جهت تساوی جنسیتی شهرت زیادی پیدا کرده.

وقتی ۱۱ ساله بود با نوشتن نامه ای به هیلاری کلینتون، بانوی اول آن وقت آمریکا و چند شخصت مهم دیگر یک کارخانه تولید صابون را مجبور به عوض کردن آگهی تبلیغاتی اش کرد. به نظر مگان این آگهی تبلیغاتی به طور تلویحی این ایده را انتقال یافته می کرد که زنان فقط متعلق به آشپزخانه هستند.

تعهد مگان به مبارزه جهت تساوی جنسیتی راه را جهت همکاری اش با شرکت ملل باز گرد. صحبت سال ۲۰۱۵ او در شرکت ملل به مناسبت روز جهانی زن همه حاضرین از جمله بان کی مون، مدیر پیشین این شرکت را واداشت تا بایستند و برایش دست بزنند.

مگان از پدری سفید پوست و مادری آفریقایی- آمریکایی متولد شده است و همین باعث شد یک روزنامه در مورد او تیتری نژادپرستانه بزند. خانواده سلطنتی ولی ساکت ننشست و در اقدامی نادر منشتر شدن بیانیه ای این روزنامه را به نژادپرستی و جنسیت زدگی متهم کرد.

مگان در مقاله ای جهت مجله “ال” در مورد ریشه نژادی اش نوشت: “دورگه بودن من شاید هویت من را در هاله ای از ابهام قرار داده باشد، ولی من آن را با تمام وجود پذیرفته ام تا بتوانم بگویم چه کسی هستم و از کجا آمده ام. تا بتوانم بگویم چقدر به این که یک زن دو رگه نیرومند و با اعتماد به نفس هستم افتخار می کنم.”

اختلاف سنی

مگان ۳ سال از همسر آینده اش بزرگ تر هست، اختلاف سنی که در ازدواج های سلطنتی چندان معمول نیست. او ۳۶ سال سن دارد و این در حالیست که هری ۳۳ ساله هست. دایانا، مادر هری ۱۳ سال از پرنس چارلز کوچک تر بود. کیت میدلتون، همسر ویلیام هم ۳۶ ساله است ولی چند ماه از مگان کوچک تر هست. شاهزاده ویلیام هم ۳۵ سال سن دارد.

مگان مارکل با ۳۶ سال پیر ترین عروس خانواده سلطنتی خواهد بود. قبل از او کیت این رکورد را داشت؛ او در ۲۹ سالگی با ویلیام ازدواج کرد.

واژه های کلیدی: سریال | ازدواج | خانواده | آمریکایی | اخبار فرهنگی و هنری

تصاویر) + مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل (

تصاویر) + مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل (

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو