تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران را کسی نمی‌تواند به زانو درآورد / مدیر جمهور

رئیس جمهور استفاده از فرصت‌های ماه مبارک رمضان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: ماه رمضان ماه استقامت، صبر، ایستادگی، اتحاد و برادری زیاد و زدودن دل‌ها از هم

ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران را کسی نمی‌تواند به زانو درآورد / مدیر جمهور

مدیر جمهور : ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران را کسی نمی تواند به زانو درآورد

عبارات مهم : ایران

رئیس جمهور استفاده از وقت های ماه مبارک رمضان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: ماه رمضان ماه استقامت، صبر، ایستادگی، اتحاد و برادری زیاد و زدودن دل ها از همه کینه ها، قهرها و دودستگی ها است و ان شاءالله اتحاد و ایستادگی ملت کشور عزیزمان ایران در این ماه مبارک و در این برهه تاریخی ، بیش از پیش خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به قرار گرفتن در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه رحمت، برکت و مغفرت توصیف کرد و با تبریک آن به ملت کشور عزیزمان ایران و همه مسلمانان جهان، گفت: ماه رمضان همراه با رحمت های الهی، غفران و آمرزش الهی جهت بندگان است و امیدوارم همه بتوانیم از این سفره الهی که در ماه رمضان برپا می شود، نهایت بهره را ببریم و در کنار سفره حق قرار بگیریم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ماه رمضان ماه خودسازی، ایستادگی، سلامت جسم و تزکیه روح و ماه تلاوت و تدبیر در قرآن مجید و بهره مندی از لیالی قدر و ماه امام حسن مجتبی(ع) قهرمان صلح و امیر المؤمنین علی(ع) قهرمان صبر است.

ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران را کسی نمی‌تواند به زانو درآورد / مدیر جمهور

روحانی افزود: ماه رمضان ماه اُلفت، برادری و کمک به نیازمندان است و امیدوارم بهره مندی از برکات این ماه باعث شود که اگر گله ها و فاصله هایی بین خانواده، احزاب، گروه ها و اقوام وجود دارد، برطرف شده است و جای آن را محبت، صفا و صمیمیت بگیرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امسال ماه مبارک رمضان با دو اتفاق مهم مواجه شده است هست، گفت: از یک طرف در منطقه با بی تدبیری مقامات آمریکا شرایطی پیش آمده و سفارتخانه خود را به بیت المقدس انتقال یافته کرد که علی رغم معاهدات گذشته و حتی قطعنامه های شورای امنیت و مجمع عمومی شرکت ملل است ضمن اینکه چنین اقدامی چیزی نیست که به صلح و ثبات منطقه کمک کند.

رئیس جمهور استفاده از فرصت‌های ماه مبارک رمضان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: ماه رمضان ماه استقامت، صبر، ایستادگی، اتحاد و برادری زیاد و زدودن دل‌ها از هم

روحانی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا تصور می کنند با فشار زیاد به ملت فلسطین می توانند آنان را از حق مشروع خودشان محروم کنند و یا با فشار، مسلمانان دنیا را از سرزمین خودشان یعنی بیت المقدس جدا سازند. این یک اشتباه بزرگی است که انجام می دهند.

رئیس جمهور اظهار داشت: مسلمانان دنیا مسجد الاقصی و بیت المقدس را به عنوان قبله اول خود می شناسند و مورد احترام همه مسلمانان است و مدفن انبیاء بزرگ الهی و مسجد انبیا الهی بوده است که در آنجا به عبادت پرداختند. لذا این سرزمین مقدس را با بازی های سیاسی نمی توان از جمعیت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیونی مسلمانان دنیا جدا کرد.

روحانی با تأکید بر اینکه ملت فلسطین چنین ظلم هایی را تحمل نخواهد کرد، گفت: مردم فلسطین ۷۰ سال مقاومت کرده اند و باز هم مقاومت خواهند کرد تا به حقوق مشروع خودشان دست یابند. اعمال و واکنش‌ها رژیم صهیونیستی همواره تجاوز، ظلم، ستم و کشتن بی گناهان بوده و در این چند روز ارتکاب چنین اعمالی آشکارتر شد و در روز نکبت که مردم مسلمان فلسطین با دست خالی به میدان آمده بودند همگان دیدند که صهیونیست ها با سرب آتشین با آنان برخورد کردند و ملت مظلوم و آزاده فلسطین را به خاک و خون کشیدند و ده ها نفر را شهید و هزاران نفر را مجروح کردند.

ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران را کسی نمی‌تواند به زانو درآورد / مدیر جمهور

رئیس جمهور با اظهار تأسف از سکوت کشورهای عربی و مسلمان در قبال جنایات صهیونیست ها، گفت: متأسفیم که بعضی از کشورهای عرب منطقه در قبال جنایات روزهای اخیر صهیونیست ها سکوت کردند و بعضی کشورهای اسلامی نیز به سادگی از آن چشم پوشی نمودند و بعضی دیگر نیز متأسفانه آن را دفاع مشروع لقب دادند در حالی که دفاع مشروع از آن ملت و سرزمینی است که متعلق به خود آن ملت باشد نه سرزمین غصب شده است فلسطین، لذا دفاع مشروع صهیونیست ها در این سرزمین معنا و مفهومی ندارد. ملت فلسطین جهت سرزمین خود می جنگند و جای تأسف است که بعضی کشورهای غربی به ناروا از اینگونه کلمات یعنی دفاع مشروع استفاده می کنند.

روحانی تصریح کرد: تردیدی ندارم که اینگونه اعمال تصمیم ملت فلسطین را جهت مقاومت و ایستادگی زیاد خواهد کرد و به مسلمانان دنیا نیز نشان می دهد که در برابر رژیم صهیونیستی جز وحدت، اتحاد، فشار زیاد و کمک به مردم فلسطین جهت آزادی سرزمین ارزش راه دیگری وجود ندارد؛ آیا که رژیم صهیونیستی، رژیمی نیست که به اخلاق و حتی قوانین و مقررات بین المللی پایبند باشد و فقط زور را می فهمد. همچنان که در جنگ ۳۳ روزه دیدیم که هنگامی که ملت بزرگ لبنان ایستادگی و مقاومت کردند، فهمیدند که در برابر این ملت بزرگ نمی توان کاری از پیش ببرند. در غزه هم زمانی که با مقاومت مواجه شدند، مجبور به عقب نشینی شدند. در شرایط کنونی هم راه دیگری غیر از مقاومت وجود ندارد.

رئیس جمهور استفاده از فرصت‌های ماه مبارک رمضان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: ماه رمضان ماه استقامت، صبر، ایستادگی، اتحاد و برادری زیاد و زدودن دل‌ها از هم

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران همواره مدافع حقوق مردم فلسطین بوده و این راه را ادامه خواهد داد، گفت: ما همواره در برابر متجاوزین و ظالمین خواهیم ایستاد و معتقدیم پیروزی نهایی از آن مظلومین و فلسطینیان خواهد بود.

روحانی خاطر نشان کرد: بدون تردید امسال روز قدس باشکوه تری در کشور عزیزمان ایران و سایر کشورها رقم خواهد خورد و جهانیان به رژیم صهیونیستی و سردمداران کاخ سفید نشان خواهند داد که راه غلط و اشتباهی گزینش کرده اند و به فضل الهی این کار موجب وحدت و انسجام زیاد دنیای اسلام و مقاومت زیاد فلسطینی ها و ترجیح در گشایش در امور مردم فلسطین خواهد شد.

ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران را کسی نمی‌تواند به زانو درآورد / مدیر جمهور

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به عنوان برجام اشاره کرد و گفت: ملت کشور عزیزمان ایران همواره در برابر توطئه های دیگران و بویژه رژیم آمریکا استقامت، مقاومت و ایستادگی کرده و نشان دادند که در برابر فشار آنها تسلیم نمی شوند و این ملت بزرگ را کسی نمی تواند به زانو درآورد.

روحانی با بیان اینکه امروز مسأله برجام و هسته ای باز هم زمینه و وقت هایی دارد که مورد بحث و بررسی قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: در مسأله هسته ای عده ای که آن طرف هستند، تصور می کنند با فشار، تحریم، ترساندن و حتی نشان دادن علائم جنگ می توانند ملت کشور عزیزمان ایران را تسلیم کنند، ولی ایستادگی و مقاومت ملت کشور عزیزمان ایران به خوبی نشان داد که این تفکر و راه، نادرست و غلط است.

رئیس جمهور اضافه کرد: در عنوان هسته ای عده ای هم تصور می کنند که مسایل جهانی و اموری که به نوعی در مجامع بین المللی و شورای امنیت مطرح شده است را با سخنرانی، شعار و جنبش احساسات مردم می توان حل و فصل کرد که البته ثابت شده است که این هم مسیر درست و دقیقی نیست.

روحانی گفت: دولت یازدهم از ابتدا بر این تفکر بود که این مسأله راه حل فنی و سیاسی دارد و می توان از طریق احترام به حقوق ملت ایران، مذاکره سیاسی بین کشورها و با رسیدن به توافق از مسیر سیاسی و دیپلماتیک در این عنوان به نتیجه برسیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در عنوان هسته ای به دنبال دو دستاورد مهم بودیم، اظهار داشت: دستاورد اول احقاق حقوق ملت کشور عزیزمان ایران بود. مطابق قطعنامه های شرکت ملل، غنی سازی کشور عزیزمان ایران غیرقانونی اعلام شده است بود که البته به هیچ وجه این عنوان را قبول نداریم، ولی این مسأله به مستمسکی جهت فشار به کشورمان تبدیل شده است بود و لذا قصد داشتیم آن را از بین ببریم. بر این مبنا زیربنای ادعای آنها عنوان PMD و ادعای فعالیت های غیرصلح آمیز بود و ما این زیربنا را از بین بردیم و معلوم شد که ادعاهای آنها نابجاست و از طرفی حقوق ملت کشور عزیزمان ایران را تثبیت و قطعنامه های مربوط به این عنوان را لغو کردیم.

روحانی گفت: دستاورد و نشانه دیگر برطرف تحریم ها در جهت تأمین منافع ملی بود که در این راستا، اگر چه ممکن است از صد در صد خواسته های خود در عمل به ۸۰ درصد دست یافته باشیم، ولی باید توجه داشت در مذاکره و تعامل با کشورهای بزرگ غربی و آن هم کشور خاصی مثل آمریکا که همواره با ملت کشور عزیزمان ایران تخاصم داشته هست، معلوم است که مشکلاتی ایجاد می کنند. ولی باید در ارزیابی دستاوردها بین برجام و نبود برجام مقایسه انجام دهیم در این صورت به خوبی مشخص می شود که ملت کشور عزیزمان ایران چه کار بزرگی انجام داده است.

رئیس جمهور افزود: البته در این راه هر لحظه ملت ایران، حامی و پشتیبان بودند و مقام معظم رهبری رهنمود و ارشادهای مورد نیاز را داشته اند و همه با هم این کار بزرگ را به انجام رساندیم.

روحانی خاطر نشان کرد: بعد از اینکه برجام اجرایی شد، آمریکا به طور یکطرفه از آن خارج شد. حالا چه کسی اینجا متخلف هست. دولت کشور عزیزمان ایران یا دولت آمریکا؟ و چه کسی نقض عهد کرده است ما یا آمریکایی ها؟ ما متعهد به اقدام خودمان هستیم یا به کارها دیگران هم متعهد می باشیم؟ چه کسی بود که مصوبات شرکت ملل و قطعنامه ۲۲۳۱ را زیر پا گذاشت ما یا آنها؟ ما علی رغم حقوق بین الملل حرکت کردیم یا آنها؟ معاهدات بین المللی را آمریکا تضعیف کرده یا ایران؟

رئیس جمهور با بیان اینکه چه کسی مستحق ملامت هست، گفت: این عنوان باید روشن شود و هرگز یک عده ای اشتباه کنند، امروز آمریکا به عنوان ناقض عهد و متخلف از مقررات بین المللی باید مورد فشار قرار بگیرد.

روحانی با اشاره به جمله هایی از حضرت امام(ره)، خاطر نشان کرد: این روزها با موضوعاتی که مطرح می شود زیاد به یاد جمله معروف حضرت امام خمینی(ره) در آبان ۶۵ که به «این تذهبون؟» معروف هست، می افتم. در آن روز بین کشور عزیزمان ایران و آمریکا اختلافی وجود داشت که آمریکا در آن شکست خورده بود ولی یک عده به دنبال آن بودند که مسئولین ایرانی را مورد پرسش قرار دهند و امام راحل برخورد حکمت آمیز با آنها داشت و آن درس خوبی جهت ما بود و هست.

رئیس جمهور افزود: امام در ۲۹ آبان ۶۵ فرمود «هیچ توقع نداشتم که در این وقت که باید فریاد بزنند سر آمریکا، فریاد می زنند سر مسئولین مان» چه شده است است؟ در یک چنین مسأله مهمی باید همه دست به دست هم بدهید و ثابت کنید به دنیا که وحدت دارید، آیا شما می خواهید تفرقه و دو دستگی ایجاد کنید، چه شده است است شما را و کجا دارید می روید؟ «این تذهبون؟». بعد فرمود تندرو و کندرو و دو دستگی در کشور ایجاد نکنید و این خلاف اسلام، دیانت و انصاف است.

خبر در حال تکمیل است …

واژه های کلیدی: ایران | آمریکا | ایرانی | فلسطین | آمریکایی | ماه رمضان | حسن روحانی | رئیس جمهور | دولت آمریکا

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو