تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی بیانات اژه‌ای راجع به حکم دری‌اصفهانی، اعاده دادرسی مرتضوی، اوضاع بقایی،

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: دری اصفهانی تقاضای اعاده دادرسی کرده و الان حکم قطعی است و ایشان الان به عنوان یک جاسوس از لحاظ دادگاه آشنا شده است و اگر اعاده

بیانات اژه‌ای راجع به حکم دری‌اصفهانی، اعاده دادرسی مرتضوی، اوضاع بقایی،

بیانات اژه ای راجع به حکم دری اصفهانی، اعاده دادرسی مرتضوی، اوضاع بقایی، متهمان ارزی، پرونده عوامل داعش و دادگاه متهمان خیابان پاسداران

عبارات مهم : جاسوسی

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: دری اصفهانی تقاضای اعاده دادرسی کرده و الان حکم قطعی است و ایشان الان به عنوان یک جاسوس از لحاظ دادگاه آشنا شده است و اگر اعاده دادرسی پذیرفته شود باید ببینیم چه مراحلی را طی می کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی راجع به محمود صادقی نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در جلسه ای با وزیر اطلاعات و معاونین وی مبنی بر اینکه ادعای جاسوس بودن دوری اصفهانی کذب هست، تاکید کرد: من از نقل قول ها اطلاعی ندارم و نمی دانم که وزیر اطلاعات چه چیزی گفته و چگونه منعکس شده است اگر منظور این است که فرد اتهام جاسوسی برایش نیست، حتما غلط است و اگر منظور این است که فردی را که اتهام جاسوسی بر او وارد است وزارت اطلاعات می خواهد بگوید که او جاسوس است یا نیست این هم غلط است.

وی افزود: وزارت اطلاعات می تواند بگوید براساس اسناد و مدارک فلان شخص متهم به جاسوسی است یا نیست. ولی وزارت اطلاعات نمی تواند بگوید که از نظر من این فرد جاسوس هست. چراکه زمانی به شخصی می توان گفت جاسوس است که ثابت شده است باشد ولی می تواند بگوید در مظان اتهام جاسوسی و یا متهم به جاسوسی است یا از نظر من متهم به جاسوسی نیست که این ممکن است ولی نمی تواند بگوید که ایشان جاسوس است چراکه باید جرمش ثابت شده است باشد ولی راجع به دوری اصفهانی دادگاه ایشان را محکوم کرده است و دادگاه تجدید نظر هم آن را قبول کرده است و با حضور وکیل هم پرونده پیگیری شده است بنابراین ایشان از نظر دادگاه جرمش ثابت شده است است و حکمش قطعی شده است و مرجع مهم جهت اینکه چه کسی مجرم است یا نیست قوه قضائیه است نه وزارت اطلاعات و نه هیچ کس دیگر.

بیانات اژه‌ای راجع به حکم دری‌اصفهانی، اعاده دادرسی مرتضوی، اوضاع بقایی،

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: احکامی که صادر می شود در خصوص اتهام بین ۵ سال تا ۱۰ سال هست. قاضی می تواند براساس مجموعه تشخیصی که می دهد و نوع جرم یا شرایطی که مرتکب شده است و اوضاع و احوال و بیانات بعدی او و مجموعه پرسشها را لحاظ کند و می تواند حداقل، وسط یا حداکثر حکم را صادر کند. بسیاری دیگر هم هستند که از بین اقل و اکثری که در قانون مشخص شده است معمولا قاضی کمتر اکثر را تعیین می کند ولی ممکن است مواردی هم اکثر را تایید کند. بنابراین طبق قانون هست. البته ایشان تقاضای اعاده دادرسی کرده و الان حکم قطعی است و ایشان الان به عنوان یک جاسوس از لحاظ دادگاه آشنا شده است و اگر اعاده دادرسی پذیرفته شود باید ببینیم چه مراحلی را طی می کند تا هنوز من خبری ندارم البته می دانم که درخواست اعاده دادرسی کرده ولی از نتیجه آن مطلع نیستم.

وی راجع به درخواست اعاده دادرسی مرتضی هم گفت: ممکن است بسیاری اعاده دادرسی کنند یا آن را بخواهند و هر کسی هم که درخواست اعاده دادرسی کرد، ثبت می شود و این ثبت شدن به معنای پذیرفته شدن نیست. هر کسی که درخواست اعاده دادرسی کرده باشد به دیوان کشور می رود و آنجا ثبت می شود و بعد از ثبت بررسی می شود که پذیرفته بشود یا نه. اعاده دادرسی در قانون احصا شده است که در چه مواردی است که اعاده دادرسی پذیرفته می شود. اگر براساس آن چند بندی که در قانون آینده نگری شده است یکی از آن بندها بود پذیرفته می شود و پیگیری مجدد می شود و اگر نبود رد خواهد شد. ایشان هم اعاده دادرسی را درخواست کرده و نتیجه آن به تصمیم دیوان برمی گردد.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: دری اصفهانی تقاضای اعاده دادرسی کرده و الان حکم قطعی است و ایشان الان به عنوان یک جاسوس از لحاظ دادگاه آشنا شده است و اگر اعاده

اژه ای در پاسخ به سوالی راجع به عنوان مطالبی به وسیله دادستان کل کشور راجع به شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بخشی از مطالب درست بیان نشده آقای منتظری آنطور که من یادم است گفتم که شهردار خودش اعلام کرده که من نمی توانم کسی که می گوید من خودم نمی توانم احیانا اگر شهردار بعدی منسوب نشود و یا استعفای ایشان پذیرفته نشود و شهر مشکلاتش زمین بماند فردا شورای شهر در برابر تاخیرش در مورد پذیرش استعفا و یا گزینش و یا تایید اگر مسائلی به بار آمد آیا مدعی العموم نمی تواند وارد شود اگر به این جهتی که من شنیدم باشد این دخالت نیست. یعنی دارد بیان واقعیت می کند که می گویند من توانش را ندارم و می گوید که شما سریعتر انجام دهید که کار شهر بزرگی مثل پایتخت کشور عزیزمان ایران زمین نماند. نمی گویند که باید این کار را کنیم می گویند اگر احیانا در شهر مشکلاتی به بار آمد مدعی العموم یا دادستان می تواند وارد شود و اگر اینها باشد عین عبارت ایشان را باید مدنظر قرار داد.

وی راجع به دستگیری چندباره اخلال گران ارزی گفت: منشأ ناآرامی های ارزی این اخلال گران نیستند ولی در نشست های قبلی هم عرض کردم مساله ارز ممکن است که اگر قوه قضائیه یاری کند حل شود. ولی مساله مهم ارز با بگیر و ببند تمام نمی شود و در آن شکی هم نیست و دولت و بانک مرکزی هم می داند ولی توقع نداشته باشیم که فقط با کارها قضائی یا انتظامی مساله ارز حل می شود. مجموعه مسائلی است که دولت و بانک مرکزی فعالیت هایی را باید انجام دهد که یک بخشی از آن هم این است که تاثیر هم دارد که افرادی که مخل ارز هستند علی رغم سیاست های اعلامی و علی رغم مقررات دولتی و علی رغم مسائلی که باید رعایت شود اگر انجام ندهند طبیعی است که قوه قضائیه وارد می شود و موثر هم بوده ولی میزان تاثیر آن در سطح خودش است.

اژه ای تاکید کرد: اگر صرف کار قضائی باشد مساله ارز حل نخواهد شد و ممکن است فردی هم دو یا چند سال پیش اتهامی بر او متوجه شده است باشد اگر ثابت شده است باشد مجازات می شود و ممکن است تنبیه نشده باشد و متاسفانه باز هم دست به اقدام مجرمانه بزند.

بیانات اژه‌ای راجع به حکم دری‌اصفهانی، اعاده دادرسی مرتضوی، اوضاع بقایی،

وی در رابطه با آقای بقایی گفت ایشان در حال تحمل کیفر هستند و در زندان هستند و هر وقت هم که نیاز به کارها درمانی داشته باشد در داخل زندان انجام می شود و اگر نیاز باشد که خارج از زندان در بیمارستان درمان می شوند که همه زندانی ها اینگونه هستند من آخرین اوضاع ایشان را خبر ندارم ولی اگر نیازی به اقداماتی داشته باشد که دکتر باید او را ببیند این کار را خواهد کرد.

معاون اول قوه قضاییه راجع به حکم اعدام هشت تروریست داعشی گفت: حکم این هشت تروریست صادر شده است ولی چون قطعی نشده از گفتن آن معذورم. حکم بدوی آنها صادر شده است این ها احکامی قابل اعتراض است.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: دری اصفهانی تقاضای اعاده دادرسی کرده و الان حکم قطعی است و ایشان الان به عنوان یک جاسوس از لحاظ دادگاه آشنا شده است و اگر اعاده

وی راجع به وقت اجرای دادگاه متهمان خیابان پاسداران هم گفت: دادگاه آنها هم به زودی برگزار خواهد شد چون پرونده به دادگاه رفته باید به خودشان اعلام شود.

واژه های کلیدی: جاسوسی | دادگاه | اطلاعات | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو