تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مسئولان جهت جلوگیری از محرومیت کشتی کاری نکرده‌اند / رسول خادم

لالوویچ کاملا متوجه تنها بودن کشتی کشور عزیزمان ایران در این میدان بزرگ سیاسی شده است است و این عنوان به شدت بر مواضع کشتی کشور عزیزمان ایران در این جلسات اثر د

مسئولان جهت جلوگیری از محرومیت کشتی کاری نکرده‌اند / رسول خادم

رسول خادم: مسئولان جهت جلوگیری از محرومیت کشتی کاری نکرده اند

عبارات مهم : ایران

لالوویچ کاملا متوجه تنها بودن کشتی کشور عزیزمان ایران در این میدان بزرگ سیاسی شده است است و این عنوان به شدت بر مواضع کشتی کشور عزیزمان ایران در این جلسات اثر دارد.

رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه رییس اتحادیه جهانی کشتی متوجه تنهایی کشتی کشور عزیزمان ایران در پرونده احتمال محرومیت کشتی شده است هست، گفت: هیچ کدام از مسئولان این عنوان را پیگیری نکردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،رسول خادم راجع به برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و آخرین مذاکراتش با لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی راجع به ماجرای علیرضا کریمی و احتمال محرومیت کشتی کشور عزیزمان ایران توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد.

مسئولان جهت جلوگیری از محرومیت کشتی کاری نکرده‌اند / رسول خادم

-نظر شما در مورد برگزاری مسابقه های انتخابی تیم های ملی چیست؟

امسال بعد از چند سال تلاش جهت برگزاری مسابقه های انتخابی تیم ملی به عنوان مبنای مهم پوشیدن پیراهن تیم ملی جهت کشتی گیران مدعی در هر وزن، مسابقه های انتخابی در شرایط مناسب تری با حضور مدعیان جوان و با تجربه در اوزان متفاوت برگزار شد. گرچه بعضی اشتباهات و نواقص فنی، نگرانی هایی را جهت حضور کشتی گیرانی که دارای کلاس جهانی باشند در مسابقه های بین المللی پیشرو، جهت کادر های فنی تیم های ملی ایجاد کرده هست. ولی به هر حال امیدی در بخش فنی در کشتی کشور جهت پوشیدن پیراهن تیم ملی ایجاد شده است است که موجب شده است کشتی گیران با تمام توان بر روی تشک مبارزه می کنند.

لالوویچ کاملا متوجه تنها بودن کشتی کشور عزیزمان ایران در این میدان بزرگ سیاسی شده است است و این عنوان به شدت بر مواضع کشتی کشور عزیزمان ایران در این جلسات اثر د

این عنوان بسیار ارزشمند است هرچند شاید سختى ها و آسانى ها هایی را جهت بخش فنی کشتی کشور عزیزمان ایران به همراه داشته باشد، ولی در نهایت برگزاری مسابقه های انتخابی هم خواست مردم کشتی دوست کشور عزیزمان ایران هست، هم خواست خانواده کشتی، و هم به لحاظ فنی به نفع کشتی تمام خواهد شد. البته فراز نشیب های سال های گذشته، امسال به کادر های فنی تیم های ملی در بند سیزدهم از بخش توضیحات “فرآیند انتخابی تیم ملی” ، اختیارات بیشتری نسبت به سال های قبل داده است.

در واقع براساس این بند که مصوب هیات های کشتی استان های کشور می باشد، گرچه مسابقه های انتخابی تیم ملی مبنای مهم پوشیدن پیراهن تیم ملی هست، ولی کادر های فنی می توانند براساس عملکرد و کارنامه خارجی کشتی گیران برتر هر وزن در مسابقه های انتخابی تیم ملی، و نیز عملکرد فنی و انضباطی کشتی گیران مذکور در اردوها، در نهایت کشتی گیر واجد شرایط جهت پوشیدن پیراهن تیم ملی را از میان کشتی گیران برتر هر وزن در مسابقه های انتخابی تیم ملی تشخیص داده و به شورای فنی جهت تصمیم گیری نهایی معرفی کند، البته بدیهی است باز هم در تصمیم گیری های نهایی نتیجه انتخابی تیم ملی ملاک اول خواهد بود ولی عملکرد و کارنامه خارجی نیز در تعیین ملی پوش هر وزن از میان نفرات برتر انتخابی تیم ملی در اوزان مختلف، تاثیر بسیار جدی خواهد داشت.

-تکلیف کشتی گیران دارای مجوز پزشکی چه می شود؟

کشتی گیرانی که با اعلام هیئت کشتی مربوطه و تا پیش از وقت مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، مجوز پزشکی داشته اند و این مجوز به تائید کمیته خاص پزشکی رسیده است باید بدانند که طبق فرآیند گزینش تیم های ملی، مرجع تشخیص این عنوان شورای فنی خواهد بود. شورای فنی و کادرهای فنی در ارتباط با تعیین و وظیفه چنین کشتی گیرانی در جلسات مربوطه تصمیم گیری خواهند کرد .

مسئولان جهت جلوگیری از محرومیت کشتی کاری نکرده‌اند / رسول خادم

-جلسه چند روز گذشته شما با توجه به فراز ونشیبهای این چندماه چگونه بود؟

جلسه های با لالوویچ (رییس اتحادیه جهانی کشتی) بعد از ماجرای علیرضا کریمی در مسابقه های لهستان و ورود کشتی کشور عزیزمان ایران به محرومیت های تازه و سنگین، دیگر مانند قبل نیست.

لالوویچ کاملا متوجه تنها بودن کشتی کشور عزیزمان ایران در این میدان بزرگ سیاسی شده است است و این عنوان به شدت بر مواضع کشتی کشور عزیزمان ایران در این جلسات اثر د

– یعنی چطور است؟

در این جلسات شاید بعضی از موارد مربوط به فعالیت های بین المللی کشتی کشور عزیزمان ایران هم که قبلا از بااهمیت ترین مباحث کشتی ما بود، حل و فصل شود، ولی با توجه به شرایط جدیدی که پیدا کرده ایم، به هر حال جهت ما تلخ به آخر می رسد.

– مگر در مورد مسئله رویارویی کشتی گیران ایرانی با نمایندگان رژیم صهیونیستی هم صحبت شد؟

مسئولان جهت جلوگیری از محرومیت کشتی کاری نکرده‌اند / رسول خادم

بله طبیعتا بخشی از وقت جلسه به بیان عنوان اصرار و پیگیری کمیته بین المللی المپیک در این باره گذشت.

-موضع شما چه بود؟

وقتی لالوویچ بر پیگیری های کمیته بین المللی المپیک تاکید می کند و مستنداتی در این باره بیان می دارد که نشان از تهدیدات جدی دارد که کشتی کشور عزیزمان ایران ممکن است بزودی با آن مواجه شود، و بعد می پرسد شما جهت این شرایط تازه و جرائم سنگینی که با آن مواجه خواهید شد، چه کرده اید؟ مسوولان سیاسی شما چه می خواهند بکنند؟ هیچ پاسخی نیست که به او بدهیم. لالوویچ کاملا متوجه تنها بودن کشتی کشور عزیزمان ایران در این میدان بزرگ سیاسی شده است است و این عنوان به شدت بر مواضع کشتی کشور عزیزمان ایران در این جلسات اثر دارد.

– یعنی هنوز همکاری از سوی مسئولانی که شما به آنها مسئله محرومیت ها را اعلام کردید، صورت نگرفته است؟

خیر. رجال سیاسی که بارها و بارها از آنها خواسته شده است است جهت دفاع از قهرمانان ملی کشتی کشور عزیزمان ایران به میدان بیایید و تیم دیپلماسی خاص ای را که متشکل از نمایندگان سازمانهای دیپلماتیک کشور هست، روانه کمیته بین المللی المپیک کنند، تا کنون هیچ پیگیری نکرده اند. احتمالا در نهایت، چند روز دیگر می خواهند با فرستادن نمایندگانی از کمیته ملی المپیک و یا وزارت ورزش جهت انجام جلسه ای با کمیته بین المللی المپیک، بگویند فعالیت دیپلماتیک خود را در حمایت از قهرمانان ملی انجام دادند و باز هم طبق معمول هر اتفاقی بیفتد و محرومیتی دامن گیر قهرمانان کشور عزیزمان ایران شود، بر گردن کشتی گیر، مربی و فدراسیون باشد و مردها آنقدر دور بایستند که دیده هم نشوند.

باید صریحا از مسولان مربوطه خواست، رجال محترم، لطفا چنین اشتباهی را نکنید. همه خوب می دانیم که بار مسئولیت دیپلماتیک چنین عنوان مهمی را نمی توان بر دوش دستگاه ورزش انداخت. دستگاه ورزش جهت ورود به چنین عنوان پیچیده ای نه ابزار دیپلماتیک دارد و نه اختیارات دیپلماتیک. دستگاه ورزش فقط می تواند نقطه اتصال دستگاه دیپلماسی به نهادهای بین المللی ورزش باشد. مردها باید پای کار خودشان بایستند و جهت قهرمانان ملی مردم به میدان بیایند و صادقانه کمک کنند.

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | مسابقه | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو