تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۷۹)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (679)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۷۹)

عبارات مهم : ایران

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

شروع میکنیم مطلب امروز را با این دو تصویر از گریم عجیب و متفاوت ترانه علیدوستی در کار جدیدش که اشاره ای به نام، ژانر و عنوان این کار نشده هست. گریم سنگین ترانه او را شبیه شخصیت های معصوم ولی در عین حال خطرناک فیلم های تیم برتون کرده است.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۷۹)

البته بعید هم نیست این گریم مربوط به یک کار هالیوودی باشد و ترانه هم بازیگر آن. یا شاید هم صرفا یک گریم تفننی و همینجوری!

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

اعضای تیم اسکواش بانوان که هر کاری می کنند جز تمرین و بازی اسکواش، در حال خوشگذرانی در یک کافه. هانیه توسلی، شبنم فرشادجو، لیندا کیانی، مه لقا باقری، مارال فرجاد، مائده طهماسبی و پانته آ پناهی ها. اگر بخواهیم میانگین سن جمع را معیار قرار دهیم، مائده زن جسارتاً باید در تیم پیشکسوتان اسکواش فعالیت کنند تا پانته آ پناهی ها چند سال بعد به وی ملحق شود!

حدیث میرامینی با این استوری از مریم جون که زحمت کشیده و موهای او را بلوند کرده هست، تقدیر کرد.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۷۹)

علیرضا حقیقی ۱۲ شب بشقاب دسر را از سلف هتل کش رفته تا این استوریِ به عنوان نمونه کول را بگیرد.

عکسی که بایستی ۵ سال پیش گرفته میشد، ولی خب باز باید خدا را شاکر باشیم که بالاخره گرفته شد و مانند خیلی فیلم های دیگر، ناگرفته نماند. عوامل فیلم “عصبانی نیستم” ساخته رضا درمیشیان در نخستین اکران آن، بعد از ۵ سال توقیف.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

جشن قهرمانی پرسپولیس و مراسم خوش حالی تقدیر از برانکو ایوانکویچ همزمان و با حضور ستاره های سینما برگزار شد. محمدرضا شریفی نیا، کوروش تهامی، مجید خان مظفری و استاد سعید راد ستاره های این مراسم خوش حالی بودند. آن عزیزی هم که با وجود این همه ستاره و پیشکسوت در وسط تصویر ایستاده، بدون شک اسپانسر و عابر بانک این مراسم خوش حالی بوده است.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۷۹)

شمار دقیق آن از دستمان در رفته، n اُمین مراسم خوش حالی تولد بهاره کیان افشار در پشت صحنه سریال گلشیفته، در کنار نازنین بیاتی و شیلا خداداد.

ترانه علیدوستی با این پست جهت بازیگر نقش پسرش در سریال “شهرزاد” ابراز دلتنگی کرد. پسرک مو بوری که معلوم نیست به چه کسی رفته هست، چون در فیلم نه پدرش بور است و نه مادرش.

امیر مهدی ژوله با پست کردن تصویری قدیمی که مهران مدیری محور آن هست، روز معلم را صرفاً به پیمان قاسمخانی تبریک گفت. آیا او قصدی از این حرکت داشته است یا نه فقط دچار سهوِ آپلود شده؟!

سامیه زن معلوم نیست در صحبت هایتان به بنده خدا چه گفته ای که اینگونه مچاله شده. نکند ماجرای آرزو و مارال را به او هم لو دادی؟!

متین ستوده در حال فشردن یک عدد کپسولِ نمک. از این کپسول کوچولو ها!

شهرام حقیقت دوست جهت بازی خود در فیلم “زیر سقف دودی” نامزد جایزه عالی ترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره نیس فرانسه شده است است و با این پست از زحمات پوران درخشنده جهت او در این فیلم تقدیر کرده هست. آرزوی موفقیت داریم جهت شهرام عزیز.

شکی در توانایی های شهرام نیست، ولی جو سینمای دنیا طوری شده است که هر فیلمی از کشور عزیزمان ایران در هر جشنواره ای حضور پیدا میکند، دست کم یک جایزه را برایش کنار میگذارند. گمان برم کار کارِ شمقدری است که سفارش فیلم ها را می کند!

نورا هاشمی روز معلم را با این تصویر قدیمی و فوق العاده قشنگ به پدر و مادر هنرمندش، مهدی هاشمی و گلاب آدینه تبریک گفت.

گلاره زن عباسی هم در این تعطیلات چند روزه ای که گذراندیم، به کویر رفته بود. همراه دوستانش نظیر بزرگمهر حسینپور و دیگران.

خبر پر کشیدن ناگهانی استاد ناصر چشم آذر، حال خوش بهاریمان را ناخوش و کاممان را تلخ کرد. خالق نت های ماندگار و تکرار نشدنی در موسیقی و سینما. خیلی سریع بود و غیر منتظره. امیدواریم شاگردان پرشماری که به یادگار گذاشته راه ایشان را به خوبی ادامه دهند. تسلیت میگوییم این ضایعه را به مردم ایران، جامعه هنری و همچنین خانواده محترم و هنرمند چشم آذر مخصوصاً برادر بزرگترشان استاد منوچهر چشم آذر. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

پست تسلیت سارا بهرامی را مشاهده میکنید.

عکس یادگاری بازیگران نمایش “ماجراهای مترانپاژ” با هنرنمایی رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، مهتاب ثروتی و سایر عزیزان به کارگردانی حسن معجونی که این شب ها در پالیز به اجرا در می آید.

در آن یکی سالن تماشاخانه پالیز هم علی احمدیِ جوان تئاتر دیگری را کارگردانی میکند که این سلفی مربوط به پشت صحنه آن هست. با بازی تینو صالحی، نادر فلاح، خسرو خان احمدی، هستی مهدوی و علی شادمان. مهدی پاکدل هم میهمان خاص اجرایشان بود.

پریناز ایزدیار یکی از حیوان دوست ترین سلبریتی های کشور. امیدواریم پریناز این ویدئوی تازه و دلخراش قتل عام نزدیک به صد اسب در مرز اشنویه را نبیند، وگرنه کارش به بیمارستان خواهد کشید. اسب هایی که گناهشان این بود که بار قاچاقچیان را حمل می کردند! تصاویرش را به علت دلخراش بودند در مطلب نیاوردیم.

و جمشید خان تنها تر از قبل شد.

تیکه ای که پیمان معادی به سانسور عجیب یک تصویر از بازی فوتسال زنان کشور عزیزمان ایران و ترکمنستان در کانال رسمی صدا و سیما انتشار یافته بود.

علیرضای خودمان هست، عالی ترین و با ارزشترین بازیکن لیگ فوتبال هلند.

شهریار فوتبال یکی از بزرگانی بود که مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا را در مقر AFC انجام دادند و نتیجه اش حضور کشور عزیزمان ایران در گروه جنگ زده ها شد! علی دایی با این پست جهت رقبا خط و نشان کشیده و صراحتا گفته که این بار ما قهرمانیم.

نمیدانیم آیا و به چه مناسبتی دیروز روز بازیگر بود و همه این روز را به هم تبریک میگفتند. همسر احمد مهرانفر هم اینگونه با پستی کاملا درخور تازه زوج ها، این روز را به همسرش تبریک گفت.

سلفی ستاره های پرسپولیس در اتوبوس فرودگاه. گادوین منشا در کنار دو عزیزی که فعلاً به علت گند هایی که به بار آورده اند، کامنت و دایرکت صفحه ارزش را بسته اند و با خیال راحت در حال خندیدن هستند.

من نمیدانم چه اصراری است که بعضی عزیزان در حمام و توالت و در مواقعی که لباس حداقلی دارند از خودشان سلفی میگیرند و از آن بدتر، آپلودش هم می کنند!

تولد یک سالگی آقا یارا گلرویی. مثل برق و باد گذشت.

یوسف تیموری هم پسر و رفقای پسرش را به پارک آبی برده است.

اگر کارگردان ها بدانند با دادن یک رول چند دقیقه ای به یک شخص چه بلایی بر سر او می آورند، دیگر هیچگاه چنین ریسکی نمی کنند!

با اینستاگرام دیگر نیازی به خرید تل و هدبند و گوشواره نیست. خودش زحمتش را می کشد.

عجیب ترین واکنشی که میتوان به فوت یک همکار داشت!

لیلا اوتادی بار دیگر به کسانی که در جریان نیستند اعلام کرد که منزلش در خیابان فرمانیه پایتخت کشور عزیزمان ایران است.

لیلا بلوکات لحظاتی پیش از سرویس شدن دهانش.

مریم معصومی چه جنس پوست خوبی دارد که یک هفته ای همه کبودی ها را ترمیم کرد! فقط کمی ورم ناشی آن ضربه بر روی گونه های وی مانده است که از اتاق فرمان اشاره می کنند ورم به خاطر ضربه مشت نیست، به خاطر ضربه ی ظریف دکتر است!

عزیزان در کنار تیم اسکواش، یک تیم گونه هم راه اندازی کنند و با هم کافه بروند.

سیدمحمد موسوی و بهزاد حیدری دو والیبالیست خوب کشورمان در مسیر رفتن به تماشای نمایش “زهرماری” هستند. این حضور اصلا هم به خاطر یکی از بازیگران این نمایش نیست و به خاطر علاقه ارزش به هنر تئاتر است!

سیروان جان حداقل به احترام هواداران و خانواده داغدارش این عینک مسخره را روی صورت استاد نمی گذاشتی.

مجال نوشتن توضیح جهت این تصویر ندارم و باید سریعاً پیش از آسیب رسیدن به کیبورد، خود را برسانم به یک جایی! شب و روزتان خوش!

اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: ایران | ترانه | تصویر | ستاره | اسکواش | بازیگر | تصویری | بازیگران | تیم اسکواش | بازی اسکواش

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (679)

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۷۹)

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو