تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۷۷)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (677)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۷۷)

عبارات مهم : تئاتر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

علیرضا بیرانوند از لباسی میگوید که قرار بود در مراسم خوش حالی قهرمانی پرسپولیس بپوشد که اجازه این کار را به او ندادند. لباس زیبای قوم لُر که باید از مسئولین پرسپولیس علت این ممانعت را جویا شد.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۷۷)

ممنون از سینا سرلک که در جمع آوری کمک های مردمی کمک حال نرگس کلباسی شده است هست. عزیزان اگر میخواهند از محبوبیت و اعتبار خود به نفع زلزله زدگان استفاده کنند، ارتباط با نرگس کلباسی عالی ترین گزینه ممکن است.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

امیر جان اگر واقعا عصبی و گرسنه بودی کار به سلفی و پست نمی کشید، خود گوشی را هم میخوردی. در ضمن امیدواریم جواب آزمایشت نرمال باشد.

تصویری که همسر یغما گلرویی از خواباندن یغما به وسیله پسرشان گرفته هست. البته خواباندن یغما کار مشکل نیست؛ خودش دوربین ببیند، یک کتاب اگزیستانسیالیسم از منظر آنارشیم به دست گرفته و به خواب میرود.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۷۷)

علی کریمی اینگونه از مهدی مهدوی کیا حمایت کرده و کریم باقری را از حمایت خود بی نصیب گذاشته است.

سوگل زن قلاتیان، بازیگر خوب تئاتر، سینما و تلویزیون که بازیگری را با فیلم “سیب و سلما”ی حبیب الله بهمنی شروع کرد و با “طبقه حساس” کمال تبریزی و “دوران عاشقی” علیرضا رئیسیان صورت شد. سوگل در سریال های در حاشیه و لیسانسه ها هم بازی کرده است.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

مهدی مهدوی کیا و کریم باقری دیگر نباید دلواپس باشند، چون شخصیت مهم و وزینی مثل پرستو صالحی هم ازشان حمایت کرده است.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۷۷)

تحلیل جالب مهراب قاسمخانی بر کمپین تازه “احمق ها را معروف نکنیم” که در واقع مخالف چنین بحثی است و میگوید که فقط احمق ها ، احمق ها را معروف و فالو میکنند! تصویر از دهقانه.

پست متفاوت محمدرضا جان فروتن به مناسبت روز جهانی روانشناسی. از این پست متوجه میشویم که محمدرضا دستی بر آتش روانشناسی هم داشته و تا حالا رو نکرده بود.

ژست معمولی هوتن شکیبا در برابر یک دیوار آجری رنگ شده، با شعری که طبق انتظار بیشترین تعداد واژه دیوار در آن دیده میشود.

هومن سیدی با این پست اعلام کرد که تلویزیون را تحریم کرده و دیگر در برنامه های نلویزیونی حاضر نخواهد شد.

به جواد در این تصویر زیاد جواد مظلومی می آید تا جواد عزتی.

پست نوید محمدزاده به مناسبت تولد آتیلا خان پسیانی بازیگر خوب و کارکشته سینما و تئاتر. بدون شک آتیلا پسیانی از نظر تکنیک های بازیگری علی الخصوص بازیگری تئاتر، یکی از معدود تکنسین های ماست و امیدواریم سایه اش سال ها بر سر سینما و تئاتر باشد.

ماجرای دو کشتی گیر ایرانی وطن فروش که ۱۰ میلیون دلار گرفته اند تا مثل گونی پیاز به وسیله چهار کشتی گیر آماتور سعودی لگد مال شوند، امیر علی اکبری، رضا مددی و سایر یو اف سی کار های کشور را حسابی عصبانی کرده است و کار به جای کشیده که امیر علی اکبری با این پست بسیار تند، نفس کش و مبارز طلبیده هست. غیرت داشتن به پرچم و نام وطن بسیار خوب و غرور انگیز هست، ولی هیچگاه بی ادبی و توهین، حتی اگر در پاسخ به بی ادبی و توهین باشد، قابل تایید نیست.

رامتین خداپناهی بازیگر خوب سینما و تلویزیون این تصویر از خود در سریال “بانوی عمارت” را به اشتراک گذاشت. سریالی تاریخی به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد که در مرحله ضبط است.

عمل جراحی بعد از آزمایش خون! دلواپس امیر شدیم و امیدوارم مشکلش خاص نباشد.

ازتان ممنونیم جناب فراستی که الیور استون را هم نقد کردید، چون ایشان منتظر نقد شما بود و حتما آن را خواهد خواند و احتمالاً دیگر فیلمسازی را کنار بگذارد.

نیلوفر پارسا این تصویر را گذاشت و این شعر دلبرانه را هم زیرش نوشت و از دیروز در سیل “بگو” ها در دایرکت در حال غرق شدن است.

اشتباه فکر میکردیم، مگر میشود یک نفر به فرانسه برود و با ایفل تصویر نگذارد؟! لاله مرزبان آن یکی تصویر ها را گذاشته بود تا با آمادگی کامل به سراغ عکسِ ایفلی اش برویم.

سامیه لک که این شب ها با سریال “آنام” مورد توجه قرار گرفته، این تصویر از خود در حال مصاحبه با یک شبکه اینترنتی را منتشر کرد.

جمله جالب وحید هاشمیان در مورد داشتن فرزند، به سه زبان فارسی، انگلیسی و آلمانی. این یعنی احترام به همه مخاطبین. البته جمله خودش نیست و متعلق به الیزابت استون است.

نیکی کریمی تصویری از ناهار کاری ارزش در لواسان گذاشته هست. خوب شد ماکارونی و قیمه هست، اگر شیشلیک و ماهیچه بود چکار میکرد؟!

عکس بهاری مه لقا باقری، با شعری از استاد سخن حضرت سعدی.

مریم حیدرزاده ترانه سرای نامی کشورمان این تصویر یادگاری را در کنار هانی نوروزی و مدال قهرمانی پرسپولیس گرفت. همراه با شعری که مجبور بوده جهت این تصویر بسراید!

بهاره افشاری غرق محیط زیست بهاری آمازون شده است است و این تصویر را از او گرفته اند. بله، تصویر در شمال گرفته شده است و بهاره محیط زیست آمازون را در گوشی اش تماشا میکرد.

ای خِدااا :))

همین تصویر علی اکبری و رضا مددی جهت وحشت و عوض کردن رنگ شلوار توهین کنندگان به کشور عزیزمان کافیست.

تبریک فراوان به جواد نکونام، سرمربی متشخص تیم دوست داشتنی نساجی قائمشهر که توانست دیروز در ماراتنی نفس گیر با تیم شهر همسایه اش بابل، به لیگ برتر افزایش کند. تبریک به قائمشهری های عزیز.

محسن افشانی با این استوری که در استخر گرفته شده است هست، تولد دوستش را تبریک گفت.

تاکید محسن دیدن شدن ساعتش ما را کنجکاو کرد تا برویم و قیمتش را دربیاوریم. طبق یافته ها که در زیر مشاهده میکنید قیمت این مدل ساعت رولکس در بازار آمریکا ۱۳ هزار و سیصد دلار هست، حدود ۷۰ میلیون تومان، جدا از هزینه گمرک و این حرفا.

اگر مایل هستید هومن حاج عبداللهی را در کمک رسانی به این فرشته ی کوچک همراهی کنید.

برای دقیقاً نمیدانم چندمین بار به سوشا مکانی عزیز تبریک می گوییم. امیدواریم ایام به کامش باشد که طبیعتاً هست!

متاسفانه حال الناز خوب بشو نیست و کماکان منتظریم نخستین تصویر او را بدون سرم و یا خارج از محیط بیمارستانی ببینیم.

آزادی های یواشکی ابراهیم حاتمی کیا و هادی حجازی فر در اکران شخصی فیلم “به وقت شام”.

سلفی عوامل فیلم گلشیفته در لوکیشن قهوه خانه، با حضور زن های بازیگرِ این فیلم، منهای مهناز افشار.

سلفی پر ستاره دیگر از دورهمی عزیزان بعد از تماشای یک نمایش. پژمان جمشیدی، لیلا زارع، مارال بنی آدم، سارا بهرامی، ماهور الوند، ریما رامین فر، علی سرابی و دیگر عزیزان در تصویر حاضر هستند.

واکنش مهدی پاکدل به بیانات عجیب جناب واعظی که از فرط غَضَب و عَجَب، جز چشم ِ حرصی چیزی بر زبان نمی آید.

با این جمله حکیمانه از خاله شادونه در لباسِ غیر رنگی، مطلب امروز را هم به آخر میبریم. از اینکه امروز هم ما را همراهی کردید بسیار سپاسگزاریم.

اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تئاتر | تصویر | سریال | سینما | سریالی | ارتباط | بازیگر | تصویری | بازیگری | اینستاگرام

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (677)

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۷۷)

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو