تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات لواندوفسکی و رد اتهام بزرگ ، بایرن به دنبال طلسم شکنی در برنابئو

بایرن مونیخ جهت افزایش به فینال لیگ قهرمانان اروپا کار مشکل پیش رو دارد و باید بتواند تیم آماده رئال را در سانتیاگوبرنابئو با اختلاف دو گل شکست دهد این درحالی ا

لواندوفسکی و رد اتهام بزرگ ، بایرن به دنبال طلسم شکنی در برنابئو

بایرن به دنبال طلسم شکنی در برنابئو/ لواندوفسکی و رد اتهام بزرگ

عبارات مهم : اروپا

بایرن مونیخ جهت افزایش به فینال لیگ قهرمانان اروپا کار مشکل پیش رو دارد و باید بتواند تیم آماده رئال را در سانتیاگوبرنابئو با اختلاف دو گل شکست دهد این درحالی است که رئال نشان داده راه بردن تیم آلمانی را به خوبی بلد هست.

به گزارش ایسنا، دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با انجام یک دیدار شروع خواهد شد.

در این دیدار رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از بایرن مونیخ پذیرایی می کند و همه چشم های فوتبال دوستان به ورزشگاه خانگی رئال مادرید است تا شاهد یک دوئل حساس و قشنگ از دو قدرت بزرگ فوتبال اروپا باشند.

لواندوفسکی و رد اتهام بزرگ ، بایرن به دنبال طلسم شکنی در برنابئو

خیز رئال مادرید جهت سومین فینال پیاپی و تاریخ سازی با زیدان

به جرات می توان گفت که خوش بین ترین هوادار رئال مادرید هم آینده نگری نمی کرد تیمش با زیدان دو قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و در سال سوم هم در آستانه افزایش به فینال قرار بگیرد ولی زیزو با نتیجه های خیره کننده ای که به دست آورده نشان داد که در دنیای مربیگری هم مثل دنیای بازیگری اش یک نابغه است.

بایرن مونیخ جهت افزایش به فینال لیگ قهرمانان اروپا کار مشکل پیش رو دارد و باید بتواند تیم آماده رئال را در سانتیاگوبرنابئو با اختلاف دو گل شکست دهد این درحالی ا

هیچ کسی نمی تواند ادعا کند که تیم زیدان با شانس این موفقیت ها را به دست آورده است آیا که رئال جهت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری با تیم های بزرگ و مدعی بازی کرده و آنها را شکست داده هست؛ از پاری سن ژرمن گرفته تا یوونتوس و الان هم بایرن مونیخ.

اگر رئال بتواند در دیدار سه شنبه شب بایرن مونیخ را ببرد و در فینال هم برنده بازی شود زیدان به نخستین مربی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل می شود که سه قهرمانی پیاپی را در کارنامه دارد.

رئال کابوسی جهت بایرن

در سال های اخیر رئال مادرید نه تنها جهت بایرن، بلکه جهت هر تیمی به کابوسی تبدیل شده است هست. بایرن مونیخ در دیدارهای اخیر خود عملکردی ناامید کننده برابر رئال مادرید داشته هست. در شش دیدار اخیر نماینده آلمان برابر رئال مادرید تن به شکست داده است و این به خوبی نشان می دهد که رئال مادرید راه بردن بایرن را بسیار خوب بلد است و تیم آلمانی سخت در تلاش است تا به این کابوس آخر دهد.

لواندوفسکی و رد اتهام بزرگ ، بایرن به دنبال طلسم شکنی در برنابئو

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا ۲۵ بار برابر هم به میدان رفته اند که نتیجه آن ۱۲ پیروزی جهت رئال مادرید، ۱۱ پیروزی جهت بایرن مونیخ و دو بازی هم با تساوی به آخر رسیده است.

بایرن مونیخ سخت در تلاش است که بتواند مانند سال ۲۰۱۳ که در دیدار رفت با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد بتواند در سانتیاگوبرنابئو جبران کند و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد.

بایرن مونیخ جهت افزایش به فینال لیگ قهرمانان اروپا کار مشکل پیش رو دارد و باید بتواند تیم آماده رئال را در سانتیاگوبرنابئو با اختلاف دو گل شکست دهد این درحالی ا

خبر خوب جهت رئال

خبر خوب جهت رئال مادرید بازگشت ناچو به شرایط بازی است آن هم در حالتی که کارواخال قادر به بازی کردن نیست و ناچو می تواند در پست مدافع راست به میدان برود. البته زین الدین زیدان تاکید کرده که به احتمال خیلی زیاد به واسکز بازی دهد و او را در ترکیب مهم به میدان بفرستد.

لواندوفسکی و رد اتهام بزرگ ، بایرن به دنبال طلسم شکنی در برنابئو

خبر خوب دیگر جهت رئال مادرید این که مصدومیت ایسکو جدی نیست و این بازیکن که در دیدار رفت تنها یک نیمه بازی کرد تمرینات خود را شروع کرده و می تواند در دیدار برگشت هم به میدان برود. البته به احتمال خیلی زیاد این بار زیاد از کاسمیرو، مودریچ، کروس و آسنسیو در ترکیب مهم بهره می گیرد و ایسکو را نیمکت نشین می کند.

خابی مارتینس و آلابا می رسند ولی روبن نه

غایب بزرگ بایرن مونیخ در دیدار برگشت برابر رئال مادرید، آرین روبن هست. این بازیکن هلندی در دیدار رفت در همان دقایق نخستین مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. روزنامه بیلد نوشت که روبن در سفر به مادرید، بایرن مونیخ را همراهی نمی کند و غایب بزرگ این بازی خواهد بود ولی خابی مارتینس و آلابا مشکلی جهت این دیدرا ندارند و می توانند باواریایی ها را همراهی کنند.

نگرانی بزرگی که بایرن دارد

یوفا قضاوت این دیدار حساس را به یونیت شاکر داور ترکیه ای واگذار کرده است که این باعث نگرانی شدید بایرن مونیخ و هواداران این تیم شده است است.

شبکه TZD آلمان نوشت که کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن اصلا از این گزینش یوفا خوشحال نیست آیا که به نوشته این شبکه آلمانی شاکر در نیمه نهایی سال ۲۰۱۶ قضاوت بحث برانگیزی در دیدار بایرن مونیخ برابر اتلتیکومادرید داشت و باعث شد نماینده اسپانیا به دور بعد راه پیدا کند.

انگشت اتهام به سود لواندوفسکی

امید نخست گلزنی بایرن مونیخ در دیدار رفت برابر رئال مادرید روبرت لواندوفسکی بود ولی این مهاجم لهستانی عملکرد ناامید کننده ای از خود نشان داد و انگار اصلا در میدان نبود. هواداران بایرن از عملکرد لواندوفسکی انتقاد کردند و بعضی اتهام کم کاری را به او زدند. هاینکس سرمربی بایرن مونیخ به حمایت از شاگرد خود پرداخت و چنین اتهامی را بی پایه و اساس دانست.

خبرهای زیادی راجع به پیوستن لواندوفسکی به رئال مادرید در تابستان به گوش می رسد و این باعث شده است که بعضی اتهام کم کاری به مهاجم لهستانی بایرن بزنند. لواندوفسکی پیش از این چه با پیراهن بایرن و چه با پیراهن بورسیادورتموند نشان داده که تبحر بالایی در گل زدن به رئال مادرید دارد. او در دیدار برگشت این وقت را دارد که اتهام بزرگ را از خود دور و زمینه را جهت پیروزی بایرن فراهم کند.

دیداری خاص جهت خامس

خامس رودریگس، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ بعد از جدایی از رئال مادرید جهت نخستین بار این وقت را دارد تا در برنابئو برابر تیم سابق خود به میدان برود و بدون شک از انگیزه بالایی جهت اثبات توانایی هایش برخوردار است.

خامس در دیدار رفت از عالی ترین های بایرن مونیخ بود و تک گل تیمش را پایه گذاری کرد. این بازی عالی ترین وقت جهت رودریگس است که بار دیگر توانایی هایش را به زیدان اثبات کند شاید که بار دیگر به رئال مادرید برگردد.

واژه های کلیدی: اروپا | مونیخ | بایرن مونیخ | رئال مادرید | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو