تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات نمی‌گذارم هم حقم را بخورند هم آبرویم را ببرند / واکنش تند ساعی به قطع حقوق ۵۰ قهرمان

پر افتخارترین ورزشکار المپیکی کشور عزیزمان ایران با اشاره به قطع حقوق ۵۰ قهرمان از سوی صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان گفت: تا به امروز به خاطر پرداخت نشدن

نمی‌گذارم هم حقم را بخورند هم آبرویم را ببرند / واکنش تند ساعی به قطع حقوق ۵۰ قهرمان

واکنش تند ساعی به قطع حقوق ۵۰ قهرمان: نمی گذارم هم حقم را بخورند هم آبرویم را ببرند

عبارات مهم : صندوق

پر افتخارترین ورزشکار المپیکی کشور عزیزمان ایران با اشاره به قطع حقوق ۵۰ قهرمان از سوی صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان گفت: تا به امروز به خاطر پرداخت نشدن حقوقم اعتراض نکرده ام ولی از امروز پیگیر هستم و باید حق همه ورزشکاران را بدهند.

هادی ساعی در گفت و گو با ایسنا، در مورد تصمیمات اخیر صندوق حمایت از قهرمانان مبنی بر قطع کردن حقوق ۵۰ ورزشکار در سال جدید، اظهار کرد: نمی دانم این تصمیم را با چه منطقی گرفته اند که می خواهند حقوق بعضی از ورزشکاران را قطع کنند. این چه استدلالی است که به علت خوب بودن اوضاع مالی یک ورزشکار می خواهند حق قانونی او را قطع کنند؟ می گویند آن هایی که مدال گرفته و وضع مالی خوبی دارند، نباید این حقوق را دریافت کنند! همه ما جهت این مدال ها زحمت کشیده ایم که الان این حقوق را دریافت می کنیم.

او در این مورد ادامه داد: اول از هر کاری باید این دوستان بگویند چه کسی گفته که اوضاع مالی ما خوب است؟ دوم این که اگر اوضاع مالی من یا امثال من خوب است به خود شخص مربوط است و به هیچکس ارتباطی ندارد! مگر جهت رسیدن به این شرایط مالی دزدی کرده ایم که اموال ما را اندازه گیری می کنند؟ ما ورزشکاران باید خودمان جهت پول خود تصمیم بگیریم که به چه کسی کمک می کنیم و به چه کسی کمک نمی کنیم.

نمی‌گذارم هم حقم را بخورند هم آبرویم را ببرند / واکنش تند ساعی به قطع حقوق ۵۰ قهرمان

ساعی افزود: نمی خواهم اسمی از کسی بیاورم ولی چه کسی می داند که در حال حاضر ۵۰ خانواده از کنار من نان شب درمیاورند؟ صندوق و همه آن دوستان باید حق ورزشکاران را بدهند چون خود آن ها می دانند چطور کمک کنند. ورزشکاران ما ۱۰ برابر زیاد از خود آن افراد کمک می کنند و نیازی به نگرانی این دوستان نیست که به فکر تصمیم گیری جهت حق ورزشکاران هستند.

دارنده مدال طلای مسابقه های المپیک در پاسخ به این پرسش که آیا به این تصمیم صندوق حمایت از قهرمانان اعتراضی کرده؟ خاطرنشان کرد: من تاکنون در این مورد با هیچ کس صحبت هم نکرده ام چه برسد به اعتراض ولی گویا دوستان اسم من را در جلسات و مصاحبه های خود آورده اند که یک کار غیر اخلاقی است و از این بابت خیلی ناراحت هستم. من تا به حال اعتراضی نکرده ام و این اخباری که با اسم من انتشار یافته درست نیست. در چند روز گذشته هم یک خبرگزاری نام من را در خبر خود آورده بود که پیگیر آن هستم تا بابت این خبر اشتباه که از من منتشر کرده اند صحبت کنم.

پر افتخارترین ورزشکار المپیکی کشور عزیزمان ایران با اشاره به قطع حقوق ۵۰ قهرمان از سوی صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان گفت: تا به امروز به خاطر پرداخت نشدن

او در این مورد تاکید کرد: “ایسنا” نخستین جایی است که من در این مورد صحبت می کنم و تا به امروز صحبت هم نکرده ام چه برسد به اعتراض که الان به من وصله می زنند. خبر اعتراض من اشتباه است و قطعا پیگیر این خبر اشتباه هستم تا توضیحات مدیر و مسئولان خبرگزاری مربوطه را بشنوم.

ساعی در ادامه انتقادات خود از تصمیمات اخیر صندوق حمایت از قهرمانان، تصریح کرد: اگر از همه این پرسشها و صحبت ها هم بگذریم دریافت این حقوق، حق همه ورزشکاران هست، کسی نمی تواند جهت حق و حقوق ورزشکاران امر و نهی کند. اگر قرار است این حقوق باشد باید جهت همه ورزشکاران باشد، اگر هم قرار نیست حقوق بدهند باید جهت همه این شرایط را ایجاد کنند. دوستان اگر حقوق ما ورزشکاران را بدهند خودمان می دانیم چگونه به نیازمندان کمک کنیم. نمی شود حقوق ما را بردارید و بگویید به دیگران کمک می کنیم. من تا الان با کسی صحبت نکرده ام ولی الان می گویم که باید حق ورزشکاران را بدهید.

پر افتخارترین ورزشکار کشور عزیزمان ایران در المپیک ادامه داد: اصلا یک نفر به من بگوید فلسفه به وجود آمدن صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان چیست؟ آن صندوق جهت این به وجود نیامده که یکسری افراد دور هم بنشینند، جهت یکدیگر حقوق تعیین کنند و پست و مقام جابه جا کنند. خیر آقایان! این حرف ها نیست و نباید هم باشد، لطفا در مورد حق ورزشکاران تصمیم نگیرید.

نمی‌گذارم هم حقم را بخورند هم آبرویم را ببرند / واکنش تند ساعی به قطع حقوق ۵۰ قهرمان

او افزود: قرار است به ما پاسخ بدهند و اگر قانع کننده باشد حرفی نداریم ولی نمی توانند چند نفر را کنار بگذارند چون قانون جهت همه یکی هست. جهت مثال حقوق “رضا مهماندوست” را قطع کرده اند و علت این کار را زندگی کردن “مهماندوست” در خارج از کشور عزیزمان ایران گفته اند؛ دلیلی که درست نیست. همه ما ورزشکار هستیم و شاید یک روز در خارج از کشور عزیزمان ایران صاحب سمت ورزشی شویم، این کار درست نیست که بخواهند با چنین دلایل بی معنی حق ورزشکاران را ندهند.

ساعی ادامه داد: اسم چهار نفر که یکی از آن ها من هستم را آورده اند که عضو شورا هستیم، آیا کار خلافی کرده ایم؟ همه شماهایی که این صحبت ها را می کنید از صد جا حقوق می گیرید و کسی هم کاری ندارد. اگر قرار است کاری انجام شود باید کارشناسانه صورت بگیرد، این کاری که صورت گرفته غیر اخلاقی و خود بی قانونی هست. اگر قرار شد به هیچ کس حقوق ندهند من به عنوان نخستین نفر و به عنوان کاندیدا، این عنوان را قبول می کنم ولی باز هم می گویم، این افراد نمی توانند فقط تعداد مشخصی را کنار بگذارند.

پر افتخارترین ورزشکار المپیکی کشور عزیزمان ایران با اشاره به قطع حقوق ۵۰ قهرمان از سوی صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان گفت: تا به امروز به خاطر پرداخت نشدن

او با بیان این که ورزشکاران جهت دریافت این حقوق زحمت کشیده اند، اظهار کرد: اصلا به من بگویند این افراد از کجا می دانند که من چقدر مال و اموال دارم؟ آیا مسئول این شده است اند که ببینند ورزشکاران چقدر ثروت دارند؟ اصلا این صلاحیت را از کجا آورده اند که مال و اموال من یا دیگری را حساب و کتاب کنند؟ به تنهایی نمی شود اعتراض کرد ولی اگر کسی این حقوق را دریافت می کند جهت آن زحمت کشیده و نباید حق او را بگیرند. این دوستان اگر خودشان حق و حقوق نگیرند قبول می کنند که من و بقیه ورزشکاران قبول کنیم؟

وی در پاسخ به این پرسش که بیشترین حقوق دریافتی او از صندوق چقدر بوده، گفت: من اصلا نمی دانم چقدر به من پول می دادند و الان هم پول جهت من مهم نیست. طی چهار، پنج ماهی هم که حقوقم را نداده بودند اطلاع نداشتم چون تا الآن با پول صندوق زندگی نکرده ام ولی رفتاری که این مردها دارند نباید این طور باشد که اسم من را به میان بیاورند. بعضی ورزشکاران به خاطر این عنوان با “خرم” مدیر صندوق تماس گرفته اند که گویا با واکنش‌ها بسیار بدی مواجه شده است اند. حتی به آن ها گفته اند دریافت این حقوق، حق ورزشکاران نیست، این صحبت ها جهت من ناراحت کننده است.

نمی‌گذارم هم حقم را بخورند هم آبرویم را ببرند / واکنش تند ساعی به قطع حقوق ۵۰ قهرمان

ساعی در خصوص این که طبق گفته خرم، نفراتی مثل او از چند جا حقوق می گیرند، اظهار کرد: این مردها اصلا اطلاعات ندارند. من چهار سال است که حتی وارد فدراسیون تکواندو هم نشده ام و الآن هم سایه من را در فدراسیون با تیر می زنند، بعد چطور به من حقوق می دهند؟ کمیته المپیک هم از حقوق ۲۰۰ هزار تومانی ۲۰ هزار تومان کم می کند و ۱۸۰ آن را به ما می دهد که پول یک باک بنزین ماشین است (با خنده).

او ادامه داد: من تجارت و درآمد خودم را دارم که ربطی به ورزش ندارد، اصلا خیلی هم ثروت دارم ولی به هیچ وجه از حق خودم نمی گذرم آن هم با این واکنش‌ها خیلی بدی که مردها دارند. می دانم با سفارش صندوق اسم من را در اخبارهای اشتباه آورده اند و به همین علت بسیار ناراحتم، به شخصه باید از من عذرخواهی کنند چون تا امروز هیچ اعتراضی نکرده ام ولی به ناحق اسم “هادی ساعی” را می آورند. چون تا به حال اعتراض نکرده بودم و اسم من را آورده اند، حتما این عنوان را پیگیری کرده و از حق خودم نمی گذرم. نمی شود هم حقم را بخورند هم آبرویم را ببرند تا “هادی ساعی” را بد نام کنند.

دارنده مدال طلای المپیک آتن، در ادامه انتقادات خود اظهار کرد: من تازه به این نتیجه رسیدم که اگر در این مملکت معتاد می شدم بهتر از ورزشکار شدن بود. به خاطر این که در تکواندو بودم حتی در زندگی شخصی هم ضرر کرده ام، در ورزش وصله شورا بودن می چسبانند و در شورا وصله ورزشی بودن. اگر می گویند شرایط ورزشکاران سخت است و باید به آن ها کمک کرد، کسی جلوی مردها را نگرفته هست. اصلا وظیفه آن ها است که به ورزشکاران کمک کنند ولی باید بدانند که این حق جهت همه ما است نه تنها چند نفر، باید حق ورزشکاران را بدهند.

هادی ساعی در آخر این گفت وگو با بیان این که فعلا از سوی فدراسیون جهت شروع همکاری با او تماسی نگرفته اند، خاطر نشان کرد: من هیچ گاه به دنبال جایگاه نیستم و تنها نشانه من کمک به تکواندو هست. فعلا هم تماسی با من نگرفته اند، قبل از عید جلسه ای با “محمد پولادگر” داشتیم که قرار شد بعد از عید هم نشستی داشته باشیم ولی فعلا خبری نیست ولی من در جایی کار می کنم که شأن و جایگاهم حفظ شود و در غیر این صورت وارد چنین جاهایی نمی شوم.

واژه های کلیدی: صندوق | اعتراض | اعتراض | دریافت | دریافتی | ورزشکار | ورزشکاران | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو