تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار بین الملل هنگام امضای برجام باید به سوریه و یمن نیز توجه می‌شد / ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با انتقاد از برجام آن را توافقی بد توصیف کرد و گفت که یکی از خواسته‌های مورد نظرش این است که فعالیت‌های موشکی کشور عزیزمان ایران در م

هنگام امضای برجام باید به سوریه و یمن نیز توجه می‌شد / ترامپ

ترامپ: هنگام امضای برجام باید به سوریه و یمن نیز توجه می شد

عبارات مهم : ایران

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با انتقاد از برجام آن را توافقی بد توصیف کرد و گفت که یکی از خواسته های مورد نظرش این است که فعالیت های موشکی کشور عزیزمان ایران در منطقه آخر یابد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ مدیر جمهور آمریکا بعد از دیدار با امانوئل مکرون، مدیر جمهور فرانسه در یک کنفرانس خبری یکسان به تکرار ادعاهای بی اساس و نخ نمای خود علیه فعالیت های هسته ای کشورمان، سیاست های منطقه ای و برنامه موشکی کشور عزیزمان ایران پرداخت و گفت که اگر کشور عزیزمان ایران برنامه هسته ای خود را از سر بگیرد با مشکلاتی به مراتب بزرگ تر روبرو خواهد شد.

به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، ترامپ برجام را یک توافق بد توصیف و تصریح کرد: ما می توانستیم توافقی بهتر با کشور عزیزمان ایران داشته باشیم که منطقی باشد، ولی من ماه هاست که می گویم این توافق مناسب نیست ولی دست کم به ما اجازه داد تا سال ۲۰۲۵ بر فعالیت های هسته ای کشور عزیزمان ایران کنترل داشته باشیم.

هنگام امضای برجام باید به سوریه و یمن نیز توجه می‌شد / ترامپ

وی با ادعای این که کشور عزیزمان ایران از تروریسم حمایت می کند، مدعی شد: فرانسه و ایالات متحده در این خصوص نیز اتفاق نظر دارند که نمی توان به کشور عزیزمان ایران اجازه داد تا سلاح هسته ای بسازد. این کشور باید به حمایت خود از تروریست ها در همه جا آخر بدهد. در منطقه خاورمیانه به هرجا که بروید، اثر انگشت کشور عزیزمان ایران را در پشت سر پرسشها می بینید.

ترامپ افزود: من امیدوارم از حالا به بعد روی یک توافق تازه با کشور عزیزمان ایران کار کنیم. من فکر می کنم که باید روی چهار عنوان تمرکز داشته باشیم. اول اینکه مانع از هرگونه فعالیت هسته ای کشور عزیزمان ایران تا سال ۲۰۲۵ شویم که تاحدودی ذیل برجام حاصل شده است هست. دومین عنوان این است که اطمینان یابیم در دراز مدت هیچ فعالیت هسته ای در کشور عزیزمان ایران وجود ندارد. سوم اینکه بتوانیم به فعالیت های موشکی کشور عزیزمان ایران در منطقه آخر دهیم و چهارمین مسئله نیز این است که به یک راه حل سیاسی جهت مهار کشور عزیزمان ایران در منطقه، یمن، سوریه، عراق و لبنان دست یابیم.

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با انتقاد از برجام آن را توافقی بد توصیف کرد و گفت که یکی از خواسته‌های مورد نظرش این است که فعالیت‌های موشکی کشور عزیزمان ایران در م

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به این پرسش که آیا در نظر دارید در توافق با کشور عزیزمان ایران بمانید، گفت: ما راجع به این مسئله صحبت خواهیم کرد. مردم نظرات من را راجع به این توافق می دانند. این یک توافق بسیار بد هست. این توافق هرگز نمی بایست ایجاد می شد. ما می توانستیم یک توافق بهتر داشته باشیم که منطقی باشد. ولی توافق با کشور عزیزمان ایران وحشتناک هست. ما ۱۵۰ میلیارد دلار پرداخت کردیم. ما یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار پول نقد به کشور عزیزمان ایران دادیم. ما بسته های بزرگ پول نقد به کشور عزیزمان ایران دادیم. آن کار دیوانگی و مضحک بود و نمی بایست هرگز اتفاق می افتاد. در هر حال ما راجع به این مسئله گفت وگو خواهیم کرد.

ترامپ در ادامه ادعاهای بی اساس خود افزود: فرقی نمی کند کجا بروید، به خاص در خاورمیانه، کشور عزیزمان ایران در بعد پرسشها در هر جایی هست، کشور عزیزمان ایران پشت پرسشها در یمن و سوریه هست. فرقی نمی کند این پرسشها کجا باشند، کشور عزیزمان ایران پشت آنهاست. اکنون هم متاسفانه روسیه زیاد و زیاد دخیل و درگیر این پرسشها می شود ولی به نظر می رسد که کشور عزیزمان ایران پشت هر مشکلی هست. کافی است فقط نگاه کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. هر جایی که جنگجویان هستند، کشور عزیزمان ایران نیز آنجا حضور دارد. ما اجازه نمی دهیم بعضی اتفاقاتی که دارد می افتد، ادامه پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که ایرانی ها می گویند اگر توافق نقض شود برنامه هسته ای ارزش را از سر می گیرند، مدعی شد: جهت آنها از سرگیری خیلی راحت نخواهد بود. آنها قرار نیست چیزی را از سر بگیرند و دوباره شروع کنند. اگر آنها از سر بگیرند، با پرسشها بزرگی روبرو خواهند شد، مشکلاتی بزرگتر از مشکلاتی که تاکنون داشته اند.

هنگام امضای برجام باید به سوریه و یمن نیز توجه می‌شد / ترامپ

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که هنگام امضای برجام باید به مسئله سوریه و یمن نیز توجه می شد.

ترامپ گفت: هنگامی که آنها توافق با کشور عزیزمان ایران را انجام دادند، کاری که باید انجام می دادند این بود که مسئله سوریه نیز می بایست گنجانده می شد. هنگامی که می گویم مسئله سوریه نیز درنظر گرفته می شد، یعنی قبل از اینکه ۱۵۰ میلیارد و همچنین یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار به صورت پول نقد به کشور عزیزمان ایران داده شود که رقمی باورنکردنی است.

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با انتقاد از برجام آن را توافقی بد توصیف کرد و گفت که یکی از خواسته‌های مورد نظرش این است که فعالیت‌های موشکی کشور عزیزمان ایران در م

وی ادامه داد: آنها باید توافق را به گونه ای ایجاد می کردند که دربرگیرنده یمن و همچنین دربرگیرنده دیگر کشورهای منطقه خاورمیانه ازجمله عراق می بود، یعنی جاهایی که کشور عزیزمان ایران در آنجا درگیر است ولی آنها این کار را نکردند. بعد می گویم که ما می خواهیم نیروهایمان به منزل بازگردند. ما می خواهیم آنها به کشور بازگردند. ولی می خواهیم جای پایی نیرومند و پایدار برجا بگذاریم. همین مسئله بخش قابل توجهی از بحثهای ما (با مکرون) بود.

ترامپ در ادامه با اشاره به ضرب الاجل تعیین شده است جهت اصلاح برجام گفت: هیچکس نمی داند که من می خواهم روز ۱۲ ماه مه چه کاری انجام دهم. خواهیم دید که آیا بنده همان کاری را خواهم کرد که بعضی انتظار دارند و اینکه آیا این کار امکان پذیر خواهد بود یا خیر تا به توافق جدیدی دست پیدا کنیم که پایه های محکمی داشته باشد. لیکن توافق هسته ای ساختاری بد دارد، در حال فروریختن است و هرگز و هرگز نباید منعقد می شد. باید منتظر ماند و دید که روز دوازدهم مه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

هنگام امضای برجام باید به سوریه و یمن نیز توجه می‌شد / ترامپ

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از این کنفرانس خبری مدعی شد که حمله به سوریه جهت نشانه قراردادن برنامه تسلیحات شیمیایی سوریه بوده است.

به گزارش ایسنا، مدیر جمهور آمریکا در حالی ادعای واهی خود علیه سیاست های منطقه ای کشور عزیزمان ایران را تکرار می کند که واقعیت نشان می دهد آمریک و متحدانش به خاص در خاورمیانه عامل مهم هرگونه اختلاف و ناآرامی در این منطقه و در نتیجه بی ثباتی و جنگ های سوریه و یمن هستند ولی آمریکایی ها همواره تلاش می کنند کشور عزیزمان ایران را جهت پرسشها منطقه مقصر جلوه دهند.

ترامپ همچنین مدعی است که از سرگیری برنامه هسته ای کشور عزیزمان ایران کار دشواری خواهد بود. به همین جهت علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان تاکید کرد: از قدرت کامل جهت از سرگیری مطلوب فعالیت های هسته ای برخورداریم.

وی در ادامه اظهار داشت: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران توانمندی های مورد نیاز را دارد و حتما کارها تعجب برانگیزی را جهت طرف برابر در دستور کار قرار می دهد.

وی همچنین در تصویر العمل به موضع مدیر جمهور آمریکا در قبال برجام گفت: متاسفانه از روز شروع اجرای تعهدات طرف برابر به اشکال متفاوت کارشکنی انجام داده است . البته بر اساس معاهده ان پی تی کشورهای متعارف این حق را دارند که اگر احساس کنند منافع ملی ارزش در گرو ادامه اوضاع نیست می توانند به آسانی از آن خارج شوند و این گزینه محتمل جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران است.

شمخانی افزود: آمریکا چه خارج شود و چه اجرا نکند چه این قرارداد یکپارچه را با تعلل و تاخیر اجرا کند جهت ما چنین مساله ای به مصلحت نیست.

واژه های کلیدی: ایران | توافق | سوریه | فعالیت | آمریکا | ایرانی | آمریکایی | رئیس جمهور | دونالد ترامپ

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو