تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اجتماعی در بیمارستان‌ها با کد ملی، بیمه سلامت&quot، حذف دفترچه بیمه در ۱۲۸ بیمارستان دولتی ، ارایه خدمات &quot

مدیرعامل شرکت بیمه سلامت مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال ۹۷ را تشریح کرد. 

در بیمارستان‌ها با کد ملی، بیمه سلامت&quot، حذف دفترچه بیمه در ۱۲۸ بیمارستان دولتی ، ارایه خدمات &quot

ارایه خدمات "بیمه سلامت" در بیمارستان ها با کد ملی/حذف دفترچه بیمه در ۱۲۸ بیمارستان دولتی

عبارات مهم : سلامت

مدیرعامل شرکت بیمه سلامت بااهمیت ترین برنامه های این شرکت در سال ۹۷ را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، مهندس طاهر موهبتی در نشست خبری شرکت بیمه سلامت با اشاره به شعار هفته سلامت مبنی بر پوشش همگانی سلامت در همه جا و جهت همه کس گفت: حتما یکی از موثرترین پایه ها در این حوزه، شرکت های بیمه گر هستند.

وی با اشاره به برنامه های شرکت بیمه سلامت در امسال گفت: بااهمیت ترین برنامه ما در سال ۹۷ استقرار شرکت الکترونیک هست. خوشبختانه با پیگیری های انجام شده است در حال حاضر در ۱۲۸ بیمارستان کشور از بین بردن دفترچه را داشته ایم و در شش ماه اول ۹۷ تلاش می کنیم دفترچه از کلیه بیمارستان های دولتی از بین بردن شود و ارائه خدمت با ارائه کد ملی انجام شود.

در بیمارستان‌ها با کد ملی، بیمه سلامت&quot، حذف دفترچه بیمه در ۱۲۸ بیمارستان دولتی ، ارایه خدمات &quot

موهبتی با بیان اینکه با اجرای فاز اول اعتباربخشی در برنامه استقرار سنجی بحث همپوشانی هم برطرف می شود، افزود: در دو قسمت می توانیم همپوشانی را شناسایی و آن را از بین بردن کنیم. یکی در وقت تمدید دفترچه که این کار از سال ۹۶ شروع شده است و باید توجه کرد که ۹۵ درصد جمعیت بیمه شدگان ما جهت تمدید دفترچه بیمه خود مراجعه می کنند. بنابراین در این وقت می توان همپوشانی ها را شناسایی و آنها را از بین بردن کرد. همچنین در زمانی که افراد جهت دریافت خدمت به مراکز ارائه دهنده خدمت اعم از مراکز دارویی، درمانی، تشخیصی و … مراجعه می کنند نیز می توان همپوشانی ها را شناسایی کرد که البته این کار با طرح استقرار سنجی که طی شش ماه کامل می شود اتفاق می افتد و می توانیم در سال ۹۷ این همپوشانی ها را هم از بین بردن کنیم.

وی با اشاره به استقرار پایگاه اطلاعات درمان بیمه شدگان گفت: در این زمینه کارگروهی تشکیل شده است است که در شش ماه اول سال ۹۷ آن را مستقر می کنیم. خوشبختانه زیرساخت های آن ایجاد شده است و اطلاعات شرکت بیمه سلامت نیز در آن بارگذاری شده است هست. با شرکت تامین اجتماعی و نیروهای مسلح هم در سطح IT و مدیرعامل صحبت کردیم و آنها اعلام آمادگی کردند تا جهت استقرار پایگاه اطلاعات درمان بیمه شدگان همکاری کنند. باید توجه کرد که استقرار این پایگاه مسئله همپوشانی، استقرار سنجی و … را مرتفع می کند و امیدواریم طی شش ماه آینده کار آن به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت بیمه سلامت مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال ۹۷ را تشریح کرد. 

وی با بیان اینکه جهت استقرار این پایگاه در قانون بودجه محدودیت های زمانی مطرح شده است هست، گفت: خوشبختانه از نظر زیرساخت ها مسئله جدی نداریم و بارگذاری اطلاعات و ارتباط برخط با تامین اجتماعی و نیروهای مسلح طی دو ماه آینده انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به تعیین تعرفه های درمانی سال ۹۷ گفت: پیشنهاد وزارت بهداشت جهت زیاد کردن تعرفه ها برابر تورم و ۱۰ درصد بود، ولی شرکت برنامه و بودجه پیشنهاد پنج درصدی را ارائه دادند. بر همین اساس قرار است امروز در هیات دولت در این زمینه تصمیم گیری شود و شک ندارم با تدبیر دولت و مدیر جمهور این مسئله هم حل می شود. آنچه مد نظر وزارت بهداشت بود زیاد کردن ۱۰ درصدی تعرفه ها بود. ولی با توجه به پیشنهاد پنج درصدی شرکت برنامه و بودجه باید ببینیم که چه تصمیمی گرفته می شود.

موهبتی در ادامه با بیان اینکه یکی از پرسشها شرکت های بیمه گر به خاص بیمه سلامت کشور عزیزمان ایران این است که بیش از اعتباراتش هزینه می کند، گفت: در تمام این سال ها هیچ گاه بیمه سلامت را بدون بدهی ندیده ایم و معمولا این شرکت زیان انباشته هم داشته هست؛ به طوریکه در سال ۹۵ میزان زیان انباشه در شرکت بیمه سلامت ۴۴۰۰ میلیارد تومان بود و ۱۷۰۰ میلیارد هم عدم وصولی داشتیم. حال اگر به میزان ۷۷۰۰ میلیارد تومان اوراق چاپ نمی شد ۱۴ هزار میلیارد زیان انباشته می داشتیم.

در بیمارستان‌ها با کد ملی، بیمه سلامت&quot، حذف دفترچه بیمه در ۱۲۸ بیمارستان دولتی ، ارایه خدمات &quot

موهبتی تاکید کرد: طبق قانون دستگاه ها مکلف به هزینه کرد در سقف اعتبارات ارزش هستند و در غیر اینصورت کارشان به معنی تصرف غیرقانونی در اموال دولتی محسوب می شود و قابل پیگیری هست. بر همین اساس ما طبق رویکرد علمی، منطقی و قانونی حق نداریم مازاد بر اعتبارات مان هزینه کنیم و این عنوان نیازمند همکاری شرکای ماست. شرکای کاری ما می توانند به ما کمک کنند که مازاد بر اعتبارات مان هزینه نکنیم. باید توجه کرد که کل هزینه ما در ویزیت دکتر عمومی و متخصص ۱۱ درصد است و در حوزه دارو ۲۳.۵ درصد هزینه داریم.

موهبتی با بیان اینکه تدوین گایدلاین ها و ابلاغ آنها کمک می کند تا در مسیری علمی پیش رویم و از سلامت مردم هم صیانت کنیم، گفت: تا کنون ۳۶ گاید لاین ابلاغ کردیم و تلاش مان این است که بتوانیم تعدادشان را زیاد کردن داده و خریدمان را بر اساس راهنمای بالینی انجام دهیم. از طرفی باید در پرداخت مطالبات هم منظم تر باشیم و فاصله بدهی هایمان را کمتر کنیم. بر همین اساس به دنبال چاپ اوراق و اسناد خزانه هم هستیم، ولی این کار هم تنها بخشی از بدهی هایمان را جبران می کند. بنابراین توقع مان از ارائه کنندگان خدمت این است که با کمک ارزش هزینه هایمان در سقف اعتبارات باشد و آنها را مدیریت کنیم تا مشکلی ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت بیمه سلامت مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال ۹۷ را تشریح کرد. 

وی با بیان اینکه تلاش مان این است امسال شیب کسری هایمان به شدت کم کردن یابد، افزود: با همکاری شرکای کاری و اصحاب رسانه می توانیم در این زمینه توفیقاتی داشته باشیم.

وی راجع به برگزاری آزمون وسع نیز گفت: در رابطه با آزمون وسع پیشنهادات مان را داده بودیم. در همین زمینه جلسه ای در شرکت برنامه و بودجه برگزار شد و پیشنهاد دادیم اگر به هر دلیلی امکان دسترسی وزارت رفاه به اطلاعات مردم فراهم نیست، روش هایی را جهت ارزیابی وسع به صورت غیرمستقیم فراهم کنیم. به عنوان مثال افرادی که نمی توانند حق بیمه پرداخت کنند در سایت کمیته امداد عضویت کنند. در حال حاضر ۳۴ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شدند و باید آزمون وسع برگزار شود. اگر کشور پول کافی داشت تمام ملت کشور عزیزمان ایران را رایگان بیمه می کردیم؛ هر چند که کشورهایی هم که از نظر منابع مشکلی ندارند، این اقدام را انجام نمی دهند؛ آیا که تقاضای القایی ایجاد می شود. این درحالیست که ما محدودیت منابع هم داریم. بنابراین فقط کسانی که توان پرداخت حق بیمه ندارند باید به صورت رایگان بیمه شوند. در حال حاضر اعلام می کنیم که فقط محرومان واقعی باید رایگان بیمه شوند و در دریافت خدمت مورد حمایت قرار گیرند.

در بیمارستان‌ها با کد ملی، بیمه سلامت&quot، حذف دفترچه بیمه در ۱۲۸ بیمارستان دولتی ، ارایه خدمات &quot

مدیرعامل شرکت بیمه سلامت در پاسخ به سوالی راجع به عدم مراجعه بیمه شدگان رایگان به بخش شخصی گفت: این کار قبلا در حوزه بیمه همگانی انجام شد و قرار بود در بیمه روستاییان نیز انجام شود، ولی با مشکلاتی که ممکن بود اجرای این طرح به دنبال داشته باشد تصمیم گرفتیم که ابتدا آن را به صورت پایلوت در استان گلستان اجرا کنیم. بنابراین پیشنهاد ما این است که بعد از بررسی نتیجه های پایلوت، در این زمینه تصمیم گیری شود؛ آیا که اگر این عنوان به قانون تبدیل شود نمی توانیم آن را اجرا نکنیم. بنابراین امیدوارم به تصمیمی برسیم که کمترین مسئله جهت مردم ایجاد شود.

واژه های کلیدی: سلامت | برنامه | پیشنهادات | اخبار اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو