تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری ۸ بازیگری که با سریال پایتخت صورت شدند

سیروس مقدم در جذب بازیگران تازه و معرفی آنها به مخاطبان ید طولایی دارد. معمولا بازیگرانی که در هر برهه زمانی با این کارگردان همکاری می کنند، صورت می شوند و حضور

۸ بازیگری که با سریال پایتخت صورت شدند

۸ بازیگری که با سریال پایتخت صورت شدند

عبارات مهم : سریال

سیروس مقدم در جذب بازیگران تازه و معرفی آنها به مخاطبان ید طولایی دارد. معمولا بازیگرانی که در هر برهه زمانی با این کارگردان همکاری می کنند، صورت می شوند و حضورشان در تلویزیون ادامه پیدا می کند. در میان تمام سریال هایی که تا به حال ساخته، قضیه «پایتخت» کاملا با بقیه تفاوت دارد.

به گزارش روزنامه هفت صبح، سیروس مقدم در جذب بازیگران تازه و معرفی آنها به مخاطبان ید طولایی دارد. معمولا بازیگرانی که در هر برهه زمانی با این کارگردان همکاری می کنند، صورت می شوند و حضورشان در تلویزیون ادامه پیدا می کند. در میان تمام سریال هایی که تا به حال ساخته، قضیه «پایتخت» کاملا با بقیه تفاوت دارد. بازیگران پایتخت، غیر از محسن تنابنده و علیرضا خمسه، اکثرا صورت هایی بودند که با وجود فعالیت های گسترده در سینما و تئاتر، جهت مخاطبان تلویزیونی اشخاص آشنایی به حساب نمی آمدند.

احمد مهران فر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، هومن حاجی عبداللهی و محمدرضا علیمردانی، از جمله شخصیت هایی هستند که مخاطبان تلویزیون، آنها را با پایتخت شناختند و با نام کاراکترهای پایتخت در ذهن آنها ماندگارند. دراین بین هدایت هاشمی و مهران احمدی هم با وجود این که مخاطبان، پیش از پایتخت با آنها آشنایی داشتند، به وسیله این سریال زیاد آشنا شدند. امسال سال بهرام افشاری بود؛ بازیگر نسبتا تازه کاری که توانست با نقش بهتاش، خودش را به همه ثابت کند و عنوان یکی از عالی ترین های«پایتخت ۵» را به نام خودش بزند. به این بهانه مروری داریم بر هشت شخصیت به یادماندنی پایتخت که به وسیله این سریال صورت شدند.

احمد مهران فر

۸ بازیگری که با سریال پایتخت صورت شدند

کاراکتر: ارسطو

مهم ترین کار تصویر تا قبل از پایتخت: احمد مهران فر تا پیش از پایتخت، در تئاتر حسابی جهت خودش اسم و رسمی به هم زده بود ولی در سینما و تلویزیون کمتر او را می شناختند. او از سال ۸۰ به عنوان بازیگر به سینما وارد شد و در فیلم هایی مثل «زن و علاقه و موتور ۱۰۰۰»، «شاعر زباله ها»، «آتش بس»، «اقلیما»، «تسویه حساب» و … نقش هایی کاملا فرعی داشت. مهران فر با بازی در فیلم «استشهادی جهت خدا» توانست خودش را نشان د هد.

جایگاه فعلی بازیگری: پایتخت در واقع نخستین اثر مهم کارنامه بازیگری مهران فر بود. او با تشکیل زوج به همراه محسن تنابنده و تسلط بر لهجه مازندرانی، توانست از همان ابتدا توجه مخاطبان را جلب کند. مهران فر بعد از درخشش در پایتخت در فیلم های مختلفی از جمله «بی خود و بی جهت»، «ایران برگر» و … بازی کرد و نهایتا در «ماجرای نیمروز»، متفاوت ترین بازی اش را به نمایش گذاشت.

موفقیت در پایتخت: او از همان ابتدا خودش را به عنوان یکی از دو محور مهم پایتخت معرفی کرد و توانست با شاخصه های جالب و مخصوص به خودش جهت هر لحظه در این اثر باقی بماند.

ریما رامین فر

کاراکتر: هما

مهم ترین کار تصویر تا قبل از پایتخت: ریما رامین فر از دهه هفتاد به عنوان بازیگر تئاتر و فیلمنامه نویس خودش را نشان داده بود ولی به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون، تا قبل از «من مستاجرم» چندان آشنا نمی شد. او سال ۱۳۸۹ یعنی یک سال قبل از بازی در پایتخت، در فیلم «یه حبه قند» رضا میرکریمی توجه ها را به خودش جلب کرد و در جشنواره بیست و نهم، نامزد گروه تحریریه سایت عالی ترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

جایگاه فعلی بازیگری: رامین فر علاوه بر «پایتخت» در سریال «چک برگشتی» سیروس مقدم هم بازی کرد و آنجا هم بازی خوبی از خودش به جا گذاشت. رامین فر در فیلم های «قصه ها»، «سیزده»، «مرگ ماهی» و «زاپاس»، نقش هایی فرعی داشت و نهایتا در فیلم «ابد و یک روز» مجددا درخشید.

موفقیت در پایتخت: هما حالا یکی از اثرگذارترین شخصیت های پایتخت هست. در فصل پنجم، این کاراکتر با تغییرات زیادی همراه بود. او به خاطر یک تصادف مسئله عصبی پیدا کرده بود و در میان افسردگی و شیدایی سر می کرد. گهگاه کابوس می دید و در توهم بود.

نسرین نصرتی

سیروس مقدم در جذب بازیگران تازه و معرفی آنها به مخاطبان ید طولایی دارد. معمولا بازیگرانی که در هر برهه زمانی با این کارگردان همکاری می کنند، صورت می شوند و حضور

کاراکتر: فهیمه

مهم ترین کار تصویر تا قبل از پایتخت: نسرین نصرتی از سال ۸۸ و با بازی در فیلم تلویزیونی «در شروع یک روز» به کارگردانی بهرام توکلی به عرصه بازیگری وارد شد و تا سال ۹۰ در چند فیلم مختلف، نقش هایی کوتاه داشت. این بازیگر نخستین بار به وسیله سیروس مقدم در سریال «تا ثریا» آشنا شد و بلافاصله بعد از آن در فصل دوم پایتخت بازی کرد.

جایگاه فعلی بازیگری: بااهمیت ترین کاراکتر نسرین نصرتی، کماکان همین فهیمه هست. او آنقدر در پایتخت به چشم آمد که بعید به نظر می رسد به این زودی ها بتواند روی دست این موفقیت بلند شود.

موفقیت در پایتخت: از آن دست بازیگرانی است که به تعبیر سیروس مقدم، خودش خودش را به مجموعه ثابت کرده هست. فهیمه به خاطر ادای درست و جالب لهجه مازندرانی و قرار گرفتن درست در جایگاه یک زن شمالی، از فصل دوم توجه ها را به خودش جلب کرد و امسال در فصل پنجم این مجموعه به خاطر همراهی با بهرام افشاری، زیاد از پیش هم به چشم آمد.

بهرام افشاری

کاراکتر: بهتاش
مهم ترین کار تصویر تا قبل از پایتخت: یکی دیگر از تئاتری هایی که با پایتخت صورت شد. نخستین بار با بازی در فیلم «عصبانی نیستم» وارد سینما شد ولی به خاطر توقیف فیلم، بازی اش دیده نشد. همان سال سیروس مقدم نقش «شیر» برادر اصلاح را در «پایتخت ۲» به او سپرد. آن طور که خود افشاری گفته، به خاطر قد بلندش، اعتماد به نفس بازیگری نداشته. او در «ایران برگر»، «لانتوری» و «کارگر راحت نیازمندیم» نقش های جالبی ایفا کرد ولی باز هم زیاد دیده نشد.

جایگاه فعلی بازیگری: کاراکتر بهتاش فریبا، شاه نقش کارنامه بازیگری بهرام افشاری هست. او پیش از این هیچ وقت نتوانسته بود تا این حد اثرگذار ظاهر شود.

موفقیت در پایتخت: او به عنوان نماینده نسل جوان و سرباز جویای کار در این سریال ظاهر شد. پسری جوان که موهایش را عجیب و غریب اصلاح می کند، لباس های گشاد و متفاوت می پوشد، سیگار می کشد، بی نشانه هست، بزرگتر و کوچکتر برایش فرقی ندارد و بدون هیچگونه آینده نگری، با یک دختر وارد رابطه می شود. بهتاش به خاطر لهجه جالب و شخصیت خاص اش یکی از عالی ترین های «پایتخت ۵» بود.

هومن حاجی عبداللهی

۸ بازیگری که با سریال پایتخت صورت شدند

کاراکتر: رحمت
مهم ترین کار تصویر تا قبل از پایتخت: تا قبل از «پایتخت ۳»، زیاد به عنوان مجری و صداپیشه مطرح بود. کمتر کسی فکرش را می کرد که هومن حاجی عبداللهی بتواند در عرصه بازیگری چنان پیشرفتی داشته باشد. سیروس مقدم سال ۹۲ جهت نقش کوتاه یک خروس باز از او دعوت به همکاری کرد. او آنقدر دقیق از بعد نقش کوتاه بر آمد که حضورش در پایتخت دائمی شد.

جایگاه فعلی بازیگری: حاجی عبداللهی بعد از پایتخت ۲، در سریال های دیگری هم مثل «خانم و آقای سنگی»، «بیمار استاندارد» و «علی البدل» و فیلم «گینس» هم بازی کرد ولی نتوانست به اندازه کاراکتر رحمت، موفقیتی به دست آورد.

موفقیت در پایتخت: نقش رحمت از چند سکانس کوتاه در پایتخت ۲ رفته رفته زیاد و زیاد شد تا نهایت در پایتخت ۵ توانست به عنوان یکی از اعضای مهم این سریال خودش را ثابت کند. جذابیت کاراکتر رحمت در فصل پنجم آنقدر زیاد بود که بخش مهمی از بار کمدی روی دوش او قرار داشت. حاجی عبداللهی به جایگاهی در پایتخت رسیده است که دیگر نمی شود این سریال را بدون او تصور کرد.

هدایت هاشمی

سیروس مقدم در جذب بازیگران تازه و معرفی آنها به مخاطبان ید طولایی دارد. معمولا بازیگرانی که در هر برهه زمانی با این کارگردان همکاری می کنند، صورت می شوند و حضور

کاراکتر: اوس موسی
مهم ترین کار تصویر تا قبل از پایتخت: هدایت هاشمی در تئاتر و سینما بازیگر آشنا شده است ای بود. او سال ۱۳۸۸ جهت بازی در فیلم «لطفا مزاحم نشوید»، از جشنواره بیست و هشتم برنده دیپلم افتخار عالی ترین بازیگر نقش اول مرد شده است و سال ۱۳۸۹ در فیلم «یه حبه قند» بسیار درخشید. سال ۹۰ سیروس مقدم جهت بازی در سریال «چک برگشتی» از او دعوت به همکاری کرد. موفقیت او در این نقش باعث شد مقدم نقش «اوس موسی» را در پایتخت ۲ به او بسپارد.

جایگاه فعلی بازیگری: هدایت هاشمی علاوه بر پایتخت در سریال های «گاهی به پشت سر نگاه کن»، «قرعه» و «عقیق» بازی کرد ولی در هیچ کدام از آنها آن طور که باید موفقیتی به دست نیاورد.

موفقیت در پایتخت: با این که اوس موسی از جمله نقش های کوتاه و فرعی «پایتخت» به حساب می آید ولی جهت مخاطبان این سریال، نامی کاملا آشناست. هدایت هاشمی به خاطر شاخصه های شخصیت اوس موسی و به کار بردن لهجه مشهدی، بسیار مورد توجه قرار گرفت. گرچه در فصل ۵ هیچ خبری از او نبود.

مهران احمدی

۸ بازیگری که با سریال پایتخت صورت شدند

کاراکتر: بهبود
مهم ترین کار تصویر تا قبل از پایتخت: پیش از ورود به این سریال، در سینما کاملا آشنا شده است بود. او با فیلم های «بیست»، «هیچ»، «آلزایمر»، «اسب حیوان نجیبی است»، «بی خود و بی جهت» و … توانسته بود توجه مخاطبان را به خودش جلب کند و در تلویزیون هم با بازی در سریال «تا ثریا»ی سیروس مقدم آشنا شود. منتها نقش اصلاح فریبا، اتفاق خاص ای در کارنامه بازیگری مهران احمدی بود و باعث شد تا پیش از نقش «شکیب» در «آوای باران»، مخاطبان او را با اسم اصلاح به خاطر بیاورند.

جایگاه فعلی بازیگری: سال گذشته نخستین قدم را در عرصه کارگردانی برداشت و فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی او در حال حاضر در اکران سینماهاست. احمدی به عنوان بازیگر هم در سینما و تلویزیون، در این سال ها بسیار پرکار بود.

موفقیت در پایتخت: مهمترین شاخصه نقش بهبود، گریم متفاوت و لهجه جذابی بود که برایش طراحی کرده بودند. این شخصیت طبیعتا می توانست در فصل های بعدی پایتخت پرورش پیدا کند ولی گویا خود مهران احمدی تمایلی به ادامه حضور در این سریال نشان نداده است.

محمدرضا علیمردانی

کاراکتر: بائو
مهم ترین کار تصویر تا قبل از پایتخت: زیاد از این که بازیگر باشد، صداپیشه هست. او سال ها به عنوان صداپیشه فعالیت اش را شروع کرد و تا قبل از بازی در فصل چهارم پایتخت در سریال ها و فیلم های سینمایی هم نقش هایی فرعی و کوتاه داشت.

جایگاه فعلی بازیگری: علیمردانی بعد از «پایتخت ۴» فقط در سریال «قرعه» به کارگردانی برزو نیک نژاد بازی کرد و در عرصه بازیگری فعالیت بیشتری نداشت. او این آخرهای به خاطر صداپیشگی مجموعه های «حیات وحش»، «دیرین دیرین» و «پندانه» بسیار مورد توجه قرار داده شد و به موفقیت رسید.

موفقیت در پایتخت: بائو از جمله شخصیت های فرعی پایتخت بود که در فصل چهارم به شخصیت های مهم اضافه شد و در فصل پنجم هم خبری از او نبود. بائو در همان مدت وقت کوتاه به خاطر گریم بسیار جالب و شاخصه هایی که برایش طراحی شده است بود خیلی سریع حضورش به چشم آمد و دیده شد. خود سیروس مقدم اعتقاد بود که بائو می توانست در فصل پنجم هم حضور جذابی داشته باشد، منتها به خاطر درگیری های دیگری که داشته عملا امکان بازی پیدا نکرده.

واژه های کلیدی: سریال | بازیگر | موفقیت | بازیگری | پایتخت ۵ | بازیگری | کاراکتر | بازیگران | سیروس مقدم | مهران احمدی | احمد مهران فر

۸ بازیگری که با سریال پایتخت صورت شدند

۸ بازیگری که با سریال پایتخت صورت شدند

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو