تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی سانسور لوگوی تیم فوتبال آ.اس.رم و برنامه کلاه‌قرمزی جزء موارد تذکر بود ،

یک عضو ناظر قوه مقننه در شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به ۵۶ گزارش و ۱۸ تذکر شورای نظارت بر صداوسیما راجع به برنامه‌های نوروزی، تاکید کرد که مواردی همچون سان

سانسور لوگوی تیم فوتبال آ.اس.رم و برنامه کلاه‌قرمزی جزء موارد تذکر بود ،

۵۶ گزارش و ۱۸ تذکر شورای نظارت بر صداوسیما راجع به برنامه های نوروزی/ سانسور لوگوی تیم فوتبال آ.اس.رم و برنامه کلاه قرمزی جزء موارد تذکر بود

عبارات مهم : برنامه

یک عضو ناظر قوه مقننه در شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به ۵۶ گزارش و ۱۸ تذکر شورای نظارت بر صداوسیما راجع به برنامه های نوروزی، تاکید کرد که مواردی همچون سانسور لوگوی تیم فوتبال آ.اس.رم و برنامه کلاه قرمزی جزء موارد تذکر بوده و گفت که باوجود آن که درگذشته تعامل مناسبی میان مسئولان صداوسیما و شورای نظارت وجود نداشت، اکنون همکاری مسئولان صداوسیما با شورای نظارت بهتر از ادوار گذشته است.

سیداحسان قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به تشکیل جلسه شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما راجع به برنامه های نوروزی در هفته گذشته، اظهار داشت: این جلسه برگزار شد و شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما برنامه های نوروزی صداوسیما را مورد بررسی قرار داد و در مواردی از مسئولان صداوسیما و برنامه سازها گزارش خواست و در مواردی نیز به مسئولان شرکت صداوسیما تذکراتی را داد.

سانسور لوگوی تیم فوتبال آ.اس.رم و برنامه کلاه‌قرمزی جزء موارد تذکر بود ،

وی خاطرنشان کرد: شورای نظارت همچنین مجموعه تذکرهای خود را جهت اصلاح در برنامه های آینده شرکت صداوسیما در اختیار مسئولان این شرکت قرار داد.

۵۶ گزارش و ۱۸ تذکر شورای نظارت بر صداوسیما راجع به برنامه های نوروزی

عضو ناظر قوه مقننه در شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما با بیان این که موارد و شرح این تذکرها در ادامه ازطریق دبیرخانه شورای نظارت بر رییس و معاونت های متفاوت صداوسیما منعکس خواهد شد، تاکید کرد: درمجموع مواردی که ازسوی دبیرخانه شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما مورد بررسی قرار گرفت، ۵۶ مورد گزارش شده است بود که شورای نظارت، تذکرات مورد نیاز را راجع به ۱۸مورد از این تعداد جهت اصلاح در روند برنامه سازی ها در صداوسیما اعلام کرد.

یک عضو ناظر قوه مقننه در شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به ۵۶ گزارش و ۱۸ تذکر شورای نظارت بر صداوسیما راجع به برنامه‌های نوروزی، تاکید کرد که مواردی همچون سان

سانسور لوگوی تیم فوتبال آ.اس.رم و برنامه کلاه قرمزی جزء موارد تذکر بود

او در پاسخ به این پرسش که آیا بعضی موارد پرحاشیه تر همچون سانسور لوگوی تیم فوتبال آ.اس.رم یا عنوان مربوط به یک برنامه کودک تلویزیونی که منجر به نارضایتی اعراب استان خوزستان و ناآرامی هایی در بخش هایی از شهر اهواز شد، جزء این موارد تذکر بوده هست، خاطرنشان کرد: همه این موارد جزء تذکرها بوده و اتفاقاً به جز این چند نمونه، موارد متعدد دیگری نیز ازسوی شورای نظارت مورد تذکر قرار گرفته است.

تذکر شورای نظارت بر صداوسیما راجع به چند برنامه تلویزیونی پربیننده

وی افزود: علاوه بر این موارد، گزارش هایی درمورد برنامه های بسیار شاخص، مشهور و پربیننده نیز ارائه شده است بود که همگی در شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما مورد بررسی و ارزیابی قرار داده شد که بعضی از این موارد حتی منجر به تذکرهایی به شرکت صداوسیما شده است است.

سانسور لوگوی تیم فوتبال آ.اس.رم و برنامه کلاه‌قرمزی جزء موارد تذکر بود ،

نماینده اصولگرای فریمان در مجلس شورای اسلامی در تصویر العمل به این پرسش که باتوجه به آن که نظارت شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما ذاتاً نظارت بعد از پخش هست، آیا اساساً این تذکرها تاثیر عملی در روند کاری صداوسیما نیز خواهد داشت، گفت: به هر حال بسیاری از موارد تذکر شورای نظارت عملاً منجر به اصلاح شده است هست. البته بنا ندارم نامی از برنامه مشخصی بیاورم ولی به عنوان نمونه در مورد یکی از همین برنامه های نوروزی، حتی پیش از ورود شورای نظارت به بحث بررسی ابعاد مسئله، به علت پیگیری هایی که ازسوی بنده و آقای کاتب به عنوان نمایندگان قوه مقننه در شورای نظارت بر صداوسیما انجام شد، اصلاحاتی در ادامه پخش آن برنامه صورت گرفت که پیش از این نیز اعلام شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در گذشته نیز شاهد بودیم که ورود شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما درمورد بعضی سریال های تلویزیونی منجر به اصلاح روند شد.

یک عضو ناظر قوه مقننه در شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به ۵۶ گزارش و ۱۸ تذکر شورای نظارت بر صداوسیما راجع به برنامه‌های نوروزی، تاکید کرد که مواردی همچون سان

همکاری مسئولان صداوسیما با شورای نظارت بهتر از ادوار گذشته است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ضمن تقدیر و تقدیر از مسئولان صداوسیما به خاطر همکاری صمیمانه با مسئولان شورای نظارت، تاکید کرد: خوشبختانه همکاری مسئولان صداوسیما به مراتب بهتر از ادوار گذشته مدیریت های این شرکت بوده و همکاری و همیاری صداوسیما در پذیرش نکاتی که ممکن است ازسوی شورای نظارت مورد انتقاد و ایراد قرار گرفته باشد، به مراتب زیاد از گذشته است.

سانسور لوگوی تیم فوتبال آ.اس.رم و برنامه کلاه‌قرمزی جزء موارد تذکر بود ،

تعامل مناسبی در گذشته میان مسئولان صداوسیما و شورای نظارت وجود نداشت

عضو ناظر قوه مقننه در شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه در گذشته و در مقاطعی شاهد بودیم که همکاری و تعامل مناسبی میان مسئولان صداوسیما و اعضای شورای نظارت وجود نداشت ولی خوشبختانه امروز، پذیرش نکات اصلاحی که عمدتاً هم محتوایی هست، به مراتب زیاد کردن یافته است.

تشریح نحوه ارائه تذکرهای شورای نظارت به صداوسیما

او با تاکید بر این که نظارت و تذکرهای شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما عمدتاً بر پرسشها محتوایی مترتب هست، گفت: در همین تذکرهای ۱۸ گانه اخیر، مواردی بوده که مثلاً تذکر ارتباطی به برنامه نداشته و صرفاً راجع به نوع، رنگ یا نور به کاررفته در دکورها، نحوه دیالوگ ها یا حتی خبر های بازرگانی خاص در میان یک برنامه، به این علت که احیاناً منجر به نوعی هنجارشکنی ها شده است هست، تذکرهایی دادیم.

وی افزود: در عین حال مواردی از تذکرها هم راجع به محتوای برنامه ها یا نحوه سانسورها در یک برنامه بوده که مورد اشاره قرار گرفت. همچنین بخشی از تذکرهای ارائه شده است به اصطلاح «روندی» بوده و بر نوع دیالوگ ها، نوع ادبیات یا نوع هنجارهای تبلیغ شده است در یک برنامه یا ساختن فرهنگ ها ناظر بوده که البته در تمامی این موارد نشانه ما، اصلاحی است.

این نماینده مجلس ضمن تقدیر از نحوه تعامل مسئولان فعلی صداوسیما با شورای نظارت بر عملکرد این شرکت اعلام کرد: هم اکنون تقریباً راجع به تمامی مواردی که از صداسیما گزارش خواستیم، از معاونت های متفاوت پاسخ می گیریم و بعضاً این پاسخ ها به صورت مکتوب است و حال آن که در گذشته بعضاً شاهد این روند نبودیم و لزوماً تمامی گزارش گیری های شورای نظارت منتج به پاسخ مکتوب مسئولان نمی شد که البته امروز هم نه این که تمامی موارد مورد توجه قرار می گیرد ولی باتوجه پیگیری خاص شورای نظارت و تاکید ریاست شرکت بر لزوم تعامل هرچه بیشتر، اکثر موارد با پاسخ مکتوب صداوسیما همراه می شود که جای تقدیر دارد.

پیش از این، معمولاً صداوسیما به گزارش گیری های شورای نظارت پاسخ نمی داد

قاضی زاده هاشمی در آخر تصریح کرد: متاسفانه در گذشته و در بعضی ادوار روابط اصولی میان شورای نظارت و شرکت وجود نداشت و معمولاً مسئولان شرکت به درخواست گزارش گیری شورای نظارت پاسخ درستی نمی دادند که به این ترتیب نقش نظارتی شورای نظارت نیز نیرومند تر و پویاتر خواهد شد.

واژه های کلیدی: برنامه | برنامه | مسئولان | صداوسیما | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو