تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی تجاوزهای آمریکا در منطقه ثمری جز نابودی و ویرانی نخواهد داشت / روحانی

رئیس‌ جمهور با اشاره به اینکه ‘با بهره‌گیری از سیره و اخلاق پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و با وحدت و یکپارچگی ‌هیچ خطری کشور را ترساندن نکرده و در سایه هدایت‌های

تجاوزهای آمریکا در منطقه ثمری جز نابودی و ویرانی نخواهد داشت / روحانی

روحانی: تجاوزهای آمریکا در منطقه ثمری جز نابودی و ویرانی نخواهد داشت

عبارات مهم : اسلام

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ‘با بهره گیری از سیره و اخلاق پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و با وحدت و یکپارچگی هیچ خطری کشور را ترساندن نکرده و در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب از پرسشها عبور خواهیم کرد’، گفت: امروز جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بیش از هر وقت دیگر در زمینه های اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی و فعالیت های هسته ای آماده بوده و هر توطئه دشمن را در نطفه خفه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در مراسم دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید مبعث، ضمن تبریک این عید به حضار، ملت شریف کشور عزیزمان ایران و رهبر معظم انقلاب، گفت: بعثت پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) درخشش نور ایمان و هدایت، جوشش سرچشمه های فضایل اخلاقی، علم و حکمت است.

تجاوزهای آمریکا در منطقه ثمری جز نابودی و ویرانی نخواهد داشت / روحانی

رئیس جمهور با بیان اینکه بعثت، هجرت و زندگی پیامبر اسلام(ص) تنها برگزیده شدن یک انسان جهت انجام یک مأموریت سخت نبود، افزود: بعثت برانگیخته شدن کل انسان و نوع بشر بود که قرن ها و سال ها در انتظار آن بشارت مسیحایی قرار داشت.

روحانی با اشاره به اینکه جهت رخداد چنین واقعه ای، جامعه انسانی نیاز به بلوغی داشت که تنها جهت دیدن معجزه در محیط زیست نباشد و مردم به دنبال عصا و یدبیضاء و دم مسیحایی که مرده زنده کند، نگردند، اظهار داشت: بشر می بایست به رشدی می رسید که معجزه در تفکر، اندیشه، تکوین قرآن و اعجاز در سخن و کلام بوقوع می پیوست و از سوی دیگر بعثت نیاز به سینه فراخی داشت که بار سنگین رسالت و خبر الهی را دریافت کند.

رئیس‌ جمهور با اشاره به اینکه ‘با بهره‌گیری از سیره و اخلاق پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و با وحدت و یکپارچگی ‌هیچ خطری کشور را ترساندن نکرده و در سایه هدایت‌های

رئیس جمهور با بیان اینکه در وقت بعثت اشتیاق مردم حجاز و سراسر دنیا به اوج خود رسیده بود و پیامبر(ص) به عنوان بزرگمرد تاریخ به سن ۴۰ سالگی رسیده و آماده شنیدن خبر الهی بود، خاطرنشان کرد: پیامی که جهت پیامبر(ص) آمد از رحمانیت و رحمت الهی، شروع شده است و از قرائت، خواندن، خلقت انسان، قلم و علم و دانش سخن می گوید و همین شروع خبر الهی روشن است که این دین، دین سلم و رحمت جهت عالمیان است.

روحانی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام(ص) در زادگاه نبوت یعنی مکه، همه تلاش خود را جهت هدایت مردمان بکار گرفت، گفت: پیامبر(ص) در ادامه مسیر خود به زمانی رسید که علاوه بر هدایت، نیاز به تشکیل جامعه و امت اسلامی بود و هجرت در این وقت در کنار بعثت قرار داده شد تا رسالت را به سمت امامت برده و زمینه را جهت تحقق همه اهدافی که مد نظر حق بود، فراهم کند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه پیامبر اسلام(ص) در مدینه دولت، رهبری و قانونی که باید در جامعه حاکم باشد را بنیان نهاد، خاطرنشان کرد: اخلاق و سیره پیامبر(ص)، قرآن و دولت اسلامی و مدینه از معجزات پیامبر اسلام(ص) بود. پیامبر(ص) در مدینه ای که در ابتدا همه نامسلمان بودند، توانست جامعه ای امن را ایجاد کند و این با برج و بارو و قلعه به دست نیامد، آیا که پیامبر نیاز به قلعه نداشت و حصن حصین او، ایمان مردم و اخلاق نیکوی پیامبر(ص) بود.

تجاوزهای آمریکا در منطقه ثمری جز نابودی و ویرانی نخواهد داشت / روحانی

روحانی ادامه داد: پیامبر(ص) جهت انجام رسالت خود، نیاز به گروه های تبلیغاتی نداشت، آیا که عالی ترین تبلیغ جهت او اخلاق نیکو و شیوه حکومتش بود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه پیامبر(ص) کسی بود که در سخت ترین مواقع و شرایط جنگ یاران به پناه او می رفتند، اظهار داشت: او بالاترین مقام در علم، دانش، عبادت و رحمت و جود را داشت و مهربان ترین با مردم بود.

رئیس‌ جمهور با اشاره به اینکه ‘با بهره‌گیری از سیره و اخلاق پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و با وحدت و یکپارچگی ‌هیچ خطری کشور را ترساندن نکرده و در سایه هدایت‌های

روحانی با بیان اینکه قرآن همواره بر وحدت دنیای اسلام و قدرت حکومت اسلامی تأکید دارد، گفت: براساس آیات قرآن، سخن نرم و اخلاق پیامبر(ص) باعث جذب مردم به اسلام شد.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت پیامبر(ص) بر مشورت با مردم، خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام(ص) اینکه مردم بتوانند نظر خود را بگویند و پاسخ آن را بشنوند و در محضر او پرسش کنند را حق مردم می دانست و هنگامی که حتی گاهی سخن ها بلند و ناروا بود، پیامبر(ص) آنها را تحمل می کرد. پیامبر(ص) حتی تهمت، افترا و استهزاء را تحمل می کرد، ولی با روی گشاده با مردم سخن می گفت و با آنها مشورت می کرد.

تجاوزهای آمریکا در منطقه ثمری جز نابودی و ویرانی نخواهد داشت / روحانی

روحانی با بیان اینکه پیامبر(ص) با وجود آنکه از درون افراد آگاهی داشت، ولی رازها مردم را حفظ می کرد، افزود: پیامبر(ص)، ورود به اسلام را آنقدر سهل کرده بود که هر کس با گفتن کلمه «لا اله الا الله» مسلمان می شد و با وجود آنکه نسبت به بعضی از افراد می دانست که در آینده چه اقداماتی نسبت به او و خاندان و اهل بیت پیامبر(ص) انجام می دهند، ولی قصاص قبل از جنایت نکرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه پیامبر اسلام(ص) با اخلاق توانست جامعه و امت اسلامی را بسازد، تأکید کرد: اگر در جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بتوانیم همه اهداف استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و احکام خدا را پیاده کنیم، ولی خدای ناکرده دل های ما نسبت به هم مهربان نبوده، برادری از جامعه رخت بسته و کلام ما نسبت به هم همراه با تحقیر دیگران باشد به نشانه جامعه اسلامی دست نخواهیم یافت؛ و در این راستا همه باید تلاش کنیم.

روحانی با بیان اینکه دنیا امروز و منطقه از نبود اخلاق در زحمت هست، گفت: همه بحران های سیاسی و نظامی در دنیا ریشه در مسأله اخلاق دارد و گرنه چگونه همه اصول بین المللی زیرپا گذاشته می شود و بدون مصوبه شرکت ملل متحد و زمانی که گروهی از سوی این شرکت مأمور می شوند تا عنوان بکار بردن سلاح شیمیایی در سوریه را بررسی کنند، عده ای به بهانه های واهی به کشوری مستقل که دارای حکومت و مردمی آزاد هست، حمله می کنند.

رئیس جمهور با طرح این پرسش که آیا آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها بویژه انگلیس و فرانسه از حوادث ۱۷ سال گذشته در منطقه درس نگرفتند، گفت: تجاوزهای آمریکا در منطقه ثمری جز نابودی و ویرانی به دنبال نخواهد داشت و آنها می خواهند با این تجاوزها حضورشان در منطقه را توجیه کنند.

روحانی تأکید کرد: آنها امروز از اینکه تروریست های تحت حمایت ارزش در غوطه شرقی شکست خورده اند، عصبانی هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم سوریه سال ها در برابر تجاوز بیگانگان ایستاده و باز هم مقاومت خواهند کرد، گفت: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران همواره حامی ملت های مظلوم منطقه و دنیا بوده و خواهد بود و به درخواست کمک دولت های منطقه جهت مبارزه با تروریسم، پاسخ مثبت داده و حمایت خود را دنبال می کند.

روحانی با بیان اینکه توطئه های دشمن های علیه ملت کشور عزیزمان ایران همواره با ایستادگی و هوشیاری مردم خنثی شده است هست، افزود: اینبار دشمن های قصد داشتند تا با توطئه اقتصادی در کشور اخلال ایجاد کنند، ولی نتوانستند به اهداف خود برسند و بنده از وحدت و یگانگی همه قوا، نهادها و رسانه ها در مقابله با توطئه اخیر و تلاش در جهت ساماندهی اقتصاد کشور تقدیر می کنم.

رئیس جمهور اظهار داشت: بی شک حمایت های رهبر معظم انقلاب و هدایت ها و ارشادات ایشان مددکار دولت بوده و خواهد بود.

روحانی با اشاره به اینکه دشمن های چشم طمع به برهم زدن اوضاع اقتصادی در کشور داشتند و ما در عالی ترین شرایط دست به اقدامی زدیم تا دشمن های را مأیوس کنیم، گفت: امروز نظام و دولت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بیش از هر وقت دیگر در زمینه اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی و فعالیت های هسته ای آماده تر بوده و هر توطئه دشمن را در نطفه خفه خواهد کرد.

واژه های کلیدی: اسلام | اخلاقی | اسلامی | پیامبر | پیامبر | حسن روحانی | رئیس جمهور | جامعه اسلامی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو