تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۶۶)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (666)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۶۶)

عبارات مهم : تصویر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

شروع میکنیم با این تصویر از مینا زن ساداتی بازیگر خوب سینما و تئاتر در اکران شخصی فیلم “خرگیوش” در پردیس ملت. فیلمی به کارگردانی مانی باغبانی که پیش از این به عنوان نویسنده فیلمنامه نهنگ عنبر معروف بود و این فیلم نخستین تجربه کارگردانی این هنرمند جوان هست. فیلمی که خوب هم فروخته است.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۶۶)

چه خوب میشود حالا که استاد آیدین آغداشلو به کشور عزیزمان ایران بازگشته و در وطنش زندگی میکند، بیش از پیش از هنر و تجربه ایشان بهره ببریم و از محضرشان میوه بچینیم. ای کاش مسئولین فرهنگی کشورمان این وقت را غنیمت بشمارند.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

متین ستوده این روز ها فیلم و سریالی در دست ندارد، لذا با تصویر های آتلیه ای صفحه اش را آپدیت میکند.

هادی حجازی فر به همراه پسرش به نمایشگاه آثار دوستان قدیمی اش رفته بود. کپشن هادی هم به نظر یک شعر سپید می اید. فقط یک مقدار زیادی سپید است و به نوعی “شعر رنگ پریده” است.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۶۶)

در همین شلوغی ها و ماجراهای دلار، خیلی بی سر و صدا عوارض تازه خروج از کشور هم تصویب شد و دیگر جهت رفتن به نخجوان هم باید ۲۲۰ هزار تومن تقدیم کنیم. ممنون از محکم کاری مسئولین عزیز که یک وقت کسی دلار ۶۰۰۰ تومنی… ببخشید، ۴۲۰۰ تومنی را از کشور خارج نکند.

حمید فرخ نژاد در یک گریم متفاوت که دقیقا نمی دانیم مربوط به چه فیلمی هست. بدون توجه به بک گراند عکس، می رویم سراغ تصویر بعد.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

سارا و نیکا در کنار تیدا، سگ معروف اینستاگرام. هر کسی که بتواند به درستی بگوید کدام عزیز ساراست و کدام یک نیکا، به قید قرعه برنده بلیط رفت و برگشت سفر به لاذقیه سوریه با بالن خواهد شد.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۶۶)

سیروان خسروی با متنی نسبتاً توهین آمیز همه سلبریتی ها و افراد آشنا شده است را مورد نشانه قرار داده هست. موضعی که با توجه به قلمش میتوان ستون فرهنگی روزنامه کیهان را به وی پیشنهاد کرد!

امیرحسین صدیق ساکت نماند و به این پست جنجالی سیروان تصویر العمل نشان داد، طوری که ناراحتی صورت ها را از توهین سیروان ابراز کند. پرستو صالحی هم کامنت گذاشته تا بگوید “من هم هستم”.

۴ روز دیگر، یک سال از پرواز باورنکردنی عارف لرستانی میگذرد و ما همچنان مبهوتیم از این اتفاق ناتوان از هضم آن. آرزوی آرامش روان و خوش حالی روح داریم جهت عارف جان و همچنین استاد علی معلم.

سلفی سولماز آقمقانی در حال محیط زیست گردی.

سریال “دیوار به دیوار” هم بالاخره تمام شد تا منتظرین پخش ادامه سریال آنام از این عنوان خوشحال شوند.

نسرین زن نصرتی یا همان آبجی فهیمه سریال پایتخت عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شده است است.

سلفی آزاده مهدیزاده با خواهرزاده تازه از راه رسیده اش آدِلیا خانم! با این اوضاع آلانیا و آنتالیا هم میتوانند اسم فرزند باشند.

از آنتالیا گفتیم آقا آتیلا تصویری از این شهر توریستی آپلود کرد. به گمانم آتیلا در آنتالیا منزل دارد، چون نصف سال تصویر هایش را این شهر آپلود میکند.

سلفی افسانه پاکرو در کنار یک میمون خسته در باغ وحشی در ژاپن. تصویر مربوط به دورانی است که افسانه در محضر استاد کیارستمی هنر می جوییدند!

پست متفاوت و معنوی زهره فکور صبور. تا دیروز پست هایش در وضعیتی بود که با آباژور هم نمیتوانستیم در مطلب بگذاریم! خوشحالیم از این اتفاق و تغییر.

پست هنری علی شادمان با شعری قشنگ از شیخ اجل.

بهرام رادان با این سلفی گفت که ساخت فیلم ” آشفته گی” تمام شده است و در حال آماده شدن جهت حضور در پروژه “سونامی” است.

جسارتاً تینا زن اگر هیچ چیزی جهت شما نشدنی نیست، بعد آیا بوکس را کنار گذاشتید؟!

عکس کارت پستالی رزیتا غفاری. معین خواننده هم دقیقا تصویری با همین شمایل و همین ویو دارد که کاور یکی از آلبوم هایش است.

عزیزان در یک دورهمی هنری که احتمالاً به دعوت یک شخص یا شرکت جهت حضور تبلیغاتی ارزش هست. نسرین نصرتی، پرستو صالحی، حدیث فولادوند، شبنم قلیخانی، سارا منجزی، کمند امیر سلیمانی، هومن حاجی عبداللهی، استاد جمشید مشایخی و حسین خان کلانی.

سلفی محسن کیایی در کنار رضا گلزار و امین حیایی در پشت صحنه ساخت سریال “ساخت کشور عزیزمان ایران ۲” که جهت فیلمبرداری در شرق آسیا به سر میبرند. انصافاً شغلی مفرح تر و بهتر از بازیگری داریم؟!

عکس دسته جمعی بازیگران و سایر عوامل سریال “دیوار به دیوار” در معیت ایرج طهماسب، به مناسبت آخر یافتن این سریال.

ستاره اسکندری هم تصویر هنری انداخته هست، البته این بار با شعری از ابوالسعید ابوالخیر، شاعر و عارف بلند مرتبه قرن ۴ و ۵٫

سارا رسولزاده هم در مراسم اکران “خرگیوش” حاضر بود. سارا هم از آن دسته بازیگرانی است که با یک میمیک خاص مطرح شده است (سریال عاشقانه) و دست از سر آن بر نمیدارد.

بهنوش بختیاری در کار تازه خود ریست فکتوری شده است است.

از نگاه من امنیت یعنی اینکه با خیال راحت ماشین خود را زیر درخت پارک کنیم ترسی از انگری بردز و بمب هایشان نداشته باشیم.

الهام حمیدی هم به فیلم سینمایی “تخته گار” اضافه شد. فیلمی ظاهراً کمدی و واضحاً تجاری به کارگردانی محمد آهنگرانی.

رضا یزدانی با این تصویر قدیمی و خاطره انگیز در کنار پدر فقیدش، از همه کسانی که در این غم همراه او بودند، تقدیر کرد.

سلفی کج و معوج بهناز جعفری و دوستش روی بدنه سماور. به همراه کپشنی که نشان از روحیه اوج و امید به زندگی فراوان بهناز جعفری دارد!

این جملات وطن پرستانه را احمد ایراندوست نوشته، کسی که سال های سال در آمریکا بادیگار جنیفر لوپز بود و از پشت سر امنیت وی را تامین میکرد.

رضا گلزار هنوز نرفته زبان مادری اش را یادش رفته هست. پیشنهاد میکنم تا در شرق آسیا هستند یک سر به تایلند و شهر پاتایا بروند تا در کنار هموطنان بیشمار در این شهر، دوباره زبان مادری را به یاد بیاورند.

گذر وقت به جعفر دهقان هم رحم نکرده. به چه کسی رحم کرده که این دومی اش باشد؟ (به جز عمو قناد)

فیلم “غلام” ساخته میترا تبریزیان کارگردان ایرانی الاصل امریکایی، فیلمی با هنرنمایی شهاب حسینی است که در آن شهاب نقش یک راننده تاکسی در لندن را ایفا میکند. فیلمی به زبان انگلیسی و فارسی که اکران آن در کشور انگلستان شروع شده است است و امیدواریم در کشور خودمان هم اکران شود.

جواد عزتی به اتفاق حاج زن در اکران شخصی فیلم “خرگیوش”.

رامبد جوان در کنار پرویز شهبازی و همکار عزیزشان، خبر از ساخت فیلم تازه جناب شهبازی داد. چون این خبر را رامبد داده این احتمال میرود که او در این فیلم کاره ای باشد. حالا یا تهیه کننده یا بازیگر.

شراره رخام هم این تصویر را در محوطه هتلشان در آنتالیا گرفته هست. هر لحظه بعد از اتمام تعطیلات نوروزی مناسب ترین وقت مسافرت به ترکیه است و شراره این عنوان را خوب میداند. عالی ترین از منظر چگالی حضور سایر هموطنان!

ای بابا، گویا الهه هم گرفتار شده است است.

ترلان زن پروانه هستند، در اکران شخصی “فراری”. مدام هم ترانه “همه چی ارومه، من چقدر خوشحالم” را با خود زمزمه میکرد.

مطلب امروز هم به آخر رسید. از این که همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم. شب و روزتان خوش.

اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تصویر | دیوار | سریال | تصویری | آنتالیا | فیلم و سریال | اخبار فرهنگی | اخبار فرهنگی و هنری

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (666)

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۶۶)

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو