تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی مردم به پیام‌رسان‌های داخلی اعتماد ندارند, در ناآرامی های دی ماه خبر رسان تلگرا

در جریان ناآرامی‌های دی‌ماه سال گذشته، خبر رسان تلگرام را به‌طور کامل فیلتر کردیم و سرعت اینترنت را به پایین‌ترین حد خود رساندیم. آن‌چنان که از ابتدای انقلاب هم

مردم به پیام‌رسان‌های داخلی اعتماد ندارند, در ناآرامی های دی ماه خبر رسان تلگرا

نماینده مجلس: مردم به خبر رسان های داخلی اعتماد ندارند/در ناآرامی های دی ماه خبر رسان تلگرام را فیلتر کردیم و در دوران انقلاب ویدیو را؛ آیا درد ما دوا شد؟

عبارات مهم : ایران

در جریان ناآرامی های دی ماه سال گذشته، خبر رسان تلگرام را به طور کامل فیلتر کردیم و سرعت اینترنت را به پایین ترین حد خود رساندیم. آن چنان که از ابتدای انقلاب هم دوره ای ویدیو را ممنوع کردیم.

رییس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس با بیان اینکه مردم به خبر رسان های داخلی اعتماد ندارند، تاکید کرد که عالی ترین راه ممکن ایجاد فضای رقابتی در تمامی شقوق اطلاع رسانی، ایجاد بسترهای نقد درون سرزمینی و پرهیز از نگاه امنیتی به فعالان و کنش گران سیاسی در اینترنت است.

عبدالکریم حسین زاده در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به اهمیت اینترنت و نقش خبر رسان های گوشی در جامعه، اظهار داشت: اوضاع اینترنت ما در مقایسه با کشورهای دنیا در سرعت دانلود و آپلود در شرایط غیرقابل قبولی قرار دارد.

مردم به پیام‌رسان‌های داخلی اعتماد ندارند, در ناآرامی های دی ماه خبر رسان تلگرا

سرعت اینترنت کشور عزیزمان ایران در رده ۱۵۰ دانلود و ۱۳۰ آپلود در میان ۲۰۰ کشور دنیا است

او با اشاره به رتبه های نازل کشور عزیزمان ایران در رده بندی کشورهای دنیا به لحاظ سرعت دانلود و آپلود اینترنت گفت: رتبه کشور عزیزمان ایران به لحاظ سرعت دانلود اینترنت در حدود ۱۵۰ از میان ۲۰۰ کشور دنیا است و حتی عراق از این حیث در رتبه ای بهتر نسبت به ما واقع شده است است و از نظر سرعت آپلود نیز در رتبه ۱۳۰ از میان این ۲۰۰ کشور دنیا قرار داریم.

در جریان ناآرامی‌های دی‌ماه سال گذشته، خبر رسان تلگرام را به‌طور کامل فیلتر کردیم و سرعت اینترنت را به پایین‌ترین حد خود رساندیم. آن‌چنان که از ابتدای انقلاب هم

سرعت اینترنت گوشی کشور عزیزمان ایران در رده ۹۸ از میان ۱۱۴ کشور دنیا است

وی افزود: همچنین ما به لحاظ سرعت اینترنت گوشی در رتبه ۹۸ از ۱۱۴ کشور قرار داریم که به این اعتبار، تنها ۱۵ رده بالاتر از آخرین کشور دنیا ایستاده ایم.

ایران یکی از گران ترین کشورهای دنیا به لحاظ بهای اینترنت

مردم به پیام‌رسان‌های داخلی اعتماد ندارند, در ناآرامی های دی ماه خبر رسان تلگرا

نماینده اصلاح طلب مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، به لحاظ بهای اینترنت گوشی نیز جزء کشورهای گران دنیا محسوب می شویم و در رده ۴۶ از میان ۶۲ کشور این جدول حضور داریم و عملاً در میان گران ترین کشورهای دنیا به لحاظ بهای اینترنت گوشی در رتبه شانزدهم از آخر ایستاده ایم.

روش برخورد مدیریتی نادرست با پدیده هایی همچون ویدئو، ماهواره و اینترنت

در جریان ناآرامی‌های دی‌ماه سال گذشته، خبر رسان تلگرام را به‌طور کامل فیلتر کردیم و سرعت اینترنت را به پایین‌ترین حد خود رساندیم. آن‌چنان که از ابتدای انقلاب هم

نایب رییس فراکسیون امید مجلس دهم به نحوه مدیریت اینترنت در کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و گفت: در جریان ناآرامی ها و اعتراض های دی ماه سال گذشته، خبر رسان تلگرام را به طور کامل فیلتر کردیم و سرعت اینترنت را به پایین ترین حد خود رساندیم. آن چنان که از ابتدای انقلاب هم دوره ای ویدیو را ممنوع کردیم ولی فیلم و ویدیو کرایه داده می شد و بعدها با همان رویکرد، آنتن های ماهواره را پایین آوردیم. حال پرسش این است که آیا با پاک کردن صورت مسئله، دردی از ما دوا خواهد شد؟! آیا با از بین بردن ویدیو، مردم دیگر از آن استفاده نکردند؟!

حسین زاده با طرح این پرسش که آیا با جمع آوری آنتن های ماهواره بر تعداد تماشاگران شبکه های صداوسیما افزوده شد یا ارجاع مردم به شبکه های فارسی زبان خارج کشور کم کردن یافت؟ ادامه داد: آیا با فیلتر کردن کانال های تلگرامی در جریان همین اعتراض های اخیر، مردم از فیلترشکن استفاده نکردند؟! آیا رفرنس و محل دریافت خبر و اطلاعات مردم کانال های داخلی و خبرگزاری های داخلی بود یا رسانه های خارجی؟!

مردم به پیام‌رسان‌های داخلی اعتماد ندارند, در ناآرامی های دی ماه خبر رسان تلگرا

مردم به خبر رسان های داخلی هیچ اعتمادی ندارند

این نماینده مجلس با بیان اینکه هنوز زیرساخت های مورد نیاز را جهت فعالیت خبر رسان های داخلی نداریم، تاکید کرد: این یک واقعیت هرچند تلخ است ولی مردم به خبر رسان های داخلی هیچ اعتمادی ندارند و این مسئله با یک نظرسنجی از مردم مشخص خواهد شد.

جریمه ناچیز ۲ اپراتور معروف جهت درز اطلاعات بازدیدکنندگان تلفن همراه

رییس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی به بعضی موارد نقض حقوق شهروندان ازسوی اپراتورهای گوشی اشاره کرد و گفت: چندی پیش در جریان برخورد با تخلف ۲ اپراتور معروف کشور که اطلاعات شهروندان را درز داده بودند، جهت این شرکت ها تنها ۴ میلیارد تومان جریمه درنظر گرفته شد، ولی پرسش این است که آیا خسارت معنوی و حضور در حریم شخصی شهروندان با این جریمه ها باز خواهد گشت و حقوق شهروندی تضییع شده است آنان جبران خو اهد شد و آیا این قبیل موارد خود بر دامنه بی اعتمادی مردم نمی افزاید؟!

نایب رییس فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: روش هایی از نوع فیلترینگ و غیره به هیچ وجه پاسخگو نبوده و راهکار مناسبی نیست. امروز دست هر کودک ایرانی، یک گوشی نسل تازه مجهز به خبر رسان تلگرام و هزاران اپلیکیشن دیگر است و با راه اندازی فیلترشکن ها به تمامی کانال های غیراخلاقی که آنها تا دیروز دسترسی نداشتند، دسترسی خواهند داشت و این یعنی ندیدن آسیب های اجتماعی در روش های به اصطلاح مدیریتی ما!

نماینده اصلاح طلب مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در جریان توسعه فناوری، دنیا منتظر ما نمی ماند و یقین داشته باشیم حتی اگر فیلترینگ را انجام بدهیم، دیگران روش هایی جهت دور زدن فیلترینگ را جایگزین خواهند کرد.

فیلترینگ اینترنت در آینده نه چندان دور ناممکن می شود

او با بیان این که در آینده ای نه چندان دور حتی نیازی به فیلترشکن هم نخواهد بود، توضیح داد: نمونه بارز این شیوه های نوین، تامین اینترنت آفریقا به وسیله پهباد خورشیدی شبکۀ اجتماعی فیس بوک آمریکا است.

رییس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درمجموع به نظر می رسد، ایزوله کردن کشور و مردم راهکار درستی جهت مقابله با کسانی که علیه ما برنامه ریزی می کنند، نیست؛ هرچند می تواند کوتاه ترین و راحت ترین راه ممکن باشد ولی خود هزینه های گزافی در پی خواهد داشت.

ایجاد فضای رقابتی در تمامی شقوق اطلاع رسانی و حرکت به سمت چندصدایی

این عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: یقین داشته باشیم، عالی ترین راه ممکن ایجاد فضای رقابتی در تمامی شقوق اطلاع رسانی هست، به گونه ای که مردم محل رجوع و رفرنس ارزش صداوسیمای واقعاً ملی ما باشد؛ آن هم با خروج آن از تک صدایی و حرکت به سمت چندصدایی، و حتی با ایجاد و توسعه تلویزیون ها و رادیوهای بخش شخصی درون سرزمینی.

حسین زاده در آخر تصریح کرد: در خصوص خبر رسان تلگرام و سایر خبر رسان ها باید تنها و تنها اعتماد ملی را اوج ببریم تا مردم خود به کانال های دشمن های این آب و خاک مراجعه نکنند و راه آن نیز بسط و گسترش آزادی بیان، ایجاد بسترهای نقد درون سرزمینی و پرهیز از دید امنیتی به فعالان و کنش گران سیاسی در اینترنت درون سرزمینی است.

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | اینترنت | کودک ایرانی | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو