تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی فردی را که زدم خبرنگار نبود فضول بود! ، گفت‌وگو با نماینده‎ای که در جلسه علنی گلابی می‌خورد/ قاضی‎پور

نامه نیوز نوشت: نماینده مردم ارومیه در مجلس می گوید: بابام بهم یاد نداده که به عید دیدنی اشخاص سیاسی بروم. دیدن خواهر برادرهای بزرگتر می‎روم ولی دیدن شخصیت‎های

فردی را که زدم خبرنگار نبود فضول بود! ، گفت‌وگو با نماینده‎ای که در جلسه علنی گلابی می‌خورد/ قاضی‎پور

گفت وگو با نماینده‎ای که در جلسه علنی گلابی می خورد/قاضی‎پور: فردی را که زدم خبرنگار نبود فضول بود!

عبارات مهم : سیاسی

از رای آوردن آخوندی دلخورم/ غلط می کنند که بگویند من پان ترکیسم هستم

نامه نیوز نوشت: نماینده مردم ارومیه در مجلس می گوید: بابام بهم یاد نداده که به عید دیدنی اشخاص سیاسی بروم. دیدن خواهر برادرهای بزرگتر می‎روم ولی دیدن شخصیت‎های سیاسی نمی‎روم.

نادر قاضی‎پور نماینده پرحاشیه مجلس شورای اسلامی از تمامی کارها پر سر و صدایش در پارلمان می‎گوید. از گلابی خوردن‎هایش در صحن علنی مجلس تا بگو مگوها و صحبت های کنایه‎آمیزش با علی لاریجانی که مایه شوخی مجلسی‎ها می شود.

فردی را که زدم خبرنگار نبود فضول بود! ، گفت‌وگو با نماینده‎ای که در جلسه علنی گلابی می‌خورد/ قاضی‎پور

بخشی از این گفت‎وگو را در ادامه بخوانید:

دلخوری سیاسی شما در سال ۹۶ چه بود؟

رای آوردن آقای آخوندی.

نامه نیوز نوشت: نماینده مردم ارومیه در مجلس می گوید: بابام بهم یاد نداده که به عید دیدنی اشخاص سیاسی بروم. دیدن خواهر برادرهای بزرگتر می‎روم ولی دیدن شخصیت‎های

بهترین رفاقت سیاسی شما با چه کسی است ؟

با علیرضا محجوب نماینده تهران؛ ایشان اصلاح طلب است و من اصولگرا ولی بر سر پرسشها و پرسشها کارگران یکسان هستیم.

مهمترین آرزوی سیاسی که جهت سال ۹۷ دارید چیست؟

امیدوارم همه ایرانی ها سر کار بروند و کسی از کار اخراج نشود. همچنین امیدوارم همه ایرانی ها یک سرپناهی در حد ارزش و منزلتشان داشته باشند و به طور کلی رفاه داشته باشند. امیدوارم در سال ۹۷ همه دختران و پسران که به سن ازدواج رسیده اند بتوانند متاهل شوند.

فردی را که زدم خبرنگار نبود فضول بود! ، گفت‌وگو با نماینده‎ای که در جلسه علنی گلابی می‌خورد/ قاضی‎پور

اگر بخواهید یک هفت سین بدون توجه به سین بچینید چه مسائلی را در این سفره قرار می دهید؟

قوه قضائیه، مجلس، دولت، رهبری، نیروهای مسلح، اتحاد همه ارگان ها و نیروها.

نامه نیوز نوشت: نماینده مردم ارومیه در مجلس می گوید: بابام بهم یاد نداده که به عید دیدنی اشخاص سیاسی بروم. دیدن خواهر برادرهای بزرگتر می‎روم ولی دیدن شخصیت‎های

همیشه هنگامی که اسمی از شما می آید بعضی حواشی هم به دنبال آن مطرح می شود؟

مثل گلابی خوردن…

دقیقا مثل گلابی خوردن ها و حتی فراتر از آن مانند بگومگوها در صحن و… بعضی معتقدند این رفتارهای شما نوعی رفتارهای پوپولیستی است؟

فردی را که زدم خبرنگار نبود فضول بود! ، گفت‌وگو با نماینده‎ای که در جلسه علنی گلابی می‌خورد/ قاضی‎پور

من نمی دانم پوپولیستی به چه می گویند. مردم به من رای دادند که از اسلام و قران و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران دفاع کنیچم. اگر مردم به ما رای دادند به این خاطر است که از حق و حقوق کارگران دفاع کنیم. من یکسری خطوط قرمز دارم که آنها را ناموس خودم می دانم. اول تولید ملی است دوم حق و حقوق کارگران است که به خاطر آنها با همه درگیر می شویم و هیچ ابایی هم از آن نداریم و افتخار می کنیم به خاطر حق و حقوق کارگران همه ما را مسخره کنند هیچ ابایی از این عنوان ندارم.

سال ۹۴ است اظهاراتی در مورد زنان و سربریدن اسرای جنگی داشتید؟

من آنجا گفته بودم مرد از دامن زن به معراج رفت آیا آن را نزدند؟ گفته بودم زنان باحجاب و متدینی هستند و کاندیدا شده است بودند احترام گذاشتم. در ریاست جمهوری همه کاندید می شوند؟ خجالت نمی کشید هنگامی که می بینید فرزند ای که زیر سن قانونی است یا فردی که با عصا می آید جهت ریاست جمهوری عضویت می کند آیا این مسخره کردن نظام نیست؟

آن بحثی که درمورد اسرای عراقی داشتید چه؟

بالاخره جنگ هست. خواهر عزیزم در جنگ قاعده بکش تا زنده بمانی جاری هست. اگر آن وقت باکری ها نمی جنگیدند الان عراقی ها به ما فرمان می دادند.

پس واقعا آن اسرای جنگی را کشته بودید؟

جنگ جنگ است شوخی ندارد. انشاالله تکرار نشود ولی اگر تکرار شود خواهید دید که جنگ رحم نمی کند و تر و خشک را با هم می سوزاند.

شما یک خبرنگار را در کریدور مجلس زدید.

نه آن خبرنگار نبود آن فضول بود، بحث قومیتی مطرح و اصرار بی خود می کرد. من اورا نزدم اگر می زدم دیگر بلند نمی شد. من رزمی کارم و دوره های دفاع شخصی را کامل کرده ام. من فقط میکروفن را از او گرفتم و آن را به حراست دادم اگر می خواستم او را بزنم چه لزومی داشت میکروفن را به حراست بدهم؟! من گفتم این سوالات بد و اختلاف انگیز می پرسد شما بیایید و بررسی کنید.

همین صحبت ها باعث می شود که بگویند شما پان ترک هستید؟

غلط می کنند بگویند. ما پان ترک نیستیم ما مسلمان هستیم. از من بپرسید می گویم مسلمانم ایرانیم آذربایجانی و ارومیه ای هستم؛ این سلسله مراتب دارد. قانون اساسی می گوید زبان رسمی فارسی است من هم به همین علت با شما فارسی صحبت می کنم اگر می خواستم می توانستم ترکی صحبت کنم و بگویم قانون اساسی به من اجازه داده است ترکی صحبت کنم برو یک خبرنگار ترک بیاور.

شما در جلسات علنی مجلس بگو مگوهای زیادی دارید با آقای لاریجانی چقدر اینها اتفاقی است؟

نه ما به مسائلی که عنوان می کنیم اعتقاد داریم. به عنوان نمونه اینکه گفتم طبق ماده ۱۷۹ در مواقع حساس پرسشها را بگویید آیا حمله به سفارت به وسیله شیرازی ها را عنوان نکردید؟ نتوانست جواب بدهد. یا به عنوان نمونه به آقای پزشکیان تذکر دادم در بیمارستان ها امکانات وجود دارد از یک سو کارانه پرسنل پرداخت نشده است و از سوی دیگر امکانات آن کم شده است است علت آن هم بدهی دولت است چراکه طرح نا سلامت اجرا شد بنابراین هرچه اعتبار در آن می ریزیم پر نمی شود.

ما گفتیم این طرح سلامت اول بیاید منابع پایدارش را مشخص کند. با نحوه اجرای موجود این طرح شبیه یارانه ها هست. در عنوان یارانه ها که آقای احمدی نژاد آن را به مجلس آورد دو نفر جهت مخالفت عضویت کردند یکی من بودم و دیگری آقای محجوب. در صحن خواهش کردیم دو نفر دیگر هم به ما اضافه شد که آقای نادران و آقای دکتر توکلی بودند. فقط ما چند نفر مخالف بودیم دیگران همه رای مثبت دادند حالا امروز می آیند و پشت تریبون می گویند ما مخالف یارانه ها هستیم اگر مخالفی آیا آن روز رای دادی؟

با شروع مجلس دهم یک بحثی راجع به اعتبارنامه شما وجود داشت ولی گفته می شود شما همه نمایندگان پایتخت کشور عزیزمان ایران را ترساندن کردید که اگر کسی به اعتبارنامه من اعتراض کند بر اعتبارنامه هر سی نماینده پایتخت کشور عزیزمان ایران اعتراض می گذارم که نتوانند جهت گزینش هیات رئیسه عضویت کنند.

من همچین کاری نکردم و هیچ کسی هم اعتراضی نکرد. این شایعات و تبلیغاتی بود که علیه من به راه انداختند. همه آن افراد هم آمدند گفتند اگر اعتراضی بشود ما از شما دفاع می کنیم .

چه کسانی گفتند؟

مثلا آقای تابش، آقای تاجگردون که از اصلاحات بودند و همینطور آقای پزشکیان که مستقل بود گفتند ما از تو دفاع می کنیم. آقای قوامی و آقای یوسف نژاد هم گفتند ما از شما دفاع می کنیم.

واژه های کلیدی: سیاسی | گلابی | کارگران | خبرنگار | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو