تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی شکل گیری گفت‌وگوی ملی آرامش را به کشور باز می‌گرداند/ مردم در کشور آزادی دارند ، واعظ آشتیانی

یک فعال سیاسی اصولگرا راجع به لزوم شکل گیری گفت وگو ملی گفت: اگر گروه‌های سیاسی اختلاف را کنار بگذارند و ید واحده شوند آرامش به کشور باز خواهد گشت ولی با طرح مب

شکل گیری گفت‌وگوی ملی آرامش را به کشور باز می‌گرداند/ مردم در کشور آزادی دارند ، واعظ آشتیانی

واعظ آشتیانی : شکل گیری گفت وگوی ملی آرامش را به کشور باز می گرداند/مردم در کشور آزادی دارند

عبارات مهم : سیاسی

یک فعال سیاسی اصولگرا راجع به لزوم شکل گیری گفت وگو ملی گفت: اگر گروه های سیاسی اختلاف را کنار بگذارند و ید واحده شوند آرامش به کشور باز خواهد گشت ولی با طرح مباحث بحث برانگیز مانع شکل گیری گفت وگو می شوند.

امیر واعظ آشتیانی در گفت وگو با ایلنا، در ارزیابی خود از سال ۹۶ از لحاظ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی گفت: سالی که گذشت در ارتباط با پرسشها اقتصادی سال خوبی جهت کشور نبود آیا که دولت نتوانست به وعده های خود عمل کند، هرچند که مدیر جمهور در مصاحبه ها و صحبت هایش بارها اعلام کرده است که به وعده های خود عمل کرده است ولی در عمل ما شاهد پیشرفت آن چنانی در اقتصاد کشور نبودیم.

وی ادامه داد: باید دید آقای مدیر جمهور و دیگر مسئولان اتفاقات را با نظر خودشان تحلیل می کنند یا با نگاه مردم؟ امروز مشاهده می کنیم که سفره مردم کوچکتر شده است و مشکل ها زیاد شده است است.

شکل گیری گفت‌وگوی ملی آرامش را به کشور باز می‌گرداند/ مردم در کشور آزادی دارند ، واعظ آشتیانی

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان این که سیاست های حمایتی در زمینه تولید آن طور که باید و شاید اتفاق نمی افتد گفت: وزیر تازه در بخش تولید کاستی ها را مطرح کردند، این که بگوئیم کاستی های وجود دارد هنر نیست، باید راهی جهت بر طرف کردن پرسشها اقتصادی پیدا کنیم.

وی افزود: امروز از صنعت گر و تولید کننده حمایت نمی شود و شاهد هستیم که اتفاق خوبی رخ نداده هست، اهالی صنعت باید مشکلاتی که در اقتصاد وجود دارد بیان کنند و مطالبه گر این عنوان که راه و شرایط تازه پیش روی صنعت و تولید قرار بگیرد تا با رشد مثبت رو به رو شویم.

یک فعال سیاسی اصولگرا راجع به لزوم شکل گیری گفت وگو ملی گفت: اگر گروه‌های سیاسی اختلاف را کنار بگذارند و ید واحده شوند آرامش به کشور باز خواهد گشت ولی با طرح مب

واعظ آشتیانی ادامه داد: اعتقاد دارم دولت در بخش های از تولید و صعنت توانمند نبوده است و نتوانسته آن طور که باید و شاید به امور پیگیری کند.

وی در مورد اتفاقات سیاسی در سال ۹۶ عنوان کرد: به علت ناکارآمدی در بعضی از بخش ها شاهد یک سری هیجانات در کشور بودیم که واقعیت هایی را بیان کرد، مردم مطالباتی داشتند که ما باید از آن ها درس بگیریم.

این عضو اسبق شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطر نشان کرد: در اتفاقات اخیر چندماه پیش کشور یک سری فتنه گر می درخواست کردند لا به لای مطالبات مردم برنامه ریزی کنند و خسارت هایی را به کشور بزنند که مردم حسابشان را از آن ها جدا کردند.

شکل گیری گفت‌وگوی ملی آرامش را به کشور باز می‌گرداند/ مردم در کشور آزادی دارند ، واعظ آشتیانی

وی افزود: دولت جهت این که از شرایط موجود رهایی یابد، باید از مدیران کارآمد و غیر باندی استفاده کند، افرادی که به اطراف خود آگاهی دارد و به دنبال وظیفه ای که بر عهده ارزش گذاشته شده است باشند.

واعظ آشتیانی خاطر نشان کرد: البته این نقدها معطوف به دولت حال نمی شود. متاسفانه همه دولت ها تا از گذشته تا کنون با همین نظر به کارها نگریسته اند و با نگاه مدیریتی سلیقه ای به پرسشها نگاه کرده اند و بر اساس آنها افراد و گروهای باندی خود را گزینش می کنند.

یک فعال سیاسی اصولگرا راجع به لزوم شکل گیری گفت وگو ملی گفت: اگر گروه‌های سیاسی اختلاف را کنار بگذارند و ید واحده شوند آرامش به کشور باز خواهد گشت ولی با طرح مب

وی تاکید کرد: یک دولت کارآمد مؤلفه هایی دارد. امیدوارم در سال تازه دولت به شایسته سالاری اهتمام ورزد و مدیران توانمند، آگاه، دلسوز، انقلابی و شجاع را جهت کارهای اجرایی گزینش کند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: دولت صحبت از آزادی می کند، مردم در حال حاضر آزادی دارند و مشاهده می کنید در کوچه و خیابان نقدهای خود را بیان می کنند و یا نقادان حرف های خود را می زنند. نقد شاکله ای است جهت این که شرایط بهتر شود و دولت باید به این مطلب توجه کند.

شکل گیری گفت‌وگوی ملی آرامش را به کشور باز می‌گرداند/ مردم در کشور آزادی دارند ، واعظ آشتیانی

وی با اشاره به عوض کردن قیمت ارز در کشور گفت: مشاهده کردید که قیمت ارز چگونه اوج رفت، می دانید همین یک شبه اوج رفتن چه خسارت هایی را به کشور خصوصا بخش تولید، صادرات و واردات ایجاد می کند؟ همه قوا باید پاسخگو باشند ولی این قوه مجریه است که امور کارها را در دست دارد و متولی امور زندگی مردم است از همین رو باید تلاشش زیاد باشد و جامعه را به سمت و سویی هدایت کند.

واعظ آشتیانی خاطرنشان کرد: جوانان، تحصیلکرده های بدون کار و سایر معضلات و مشکلاتی که وجود دارد باعث شده است به نارضایتی ها دامن زده شود از این رو اعتقاد دارم مدیر جمهور باید پاسخگو رأِی دهندگان خود باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر ضرورت دارد در سال تازه مسئولان به جای اختلاف و بحث های بیهوده با یکدیگر تعامل و وحدت داشته باشند و در این شرایط گفت وگوی ملی بین جریان های سیاسی با یکدیگر و مسئولان با هم چقدر ضرورت دارد، گفت: گروه های سیاسی اگر در کشور ید واحده شوند و در اصول با یکدیگر اتحاد پیدا کنند، بدون شک کشور می تواند به آرامش برسد ولی متاسفانه شاهد هستیم با طرح مباحث شبهه برانگیز و بحث برانگیز مانع از این می شوند که این فضا صورت بگیرد.

واعظ آشتیانی خاطر نشان کرد: شاهد هستیم در گروهای سیاسی گفتمان هایی مطرح می شود که هیچ شباهتی به گفت وگوهای ملی ندارد و زیاد تفرقه انگیز هست. متاسفانه مشاهده می کنیم افراد در احزاب و گروهای سیاسی به دنبال جنگ روانی هستند و می خواهند فضا را ملتهب کنند، حال این که در این فضا چه چیزی را دنبال می کنند، نمی دانم.

وی با بیان این که امیدوارم مسئولان و کسانی که دلشان جهت انقلاب و ارزش های نظام می سوزد دست از بازی های سیاسی و رفتارهای ریاکارانه بردارند و ید واحد شوند، گفت: ای کاش دوستان ما از دشمن های خود بیاموزند که همه باهم می گویند در جغرافیای سیاسی چیزی به اسم جمهوری اسلامی نباید باشد. با وجود این اوضاع ما چگونه نباید ارزش های جمهوری اسلامی با یکدیگر متحد باشیم؟ دشمن های ما در طول چهاردهه ای که از انقلاب گذشته از هیچ عملی فروگذار نبوده اند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این پرسش که دولت در سال ۹۷ باید چه اولویت هایی را مد نظر قرار دهد گفت: اگر شرایط با همین روال پیش برود، امسال هم بهتر از سال گذشته نخواهد بود از این رو باید نگرش مدیریتی در کشور عوض شود تا یک اتفاق خوب بیفتد.

واژه های کلیدی: سیاسی | مشاهده | اصولگرا | مسئولان | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو