تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات در گروه قهرمان‌ها قرار داریم / مهدوی‌کیا

ستاره پیشین تیم ملی کشور عزیزمان ایران راجع به شرایط کشور عزیزمان ایران در جام جهانی روسیه و گل خاطره انگیز خود به آمریکا به صحبت پرداخت.

در گروه قهرمان‌ها قرار داریم / مهدوی‌کیا

مهدوی کیا: در گروه قهرمان ها قرار داریم

عبارات مهم : ایران

ستاره پیشین تیم ملی کشور عزیزمان ایران راجع به شرایط کشور عزیزمان ایران در جام جهانی روسیه و گل خاطره انگیز خود به آمریکا به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا، مهدی مهدوی کیا گفت: گروه کشور عزیزمان ایران در جام جهانی واقعا یکی از سخت ترین گروه هاست. من فکر می کنم ما در گروه قهرمان ها قرار داریم. از نظر من بازی با مراکش آینده ما را در جام جهانی مشخص خواهد کرد و بعد از آن بازی می توانیم به افزایش امیدوار باشیم یا نباشیم.

در گروه قهرمان‌ها قرار داریم / مهدوی‌کیا

بازیکن نامدار تیم ملی کشور عزیزمان ایران از گلزنی به آمریکا تا شرایط فعلی فوتبال کشور عزیزمان ایران به صحبت پرداخت که در زیر می خوانیم:

* آقای مهدوی کیا می خواستیم حس شما را بعد از زدن آن گل تاریخی به آمریکا بدانیم.

– باید بگویم که در زندگی من اتفاق هایی رخ داده که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد و آن گل یکی از اتفاقاتی است که فراموش نخواهم کرد. شاید بتوان گفت بااهمیت ترین لحظات دوران فوتبال من بود. فکر می کنم ۲۱ یا ۲۲ ساله بودم که توانستم آن گل را به ثمر برسانم. زدن چنین گل مهمی در آن سن و سال اتفاق بسیار بزرگی محسوب می شود. خیلی خوشحال بودم که توانستم دروازه آمریکا را باز کنم. هم جهت خودم و هم جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران اتفاق بزرگی بود. تمام تمرکز من در آن صحنه این بود که توپ را وارد دروازه کنم. بعد از آن که فیلم گل را دیدم فهمیدم که علیرضا منصوریان هم در کنار من بود و می توانسم به او پاس بدهم ولی فکر می کنم تصمیم خوبی گرفتم که ضربه ام را محکم به سمت دروازه زدم.

ستاره پیشین تیم ملی کشور عزیزمان ایران راجع به شرایط کشور عزیزمان ایران در جام جهانی روسیه و گل خاطره انگیز خود به آمریکا به صحبت پرداخت.

* نظر شما راجع به مقایسه تیم فعلی کشور عزیزمان ایران با تیم سال ۹۸ چه است؟

– واقعا نمی توان ترکیب این دو تیم را مقایسه کرد. هر نسلی شرایط خاص خود را دارد. تیم ۹۸ تیم کاملی بود که ستاره های بزرگی داشت. من فکر می کنم آن نسل یکی از عالی ترین نسل های فوتبال کشور عزیزمان ایران بود. در هر پستی بازیکنان بزرگی داشتیم به عنوان نمونه در دروازه احمدرضا عابدزاده را داشتیم و در خط حمله خداداد عزیزی و علی دایی بودند. بازیکنانی هم مثل کریم باقری و حمید استیلی را هم داشتیم. واقعا تیم کاملی بود. فقط فکر می کنم تجربه بین المللی ما پایین بود. آن وقت بازیکنان کمی از ما بودند که لژیونر بودند که یکی از آن ها خودم بودم ولی الان بازیکنان زیادی از تیم ملی تجربه بین المللی دارند و تیم واقعا قدرتمندی هست. من فکر می کنم اگر به خودمان کمی باور داشته باشیم حتی بتوانیم در جام جهانی از گروه مان افزایش کنیم. تنها تفاوت تیم فعلی با تیم قبلی تجربه اروپایی است.

* از تیم خودتان یعنی آکادمی کیا صحبت کنید و اهداف تان را جهت ما بیان کنید.

– کیا یک ایده ای بود که سال ها در ذهن خودم داشتم. هر وقت به کشور عزیزمان ایران می آمدم با این پرسش مواجه می شدم که آیا کشور عزیزمان ایران زیرساخت هایی جهت فوتبال پایه مثل آلمان ندارد. من با این تیم تلاش کردم شرایطی را ایجاد کنم که بازیکنان جوان را که توانایی مالی زیادی ندارند پیدا کنم و وقت یادگیری فوتبال را در اختیارشان قرار بدهم. نشانه ما این است که اگر بازیکنان تیم به ۱۷ یا ۱۸ سال برسند ۲۰۰ بازی بین المللی داشته باشند. هنوز بازیکنان ما جوان هستند و باید آن ها را به خوبی پرورش داد. خیلی از کارهای مهم با اسپانسر پیش می رود. در کشور عزیزمان ایران تمام اسپانسرها به تیم های بزرگ توجه می کنند و اسپانسری نیست که به فوتبال پایه توجه کند.

در گروه قهرمان‌ها قرار داریم / مهدوی‌کیا

* آیا شما از کلوب های دیگر هم کمک مالی گرفته اید یا تمام این هزینه ها را خودتان انجام دادید؟

– خیر من هیچ حمایت مالی در این زمینه نشده ام و تمام این کارها شخصی بوده است البته بعضی اسپانسرهایی در مقاطعی کنار ما بودند ولی آن ها کاملا ما را حمایت نکردند و ضمانتی هم نبود که آن ها تا چه اندازه کنار ما باشند.

ستاره پیشین تیم ملی کشور عزیزمان ایران راجع به شرایط کشور عزیزمان ایران در جام جهانی روسیه و گل خاطره انگیز خود به آمریکا به صحبت پرداخت.

* راجع به علیرضا جهانبخش می توانید به ما توضیح بدهید؟ شما مشاوره های زیادی به او می دهید و باعث شدید او به هلند برود.

– علیرضا را از وقت داماش گیلان می شناختم. من شش ماه در داماش بودم. از همان روز اولی که او را دیدم فهمیدم که استعداد فوق العاده ای دارد. فصل خیلی خوبی هم در داماش داشت. او به من گفت که پیشنهادات زیادی از تیم های ایرانی دارد و یک پیشنهاد هم از هلند که ناشناخته هست. او از من نصیحت خواست و من به او گفتم این همان چیزی است که من خودم تجربه کردم هنگامی که از بوخوم پیشنهاد داشتم و به او گفتم که رفتن به هلند جهت او بسیار بافایده خواهد بود. او به هلند رفت و آن جا تجربه زیادی کسب کرد.

پیش مشاوره دیگری که به او دادم این بود که او فعلا در هلند بماند و بعدا به لیگ دیگری برود. او باید به شرایط فوتبال هلند عادت کند. من از پیشرفت او بسیار خوشحال هستم و به خودم می بالم و حالا فکر می کنم او آماده رفتن به یک لیگ بزرگ تر هست. جهانبخش بازیکنی سریع و تکنیکی محسوب می شود و تمام کنندگی خوبی دارد. من امیدوارم بعد از جام جهانی او تصمیم خوبی جهت خود بگیرد.

در گروه قهرمان‌ها قرار داریم / مهدوی‌کیا

* راجع به انتقال بازیکنان ایرانی به اروپا چه عامل هایی فکر می کنید باعث می شوند بازیکنان ایرانی به اروپا نروند؟

– همان طور که می دانید بازیکنان غیراروپایی باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند تا به اروپا بروند و این جهت بازیکنان ایرانی بسیار سخت هست. زمانی بود که ۱۳ تا ۱۴ بازیکن ایرانی در بوندسلیگا بودند ولی الان ژاپنی ها این تعداد بازیکن را در آلمان دارند و الان ما یک بازیکن هم نداریم در بوندسلیگا باشند. با این حال فکر می کنم حضورمان در جام جهانی باعث شود بازیکنان ایرانی بتوانند به آلمان یا اسپانیا بروند. ناراحت کننده است که ما در لیگ های تراز اول بازیکنی را نداریم.

* می توانید تصور کنید روزی با وحید هاشمیان به عنوان نمونه در کشور عزیزمان ایران مربی گری کنید؟

– بله چراکه نه. من و وحید دوستان خوبی جهت هم هستیم و اکنون همکار محسوب می شویم. من مطمئنم که وحید مربی بسیار موفقی خواهد شد. من امیدوارم او از تجربه اش جهت کمک به فوتبال کشور عزیزمان ایران استفاده کند و در ۱۰ سال آینده سال های روشنی جهت ما بسازد.

* نظرتان را راجع به جام جهانی و گروه سخت کشور عزیزمان ایران می گویید؟

– بله گروه ما واقعا یکی از سخت ترین گروه ها هست. من فکر می کنم ما در گروه قهرمان ها قرار داریم. از نظر من بازی با مراکش آینده ما را در جام جهانی مشخص خواهد کرد و بعد از آن بازی می توانیم به افزایش امیدوار باشیم یا نباشیم. پرتغال و اسپانیا تیم های خوبی هستند ولی من فکر می کنم فوتبال دفاعی ما همان طور که برابر آرژانتین دیدیم در این دو بازی به سود ما باشد. ما تیمی بودیم که در انتخابی، عملکرد خیلی خوبی داشتیم. ساختار دفاعی ما فوق العاده بود و تا بازی نهایی گلی دریافت نکردیم.

من امیدوارم که البته خط حمله ما پیشرفت داشته باشد چون متاسفانه کم هم گل زدیم. در هر صورت من امیدوارم آقای کی روش تاکتیک هایی را گزینش کند تا جام جهانی موفقی داشته باشیم. فوتبال غیرقابل آینده نگری هست. افزایش از گروه ما بسیار سخت هست. خیلی ها فکر می کنند شکست دادن مراکش کار آسانی است ولی من فکر می کنم آن بازی هم یکی از بازی های سخت ما باشد. مراکش تیمی است که چهار گل در نیجریه به ثمر رساند. تیمی بسیار باکیفیت هست. کار ما در جام جهانی بسیار سخت است ولی باید امیدوار باشیم.

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | فوتبال | بازیکنان | جام جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو