تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی یاران دیروز پا بعد کشیدند ، تردیدها بر سر «احمدی‌نژادِ جدید»

عضو جبهه پایداری: احمدی‌نژاد افشاگری نمی‌کند|بی اطلاعی وزیر سابق از نامه جنجالی احمدی‌نژاد 

یاران دیروز پا بعد کشیدند ، تردیدها بر سر «احمدی‌نژادِ جدید»

تردیدها بر سر «احمدی نژادِ جدید» /یاران دیروز پا بعد کشیدند

عبارات مهم : افشاگری

عضو جبهه پایداری: احمدی نژاد افشاگری نمی کند|بی اطلاعی وزیر سابق از نامه جنجالی احمدی نژاد

حامیان دیروز احمدی نژاد این روزها بر سر دوراهی مانده اند که آیا باید سکوت کنند یا راهشان را از او جدا کنند تردیدی که به وضوح می توان در صحبت های نمایندگان جناح راست مشاهده کرد.

فائزه عباسی: اگر چند سال پیش بود تا اسمش می آمد بدون لکنت شروع می کردند به صحبت کردن از نقاط قوت او و دولتش. ولی امروز بر سر دوراهی مانده اند؛ با مکث های طولانی از احمدی نژاد و این روزهای او می گویند. بحث بر سر افشاگری هایی است که یا از تریبون احمدی نژادی ها بیان می شود یا از تریبون مدافعان دیروز و مخالفان امروز پاسخ گفته می شود. مسئله ای که باعث می شود این پرسش در ذهن نقش ببندد که آیا همه این مباحث امروز برملا شده است است یا هر لحظه بوده و بنا به مصلحت یا سیاسی کاری پنهان مانده و بازگو نشده اند؟ اگر صحبت از گذشته است آیا امروز که دیگر کار از کار گذشته و اب بر زمین ریخته مطرح می شود؟ سوالی که هنگامی که آن را با نمایندگان اصولگرا و حامیان دولت نهم و دهم در میان می گذاریم گاها تلاش می کنند از پاسخ دادن شانه خالی کنند.

یاران دیروز پا بعد کشیدند ، تردیدها بر سر «احمدی‌نژادِ جدید»

پایداری ها هم پا بعد کشیدند

کمتر کسی است که گریبان دریدن های جبهه پایداری جهت احمدی نژاد را به یاد نداشته باشد به خاص هنگامی که قرار بود از او در صحن علنی مجلس پرسش شود، حالا دبیر جبهه پایداری در خراسان رضوی بعد از مدتها سکوتش را می شکند و واکنش‌ها این روزهای احمدی نژاد را غیرقانونی معرفی می کند.

عضو جبهه پایداری: احمدی‌نژاد افشاگری نمی‌کند|بی اطلاعی وزیر سابق از نامه جنجالی احمدی‌نژاد 

نصرالله پژمانفر راجع به افشاگری های مدیر دولت نهم و دهم به خبرآنلاین می گوید: من این ها را افشاگری نمی دانم بلکه رفتاری است که نه منطق و نه دفاعی پشت آن دارد.

او ادامه می دهد: آیا این اقایان و چه افراد دیگر فکر می کنند اپوزیسیون نظام هستند و نمی خواهند در چارچوب نظام پرسشها خود را حل کنند. گاهی این مباحث از سوی افرادی در خارج از کشور که نظام و قانون اساسی ما را قبول ندارند مطرح می شود و می خواهند شایعه درست کنند که انها تکلیفشان روشن است ولی این افراد اگر حرفی دارند باید از مدار قانون پرسشها خود را به پیش ببرند.

پژمانفر که اشاره اش به صحبت های احمدی نژاد راجع به قوه قضائیه و مسوولان آن بود گفت: افراد اگر به شخص و دادگاهی اعتراض دارند باید از مسیر قانونی مطرح کنند؛آیا ما حق داریم هرچیزی به دستمان رسید را اعلام کنیم؟! به نظرم آنها دارند واکنش‌ها خلاف قانون انجام می دهند؟

یاران دیروز پا بعد کشیدند ، تردیدها بر سر «احمدی‌نژادِ جدید»

وقتی صحبت به افشاگری های مسوولان و وزرا راجع به تخلفات احمدی نژاد رسید از او پرسیدیم آیا افشاگری هایی که این روزها علیه احمدی نژاد مطرح می شود امروز عنوان می شود آیا در همان زمانی کسی صحبتی نکرد گفت: من زیاد از این صحبت نمی کنم و این نخستین بار است درمورد احمدی نژاد حرف زدم.

فرار رو به جلو آقای وزیر

محمد مهدی زاهدی که زمانی سکان وزارت علوم دولت نهم را بر عهده داشت و در دولت دوم احمدی نژاد در کسوت سفیر راهی سفارتخانه کشور عزیزمان ایران در مالزی شد همچنان با وجود سیل انتقادات نسبت به مدیر دولت نهم و دهم تلاش می کند خوی محافظه کاری اش را حفظ کند. هنگامی که از او راجع به افشاگری های این روزهای احمدی نژاد و منتقدان احمدی نژاد از او پرسیدیم ابراز بی اطلاعی کرد. جالب آنکه او امروز نماینده مجلس است و نه اطلاعی از بیانات احمدی نژاد راجع به قوه قضائیه و شخصیت های قضایی دارد و نه از نامه سرگشاده چیزی می داند.

عضو جبهه پایداری: احمدی‌نژاد افشاگری نمی‌کند|بی اطلاعی وزیر سابق از نامه جنجالی احمدی‌نژاد 

او به خبرآنلاین گفت: من قسم می خورم که در اینترنت نیستم و نمی دانم چه گفته شده است است و چه اظهاراتی مطرح شده است او گفت باید از خودشان بپرسید علت این صحبت ها چیست.

زاهدی درادامه تلاش کرد روی صحبت را از احمدی نژاد و دولتش بچرخاند و آن را متوجه دولت کنونی کند گفت : ما به آرامش نیاز داریم تا بتوانیم در سایه وحدت امور را به جلو ببریم که در این راستا دولت می تواند بیشترین اقدام را داشته باشند. دولت شعار می دهد ما اعتدالیم ولی امروز چقدر از نیروهای اصولگرا را کنار گذاشته اند؟ نیروهایی که در دولت گذشته کارها خوبی داشته اند امروز دولت کنار گذاشته است.

یاران دیروز پا بعد کشیدند ، تردیدها بر سر «احمدی‌نژادِ جدید»

زاهدی حتی از بیانات همکاران سابق خود در دولت هم ابراز بی اطلاعی کرد و هنگامی که راجع به افشاگری ها علیه احمدی نژاد از او پرسیدیم گفت من هیچ اطلاعی از این پرسشها ندارم.

تمایل جهت حفظ احمدی نژاد

حسینعلی حاجی دلیگانی از آن نمایندگان اصولگرا است که از مهم ترین نقادان دولت امروز محسوب می شود. او راجع به افشاگری های احمدی نژادی ها در شرایط حاضر و بعد از آنکه از قدرت دور شده است اند گفت: هرکسی که صحبتی دارد، باید آن را مطرح کند و براق سازی کند و از حسابرسی هم ترسی نداشته باشد ولی اینکه بعضی شروع می کنند به طرح مسائلی که از اساس واقعیت ندارد این رفتاری قابل درک نیست.

وقتی پای چرایی این رفتارها به میان آمد گفت: من راجع به علت این رفتارهای او به جمع بندی نرسیدم و بسیار به دنبال این هستم که بدانم چطور می شود یک فردی که زمانی ادعاها آنچنانی داشت امروز این چنین سخن می گوید و واکنش‌ها می کند.

از آنجایی که یک طرف ماجرا به منتقدان احمدی نژاد و افشاگری های آنها علیه او ختم می شود یک پرسش این بود که آیا امروز بعضی مسوولان بعضی حقایق را راجع به احمدی نژاد مطرح می کنند درحالی که می توانست همان وقت که او بر سر قدرت بود بیان شود؛ حاجی دلیگانی در پاسخ به این پرسش گفت: این یک انتقاد جدی است که آیا هنگامی که یک فرد از قدرت کنار می رود به او نقد می کنند؟ اگر نمی دانستند و امروز فهمیده اند باید از مسیر قانونی برخورد را شروع کنند و اگر می دانستند آیا همان وقت بیان نکردند.

نماینده اصولگرای شاهین شهر که بلاخره تصمیم گرفت راجع به علت واکنش‌ها این روزهای احمدی نژاد صحبت کند گفت: آنچه در مورد واکنش‌ها احمدی نژاد برداشت می شود این است که به نظر می رسد او نمی خواهد فضای مطرح بودن را از دست بدهد و چون همواره می خواهد در محور توجهات باشد و تلاش می کند این کانون را حفظ کند؛ او از این طریق می خواهد خودش را در صدر اخبار نگه دارد.

او روی سخنش را به سمت منتقدین احمدی نژاد چرخاند و با انتقاد از افرادی که امروز علیه احمدی نژاد صحبت می کنند گفت: اغلب افرادی که امروز لب به انتقاد باز می کنند آن وقت مسوولیت داشته اند و اگر مطلبی است باید در آن مقطع مطرح می کردند.احمدی نژاد باید حفظ شود در نظام ما نباید افراد را به علت رفتارهایی که غیرقابل قبول هم است بیرون کنیم طبیعتا با این واکنش‌ها عملا انها را به سمت دیگرانی سوق دادیم که می توانند از آنها استفاده کنند.

راهی جهت مطرح شدن

محمد فرهنگی نماینده اصولگرای مردم تبریز و عضو هیات رئیسه مجلس نیز نظری مشابه حاجی دلیگانی داشت او نیز راجع به رفتارهای امروز فردی که زمانی کاندیدای جبهه راست بود و تمام قد از او حمایت می کردند به خبرآنلاین گفت: این شیوه ای است جهت مطرح کردن خودشان. انها احساس کرده اند به مرور وقت در حال فراموش شدن هستند جهت همین به دنبال سوژه هایی هستند که آنها را در اذهان زنده نگه دارد ولی بداخلاقی هایی که انجام می دهند مطلقا قبول نیست چراکه بسیاری از این انتقادات آنها به وقت مسوولیتشان برمی گردد.

البته فرهنگی راجع به افشاگری های امروز دیگر مسوولان علیه احمدی نژاد ترجیح داد پرسش را پاسخ ندهد.

واژه های کلیدی: افشاگری | احمدی نژاد | احمدی نژاد | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو