تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار حوادث پول دیه را ندارم/ پدر او پولدار است ، دختری که در۱۴سالگی درقتل شوهرخواهرش همکاری کرد/ خانواده مقتول

مأموران دی‌ سال ٩٣، جسد مردی جوان را پیدا کردند که هرچند در ظاهر جراحتی به او وارد نشده بود؛ ولی با توجه به اوضاع رهاشدن و همچنین جوان‌‌بودن او، احتمال دادند او

دختری که در۱۴سالگی درقتل شوهرخواهرش همکاری کرد:پول دیه را ندارم/خانواده مقتول:پدر او پولدار است

عبارات مهم : همکاری

مأموران دی سال ٩٣، جسد مردی جوان را پیدا کردند که هرچند در ظاهر جراحتی به او وارد نشده بود؛ ولی با توجه به اوضاع رهاشدن و همچنین جوان بودن او، احتمال دادند او به قتل رسیده است.

شرق نوشت:وقتی نظریه پزشکی قانونی اعلام شد، کارآگاهان متوجه شدند این مرد به علت سمی که به بدنش وارد شده، جان خود را از دست داده هست.

تحقیق راجع به زندگی این مرد نشان داد احتمالا او به دست همسرش به قتل رسیده هست؛ چراکه آنها با هم اختلاف داشتند. هنگامی که زن ١٨ ساله بازداشت شد، اعتراف کرد با همدستی خواهر ١۴ساله اش و پسری که با او دوست هست، نقشه قتل شوهرش را طراحی کرده است.

پول دیه را ندارم/ پدر او پولدار است ، دختری که در۱۴سالگی درقتل شوهرخواهرش همکاری کرد/ خانواده مقتول

او گفت: «شوهرم اجازه نمی داد با خواهرم ارتباطی داشته باشم و می گفت او دختر خوبی نیست؛ ضمن اینکه پرسشها دیگری نیز با هم داشتیم و به پیشنهاد دوست خواهرم مقداری دارو و الکل داخل یک بطری ماءالشعیر ریختم و آن را به شوهرم دادم. هنگامی که خورد، اصلا متوجه نشد دارو داخل آن هست. بعد از چند دقیقه روی زمین افتاد و جانش را از دست داد، بعد هم جسد را با کمک دوست خواهرم که ستار نام دارد، داخل ماشین گذاشتیم و بیرون بردیم و در بیابان رها کردیم».

با دستگیری دو خواهر و ستار و صدور کیفرخواست علیه متهمان، پرونده جهت پیگیری به شعبه ۴ دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران فرستاده شد. در ابتدای جلسه پیگیری کیفرخواست علیه متهمان خوانده شد و جهت نگین متولد ١٣٧۵ (زمان بازداشت ١٨ساله) و خواهرش فتانه متولد ١٣٧٩ (زمان بازداشت ١۴ساله) به اتهام همکاری در قتل و جهت ستار به اتهام معاونت در قتل درخواست مجازات شد.

مأموران دی‌ سال ٩٣، جسد مردی جوان را پیدا کردند که هرچند در ظاهر جراحتی به او وارد نشده بود؛ ولی با توجه به اوضاع رهاشدن و همچنین جوان‌‌بودن او، احتمال دادند او

سپس نوبت به اولیای دم رسید و پدر و مادر مقتول از سوی خودشان و دو نوه ارزش درخواست قصاص مطرح کردند. سپس نوبت به نگین، متهم ردیف اول رسید. او راجع به آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: شوهرم اجازه نمی داد من با خواهرم ارتباط داشته باشم و می گفت که او دختر خوبی نیست؛ چون با ستار ارتباط دارد. حتی اجازه نمی داد خواهرم به منزل ما بیاید. ستار هم این عنوان را فهمیده و به فتانه پیشنهاد داده بود که شوهر من را بکشند.

وقتی فتانه در این باره با من صحبت کرد، اول قبول نکردم؛ ولی بعد گفت ستار به او گفته قبلا هم کسی را کشته و کار مشکل نیست و حتی ترساندن کرده بود اگر به خواسته اش عمل نکنم، فرزند هایم را می کشد. من هم قبول کردم؛ بنابراین او مقداری داروی بیهوشی، الکل و پودر شربت انار را به فتانه داده بود که به منزل ما بیاورد. قرار بود ما این چیزها را با هم مخلوط کنیم و در ماءالشعیر بریزیم و به شوهرم بدهیم که بخورد. البته ما آن روز به شوهرم گفته بودیم که قرار است فتانه تبلتی بیاورد و به همین علت هم اجازه داد خواهرم وارد منزل شود. بعد از اینکه من این مواد را گرفتم و مخلوط کردم و به شوهرم دادم، کم کم از حال رفت و روی زمین افتاد. بعد از چند لحظه متوجه شدم نبضش نمی زند و با همکاری ستار او را داخل ماشین گذاشتیم و به بیابان بردیم و رها کردیم.

وقتی نوبت به فتانه رسید، گفته های خواهرش را رد کرد و گفت: من نقشی در این قتل نداشتم و حتی به شوهرخواهرم گفتم که این نوشیدنی را نخورد؛ ولی خواهرم جلوی ادامه حرفم را گرفت و گفت این حرف را نزن. من با ستار رابطه ای نداشتم، خواهرم با او رابطه داشت و من فقط از این رابطه اطلاع داشتم و واسطه بین آنها بودم. از اینکه شوهرخواهرم کشته شود، چیزی به من نمی رسید، نه سودی داشتم، نه زیانی. بنابراین دلیلی نداشت که این کار را بکنم. من نقشی در این قتل نداشتم.

پول دیه را ندارم/ پدر او پولدار است ، دختری که در۱۴سالگی درقتل شوهرخواهرش همکاری کرد/ خانواده مقتول

سپس نوبت به متهم ردیف سوم یعنی ستار رسید. او اتهام معاونت در قتل را رد کرد و گفت: من با این دو خواهر هیچ ارتباطی نداشتم؛ نه در قتل شوهر نگین دخالت داشتم و نه با هیچ کدام از آنها دوست بودم. این دو خواهر مدعی هستند که من نقشه قتل را طراحی کرده و حتی گفته ام چه چیزی به مقتول بدهند، راحت تر می میرد؛ درحالی که صحت ندارد. من نه حتی یک بار به این افراد زنگ زده ام و نه حتی با آنها از طریق پیامک ارتباطی داشتم. من هیچ کدام از اتهاماتم را که معاونت در قتل و رابطه نامشروع هست، قبول ندارم. من درخواست دارم پرینت تلفن من گرفته شود. در صورتی که یک تماس یا پیامک از طرف من ارسال شده است باشد، اتهامم را قبول می کنم.

با آخر جلسه پیگیری قضات وارد شور شدند و نگین را به قصاص و خواهر نوجوانش را به سه سال حبس و پرداخت دیه محکوم کردند. متهمان به رأی صادره اعتراض کردند؛ ولی این اعتراض پذیرفته نشد و رأی صادره در شعبه ٢٩ دیوان عالی کشور تأیید شد. روز گذشته فتانه یک بار دیگر به شعبه ۴ رفت تا این بار به درخواست اعسار او پیگیری شود. متهم گفت من هیچ گونه دارایی ندارم و نمی توانم دیه درخواستی را بدهم. اگر من را آزاد کنید، می توانم کار کنم و تاوان این بدهی را بدهم.

مأموران دی‌ سال ٩٣، جسد مردی جوان را پیدا کردند که هرچند در ظاهر جراحتی به او وارد نشده بود؛ ولی با توجه به اوضاع رهاشدن و همچنین جوان‌‌بودن او، احتمال دادند او

این در حالی است که پدر مقتول اعلام کرد اطلاعاتی دارد که نشان می دهد پدر متهم زمین های زیادی در شهری در غرب کشور دارد که ارزش فراوانی دارند و می تواند دیه را بپردازد و درخواست کرد دراین باره تحقیق شود. دادگاه نیز پرونده را جهت بررسی ادعای ولی دم به محل ارسال کرد تا دادگستری آن شهر راجع به این ادعا اظهارنظر کند.

پول دیه را ندارم/ پدر او پولدار است ، دختری که در۱۴سالگی درقتل شوهرخواهرش همکاری کرد/ خانواده مقتول

واژه های کلیدی: همکاری | دو خواهر | اخبار حوادث

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو