تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات طرفدار جهت دربی می‌آید ،کاری ندارد کدام تیم قهرمان شده است / وینفرد شفر

سرمربی استقلال می گوید:«صحنه ضرب دیدگی پادوانی مرا یاد بازیکنم ویوین فوئه انداخت ؛خدا را شکر که پادو برگشت.»

طرفدار جهت دربی می‌آید ،کاری ندارد کدام تیم قهرمان شده است / وینفرد شفر

وینفرد شفر:طرفدار جهت دربی می آید ،کاری ندارد کدام تیم قهرمان شده

عبارات مهم : استقلال

منتقدانم اصلا مرا نمی شناختند ؛هرجا را که رفتم متحول کردم

سرمربی استقلال می گوید:«صحنه ضرب دیدگی پادوانی مرا یاد بازیکنم ویوین فوئه انداخت ؛خدا را شکر که پادو برگشت.»

دوباره دربی و دوباره هیجان. این بار دربی جالب تر از بازی های اخیر! حالا این بار امید به استقلال هم دوباره برگشته. حالا اگر پرسپولیس برانکو را روی نیمکت دارد ، در سوی مقابلش وینفرد شفر نشسته . مرد مو سپید آلمانی که حالا دیگر به محبوبیت هم رسیده هست. دیگر حتی منتقدانش هم او را ستایش می کنند.

طرفدار جهت دربی می‌آید ،کاری ندارد کدام تیم قهرمان شده است / وینفرد شفر

شفر در آستانه دربی به پرسش های خبرآنلاین پاسخ گفته هست. شاید کمی براق تر و البته بی پرواتر از همیشه. مهمترین بخش گفته هایش می تواند این باشد:«خیلی وقت ها می خواهم صریح تر همه چیز را به هواداران بگویم ولی کلوب موافق نیست.»

* این دومین تجربه شما در دربی هست. در تجربه نخست تان شما هارمونی و هماهنگ مورد نیاز با بازیکنان و تیم نداشتید و اعتقاد بودید که در دربی بعدی اوضاع متفاوت خواهد بود. حالا نظر شما در مورد مسابقه پیش رو چیست؟

سرمربی استقلال می گوید:«صحنه ضرب دیدگی پادوانی مرا یاد بازیکنم ویوین فوئه انداخت ؛خدا را شکر که پادو برگشت.»

من با بازیکنان هماهنگ بودم و هارمونی مورد نیاز را داشتم ولی فراموش نکنید که ما تازه ۲-۳ هفته بود که تمرینات خود را با تیم شروع کرده بودیم. این دربی اثبات خواهد کرد که ما در مسیر بسیار خوبی قرار داریم و قدم های بسیار خوبی را نیز در این مسیر برداشته ایم.

* این روزها شما با جمله «تو و ما با هم» بازیکنان خود را به وجد می آورید و به آنها انگیزه می دهید. در این هفته ها بازیکنان استقلال نسبت به گذشته عملکرد کاملاً متفاوتی از خود نشان می دهند. هواداران نیز به آینده بسیار خوشبین هستند. آیا می توانید انتقام شکست در دربی رفت را بگیرید؟ به هر حال تیم شما لیگ را واگذار کرده و پیروزی در دربی می تواند عالی ترین هدیه ممکن به آنها باشد.

شما هر لحظه جهت قضاوت و سنجش موفقیت تان، باید به این نگاه کنید که کارتان را در چه نقطه ای شروع کردید. بجز تیام، بازیکنان حاضر در تیم همان هایی هستند که ۶ ماه پیش نیز در تیم حضور داشتند، یعنی زمانی که همه در ناامیدی به سر می بردند. اکنون تمام آسیا از روحیه اوج و استایل فوق العاده و تازه استقلال صحبت می کنند و می نویسند. ما در گروه خودمان در لیگ قهرمانان آسیا در صدر جدول قرار داریم. حتی در اروپا نیز مردم به یکباره شروع به صحبت در مورد ما کرده اند. علاوه بر این، ما در لیگ سوم هستیم و در جام حذفی نیز به فینال مسابقه ها راه یافته ایم. این آمار عالی ست و من از رضایت کامل هواداران با خبر هستم.

* در تاریخ کلوب استقلال چیزی که تاکنون اتفاق افتاده، عدم موفقیت سرمربی های خارجی ست. بسیاری از منتقدین معتقدند که شما عملکرد خوبی در گذشته نداشتید. با این وجود شما اکنون تغییراتی در تیم داده اید و اکنون تیمی را آماده کرده اید که بسیار خوب بازی می کند. آینده خود را در کشور عزیزمان ایران و استقلال چگونه ارزیابی می کنید؟

طرفدار جهت دربی می‌آید ،کاری ندارد کدام تیم قهرمان شده است / وینفرد شفر

فکر می کنم بسیاری از منتقدین کارهای گذشته من را دنبال نکرده اند. من هرجایی که کار کردم پیشرفت تیمم خیره کننده بوده و من و همکارانم تیم را به حدی اصلاح بخشیدیم که هیچکس تصورش را نمی کرد. در جامائیکا، یعنی تیمی که قبل از استقلال در آن حضور داشتم، ما جام کارابین را کسب کردیم و به مقام نایب قهرمانی در جام طلایی رسیدیم، جامی که هم رده با لیگ قهرمانان آسیاست.

جامائیکا کشوری با ۳ میلیون جمعیت است که دلشان در وقت بازی فینال برابر آمریکا در جام طلایی، با ما وارد زمین شد. مدیر یوفا و AFC شخصاً به ما تبریک گفتند. بازیکنان من به کلوب های بسیار معتبر و بزرگی پیوستند و ما از سوی فیفا به عنوان تیمی که الگوی پیشرفت و توسعه هست، معرفی شدیم. همانطور که گفتم من نمی توانم حرف های منتقدین را جدی بگیرم. آینده من بی نظیر خواهد بود. من با افراد بسیار بزرگی کار می کنم و با تیمی عالی، فوتبالی شگفت انگیز ارائه خواهم داد. آیا این اتفاق در کشور عزیزمان ایران رقم خواهد خورد؟ این چیزی ست که هنوز از آن اطلاعی ندارم.

سرمربی استقلال می گوید:«صحنه ضرب دیدگی پادوانی مرا یاد بازیکنم ویوین فوئه انداخت ؛خدا را شکر که پادو برگشت.»

* در روزهای اخیر با پرسشها زیادی مواجه شدید. پرسشها مالی، سانحه تصادف رانندگی فرهاد قائدی و در آخر هم مصدومیت سنگین پادوانی. با این وجود تیم به روند خود ادامه داد. می خواهم نظر شما را در مورد پرسشها اخیر جویا شوم.

ما تحت شرایط بسیار سخت و دشواری مشغول بکار هستیم، این واقعیت هست. کار آسانی نیست و وقت بسیار زیادی را از ما می گیرد و بعضاً بسیار اذیت کننده می شود ولی ما به مبارزه خود ادامه می دهیم و هیچگاه تسلیم نمی شویم. این تنها راه ممکن جهت ماست. ولی آیا می توان اوضاع را بهتر و حرفه ای تر کرد؟ البته که می شود ولی جهت این منظور تغییرات اساسی و زیادی باید انجام شود تا بتوانیم اوضاع را اصلاح ببخشیم و به نظر می رسد که ما وقت کافی جهت انجام اینگونه تغییرات زیاد را نداریم.

در کنار بسیاری از پرسشها ما شاهد این ۲ تراژدی (تصادف قائدی و مصدومیت پادوانی) بودیم. لطفاً ما را درک کنید، ما به عنوان کادر فنی و بازیکنان، رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر داریم، همانند یک خانواده. امیدوارم و دعا می کنم که هر دوی آنها سلامتی خود را به دست آورند، این بااهمیت ترین چیز هست. شرایط پادو، من را یاد بازیکن سابقم، ویوین فوئه انداخت. آن هم خیلی شوکه کننده بود و شکرگزارم که او اصلاح یافت.

طرفدار جهت دربی می‌آید ،کاری ندارد کدام تیم قهرمان شده است / وینفرد شفر

* بعد از آنکه کلوب در جذب بازیکنان تازه ناکام ماند، شما تقریباً ناامید شده است بودید. ولی اکنون بازیکنانی همچون تیام، داریوش شجاعیان، فرشید، روزبه، سرور و … را دارید و مجدداً می درخشید. آیا این تغییرات را متاثر از خود می دانید؟

این تغییرات نتیجه پشتکار و کار سخت هست. ما قبل از تیام هم می درخشیدیم و اکنون او به ما جهت پیشرفت زیاد کمک می کند. به همین علت بود که از پذیرفتن بازیکنان سطح میانگین خودداری کرد. اسقلال نیازمند بازیکنان بسیار خوب است که بتوانند به سایر بازیکنان جهت نشان دادن و بروز استعدادهایشان کمک کنند.

* زمانی که به عنوان مربی قرارداد خود را با استقلال امضا کردید، تیم با چالش های بسیار دست وپنجه نرم می کرد. پرسشها بین رحمتی و جباری با کلوب و یا نقدهای فرهاد مجیدی. شما چگونه تمامی این تنش ها را مدیریت کردید؟

من آدم صادقی هستم، سخت کار میکنم و عالی ترین نفرات ممکن را در کنارم دارم. نه تنها ساشا، جیری و میگوئل بلکه حتی بیژن، اشکان و زرندی و حتی به عنوان مثال امیر که به عنوان مربی بندسازی وارد کادر شده.

* شما بین هواداران از روز اول، فرد بسیار محبوبی بودید. تصویر العمل هایی شما در حین مسابقه و نحوه ارتباطتان با آنها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … می تواند راه های ارتباط شما با هواداران باشد. دلواپس این نیستید که رابطه شما و هواداران خدشه دار شود؟

همانطور که گفتم من انسان صادقی هستم و طرفدار شفافیت. جهت هواداران نزدیکی با ما بسیار مهم است و من می خواهم خواسته آنها را اجابت کنم. من حتی مایلم پرسشها متفاوت را زیاد به هواداران توضیح دهم ولی کلوب با این مسئله مسئله دارد.

*هنوز با این مسئله که هواداران ورزشگاه را پر نمی کنند مواجه هستید. گرچه بازی با تیم های عربی در کشور بی طرف هم مزید بر علت شده. آیا شما امیدوارید که در دربی هوادارانتان جهت حمایت از بازیکنان تان ورزشگاه را پر کنند؟ فراموش نکنید که اگر پرسپولیس در این بازی برنده شود، هواداران شما شاهد مراسم خوش حالی قهرمانی آنها در استادیوم خواهند بود.

من پرسش شما رو متوجه نشدم. هواداران مان به ورزشگاه می آیند تا بازی ما را تماشا کنند، فکر می کنم پرسپولیس جهت آنها اهمیتی نداشته باشد. آنها قهرمان خواهند شد ولی احساس می کنم این امر جهت بسیاری از مردم حائز اهمیت نیست. آنها جهت دربی می آیند و کاری خیلی به نتیجه لیگ ندارند.

* و آخرین پرسش من در مورد برانکو ایوانکوویچ هست. در طول فصل شما از حرف های او در مورد سرور عصبانی شدید. از او انتظار این سخنان را نداشتید، درست است؟

من عصبانی نه، بلکه مایوس و ناامید شدم!

واژه های کلیدی: استقلال | بازیکنان | هواداران | هواداران | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو