تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی حتی خاتمی هم مثل احمدی‎نژاد از آزادی حرف نمی‎زد/ شاید تصیم به از بین بردن فیزیکی

بهمن شریف‌زاده روحانی حامی احمدی‌نژاد به این توصیه اذعان کرد که احمدی‌نژاد تلاش دارد رهبری اعتراضات مردمی را برعهده بگیرد.

حتی خاتمی هم مثل احمدی‎نژاد از آزادی حرف نمی‎زد/ شاید تصیم به از بین بردن فیزیکی

یار غار احمدی نژاد:حتی خاتمی هم مثل احمدی‎نژاد از آزادی حرف نمی‎زد/شاید تصیم به از بین بردن فیزیکی او بگیرند

عبارات مهم : زندان

بهمن شریف زاده روحانی حامی احمدی نژاد به این توصیه اذعان کرد که احمدی نژاد تلاش دارد رهبری اعتراضات مردمی را برعهده بگیرد.

نامه نیوز نوشت:بهمن شریف زاده، از معدود حامیان احمدی نژاد است که در کسوت روحانیت است و تلاش دارد این طور نشان دهد که تحولات احمدی نژاد، تحولات مثبتی است و همه باید از آن استقبال کند.

بخشی از این گفت وگو را در ادامه بخوانید:

حتی خاتمی هم مثل احمدی‎نژاد از آزادی حرف نمی‎زد/ شاید تصیم به از بین بردن فیزیکی

این روزها همه از عوض کردن واکنش‌ها احمدی نژاد صحبت می کنند، شما به عنوان فردی که در دایره نزدیکان احمدی نژاد جای می گیرید این تحول نگاه را چگونه می بینید؟

به طور کلی دنیا در حال عوض کردن و دگرگونی هست، بنابراین عوض کردن اصل مسلم در هر انسانی هست. آنچه که مهم است تحولات و تغییرات مثبت است.

بهمن شریف‌زاده روحانی حامی احمدی‌نژاد به این توصیه اذعان کرد که احمدی‌نژاد تلاش دارد رهبری اعتراضات مردمی را برعهده بگیرد.

یعنی این تغییرات مدت اخیر احمدی نژاد مثبت بوده است؟

من هنوز در مورد آقای احمدی نژاد نکته ای را نگفتم و تنها یک اصل را عرض کردم. ما معمولا می گوییم هنگامی که یک کسی عوض شده است است یعنی باورهای گذشته اش را زیر پا گذاشته هست، ولی هنگامی که در مورد آقای احمدی نژاد صحبت می کنیم باید بداینم که ایشان پیوسته رو به رشد است.

شما در حالی این حرف را می زنید که الان جهت بسیاری از افراد پرسش است که آقای احمدی نژاد آیا قبلا در مورد زندانی ها صحبت نکرده بودند؟ یا ایشان قبلا می گفتند کسی که می تواند به سمت دیکتاتوری برود از حمله به قوه قضائیه مسیرش را شروع می کند و امروز خود ایشان از حمله به قوه قضائیه شروع کرده هست.

بنده هم این را عرض می کنم، آیا سخن گفتن از حقوق زندانی ها منفی است یا مثبت؟

حتی خاتمی هم مثل احمدی‎نژاد از آزادی حرف نمی‎زد/ شاید تصیم به از بین بردن فیزیکی

*چرا ایشان سال ۸۸ این حرف ها را نزد؟

می خواهم بگویم هنگامی که ما سخن گفتن از حقوق مردم و زندانیان مثبت تلقی کنیم هر کسی این حرف را بزند، سخن مثبتی گفته است.

شما نمی توانید بگویید در بحث زندانی ها پرونده اش خالی هست، ایشان اقداماتی کرده هست. ممکن است بگویید که اقدامی که ایشان با نوشتن نامه انجام داده اند، قبلا با این شدت انجام نداده بودند. من می گویم چنین اقدامی که ایشان امروز انجام داده اند هیچ مدیر جمهوری در ۴۰ سال انقلاب انجام نداده بودند. احمدی نژاد پیگیر آزادی همه زندانیان سیاسی که انتقادی به دولت، قوه قضائیه و حتی به رهبر داشته اند بود.

بهمن شریف‌زاده روحانی حامی احمدی‌نژاد به این توصیه اذعان کرد که احمدی‌نژاد تلاش دارد رهبری اعتراضات مردمی را برعهده بگیرد.

چنین سخنی و پیشنهادی از زبان هیچ مدیر جمهوری در کشور عزیزمان ایران مطرح نشده نشده هست، حتی اصلاح طلب ترین مدیر جمهور که آقای خاتمی باشد. حالا شما می گویید این روند آقای احمدی نژاد یک تحول و دگرگونی در واکنش‌ها ایشان هست. من میپرسم آیا این تحول منفی است؟

خیر اینطور نیست، مثبت است.

حتی خاتمی هم مثل احمدی‎نژاد از آزادی حرف نمی‎زد/ شاید تصیم به از بین بردن فیزیکی

برخورد قضائی بقایی و مشایی زمینه ساز این اقدام نبوده؟

عامل این تحول مثبت هرچه که می خواهد باشد. من یک زمانی خودم زندان رفتم و از زندان که بیرون آمدم گفتم چقدر خوب شد یکی از فایده های زندان رفتن من این بود که فهمیدم در زندان ها چه می گذرد.

من سئوالم از شما این است که از نظر شما علت این تحول آقای احمدی نژاد چیست؟فارغ از اینکه مثبت است یا منفی.

من نظر خاصی نمی دهم ولی بسیاری از عوامل می تواند موجب حرکت رو به جلوی انسان باشد. آقای احمدی نژاد وقت آقای جوانفکر هم که به آقای لاریجانی نامه نوشتند که می خواهند از اوین دیدن کنند، دوستان اصلاح طلب موضع گرفتند و گفتند که حالا چون آقای جوانفکر به زندان رفته هست، ایشان این نامه را نوشته و درخواست دیدار داده هست. در حالی که باید می گفتند، به احمدی نژاد اجازه دیدار بدهید، حالا به هر دلیلی که هست. آنچه که موجب شده است است آقای احمدی نژاد از زندان دیدار کند، گزارش هایی بود که آقای جوانفکر از زندان به ایشان داده بود.

عیب ندارد شما ممکن است بگویید که احمدی نژاد دیر اقدام کرده است ولی حالا که تصمیم به این کار گرفته هست، کارش مثبت است و دوست داشتیم سریعتر اقدام کند.

من می خواهم الان هم این را بگویم که احمدی نژاد به یک امر مثبت توصیه می کند، بسیار خب شما می گویید علتش این بود که هفت ماه آقای بقایی زندان رفته است و حالا این افراد حس کردند که زندانی شدن در قوه قضائیه ممکن است از سر ستم باشد، این نگاه عیب ندارد. اگر احمدی نژاد الان این را به طور کامل حس کرده ، تحول مثبت است.

یک توصیه را در مورد زندانی ها اضافه کنم؛ همانطور که تغییرات رو به کم کردن داشتیم، قطعا مسئله قوه قضائیه از وقت آقای شاهرودی به وقت زمان آقای لاریجانی رو به کم کردن رفته هست. خود مردها اصلاح طلب هم چنین نظری دارند.

چرا در سال ۸۸ که اتفاق کهریزک پیش آمد، ایشان نخواست که از زندانی دیدار کند؟

آن وقت هم نوشت و پیگیری کرد.

در مورد مهندسی انتخابات که آقای احمدی نژاد مطرح کردند…

بحث مهندسی انتخابات از نظر آقای احمدی نژاد معنی اش این است که انتخابات به گونه ای طراحی شود که جای بعضی از جریان های سیاسی کشور در حوزه انتخابات خالی بماند و اجازه ورود به آنها داده نشود. در سال ۸۴ و ۸۸ چنین مهندسی در انتخابات رخ نداده است چون از همه جناح های سیاسی در انتخابات شرکت کردند، آقای رفسنجانی و قالیباف در انتخابات ۸۴ شرکت کرده بودند، در سال ۸۸ هم آقای موسوی بودند ولی در سال ۹۲ و ۹۶ جای مهم ترین؛ نگویم بااهمیت ترین که به شما بربخورد، جای یکی از بااهمیت ترین جریان های سیاسی کشور یعنی جریان آقای احمدی نژاد خالی است و در هر دو دوره رد صلاحیت کردند.

در سال ۹۲ آقای مشایی رد صلاحیت شد و در سال ۹۶ آقای احمدی نژاد و بقایی هم ردصلاحیت شدند. آقای احمدی نژاد به این می گوید مهندسی انتخابات.

چرا در وقت ریاست جمهوری خودشان نسبت به از بین بردن اصلاح طلب ها و حتی جریان خودش تصویر العمل نشان نداد؟

آن کسی که در چند دوره انتخابات مجلس به طور مطلق منع و محروم شد، یاران احمدی نژاد بودند که بعضی از روابط عمومی مراکز نظامی اعلام کردند که ما رصد کردیم در کل کشور حتی یک نفر از جریان انحرافی وارد انتخابات مجلس نشود که یکی از آنها هم بنده بودم. اصلاح طلب ها هیچ وقت از بین بردن مطلق در انتخابات نشدند. از بین بردن نسبی شده است اند ولی مطلق نه. یاران احمدی نژاد از سال ۹۰ از بین بردن مطلق در جمیع انتخابات شدند.

شما می گویید که صحبت های احمدی نژاد از سال ۹۶ شکل رسمی به خودش گرفت. سال ۹۶ رهبری علنا و پشت بلندگو ایشان را از شرکت در انتخابات نهی کردند، لااقل اینجا که دیگر نمی تواند از مهندسی انتخابات صحبت کنید…

منظورم من از مهندسی آقای احمدی نژاد نبود، منظور آقای بقایی بود. احمدی نژاد گفت که من آمده ام تا آقای بقایی پذیرفته شود، نگفتند که من آمدم.

ولی تایید صلاحیت هم نشدند…

احمدی نژاد گفت که به تعهدش با رهبری پایبند است و آمده است تا آقای بقایی بماند و رد نشود. یعنی نوعی تکنیک بود که شورای نگهبان نتواند آقای بقایی را رد کند. احمدی نژاد این را مهندسی می داند. بحث رد خودشان نبود که مهندسی انتخابات را مطرح کردند.

بخشی از فسادها، اختلاس ها و سوءمدیریت ها به دوران آقای احمدی نژاد بازمی گردد.

دوباره گذشته گرایی! ببینید الان مردم ناراحتی ارزش به اوج رسیده است یا نه؟ آری. الان آقای احمدی نژاد حرف های درست می زند یا نه؟ آری

اینکه بشینیم بگوییم آیا اقای احمدی نژاد قبلا این حرف ها را نزده هست، علتی جز این ندارد که بعضی وحشت دارند از اینکه آقای احمدی نژاد زبان ملت شده است است و نمی خواهند ایشان صدای مردم شوند. خب شما صدای مردم بشوید آقای اصلاح طلب! آقای خاتمی!

افرادی مانند اقای باهنر می گویند مدارک کافی درمورد احمدی نژاد وجود دارد.

باهنر که پرونده اش معلوم هست، او را ول کنید. من نظر خودم را می گویم. به نظر من واقع گراها به این نتیجه نمی رسند که با احمدی نژاد برخورد کنند. ولی توهم گراها که فکر می کنند مردم عاشقشان هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد. اگر با چنین افراد توهم زده ای روبه رو شویم که هستیم، شاید آنها حتی نقشه از بین بردن فیزیکی احمدی نژاد هم بکشند. ولی به نظر من واقع گرایان نسبت به اعتراض مردم عددشان زیاد شده است است و به توهم زدگان مهلت نخواهند داد که با احمدی نژاد برخورد کنند، ممکن است به احمدی نژاد انتقاد کنند ولی حاضر نیستند که پای نامه برخورد با احمدی نژاد را امضا کنند.

واژه های کلیدی: زندان | زندانی | مهندسی | انتخابات | اصلاح طلب | احمدی نژاد | احمدی نژاد | انتخابات مجلس

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو