تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات پرسپولیس بهتر از پارسال بازی می‌کند/ من جهت قهرمانی دیر رسیدم ، شفر

سرمربی استقلال راجع به داربی ۸۶ پایتخت گفت: همه می‌دانند که برابر پرسپولیس بازی خیلی مشکل داریم. 

پرسپولیس بهتر از پارسال بازی می‌کند/ من جهت قهرمانی دیر رسیدم ، شفر

شفر: پرسپولیس بهتر از پارسال بازی می کند/ من جهت قهرمانی دیر رسیدم

عبارات مهم : ایران

سرمربی استقلال راجع به داربی ۸۶ پایتخت گفت: همه می دانند که برابر پرسپولیس بازی خیلی مشکل داریم.

به گزارش ایسنا، داربی هشتاد و ششم در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، فردا (پنج شنبه) ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. وینفرد شفر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا برابر پرسپولیس بازی می کنیم. بازی مشکل داریم و همه این را می دانند. آماده سازی خوبی داشتیم. ویدئوهای زیادی از حریف دیده ایم. این تیم از پارسال بهتر بازی می کند.

در حالت عادی قبل از کنفرانس ها با همه خبرنگاران دست می دادم. اگر الان شروع کنم چهار بعد از ظهر تمام می شود. الان مشخص است که رسانه ها در آسیا و اروپا زیاد راجع به استقلال و پرسپولیس می نویسند. نه فقط در آسیا بلکه در اروپا هم این طور هست. من بازی قبلی این تیم برابر السد را دیدم. بازی خیلی خوبی انجام دادند. بعضی وقت ها جهت گرفتن سه امتیاز به شانس هم نیاز است.

پرسپولیس بهتر از پارسال بازی می‌کند/ من جهت قهرمانی دیر رسیدم ، شفر

او گفت: جهت من فردا یک مسابقه عادی هست. همین طور که فردا برابر پرسپولیس بازی می کنم، انگار برابر فولاد یا سایپا بازی می کنم. این داربی جهت مردم کشور عزیزمان ایران و اصحاب رسانه و ایرانیان خارج از کشور بازی بسیار مهمی هست. مشخص است که همه تلاش خودمان را جهت پیروز شدن انجام می دهیم. می دانید بازی های بسیار مشکل در گذشته داشتیم. ما با بازیکنان شش ماه گذشته بازی می کنیم. در دو بازی گذشته فقط تیام به ما اضافه شده است هست. بعد از پرسپولیس، دو بازی سخت برابر العین داریم. بازی های بسیار مهمی جهت ما هست. بازیکنان ما مقداری خسته بودند. بخشی از تمرینات را ریکاوری کردیم.

شفر افزود: دیدید که در قطر بازی کردیم. به عمان رفتیم و بعد از آن به اهواز رفتیم. خیلی راضی نیستم. باید بازی های خانگی ما در پایتخت کشور عزیزمان ایران باشد. من در رسانه های آلمانی هم راجع به این عنوان صحبت کردم که این اتفاق جهت کشور عزیزمان ایران منصفانه نیست.

سرمربی استقلال راجع به داربی ۸۶ پایتخت گفت: همه می‌دانند که برابر پرسپولیس بازی خیلی مشکل داریم. 

سرمربی استقلال با بیان این که تیمش جهت بازی فردا آماده هست، گفت: امیدوارم استادیوم پر از تماشاگر باشد و مانند بازی رفت یک دیدار خوب ببینند. ما عالی ترین هواداران را در آسیا داریم. به خاطر بازی با الهلال، فولاد و الریان آنها را خوشحال کردیم. امیدوارم هواداران را فردا هم خوشحال کنیم.

سرمربی آلمانی استقلال راجع به تاثیر حضور بانوان در ورزشگاه در ساختن فرهنگ بهتر جو مسابقه های فوتبال، اظهار کرد: نمی داننم آیا بانوان نمی توانند در ورزشگاه حاضر شوند. اول باید بدانم آیا زن ها نمی توانند به ورزشگاه بیایند. هنگامی که بدانم دلیلش چیست می توانم راجع به مزایای آن صحبت کنم. من از شما جواب می خواهم که آیا بانوان به ورزشگاه نمی آیند؟

شفر راجع به این که مدیران می گویند زیرساخت ها جهت حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه فراهم نیست ولی بانوان سوری و خارجی می توانند در ورزشگاه های کشور عزیزمان ایران حاضر شوند، اظهار کرد: فوتبال جهت همه آدم ها در دنیا مهم هست. فوتبال می تواند افراد را کنار یکدیگر قرار دهد. نمی دانم فردا یا جهت دفعات آینده زن ها می توانند به ورزشگاه بیایند یا نه. شاید در کشورهای دیگر هم این طور است یا نه. در دو بازی لیگ قهرمانان آسیا، ما سفیر خوبی جهت کشور عزیزمان ایران بودیم. این جهت کشورتان خوب است.

پرسپولیس بهتر از پارسال بازی می‌کند/ من جهت قهرمانی دیر رسیدم ، شفر

سرمربی استقلال اظهار کرد: هنگامی که بایرن مونیخ برابر بارسلونا خوب بازی کند، همه راجع به آلمان صحبت می کنند. نه فقط در کشور عزیزمان ایران بلکه روزنامه نگاران خارج از کشور عزیزمان ایران هم راجع به عملکرد خوب استقلال برابر الهلال نوشتند. این راجع به آلمان هم صدق می کند. این پیغام بسیار مثبتی جهت آلمان و سایر کشورها است که اگر فوتبالشان خوب باشد، یک پیغام خوب جهت دنیا دارند. ما با کامرون قهرمان آفریقا شدیم و همه به کشورشان افتخار می کردند و از این عنوان خوشحال بودند. بعد از بازی با الهلال در عمان، خیلی از طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) به ما تبریک گفتند. فوتبال همین است و جهت همین مردم فوتبال را دوست دارند. امیدوارم در آینده بانوان هم در ورزشگاه ها حضور داشته باشند. ما تیم ملی بانوان هم داریم و امیدوارم زن ها به ورزشگاه بیایند. نمی دانم مردها می توانند بازی های بانوان را ببینند یا نه؟

او در ادامه با پاسخ منفی از سوی خبرنگاران مواجه شد و گفت بعد بحث عوض شد.

سرمربی استقلال راجع به داربی ۸۶ پایتخت گفت: همه می‌دانند که برابر پرسپولیس بازی خیلی مشکل داریم. 

شفر راجع به این که آیا او هم مثل برانکو جهت بازی فردا سورپرایز دارد یا نه گفت: ما نیازی به سورپرایز نداریم. نمی دانم سورپرایز برانکو چیست. نمی توانم کاری کنم. ما باید مانند بازی های گذشته بازی کنیم.

سرمربی استقلال راجع به این که در بازی رفت گفته بود شکست برابر پرسپولیس را به نام من ننویسید، گفت: ما در ادامه فصل افزایش به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا را دنبال می کنیم. در دو بازی نخست خوب بازی کردیم. ما در عمان حدود ۲۰۰۰ هوادار داشتیم و بعد از برد این تیم خودم و هواداران خیلی خوشحال بودیم. اگر در کشور عزیزمان ایران بازی می کردیم، هواداران بیشتری داشتیم. شخصیت من پیروزی در مسابقه های هست. مشخص است که می خواهیم پرسپولیس ببریم. در چند بازی گذشته بازیکنان عالی ترین توانایی خود را ارائه کردند. جهت من در فوتبال برد ۴ بر یک بهتر از برد یک بر صفر است.

پرسپولیس بهتر از پارسال بازی می‌کند/ من جهت قهرمانی دیر رسیدم ، شفر

شفر گفت: نتیجه های اخیر لیگ را می دیدم که سینوسی بود. من خیلی خوشحالم که توانستیم فولاد را که دوم جدول بود، ۴ بر یک ببریم. بعد از سفر به قطر و عمان به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمدیم و به اهواز رفتیم.

او راجع به این که هر دو مربی استقلال و پرسپولیس تاکید کردند، حساسیت های بازی مهم نیست ولی جهت هواداران مهم هست، گفت: بارها در پایتخت کشور عزیزمان ایران دیدم که همه راجع به داربی صحبت می کنند. مشخص است که بازی مهمی جهت هواداران هست. باید به این توجه کنیم که قدم بعدی چیست. قدم بعدی العین هست. من در العین مربی بودم و آنجا را می شناسم. مشخص است که می خواهیم بازی را ببریم. چیزی که ما نیاز داریم این است که باید خوب بازی کنیم و هواداران از ما حمایت کنند. شاید در بعضی از دقایق، بازیکنان خسته شوند. اگر در زمین مشکلی داشته باشیم و هواداران ما را حمایت کنند، به بازی برمی گردیم. تیم من و هواداران مانند یک خانواده هستند. می توانیم فردا یک نتیجه خوب جهت هواداران داشته باشیم. توجه ما از فردا به بازی با العین است.

او راجع به بازیکن مصدوم تیمش هم گفت: الان که مصاحبه به صورت زنده پخش می شود راجع به پادوانی صحبت می کنم. او در اهواز عالی ترین امکانات را دارد. با دکتر تیم صحبت کردم و وضعیتش مشخص هست. این مهم است که او الان به تیم برگردد.

شفر در تصویر العمل به حرف یک خبرنگار مبنی بر این که عصبانی به نظر می رسد، گفت: من خیلی خوشحالم که این جا هستم. چند بار به نشست خبری دیر رسیدم و نشست خوب از آب در نیامد. الان خوب هستم.

شفر راجع به مصدومان تیمش و رسیدن این بازیکنان به بازی فردا اظهار کرد: به شما می گویم که پژمان به ترکیب تیم برگشته هست. مسئله پادوانی مصدومیت نیست بلکه یک مسئله بزرگ است ولی بهنام برزای مصدوم است.

سرمربی آلمانی استقلال راجع به داشتن پیشنهاد از الهلال عربستان و این که آیا با استقلال تمدید می کند گفت: تمرکز من هر لحظه روی تیمم است که عالی ترین شرایط را به وجود بیاوریم. بقیه چیزها کار من نیست و کار مدیر برنامه های من هست. هنوز کار من این جا تمام نشده هست. تیمم را خیلی دوست دارم. هنگامی که که آمدم، تیم پانزدهم بود ولی الان سوم هستیم. خیلی از خبرنگارها در آسیا می پرسیدند که چه اتفاقی جهت استقلال رخ داده هست. من عاشق هواداران و تیمم هستم. یادتان است که گفتم زمانی در آسیا موفق خواهیم بود که فوتبال بازی کنیم و پاس بلند ندهیم. می خواهم تیم را به مرحله بعد ببریم و بعد از آن مشخص می شود که چه اتفاقی رخ خواهد داد. خیلی چیزها باید در کلوب عوض شود. شاید یکی از تغییرات، اینترنت همکاران من هست. همکارانم روزی سه چهار ساعت کار آنالیز انجام می دهند. هنگامی که اینترنت نباشد، نمی توانند. من چهار ماه است که منتظر رزومه بازیکنان پایه هستم. من عاشق بازیکنانم هستم. من مربی جوانی نیستم. تیم های زیادی داشته ام. شخصیت تیم و بازیکنانم یکی از عالی ترین ها در زندگی ام هست. راجع به آینده نمی توانم صحبت کنم.

او راجع به این که گفته می شود تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس جنگ های هافبک ها است و برنامه هایش جهت کنترل وسط زمین در داربی اظهار کرد: مسابقه پرسپولیس با السد را دیدم. جهت نخستین بار بود که پرسپولیس با روش تازه بازی می کرد. اگر این تیم پرس کند، شاید باید با ضد حمله کار را پیش ببریم. ولی ما بازیکنان خوبی داریم. امید ابراهیمی فرمانده تیم هست. من بعد از بازی الهلال گفتم که کی روش باید خوشحال باشد که چنین بازیکنی در تیم ملی دارد. ما سرور چپارف را داریم. فرشید باقری را داریم که یک عملکرد بهتر داشته جهت آینده بهتر. امیدوارم با این بازیکنان وسط زمین را کنترل کنیم. مطمئنم این کار را می کنیم. ولی باید از عقب زمین این کار را بکنیم. از دروازه بان تا مهاجم باید توپ را به حرکت در بیاورند.

سرمربی استقلال راجع به احتمال جدایی کی روش از تیم ملی و این که گفته می شود مربی برنده داربی سرمربی تیم ملی می شود، گفت: این شبیه یک قرعه کشی هست. اول از همه چیز عالی ترین آرزو را جهت کی روش در جام جهانی دارم. امیدوارم جهت نخستین بار تیم ملی را به دور بعد ببرد. ما بازیکنان بسیار خوبی در لیگ برتر داریم. نه فقط امید ابراهیمی و بازیکنان پرسپولیس، بازیکنان دیگری هم وجود دارند. گروه آسانی در جام جهانی نداریم. بازی اول یک مسابقه کلیدی هست. اگر بتوانیم مراکش را ببریم مطمئنم می توانیم به مرحله بعد هم برویم. من با تیم ملی کامرون در جام جهانی هم بودم. اگر بازی اول را ببریم به دور بعد می رویم. تیم و اسم بزرگ مهم نیست. پرتغال و اسپانیا مهم نیستند. شاید یکی از آنها ببازند. اگر هر کدام ببازد جهت بازی بعد مسئله خواهند داشت. تیم ملی باید با اعتماد به نفس اوج به جام جهانی برود.

شفر راجع به احتمال سرمربیگری او در تیم ملی کشور عزیزمان ایران گفت: الان به پرسش شما فکر نمی کنم. به عنوان دیگری فکر می کنم. گفتم که هنوز کارم با تیم خودم تمام نشده هست. دوباره می گویم عاشق بازیکنانم هستم. شخصیت خوبی دارند ولی راجع به آینده چیزی نمی گویم. قبل از بازی با پرسپولیس با فولاد بازی داشتیم و بعد از پرسپولیس هم با العین بازی می کنیم. دوباره می گویم که عالی ترین آرزو را جهت تیم ملی دارم. تیم ما آنقدر قدرتمند است که می تواند به دور بعد برود.

او راجع به اوضاع مهدی رحمتی جهت این بازی گفت: پرسش بسیار خوبی هست. من دروازه بانم را برابر الهلال عوض کردن دارم. نه به خاطر این که حسینی خوب نبود. او استعداد بسیار بزرگی هست. او استعداد خوبی مانند جوانی های اولیور کان هست. او باید در زمین زیاد با بازیکنان صحبت کند. برابر الهلال بدون منتظری و نورافکن بازی کردیم. به خاطر همین یک دروازه بان با تجربه تر را گذاشتیم و خوب هم شد. فردا هم یک بازی خوب خواهد داشت. دروازه بان شماره سه ما هم خوب هست. امروز در تمرین خوب بود. بابت هر سه دروازه بانمان خوشحالیم.

شفر راجع به این که وحشت مربیان از نباختن در داربی کیفیت این بازی را تحت تاثیر می گذارد و این که ترسی از داربی دارد یا نه گفت: قبل از هیچ دیداری به باخت فکر نمی کنم و به برد فکر می کنم. مطمئنم داور فردا هم یکی از عالی ترین داوران آسیا هست. من دفعات قبل هم دیدم که او عملکرد خوبی داشته است.

او راجع به این که احتمال زدن گل های زیاد به وسیله استقلال چقدر است گفت: امیدوارم جهت ما این طور باشد. بعد از بازی شاید ۴۰ هزار هوادار ما و پرسپولیس با هم بیرون بروند. نمی خواهم استرسی وجود داشته باشد. مشخص است من سه امتیاز را می خواهم. یک مقدار جهت قهرمانی دیر رسیدم ولی می شود از الان گفت پرسپولیس قهرمان هست. این دفعه اول نیست که تیم ها می خواهند استقلال را ببرند و بگویند ما این تیم را بردیم. ما جهت بازی آماده هستیم.

سرمربی آلمانی استقلال راجع به زیاد کردن کیفیت وریا غفوری در دوران حضور او و تقابل غفوری و امیری در داربی گفت: هر مربی اگر چنین عملکردی از وریا ببیند خوشحال می شود. او قبلا از سمت راست حرکت می کرد ولی الان گل هم می زند. پیشرفت او از وقت حضور ما عالی هست. وریا یک ساعت قبل از حضور من تمرین بدنسازی می کند. این یک ایده خوب جهت همه بازیکنان هست. او پسر خوبی است و شخصیت خوبی دارد. جهت کی روش خیلی خوب است که بازیکنان لیگ نسبت به گذشته بهتر شده است اند. قبلا بازی ها شبیه تنیس بود. فقط توپ می رفت و می آمد ولی الان خیلی از تیم ها دنبال بازی خوب هستند.

شفر راجع به تمدید نشدن قرارداد مربی بازنده در داربی و وجود چنین استرسی گفت: من هیچ نگرانی و ترسی بابت باخت ندارم.

او راجع به وقت تمدید قراردادش با استقلال گفت: این در دست من نیست و بستگی به مدیرعامل کلوب دارد. من مدیر برنامه دارم. فکر می کنم روزمه خوبی جهت آینده دارم. یک چیز است که می توانم راجع به آینده بگویم؛ هنگامی که من آمدم این تیم در بیمارستان بود ولی الان همه رسانه های دنیا می گویند این تیم خوب شده است هست. این حاصل کار گروهی هست. مربیان زحمت کشیدند. ما هواداران خوبی داریم. می خواهم چیزی که هواداران به ما دادند را به آنها بازگردانم. آینده در دستان من نیست.

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | استقلال | ورزشگاه | ایرانیان | بازیکنان | پرسپولیس | هواداران | پرسپولیس | بازیکنان پرسپولیس

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو