تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ضیافت بازیکنان استقلال و پرسپولیس را خودم کنسل کردم / گرشاسبی

سرپرست کلوب پرسپولیس با بیان اینکه لغو ضیافت بازیکنان این تیم و استقلال کار خودش بوده، گفت: نیازی به شمردن افتخارات تیمی که در لیگ یک‌بار شکست خورده، نیست.&nbsp

ضیافت بازیکنان استقلال و پرسپولیس را خودم کنسل کردم / گرشاسبی

گرشاسبی: ضیافت بازیکنان استقلال و پرسپولیس را خودم کنسل کردم

عبارات مهم : استقلال

سرپرست کلوب پرسپولیس با بیان اینکه لغو ضیافت بازیکنان این تیم و استقلال کار خودش بوده، گفت: نیازی به شمردن افتخارات تیمی که در لیگ یک بار شکست خورده، نیست.

حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با مهر در آستانه دربی هشتاد و ششم پایتخت برابر استقلال تهران، پرسشها اطراف این دیدار و حاشیه هایی که در خصوص عدم تمدید قرارداد محسن مسلمان با این کلوب به گوش می رسد را تشریح کرد.

سرپرست کلوب پرسپولیس که اصرار زیادی به براق سازی امور اداری و مالی این کلوب داشت، روند چند ماه اخیر سرخ پوشان را مثبت ارزیابی کرد به پرسش های خبرنگار مهر پاسخ داد.

ضیافت بازیکنان استقلال و پرسپولیس را خودم کنسل کردم / گرشاسبی

نشست دربی جهت ساختن فرهنگ بود

گرشاسبی در خصوص نشست اخیر مدیران کلوب های استقلال و پرسپولیس با معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد راجع به دربی هشتاد و ششم پایتخت گفت: همواره تلاش داشتیم پرسشها مربوط به کلوب پرسپولیس راصریح و براق بیان کنیم. فکر می کنم عالی ترین راه همراه کردن مردم با برنامه های کلوب این است که آنها را در جریان ریز و درشت پرسشها قرار دهیم. در این جلسه که تنها مدیران دو کلوب حضور داشتند، به سوالات رسانه ها پاسخ دادیم و از آنها خواستیم تا در برنامه های فرهنگی جهت استفاده هر چه مناسب تر از بستر ورزش ما را کمک کنند.

سرپرست کلوب پرسپولیس با بیان اینکه لغو ضیافت بازیکنان این تیم و استقلال کار خودش بوده، گفت: نیازی به شمردن افتخارات تیمی که در لیگ یک‌بار شکست خورده، نیست.&nbsp

ناهار یکسان را خودم کنسل کردم نه کسی دیگر

وی راجع به اینکه قرار بود بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و استقلال نیز در این نشست حضور داشته باشند، تصریح کرد: پیشنهاد داده بودند که بازیکنان هم باشند ولی صریح و قاطع اعلام کردم صلاح نیست قبل از دربی که بسیار حساس هم است بازیکنان و کادر فنی باشند. خودم این عنوان را اعلام کردم و خوشحالم که روی موضع خودمان هم ایستادیم تا تنها مدیران هر دو کلوب در جهت شفافیت درون باشگاهی و ساختن فرهنگ پاسخگو باشند. بنابراین قرار برگزاری ضیافت یکسان بین بازیکنان کنسل شد و خودم اعلام کردم تا شائبه ای هم به وجود نیاید.

با شایستگی قهرمان شدیم

سرپرست کلوب پرسپولیس در ادامه راجع به تبریک هایی که پرسپولیسی ها پیش از بالابردن جام قهرمانی مسابقه های لیگ برتر بیان می کنند، گفت: من هم به آنها تبریک می گویم. قهرمان شده است ایم و این شایستگی را با توجه به نتایجی که کسب کرده ایم، نشان دادیم. خدا را شکر می کنم که در بسیاری از پرسشها اداری و مالی کلوب هم توانسته ایم روند مثبتی را طی کنیم. تیمی که تنها یک بار در لیگ برتر شکست را تجربه می کند، دیگر نیازی به شمردن افتخارات متوالی اش نیست.

ضیافت بازیکنان استقلال و پرسپولیس را خودم کنسل کردم / گرشاسبی

برای مدیران استقلال احترام قائلم

سرپرست کلوب پرسپولیس درخصوص صحبت های حسن زمانی عضو هیأت مدیره کلوب استقلال که آبی پوشان را برنده دربی هشتاد و ششم پایتخت دانسته اند، اظهار داشت: هر کس می تواند بیانات شخصی اش را بیان کند. من جهت ایشان و سایر مدیران استقلال احترام خاصی قائلم. نشانه و برنامه ما این است که بازیکنان تیم با تاکتیک های کادر فنی بار دیگر باعث شوند تا هواداران از دیدن بازی تیم لذت ببرند. فکر می کنم هنگامی که قهرمان شده است ایم دیگر لزومی ندارد وارد مباحث دیگر شویم. توانایی های خودمان را در زمین مسابقه نشان داده ایم.

خودجوش مراسم خوش حالی برد دربی و قهرمانی را می گیریم

سرپرست کلوب پرسپولیس با بیان اینکه لغو ضیافت بازیکنان این تیم و استقلال کار خودش بوده، گفت: نیازی به شمردن افتخارات تیمی که در لیگ یک‌بار شکست خورده، نیست.&nbsp

وی راجع به ممانعت شرکت لیگ از برگزاری مراسم خوش حالی قهرمانی احتمالی پرسپولیس در هفدهمین دوره مسابقه های لیگ برتر گفت: به قوانین داخلی احترام می گذاریم. فکر می کنم هیچ تیمی در دنیا بدش نیاید که در حضور اینفانتینو، مدیر فیفا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. با این حال ان شاءالله بعد از پیروزی در دربی، مراسم خوش حالی خودجوشی را با هوادارانمان می گیریم.

جام را رسماً انتهای فصل می گیریم

گرشاسبی تصریح کرد: از مسئولان شرکت لیگ خواسته ام حالا که نمی توانیم در دربی جام را بالای سر ببریم، در آخرین بازی با شکوه هر چه زیاد این کار را انجام می دهیم. همچنین مراسم خوش حالی قهرمانی درون خانوادگی بسیار بزرگ و باشکوهی را جهت پرسپولیس در نظر گرفته ایم.

ضیافت بازیکنان استقلال و پرسپولیس را خودم کنسل کردم / گرشاسبی

محرومیت پرسپولیس را از طریق اینفانتینو پیگیر هستیم

سرپرست کلوب پرسپولیس درخصوص احتمال برگزاری جلسه مدیران سرخابی با مدیر فیفا تصریح کرد: به مسئولان فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادیم تا بتوانیم از این وقت نهایت استفاده را ببریم. قرار است فدراسیون فوتبال عدم رضایت خود از برگزاری بازی تیم های باشگاهی کشور عزیزمان ایران در لیگ قهرمانان آسیا با نمایندگان عربستان در کشورهای ثالث را با اینفانتینو بررسی کند. ما هم می خواهیم لایحه دفاعیه جامعی را به ایشان بدهیم تا استدلال های محکم خود در خصوص رأی غیرمنصفانه کمیته انضباطی فیفا جهت محرومیت کلوب پرسپولیس را بیان کرده و آن را لغو کنیم.

پول را تمام و کمال از طارمی گرفتیم

گرشاسبی در خصوص دریافت مبلغ رضایت نامه مهدی طارمی از این بازیکن ملی پوش و کلوب الغرافه قطر اظهار داشت: پول را تمام و کمال گرفتیم، مشکلی نیست.

بعد از دربی با هر ۶ نفر تمدید می کنیم

وی در خصوص بحث تمدید قرارداد ۶ نفر باقیمانده از بازیکنان پرسپولیس گفت: از لحاظ روان شناسی ورزشی کار درستی نبود تا در آستانه بازی مهم و حساسی همچون دربی ذهن بازیکنانمان را درگیر کنیم به همین خاطر این عنوان را به بعد از بازی با استقلال موکول کردیم. با هر ۶ نفر انشاءالله قرارداد را تمدید خواهیم کرد.

سرخ ها در مراسم خوش حالی خودجوش حاضر باشند

سرپرست کلوب پرسپولیس در آخر اظهار داشت: از هواداران هر دو تیم به خصوص طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) می خواهم تا فرهنگ اصیل ایرانی را در برابر چشمان مدیر و مدیران فیفا به نمایش بگذارند. از طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) هم می خواهم تا در جشنی که قرار است بعد از بردن استقلال جهت قهرمانی در لیگ بگیریم، شرکت کنند.

واژه های کلیدی: استقلال | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | برگزاری مراسم | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو