تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی چرا وقت احمدی نژاد ساکت بودید؟

ماجرای اعتراضات دلواپسان این روزها، ماهیتی کمدی به خود گرفته هست. به‌ویژه آنکه مخالفان دولت، همان‌هایی هستند که در دولت‌های نهم و دهم پشت مدیر دولت پاکدست‌ها با

چرا وقت احمدی نژاد ساکت بودید؟

چرا وقت احمدی نژاد ساکت بودید؟

عبارات مهم : انقلاب

ماجرای اعتراضات دلواپسان این روزها، ماهیتی کمدی به خود گرفته هست. به خاص آنکه مخالفان دولت، همان هایی هستند که در دولت های نهم و دهم پشت مدیر دولت پاکدست ها با آن نحوه کشورداری، تمام قد ایستادند و دم نزدند. ولی آیا امروز دولتی را نقد می کنند که اوضاع را از وخامت سال های ۸۴ تا ۹۲ نجات داد؟ شاید نشانه نقد سازنده نباشد و بحثی جدای تمام این سازندگی ها درکار باشد. در یک نگاه می توان به آسانی مشاهده کرد افرادی که در سال های دولت اصلاحات و دولت تدبیر و امید منتقدترین افراد بودند و هستند، در دولت های نهم و دهم از حامیان دولت به حساب می آمدند.

در همین راستا «آرمان» با محمدرضا خباز، سیاستمدار اصلاح طلب به گفت وگو پرداخته که در ادامه می خوانید.

اخیرا شاهد هستیم که مخالفت ها علیه مدیر جمهور به شکل شدیدی علنی شده است هست. چگونه می توانیم تحلیل درستی از افراد معترض داشته باشیم؟

چرا وقت احمدی نژاد ساکت بودید؟

به نظر بنده مخالفانی که درصدد ابراز مخالفت خود نسبت به دولت به شیوه خیابانی کردن هستند، به دو گروه تقسیم می شوند. گروه اول کسانی هستند که درصدد فروپاشی این نظام اند، اگرچه خود این اظهار را نمی پذیرند ولی در عمل شبیه به گفتار و واکنش‌ها بعضی از نمایندگان کنگره آمریکا هستند. پیرو همان صحبت معروف مبنی بر اینکه انقلاب کشور عزیزمان ایران نباید چهلمین سال عمر خود را بگذراند. البته اگر مستقیم به این افراد بگوییم نشانه شما چنین هست، شاید حتی عصبی شوند و به طور قطع آن را رد کنند ولی در باطن همان کاری است که آمریکا در حرف و عمل انجام می دهد و اسرائیل تاکنون هزینه بسیاری جهت رسیدن به آن مجبور شده است و همچنین عربستان هم به عنوان عامل این قصه، از ابتدا روشش را بر همین مبنا گذاشت. البته تعداد این افراد زیاد نیست، ولی برنامه ریزی ارزش به شکلی است که عده ای را تحت تاثیر قرارداده و به لحاظ معنوی افراد را اغوا می کند.

گروه دوم ولی هدفشان با گروه اول متفاوت هست، ولی نتیجه اعمالشان یکسان با گروه اول خواهد بود. این دسته هدفشان فروپاشی کلیت نظام نیست و صرفا قصد تضعیف دولت را دارند. این افراد همان مخالفان انتخاباتی دکتر روحانی هستند. همان دلواپسان دیروز و صحنه گردانان امروزی که از سال ۹۲ زمزمه هایی سردادند مبنی بر اینکه دولت آقای روحانی تک دوره ای خواهد بود.

ماجرای اعتراضات دلواپسان این روزها، ماهیتی کمدی به خود گرفته هست. به‌ویژه آنکه مخالفان دولت، همان‌هایی هستند که در دولت‌های نهم و دهم پشت مدیر دولت پاکدست‌ها با

همان کسانی که در به زانو در آوردن دولت تدبیر و امید از هیچ کوششی فروگذاری نکردند و با استفاده از ابزارهای صواب و ناصواب قصد زمین زدن دولت را داشتند و هنوز هم دارند. زبان حال این افراد، مصداق بارز جمله «هدف، وسیله را توجیه می کند» هست. تصور این گروه هم آن است که با زمین خوردن دولت، آنها جایگزین خواهند شد. عطش ریاست با افراد کاری می کند و چنین کینه ای در افراد به وجود می آورد. کینه شکست در انتخابات، حسادت بر موفقیت روحانی برجسته خط امامی و کینه به خاطر موارد بسیار دیگر، باعث چنین شرایطی در جامعه می شود که چنین افرادی به اسم مدافع مردم به میدان بیایند و کینه پروری کنند.

به نظر شما این افراد در واقعیت هم مدافع حقوق مردم هستند؟

اگر گذشته آنها آنقدر برملا نبود، شاید می شد احتمال داد که حرفشان درست باشد. ولی امروز باید از آنها پرسید اگر مدافع مردم هستید و ادعای برخاستن جهت احقاق حق ملت را دارید، آن وقت که در یک شب دلار ۱۰۰۰ تومانی به ۳۰۰۰ تومان زیاد کردن یافت، به عنوان مدافع مردم چه کردید؟ وقت بالارفتن تورم تا حد ۴۴ درصد کجا بودید؟ زمانی که واردات بی رویه در کشور، اقتصاد را دچار بیماری هلندی کرد، آیا همچنان حامی دولت ماندید، سکوت کردید و مدیران تولیدات داخلی را به علت ورشکستگی ناشی از واردات بی رویه به زندان فرستادید؟ بعد بحث این افراد دفاع از مردم نیست، سوء استفاده از کلمه «فشار اقتصادی بر مردم» هست. امیرالمومنین می فرمایند: کلمه الحق یراد بها الباطل، گاهی بسیاری از کلام ها در ظاهر پسندیده و زیباست، ولی پشت آن گفته قشنگ کردار زشتی نهفته هست. کما آنکه از یاد نبریم در دولت اصلاحات، همین افراد بارها و بارها کفن پوشیده، به خیابان ها آمدند ولی در دولت های نهم و دهم دربرابر توهین به مقدسات و دین و انقلاب و نقض فرمان رهبری به وسیله مدیر جمهور سکوت کردند.

افرادی که به اسم دین و انقلاب، در ۸ سال کشورداری ارزش نامناسب ترین تصمیمات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و اداری داخلی و خارجی را گرفتند، امروز تیشه برداشته، به ریشه این نظام می زنند. پشت نقاب دین و انقلاب، اسلام و ارزش ها و آرزوی بزرگ های امام و رهبری را خدشه دار می کنند. مخاطب ما، این افراد هستند که به آنها برادرانه توصیه می کنیم به راه بازگردند چراکه حکایت، حکایت کسی است که فقط قسمت ملک خود را در کشتی سوراخ کرد و نتیجتا تمام کشتی را به نابودی کشاند.

چرا وقت احمدی نژاد ساکت بودید؟

روزنامه منسوب به دلواپسان این روزها علم مخالفت برداشته و با واکنش‌ها خود نشان داده که تصمیم دارد با تمام قوا برابر دولت بایستد. ارزیابی شما چیست؟

در سخنان قبلی منظور من از جمله همین روزنامه هم بود. این روزنامه در دوران آقای احمدی نژاد که با تصمیمات خام خود مسبب آن اتفاقات شوم در جامعه شد، به تعریف از دولت و حمایت مطلق می پرداخت، ولی در این وقت که آقای احمدی نژاد ماهیت مهم خود را نشان داده، همچنان در سکوت است و به جای احقاق حق همان مردمی که خود را مدافعشان می داند، به تخریب و تضعیف نظرات کارشناسانه دکتر روحانی می پردازد.

ماجرای اعتراضات دلواپسان این روزها، ماهیتی کمدی به خود گرفته هست. به‌ویژه آنکه مخالفان دولت، همان‌هایی هستند که در دولت‌های نهم و دهم پشت مدیر دولت پاکدست‌ها با

درگیری ما با دشمن علنی نیست، با کسانی است که در لباس دوست و خدمتگزاری، به ستون های کشور لطمه می زنند. امروز موضوعی به نام احمدی نژاد در کشور شکل گرفته که همه ارکان حکومتی را مورد حمله قرار داده هست. ولی این روزنامه مدعی ولایتمداری و دین محوری، همچنان در برابر ادعاهای او سکوت کرده و شاید این سکوت بعضا به معنی حمایت نیز باشد. سخنی که باید به این مردها گفت، این است که تصور نکنید با این اعمال محبوب تر خواهید شد. چراکه ۴ سال دولت اول آقای روحانی هم بنای عملکردتان چنین بود و تقابلتان با مردم را در نتیجه بیرون آمده از صندوق رأی دیدید.

این روزنامه حتی حاضر نشد روز بعد از پیروزی آقای روحانی در انتخابات، به ایشان تبریک بگوید. نه به ایشان، بلکه به مردم به خاطر حضور گسترده ارزش در پای صندوق ها و همچنین احقاق حقشان به وسیله خوانده شدن رأیشان. اینها همه نشان دهنده این است که کینه این افراد، یک کینه کهنه است که به این آسانی از دل و ذهنشان پاک نخواهد شد، مگر آنکه با عنایت خداوند متعال هدایت شوند.

چرا وقت احمدی نژاد ساکت بودید؟

واژه های کلیدی: انقلاب | روزنامه | احمدی نژاد | دکتر روحانی | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو