تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات معروف‌ترین فوتبالیست‌های قربانی حوادث رانندگی شدند

خبر بسیار عجیب و البته تکان دهنده بود؛ آن قدر عجیب بود که همه را شوکه کرد. آن ها که عاشق فوتبال هستند، هر روزِ خود را با سر زدن به اخبار ورزشی در سایت ها و روزن

معروف‌ترین فوتبالیست‌های قربانی حوادث رانندگی شدند

معروف ترین فوتبالیست های قربانی حوادث رانندگی شدند

عبارات مهم : ایران

خبر بسیار عجیب و البته تکان دهنده بود؛ آن قدر عجیب بود که همه را شوکه کرد. آن ها که عاشق فوتبال هستند، هر روزِ خود را با سر زدن به اخبار ورزشی در سایت ها و روزنامه ها شروع می کنند و معمولا خبرهای این بازیکن و آن کلوب را می خوانند. ولی صبح یک روز دوشنبه خبر دردناکی را در رسانه ها مشاهده کرد که همه آن ها را شوکه کرد.

به گزارش هفته نامه چلچراغ، خبر بسیار عجیب و البته تکان دهنده بود؛ آن قدر عجیب بود که همه را شوکه کرد. آن ها که عاشق فوتبال هستند، هر روزِ خود را با سر زدن به اخبار ورزشی در سایت ها و روزنامه ها شروع می کنند و معمولا خبرهای این بازیکن و آن کلوب را می خوانند. ولی یک روز صبح خبر دردناکی را در رسانه ها مشاهده کرد که همه آن ها را شوکه کرد. ستاره جوان فوتبال کشور عزیزمان ایران که هوادارانش به او لقب نیمار دادند، دچار یک سانحه تصادف شد. تصادف شدیدی که نشان می داد حال مهدی قائدی و دیگر سرنشینان ماشین خوب نیست.

همه دلواپس بودند که حال این استعداد ناب فوتبال کشور عزیزمان ایران هرچه سریعتر خوب شود. البته خیلی طول نکشید که پزشکان معالج اعلام کردند حال مهدی قائدی رو به اصلاح است و خطر جدی برطرف شده است هست، ولی حال احمدرضا شاکر یکی از سرنشینان ماشین که او هم فوتبالیست بود، وخیم گزارش شد. بعد از گذشت دو، سه روز مهدی قائدی به هوش آمد و خوشبختانه خیال همه فوتبالی ها و هواداران و خانواده این بازیکن جوان تا حد زیادی راحت شد، ولی خبر خوشایندی در مورد اوضاع دیگر سرنشین ماشین نبود.

خودرو تصادفی مهدی قائدی

با اعلام خبر فوت مغزی احمدرضا شاکر، خانواده او تصمیم به اهدای اعضای بدن این فوتبالیست جوان گرفتند تا قلب این بازیکن جوان در سینه شخصی دیگر به تپش درآمده و با جوانه علاقه و امیدی در جسم فرد دیگر، همچنان با تاس سال ها در این دنیا به تپش ادامه دهد. این نخستین سانحه تصادف در بین بازیکنان فوتبال کشور عزیزمان ایران نبوده، ولی بسیار امیدواریم و دعا می کنیم تا آخرین تصادف نه تنها بین فوتبالیست، بلکه بین ورزشکاران و تمامی مردم کشور عزیزمان ایران زمین باشد. در ادامه نگاهی اجمالی به سوانح رانندگی در بین فوتبالیست های مشهور و آشنا شده است کشور عزیزمان ایران خواهیم داشت؛ سوانحی که بعضی از آن ها را از جامعه فوتبال و از خانواده ارزش گرفت و به دیار باقی برد، و بعضی دیگر هم تقدیرشان چنین نوشته شده است بود که همچنان باید به زندگی ادامه دهند.

مسعود استیلی
مسعود استیلی برادر کوچک تر حمید بود که البته هیچ گاه به اندازه برادر بزرگ تر در فوتبال مطرح نشد، ولی چندان نام ناشناخته ای هم نبود. مرحوم مسعود استیلی در تیم هایی چون بهمن، کشاورز، پاس پایتخت کشور عزیزمان ایران و یک مقطع کوتاه در پرسپولیس بازی کرد. مسعود یکی دو بار به وسیله محمد مایلی کهن به اردوی تیم ملی دعوت شد، ولی حضورش هرگز به عنوان یک ملی پوش فوتبال رسمی نشد. او یک بار هم به تیم ملی سالنی دعوت شد. در روزهایی که حمید استیلی برادر بزرگ تر مسعود در شهر بوشهر مشغول مربی گری شاهین در لیگ برتر بود، او قربانی یک سانحه تصادف درون شهری شد.

معروف‌ترین فوتبالیست‌های قربانی حوادث رانندگی شدند

۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ بود که مسعود با ماشین شخصی در بلوار سعادت آباد پایتخت کشور عزیزمان ایران مشغول رانندگی بود، در مسیر او خودروی دیگری با بی احتیاطی وارد خیابان مهم شد و او هم جهت جلوگیری از برخورد و تصادف، مسیر خود را منحرف کرد، ولی قادر به کنترل ماشین نبود و با موانع کنار بلوار برخورد شدیدی صورت گرفت. شدت جراحات وارد شده است به مسعود استیلی به حدی بود که او وقت زیادی دوام نیاورد و فقط تا دو روز بعد نفس کشید و سپس جهت هر لحظه خاموش شد.

رضا حسن زاده
او هم مدافع بود و خیلی او را با حسن زاده، مدافع استقلال تهران، اشتباه می گرفتند. ولی این یکی فوتبالش را از ماشین سازی تبریز شروع کرد و سپس به ابومسلم مشهد پیوست. فرهاد کاظمی که به عنوان سرمربی سپاهان اصفهان گزینش شد، این بازیکن را به اصفهان برد و اوج دوران فوتبال او هم در دیار نصف دنیا رقم خورد. دو بار قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و دو دوره حضور در لی برتر آسیا باعث شد تا نام این مدافع بیش از پیش در فوتبال کشور عزیزمان ایران مطرح و آشنا شود. البته او فقط یکی دو بار به اردوهای تیم ملی دعوت شد و توفیقی در عرصه ملی نداشت.

خبر بسیار عجیب و البته تکان دهنده بود؛ آن قدر عجیب بود که همه را شوکه کرد. آن ها که عاشق فوتبال هستند، هر روزِ خود را با سر زدن به اخبار ورزشی در سایت ها و روزن

پس از چند سال حضور در سپاهان اصفهان، به زادگاهش تبریز بازگشت تا در تراکتورسازی فوتبالش را ادامه دهد و دینش را به مردم شهرش ادا کند. تیم فوتبال تراکتورسازی جهت انجام یکی از بازی های خود باید راهی جنوب کشور می شد، ولی به علت پرسشها پروازی و عدم امکان تهیه بلیت جهت سفر به بوشهر، مسئولان این تیم تصمیم گرفتند تا بازیکنان با هواپیما راهی عسلویه شده است و از آن جا با خودروهای سواری به بوشهر سفر کنند.

در بزرگراه عسلویه به بوشهر، متاسفانه خودرویی که حسن زاده در آن حضور داشت، دچار سانحه شدید رانندگی شد. رضا حسن زاده فورا به بیمارستانی در بوشهر انتقال داده می شود، ولی او به کما رفت. همه دست به دعا و امیدوار به بازگشت این مدافع بدون حاشیه و توانمند فوتبال کشور عزیزمان ایران بودند، ولی او روزهای آخر حضورش در این دنیا را بدون آن که حرفی بزند یا غذایی بخورد، سپری کرد، لیکن هرگز به هوش نیامد و بعد از ۱۰ روز فوت کرد.

سیروس قایقران
نوروز ۱۳۷۷ جهت اهالی شمال کشور یکی از تلخ ترین عیدهای نوروز بود. خبری که منتشر شد همه را شوکه و متحیر ساخت: کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در تاریخ ۱۷ فروردین، در کنار فرزند ۸ ساله اش در حال رانندگی در بزرگراه رشت- پایتخت کشور عزیزمان ایران بود. سیروس قایقران معروف ترین صورت فوتبالی ایرانی بود که قربانی سوانح بزرگراه ای شد. سیروس در حالی که تنها ۳۷ بهار در زندگی اش دیده بود، به همراه راستین خردسال، دچار یک تصادف شدید شدند و چشم از دنیا فروبستند.

علی دایی
حادثه هرگز نه خبر می کند، و نه کاری به این مسئله دارد که راننده ماشین بازیکن بزرگ، مشهور، محبوب یا معروفی است یا خیر. اتفاق ممکن است جهت همه رخ دهد، حتی جهت آقای گل جهان. مطرح ترین فوتبالیستی که در این سال ها خبر تصادفش باعث شوک بزرگی در ین اهالی فوتبال شد، علی دایی بود. در آخرین روزهای سال ۱۳۹۰، علی دایی که مربی راه آهن بود، جهت سفر به اصفهان و دیدار برابر سپاهان، از خودروی شخصی استفاده کرد. بعد از این بازی که با باخت راه آهن همراه شد، علی دایی که دچار سرماخوردگی بود، از دارویی استفاده می کند که باعث خواب آلودگی شخص مصرف کننده دارو می شود.

علی دایی هم بعد از مصرف این دارو مشغول رانندگی شده است و قصد بازگشت به پایتخت کشور عزیزمان ایران را دارد. در اتوبان نطنز به کاشان، خودروی علی دایی که برادرش و مربی راه آهن هم سرنشین آن بودند، دچار سانحه شدیدی شد. علی دایی که بستن کمربند ایمنی را بااهمیت ترین علت زنده ماندنش در این سانحه اعلام کرده بود، در پاسخ به این پرسش که آیا سرعتش غیرمجاز بود یا خیر، گفت: اگر ۸۰۰ کیلومتر سرعت هم می داشتم، می توانستم ماشین را کنترل کنم، ولی به خاطر مصرف شربت اکسپکتورانت دچار خواب آلودگی شدم. حتی چند دقیقه قبل از این حادثه، برادرم از من خواست تا او به جای من رانندگی کند و قصد جا به جا شدن هم داشتم، ولی قسمت بود که این اتفاق این گونه رخ بدهد.

معروف‌ترین فوتبالیست‌های قربانی حوادث رانندگی شدند

جواد منافی
در اوایل دهه ۹۰ میلادی، بازیکنی، به تیم ملی کشور عزیزمان ایران دعوت شد که فوتبالش فراتر از کشور عزیزمان ایران بود. خیلی از کارشناسان اعتقاد بودند که او می تواند عالی ترین چپ پای تاریخ فوتبال کشور عزیزمان ایران باشد. جواد منافی با پیراهن پرسپولیس آن قدر درخشید و بازی های چشم نوازی ارائه کرد که بازیکن ثابت تیم ملی شد. در بازی های مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴ که در کشور قطر برگزار شد، منافی آن چنان درخشید که چشم اروپایی ها را هم خیره کرد. سه چهار سال پیش از آن که علی دایی و کریم باقری و چند ملی پوش دیگر، راهی اروپا شده است و در قاره سبز بدرخشند، منافی با بازی های خوبش در تیم ملی با چندینه پیشنهاد خوب تیم های اروپایی مواجه شد و می توانست از نخستین لژیونرهای فوتبال کشور عزیزمان ایران در اورپا باشد؛

اما تقدیر همراهش نبود. یک سانحه تصادف نه تنها فوتبال در اورپا، بلکه به طور کلی بازی فوتبال را از منافی گرفت و منافی را جهت هر لحظه از ورزش حرفه ای و فوتبال گرفت. این چپ پای استثنایی در سال ۷۳ در بزرگراه قائم شهر به ساری دچار سانحه رانندگی شد. خودروی این بازیکن واژگون شد و منافی مدت ها در کما بود. او جراحات بسیار جدی دید و دیگر ادامه فوتبال برایش امکان پذیر نبود. البته منافی این روزها در عرصه مربی گری فعالیت می کند، ولی افسوسی را بر دل هواداران و حتی خودش به جای گذاشت که هنوز بعد از گذشت حدود بیست و اندی سال، از او به نیکی یاد می شود و افسوس نبودش هنوز بر دل هواداران است.

خبر بسیار عجیب و البته تکان دهنده بود؛ آن قدر عجیب بود که همه را شوکه کرد. آن ها که عاشق فوتبال هستند، هر روزِ خود را با سر زدن به اخبار ورزشی در سایت ها و روزن

واژه های کلیدی: ایران | تصادف | ماشین | ایرانی | بازیکن | فوتبال | فوتبالی | رانندگی | بازیکنان | فوتبالیست | فوتبالی ها

معروف‌ترین فوتبالیست‌های قربانی حوادث رانندگی شدند

معروف‌ترین فوتبالیست‌های قربانی حوادث رانندگی شدند

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو