تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری مدل‌های مشهوری که بازیگر شدند , از فشن شو تا پرده سینما

برخی از مدل ها هستند که توانستند توانایی های خود را نشان داده و به سطح بالاتری از شهرت، که بازیگری هست، دست یابند. در ادامه مدل های موفقی را که توانستند از دنیا

مدل‌های مشهوری که بازیگر شدند , از فشن شو تا پرده سینما

از فشن شو تا پرده سینما؛ مدل های مشهوری که بازیگر شدند

عبارات مهم : سینما

برخی از مدل ها هستند که توانستند توانایی های خود را نشان داده و به سطح بالاتری از شهرت، که بازیگری هست، دست یابند. در ادامه مدل های موفقی را که توانستند از دنیای مد و فشن پای خود را فراتر بگذارنند و به هالیوود راه یابند، برایتان آورده ایم.

به گزارش برترین ها، مدل های زیادی در حال فعالیت در صنعت مد و فشن هستند ولی آیا تمام آنها به شهرت رسیده اند؟ خیر! ولی بعضی از مدل ها هستند که توانستند توانایی های خود را نشان داده و به سطح بالاتری از شهرت، که بازیگری هست، دست یابند. در ادامه مدل های موفقی را که توانستند از دنیای مد و فشن پای خود را فراتر بگذارنند و به هالیوود راه یابند، برایتان آورده ایم.

کیت آپتون

هیچ شکی نیست که کیت آپتون در حال حاضر یکی از مشهورترین مدل های دنیا هست. این ستاره در طول ۵ سال اخیر موفقیت های بسیاری کسب کرده هست. به عنوان مثال تصویر او را روی جلد مجلات مشهوری مانند Vogue، GQ، Cosmopolitan یا Sunday Times Style می توان مشاهده کرد. وی در نظرسنجی که مجله «هالیوود بوز» هر ساله با عنوان «زیباترین زنان دنیا» انجام می دهد در سال ۲۰۱۴ رتبه دوم را با بدست آوردن ۷۰۰ هزار رای به خود تخصیص داده شده است داد.

این ستاره ۲۳ ساله به تازگی در عرصه بازیگری نیز قدم گذاشته هست. اگر چه او در ابتدا در نقش های کوچکی ظاهر می شد ولی با توانایی هایی که داشت توانست خودش را نشان دهد و نقش های بزرگ تر و مهم تری را از آن خود کند. به عنوان مثال او در سال ۲۰۱۳ در فیلم کمدی «The Other Man» در کنار ستاره هایی چون کامرون دیاز و لزلی من بازی کرده است.

تایرا بنکس

مدل‌های مشهوری که بازیگر شدند , از فشن شو تا پرده سینما

تایرا بنکس مجری برنامه های تلویزیونی، بازیگر و مدل پیشین آمریکایی است که فعالیت خود را در سن ۱۶ سالگی به عنوان مادلینگ شروع کرد. او با فعالیت هایش به عنوان مدل در شهرهایی چون پاریس، میلان، لندن، توکیو و نیویورک به شهرت رسید به طوری که تصویر هایش روی جلد مجلات مشهوری چون Elle، Cosmopolitan، Seventeen، Teen Vogue، GQ و… چاپ شد. در واقع او نخستین زن آفریقایی- آمریکایی است که تصویرش روی جلد مجله به چاپ رسید.

در سال ۱۹۹۷ او به عنوان سوپرمدل سال گزینش شد و در همان سال قرار خود را به عنوان مدل ویکتوریا سیکرت امضا کرد که اوج موفقیت اش در صنعت مادلینگ بود. ولی این موفقیت ها او را راضی نکرد و همچنان تلاش اش را به عنوان یک ستاره ادامه داد تا در نهایت توانست در صنعت سینما ایفای نقش کند. او در سال های بعد، با اجرای برنامه های تلویزیونی موجب رسیدن به موفقیت های تجاری بالاتری شد. از مشهورترین هنرنمایی های او می توان به فیلم هایی چون Gossip Girl، Shake It Up!، Glee و Coyote Ugly… اشاره کرد.

امیلی راتایکوفسکی

بدون شک می توان گفت که حرفه مادلینگ جهت امیلی راتایکوفسکی هیچگاه یک نشانه نبوده هست. نه به این معنی که او جهت مادلینگ ارزشی قائل نبود یا آن را جدی نمی گرفت، بلکه واقعیت این است که او بازیگری را در اولویت نشانه هایش قرار داده بود. او در سن ۱۴ سالگی با شرکت فورد قراردادی امضا و کار خود را شروع کرد و بعد از آن مدل شرکت های لوکسی چون مارک جکوبز شد.

راتایکوفسکی پیش از ورود به عرصه مدلینگ، شانس خود را در فوتبال، بازیگری و باله آزمود. او در سال ۲۰۱۳ بعد از ظاهر شدن در تک موزیک جنجال برانگیز «خطوط محو»، که در ۲۵ کشور رتبه نخست را کسب کرد، به شهرت رسید. از فیلم های معروف او می توان به بازی در فیلم های «دختر گم شده» و «ما دوستان تو هستیم» اشاره کرد.

کارا دلوین

برخی از مدل ها هستند که توانستند توانایی های خود را نشان داده و به سطح بالاتری از شهرت، که بازیگری هست، دست یابند. در ادامه مدل های موفقی را که توانستند از دنیا

کارا دلوین در حال حاضر یکی از تاثیرگذارترین مدل های دنیا است که جایزه «مدل سال» را در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ از آن خود کرد. او جهت برندهای مشهوری چون Burberry، Mulberry، Tory Burch، Chanel، DKNY، H&M و Dolce & Gabbana همکاری کرده هست. کارا دلوین نه تنها در هفته های فشن شوی نیویورک بلکه در فشن شو ویکتوریا سیکرت نیز حضور داشت. تمام این فعالیت ها او را تبدیل به یکی از مشهورترین مدل های دنیا کرده هست. موفقیت های او در صنعت مد و فشن تمامی ندارد ولی این مانع از حضور و موفقیت او در عرصه های دیگری چون بازیگری نشد. او در سال ۲۰۱۲ در نقش های کوتاهی ایفای نقش کرد ولی سال گذشته با حضور در فیلم « Paper Towns» توانست خود را به عنوان یک بازیگر هالیوودی در دل مردم جا کند.

کامرون دیاز

ممکن است شما کامرون دیاز را به خاطر حضورش در هالیوود بشناسید ولی او در ابتدا فعالیت خود را به عنوان یک مدل، در سن ۱۶ سالگی، شروع کرد. او تا به حال با برندهای معتبری چون Coca-Cola،Calvin Klein و Levi’s همکاری کرده هست. علیرغم پیشنهادهای خوبی که به او در زمینه مادلینگ شده، او بازیگری را گزینش و در سال ۱۹۹۴ در کمدی «The Mask» جیم کری ایفای نقش کرد. او تاکنون نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب، بافتا و انجمن بازیگران نمایشی شده است هست. از فیلم های مشهوری که او در آن ایفای نقش کرده می توان به «شرک»، «ماسک»، «فرشتگان چارلی»، «آسمان وانیلی» و … اشاره کرد.

شارون استون

بی شک می توان گفت که شارون استون از دیگر بازیگران زن این لیست، تواناتر هست. او نیز ابتدا کارش را با مادلینگ شروع کرد. او حتی به خاطر این کار مدرسه و محل زندگی اش را ترک کرد و به نیویورک رفت. بعد از آن، او به سرعت جذب برندهایی چون فورد شد. اگر چه او در حرفه مادلینگ بسیار موفق بود ولی خیلی در این زمینه دوام نیاورد، به طوری که ۳ سال بعد به حرفه بازیگری روی آورد. نخستین تجربه او در سال ۱۹۸۰ در فیلم «خاطرات استارداست» بود. بعد از آن پیشنهادهای بهتری به او شد به طوری که توانست در فیلم هایی چون «غریزه اصلی»، « گلوریا»، «زن گربه ای» و غیره به خوبی بدرخشد. او تا به حال موفق به دریافت جوایز گلدن گلوب و امی شده است که شهرتش را زیاد مدیون فیلم پرفروش و جنجالی «غریزه اصلی» است.

میلا یوویچ

مدل‌های مشهوری که بازیگر شدند , از فشن شو تا پرده سینما

فعالیت اخیر میلا یوویچ در صنعت سینما آنقدر چشمگیر است که فراموش کرده ایم او روزی یک مدل بوده هست. زمانی که او پنج سال زیاد نداشت به همراه خانواده به شهر ساکرامنتو کالیفرنیا مهاجرت کرد. میلا به علت صورت قشنگ و معصوم و چشمان آبی رویایی اش (و همچنین شهرت مادرش) خیلی سریع توانست توجه فعالان صنعت مدلینگ را به خود جلب کند.

او حرفه مدلینگ را از سن ۱۱ سالگی شروع کرد و به علت قشنگی اش خیلی سریع تصویر های او جلد تمام مجلات مد آمریکا را پوشش داد. او با برندهای مشهوری چون H&M، Giorgio Armani، Christian Dior، DKNY، Coach و Calvin Klein همکاری کرد. بعد از کسب موفقیت های پی در پی در عرصه مدلینگ، میلا و مادرش تصمیم گرفتند که او را وارد صنعت سینما کنند. این اتفاق در سال ۱۹۸۸ هنگامی که که میلا ۱۳ سال زیاد نداشت با بازی در فیلم «اتصال دو ماه» به وقوع پیوست.

گل گدوت

گل گدوت یکی از جالب ترین زنان این لیست هست. او در سال ۲۰۰۴ در مسابقه دوشیزه دنیا شرکت و بعد از آن در کمپین های تبلیغاتی مد و فشن هنرنمایی کرد. Gucci، aptain Morgan، Jaguar Cars و Vine Vera از برندهای مشهوری است که گل گدوت به عنوان صورت تبلیغاتی در آن درخشیده هست. بعد از فعالیت و کسب موفقیت در عرصه مدلینگ، وی فعالیت های سینمایی خود را با بازی در فیلم «سریع و خشمگین ۴» (۲۰۰۹) شروع کرد و در سری بعدی همین فیلم به عنوان «سریع و خشمگین ۶»در کنار پل واکر و ون دیزل ظاهر شد.

برخی از مدل ها هستند که توانستند توانایی های خود را نشان داده و به سطح بالاتری از شهرت، که بازیگری هست، دست یابند. در ادامه مدل های موفقی را که توانستند از دنیا

واژه های کلیدی: سینما | فعالیت | موفقیت | هالیوود | بازیگری | سینمایی | هالیوود | بازیگر هالیوودی

مدل‌های مشهوری که بازیگر شدند , از فشن شو تا پرده سینما

مدل‌های مشهوری که بازیگر شدند , از فشن شو تا پرده سینما

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو