طراح گریم سریال «گلشیفته» با اشاره به شاخصه های گریم این مجموعه بیان کرد که صورت پردازی در مدیوم تلویزیون مشکل هایی دارد و حساسیت هایی را می طلبد.
گریم در تلویزیون حساسیت هایی را می طلبد/ فضای «گلشیفته» مفرح است
عبارات مهم : سریال
فاطمه کمالی گریمور و طراح گریم سریال «گلشیفته» که این روزها به کارگردانی بهروز شعیبی جهت شبکه نمایش خانگی در حال ساخت است به خبرنگار مهر گفت: سریال «گلشیفته» کاری رئال است و فضای مفرحی دارد و بازیگران زیادی هم در آن مشغول به کار هستند.
وی راجع به گریم این سریال با توجه به فضای آن بیان کرد: فضای گریم در این کار مشکل چندانی ندارد ولی به هر حال شخصیت ها از صورت پردازی برخوردارند و ما تلاش می کنیم اول شخصیت پردازی داشته باشیم و بعد به سراغ گریم برویم.
فضای «گلشیفته» مفرح است ، گریم در تلویزیون حساسیت هایی را می طلبد
کمالی در پاسخ به سوالی راجع به گریم های تلویزیونی و مشکل هایی که در این مدیوم وجود دارد، بیان کرد: کار در تلویزیون سخت است و حساسیت های زیادی را می طلبد. من در سریال «پرده نشین» که چند سال پیش به کارگردانی بهروز شعیبی از شبکه یک پخش شد گریم هر یک از شخصیت ها را آزمون می زدم و بعد از تایید شدن، آنها را عملی می کردم.
وی راجع به مصنوعی بود و کاریکاتوری شدن بعضی از گریم ها عنوان کرد: در بسیاری از کارها این اتفاق افتاده است و می توانید ببینید گریمی خوب از آب درنیامده است با این حال من این خصوصیت را دارم که باید خودم را جای گریمور بگذارم تا متوجه شوم او چگونه کار کرده و تحت چه شرایطی بوده است ولی در عین حال موافقم که بسیاری از گریم های تلویزیونی می تواند بهتر باشد و نیست.
طراح گریم سریال «گلشیفته» با اشاره به شاخصه های گریم این مجموعه بیان کرد که صورت پردازی در مدیوم تلویزیون مشکل هایی دارد و حساسیت هایی را می طلبد.
این صورت پرداز سینما و تلویزیون در آخر بیان کرد: یکی از پرسشها خوب نبودن گریم ها این است که طراح در ابتدای کار گریم ها را طراحی کرده و بعد دیگر شما او را نمی بینید درحالیکه طراح صورت پردازی از ابتدا تا انتها باید پای کار باشد و سکانس به سکانس همراه با گریمور جلو برود.
واژه های کلیدی: سریال | گریمور | حساسیت | گلشیفته | تلویزیون | تلویزیون | اخبار فرهنگی و هنری