تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اجتماعی ناجا شکایتش از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را بعد گرفت ، رد آمریکا و انگلیس در ماجرای هک چند سایت‌

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود، راجع به شکایت ناجا از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: باتوجه به اطلاعیه روابط ع

ناجا شکایتش از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را بعد گرفت ، رد آمریکا و انگلیس در ماجرای هک چند سایت‌

رد آمریکا و انگلیس در ماجرای هک چند سایت /ناجا شکایتش از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را بعد گرفت

عبارات مهم : ایران

سخنگوی ناجا اعلام کرد که پلیس شکایت خود از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را بعد گرفت.

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود، راجع به شکایت ناجا از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: باتوجه به اطلاعیه روابط عمومی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مبنی برنبود قرارداد میلیاردی با ناجا، نیروی انتظامی نیز شکایت خود را از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بعد گرفت.

سخنگوی ناجا همچنین در پاسخ به سوالی راجع به ماجرای هک شدن سایت چند روزنامه اظهار کرد: در این زمینه باید بگویم که هیچ شکایتی به پلیس ارجاع نشده هست. ولی در بررسی های ما مشخص شد که این اقدام تنها مربوط به صفحه اول این سایت ها بوده و هیچ حرکتی در عمق سایت ها انجام نشده است.

ناجا شکایتش از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را بعد گرفت ، رد آمریکا و انگلیس در ماجرای هک چند سایت‌

رد آمریکا و انگلیس در ماجرای هک سایت ها

سخنگوی ناجا با اشاره به ردیابی IP هکرها اظهار کرد: بررسی ها نشان می دهد IP هکرها در دو کشور آمریکا و انگلیس بوده است که البته وزارت اطلاعات و فناوری اطلاعات پیگیر این عنوان است.

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود، راجع به شکایت ناجا از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: باتوجه به اطلاعیه روابط ع

منتظرالمهدی در پاسخ به پرسش ایسنا راجع به اینکه آیا پلیس فتا اقدامی جهت بررسی امنیت دیگر سایت های خبری دارد یا خیر؟ اظهار کرد: یکی دو سال پیش که چند سایت دولتی مورد حمله هکرها قرار گرفت، پلیس فتا به این شرکت ها و ادارات هشدار داده بود. در حال حاضر نیز هشدار این است تمامی سایت های خبری و رسانه ها باید امنیت خود را زیاد کنند تا نفوذ به آنها به آسانی ممکن نباشد.

منتظرالمهدی در عین حال با اشاره به عملکرد پلیس فتا در امسال اظهار کرد: امسال ۷۴ درصد از کل جرایم سایبری که به پلیس فتا ارجاع شده است کشف شده است هست. کلاهبرداری همچنان در صدر جرایم این حوزه است.

وی اضافه کرد: در حوزه اینترنت و پیشگیری از جرایم عامل مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد ارتقای سواد و دانش در این فضاست تا افراد و بازدیدکنندگان فریب این فضاها را نخورند.

ناجا شکایتش از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را بعد گرفت ، رد آمریکا و انگلیس در ماجرای هک چند سایت‌

ردپای پنج کارمند دفاتر اسناد رسمی در شایعه سازی علیه پلیس

سخنگوی ناجا همچنین با اشاره به شایعه ای که چندی پیش در خصوص موسسه راهگشا و واریز بخشی از وجوه تعویض پلاک به حساب شماری از فرماندهان نیروی انتظامی گفت: این شایعه از اساس کذب هست. همان موقع ما این عنوان را بررسی کردیم تا ببینیم چه کسانی عنوان واریز پول های تعویض پلاک به حساب مسئولان ناجا را مطرح کردند و جالب است که این شایعات درست همزمان با ایامی مطرح شد که پلیس تاکید داشت که جهت ثبت و نقل و انتقال ماشین دیگر نیازی به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی نیست.

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود، راجع به شکایت ناجا از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: باتوجه به اطلاعیه روابط ع

سخنگوی ناجا ادامه داد: آن وقت پلیس امنیت پیگیری کار را بر عهده گرفت و پنج عامل شایعه ساز را شناسایی و دستگیر کرد. من علاقه ای نداشتم که این عنوان را بگویم ولی متاسفانه این چند نفر از کارکنان دفترخانه ها بودند.

منتظرالمهدی همچنین راجع به پرداخت هزینه جهت نقل و انتقال ماشین و دریافت سند آن اظهار کرد: جهت خودروهای زیر ۱۰۰ میلیون تومان ۵۰ هزار تومان و جهت خودروهای بالای ۱۰۰ میلیون تومان ۱۰۰ هزار تومان هزینه دریافت می شود.

ناجا شکایتش از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را بعد گرفت ، رد آمریکا و انگلیس در ماجرای هک چند سایت‌

منتظرالمهدی همچنین در پاسخ به سوالی راجع به سهم دستگاه ها در حوادث رانندگی اظهار کرد: برابر قانون میزان سهم دستگاه ها در هر تصادف از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می شود. البته متاسفانه راننده ها همچنان بیشترین سهم را دارند.

سخنگوی ناجا با اشاره به استانداردهای خودروسازان در کشور عزیزمان ایران و کشورهای اروپایی اظهار کرد: خودروسازان در اروپا می بایست ۱۲۰ استاندارد را رعایت کنند. این در حالیست که خودروسازان در کشور ما ملزم به رعایت ۵۱ استاندارد هستند.

شناسایی ۵۲۰۰ نقطه اتفاق خیز در بزرگراه ها و معابر درون شهری

وی با اشاره به دیگر عوامل منجر به بروز تصادفات رانندگی اظهار کرد: در بزرگراه ها و معابر درون شهری بیش از ۵۲۰۰ نقطه اتفاق خیز شناسایی شده است هست، کم کردن نقاط اتفاق خیز کار مشکل است و این در حالیست که قبلا تعداد این نقاط ۸۰۰۰ نقطه بوده است.

سخنگوی ناجا با اشاره به ضرورت ایمنی بزرگراه ها و خودروها، گفت: اصطلاحی وجود دارد که می گوید بزرگراه باید بخشنده باشد. یعنی اینکه بزرگراه طوری نباشد که بعد از وقوع اتفاق رانندگی آن را شدت یافتن کند بلکه باید از شدت آن بکاهد. ماشین نیز باید همینطور باشد. یعنی اگر یک زمانی راننده ای خطایی کرده و منجر به تصادف شد ماشین باید آنقدر ایمن باشد که جان راننده را حفظ کند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس نیز باید امکاناتش زیاد باشد افزود: دستگاه های امدادی ما نیز باید امکانات ارزش اوج باشد. همانطور که می دانید حدود ۵۰ درصد از جان باختگان حوادث رانندگی بعد از صحنه تصادف جان خود را از دست می دهد که این نشان می دهد که باید امکانات حوزه امدادی نیز تقویت شود که البته این را هم بگویم که همه دستگاه ها با تمام توان در این زمینه مشغول فعالیتند که کم کردن آمار جان باختگان حوادث رانندگی علی رغم زیاد کردن تعداد خودروها نشان دهنده این عنوان است.

دستگیری عاملان شهادت سه مامور نیروی انتظامی

سخنگوی ناجا در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه از شناسایی و دستگیری سه عوامل شهادت سه مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در شرق کشور خبر داد و گفت: در این زمینه سه نفر دستگیر شدند که بررسی سوابق ارزش نشان داد که آنان از عنصرهای مهم قاچاق مواد مخدر و دارای سوابق متعدد شرارت و ایجاد ناامنی در شرق کشور هستند.

منتظرالمهدی به آمار کشفیات مواد مخدر در امسال نیز اشاره کرد و گفت: ۶۴۵ تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون کشف شده است که ۸۷ درصد این کشفیات در استان های شرقی و جداره مرز انجام شده است است.

وی در پاسخ به سوالی راجع به طرح ترافیک تازه پایتخت اظهار کرد: این طرح در شورای ترافیک شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که ریاستش را شهردار بر عهده دارد تصویب شده است و پلیس راهور نیز یکی از اعضای آن هست. این طرح در ابتدا ایراداتی داشت ولی با طرح چند الزام از سوی پلیس این کارها لحاظ شد.

شروط پلیس جهت اجرای طرح ترافیک تازه پایتخت کشور عزیزمان ایران /با پولی شدن طرح زوج و فرد مخالفت کردیم

سخنگوی ناجا اضافه کرد: پلیس بر اجرای طرح ترافیک تازه پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید دارد و بر سر سلامت مردم هرگز مماشات نمی کند. بنابراین سه الزام را مطرح کرد مبنی بر اینکه آلودگی هوا زیاد نشود، ترافیک زیاد کردن نیابد و فشار مضاعفی نیز بر مردم وارد نشود.

منتظرالمهدی با بیان اینکه پولی شدن طرح زوج و فرد نیز با عدم موافقت پلیس همراه بوده و در نهایت تصویب نشد.

وی ادامه داد: مسئولان در این زمینه اعلام کردند که ورود ماشین با اجرای این طرح از ۱۲۹ هزار ماشین به ۱۰۳ هزار ماشین می رسد. پلیس در این زمینه هیچ دخل و تصرفی ندارد و طرح در شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به تصویب رسیده هست. پلیس تاکید داشت که باید جهت اجرای این طرح مبادی ورودی و خروجی طرح دارای دوربین باشد.

شناسایی حدود ۱۰۰ هزار پلاک خدشه دار در تهران

وی همچنین از شناسایی ۹۹ هزار و ۵۵۶ خودروی پلاک خدشه دار در پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۳۱ مورد ماشین نیز به دادگاه انتقال یافته شدند.

سخنگوی ناجا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اوضاع بودجه ناجا اظهار کرد: ناجا همواره با کسری بودجه مواجه بوده و نیاز داریم تا به شکل جدی تر جهت تجهیزات ناجا اقدام شود.

درآمد حاصله از جریمه های رانندگی صرف چه چیزی می شود؟

وی راجع به اینکه درآمد حاصله از جریمه های رانندگی صرف چه چیزی می شود؟ گفت: ۶۰ درصد جریمه ها به حساب شهرداری و راهداری وارد می شود. ۲۰ درصد به صندوق دیات، ۱۵ درصد راهور و پنج درصد نیز جهت فرهنگسازی هزینه می شود که باید تمام این بودجه ها در همان بخش هزینه شود.

واژه های کلیدی: ایران | ماشین | رانندگی | شهرداری | منتظرالمهدی | اخبار اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو