تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات پرسپولیس هنوز قهرمان نشده است

یکی از کسانی که طی روزهای گذشته از صحبت ها و عملکرد علی کریمی در مقابله با بی اخلاقی ها و فسادهای موجود در فوتبال حمایت کرده، رضا شاهرودی هست. او که یکی از بازی

پرسپولیس هنوز قهرمان نشده است

پرسپولیس هنوز قهرمان نشده است

عبارات مهم : فوتبال

یکی از کسانی که طی روزهای گذشته از صحبت ها و عملکرد علی کریمی در مقابله با بی اخلاقی ها و فسادهای موجود در فوتبال حمایت کرده، رضا شاهرودی هست. او که یکی از بازیکنان چپ پا و خوش تکنیک فوتبال ایران بود بعد از صحبت های علی کریمی به حمایت از او درآمد و گفت: فدراسیون نباید در برابر او بایستد بلکه باید در کنار او در راه مبارزه با فساد قدم بردارد. انتقادات تند علی کریمی خطاب به فدراسیون فوتبال واکنش های زیادی را تا به حال همراه داشته است.

پرسپولیس هنوز قهرمان نشده است

برخی از فوتبالیست ها نسبت به این عنوان موضع گرفتند و برخی دیگر حمایت کردند و گفتند فدراسیون باید به این صحبت ها رسیدگی کند. اگرچه مهدی تاج با شکایت از علی کریمی می خواهد به خاطر تهمت های او مساله را به دادگاه بکشد ولی در حال حاضر برخی همچون رضا شاهرودی، می گویند به دور از فضای التهاب باید قدم های مهمی در مبارزه با فساد برداشته شود.

ابتدا راجع به شرایط تیم پرسپولیس صحبت کنید. تیم تان این روزها بردهای خوبی به دست آورد و الان با اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارد.
تیم ما این روزها شرایط بسیار خوبی دارد یعنی پرسپولیس از همان ابتدای فصل روند بسیار خوبی داشت. درست است که در برخی از بازی ها شاهد افت در کیفیت بازی بودیم ولی انصافا تیم برانکو با وجود برخی مصدومیت ها و محرومیت ها همیشه روند رو به رشد و رو به پیشرفت داشته هست. نمی توانیم خرده ای به این بگیریم. شما ببینید کمال کامیابی نیا مصدوم است و نمی تواند برای تیم بازی کند ولی می بینیم چقدر خوب برای تیم بازی می کند و جای خالی این بازیکن هم کمتر حس می شود. من منکر عملکرد خوب کمال کامیابی نیا نمی شوم ولی حرف من این است که تیم برانکو آنقدر خوب و تاکتیکی بازی می کند که وقتی حتی یک بازیکن در ترکیبش نباشد آنقدر جای خالی اش احساس نمی شود.

به نکته بسیار خوبی اشاره کردید. پرسپولیس یکی از مشکلاتی که دارد این است که بازیکنانش زیاد محروم و مصدوم می شوند که یکی از پرسشها به خاطر دریافت کارت زرد زیاد است.
خب در فوتبال بازیکن کارت زرد می گیرد و این امر طبیعی هست. وقتی که بازیکن تحت فشار واقع شده است است و احساس می کند داور روی صحنه ای دچار اشتباه شده، قاعدتا اعتراض می کند و بازیکنان پرسپولیس بیشتر به خاطر این امر کارت زرد می گیرند ولی نکته حائز اهمیت این است که الان بازیکن محور نیست.

در حال حاضر شاید همه از قهرمانی پرسپولیس اطمینان داشته باشند ولی نکته بسیار دلواپس کننده برای هواداران پرسپولیس تمدید نکردن ١١ بازیکنی است که قراردادشان به پایان می رسد.
اولا که هنوز پرسپولیس قهرمان نشده هست. لطفا شما هم این عنوان را در رسانه ها باب نکنید که همه بگویند پرسپولیس قهرمان شده است هست. اگر این عنوان در ذهن بازیکنان رخنه کند، قطعا انگیزه ارزش کم می شود و شاید در ادامه لیگ نتایج خوب ارزش را تکرار نکنند. بنابراین از الان هیچ تیمی قهرمان نیست ولی همه می دانیم شانس پرسپولیس از همه بیشتر هست. البته در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان هم که به آن اشاره کردید باید بگویم نباید کسی دلواپس این عنوان باشد من با شناختی که از بازیکنان دارم می دانم در این وضعیت که تیم از نقل و انتقالات محروم هست، معرفت به خرج می دهند و قراردادشان را تمدید می کنند. پیراهن پرسپولیس از نظر من ۵٠٠ میلیون تومان می ارزد و هر کس برای این تیم بازی کند افتخار و محبوبیت بزرگی برای خودش به دست می آورد. نباید به این سادگی فکر کنیم که بازیکنان این تیم را رها کرده و می روند.

علی اکبر طاهری، مدیرعامل سابق کلوب پرسپولیس حواشی زیادی برای این تیم به وجود آورده و بدون اینکه راجع به این پرسشها براق سازی کند از این تیم جدا شد. نظرتان راجع به عملکرد این مدیر چیست؟
نباید اینقدر به گذشته برگردیم و بخواهیم با پرداختن به آنها حاشیه های تیم و کلوب را زیاد کنیم. باید قبول کنیم آقای طاهری در دوره مدیریتش توانست موفقیت های زیادی برای پرسپولیس به دست بیاورد در قهرمانی این تیم سهیم بود و موفقیت دیگری که به نظر من بسیار ارزشمند هست، افزایش پرسپولیس به جمع ۴ تیم برتر آسیا بود. البته در این میان نقاط ضعفی هم وجود داشت که از نظر من نیازی نیست بیش ازحد به آنها بپردازیم.

یکی از مهم ترین حواشی اخیر فوتبال ایران صحبت های علی کریمی علیه فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج بود. بازیکن سابق تیم تان چند باری علیه تاج مطالبی را منتشر کرده و اعتقاد دارد فساد گسترده در فدراسیون وجود دارد. شما این مساله را قبول دارید؟
علی کریمی به تازگی مربیگری را شروع کرده و وارد حواشی خاصی شده است هست. به هر حال او در دوران بازیگری هم همیشه با صحبت ها و انتقاداتش قصد داشت ایرادات را بگوید. الان که وارد مربیگری شده است هم مسائلی را می بیند که می خواهد با عنوان کردن آنها در حل کردن ارزش قدم بردارد. البته در اینکه در فدراسیون فساد وجود دارد یا خیر، من نظری ندارم. ولی می دانم کریمی از روی دلسوزی حرف می زند. من حامی او هستم و قبولش دارم ولی فکر می کنم بهتر است بیشتر از گذشته تمرکزش روی بازی تیمش باشد. او اگر می خواهد موفق باشد نباید به این زودی ها خودش را درگیر حاشیه کند.

فکر می کنید او می تواند در مربیگری موفق عمل کند؟
خب تیمی را رهبری می کند که هم از نظر مالی و هم از نظر مهره مشکلاتی دارد ولی قاعدتا کریمی نیاز به کسب تجربه دارد همان طور که خیلی از مربیان جوان ما با کسب تجربه توانستند روند خوبی را در کارشان طی کنند آیا علی کریمی نتواند این کار را انجام دهد؟ قاعدتا او همان طور که در بازیگری اسطوره پرسپولیس شد می تواند در مربیگری هم یکی از بهترین ها باشد. البته همان طور که گفتم بهتر است از حواشی به دور باشد.

واکنش فدراسیون فوتبال راجع به انتقادات کریمی چگونه باید باشد؟
خب قاعدتا فدراسیون نباید راحت از کنار این حرف ها بگذرد. من فکر می کنم مهدی تاج به جای اینکه در برابر کریمی بایستد و بخواهد با او مقابله کند بهتر است کنارش بایستد و در راه مقابله با فساد قدم بردارد. ما همه می دانیم کریمی همیشه با صداقت صحبت کرده و حرف هایش از سر دلسوزی بوده است.

واژه های کلیدی: فوتبال | قهرمان | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو