تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات خدا نگذرد از کسانی که پدیده را به این روز انداختند / مهاجری

سرمربی تیم فوتبال پدیده می‌گوید: خدا نگذرد از کسانی که تیم ما را به این روز انداختند. تیم ما داشت سهمیه می‌گرفت.

خدا نگذرد از کسانی که پدیده را به این روز انداختند / مهاجری

مهاجری: خدا نگذرد از کسانی که پدیده را به این روز انداختند

عبارات مهم : تراکتور

سرمربی تیم فوتبال پدیده می گوید: خدا نگذرد از کسانی که تیم ما را به این روز انداختند. تیم ما داشت سهمیه می گرفت.

به گزارش ایسنا، محمدرضا مهاجری که با نوت بوک جهت نشان دادن صحنه های غلط های داوری به نشست خبری بعد بازی تیمش برابر تراکتورسازی آمده بود اظهار کرد: باید چه کار کنم؟ باید به تراکتور تبریک بگویم؟ خدا نگذرد از کسانی که تیم ما را به این روز انداختند. تیم ما داشت سهمیه می گرفت. کاش این بازی را نتیجه می گرفتم و بعد صحبت می کردم. عوامل زیادی رخ داد تا به امروز رسیدیم.

خدا نگذرد از کسانی که پدیده را به این روز انداختند / مهاجری

او افزود: شب قبل از بازی باید تا ساعت ۱۱ شب با بازیکنم صحبت کنم و قسم بخورم که قرار است پرسشها مالی ما حل شود.

سرمربی پدیده در حالی که صحنه های بازی را پخش می کرد ادامه داد: از دقیقه ۱۲ بازی بر بازی مسلط شدیم. یکی دو موقعیت مناسب هم داشتیم که استفاده نکردیم. سه صحنه حساس در این بازی رخ داد. در همان نیمه نخست به واسطه شدت اشتباه باید دروازه بان تراکتور اخراج می شد ولی داور خیلی راحت از این صحنه گذشت ولی در سوی دیگر ۲ کارت زرد راحت به مرادمند داده شد تا از ابتدای نیمه دوم اخراج شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده می‌گوید: خدا نگذرد از کسانی که تیم ما را به این روز انداختند. تیم ما داشت سهمیه می‌گرفت.

او افزود: روی قاضی اینقدر راحت پنالتی شد ولی می بینیم که داور می گذرد و سوت نمی زند. کاش کارشناسان صادقانه نظر دهند. در بازی با استقلال بحث بر سر این است که آیا پنالتی تکرار نشد، ولی می بینیم که هیچکس یادش نیست که اصلا پنالتی نبود.

مهاجری ادامه داد: در همین بازی گل نخست تراکتور را ببینید. داور ۱۰ متر جلوتر جهت تراکتور ضربه را کاشت. خدا پدر تماشاگر مارا بیامرزد که انقدر باشعور است و با وجود این پرسشها یک کلمه توهین نکردند.

او گفت: داور تاخیر گلر تراکتور را اشتباه می گیرد، ولی بعدتر کمک داور می گوید من آفساید گرفتم؟ چطور ممکن است این اتفاقات؟ مسئله رفتن و ماندن است؟ خب خداحافظ شما ولی چطور ممکن است با این شرایط بلند شویم؟ روزی هشت ساعت کار می کنیم و در نهایت این اتفاقات رقم می خورد.

خدا نگذرد از کسانی که پدیده را به این روز انداختند / مهاجری

مهاجری تاکید کرد: مرادمند چطور اخراج شد؟ روی چه خطایی اخراج شد؟ آیا این اشتباه است یا نه؟

او در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانش مثل اکبر صادقی با روزهای خوب خود فاصله گرفته اند، گفت: نمی خواهم اسم ببرم چون بحث یک بازیکن نیست. شب می خوابی چهارم جدولی و صبح بیدار می شوی چندین پله سقوط کرده ای. دیگر چه انگیزه ای می ماند؟ تیم را با همه این پرسشها جمع می کنی و برابر نفت آبادان به میدان می روی و به عالی ترین شکل پیروز می شوی ولی حتی یک پاداش هم جور نمی شود که به تیم بدهی. سه بازیکنی که نیم فصل آمده اند یک ریال نگرفته اند، حتی به شوخی گفتم حسین فاضلی خجالت بکش حداقل خروج از استانت را که کلوب داده ولی گفت، نه آقا رضا همان را هم از جیب دادم. بازیکنانم کمتر از ۲۰ درصد گرفته اند. صادقی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنانم هست، ببینید چه اتفاقی افتاده که مرادمند، عباسیان، خلعتبری، قاضی و … به این روز رسیده اند. ۵۰ میلیون نداشتیم که اکبر ایمانی را نگه داریم. یک بار باید این حرف ها گفته شود، بعد از بازی استقلال می خواستم استعفا کنم. نمی توانم معجزه کنم. ۷ سال است دارم کار می کنم و کارنامه ام مشخص هست، ولی معجزه که شدنی نیست. هنوز هم دیر نشده و باید از آبرویمان دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده می‌گوید: خدا نگذرد از کسانی که تیم ما را به این روز انداختند. تیم ما داشت سهمیه می‌گرفت.

مهاجری خاطرنشان کرد: از اردوی کیش که نیم فصل رفتیم قرار بوده پول تزریق کنیم، هنوز که هنوز است پولی به تیم داده نشده هست. من باید روی پرسشها فنی تیمم تمرکز کنم نه این صحبت ها. بازیکنم به خاطر ۳۰ میلیون بدهی مالیاتی حسابش بسته شده، واقعا چنین بازیکنانی تمرکز دارند؟

او در آخر گفت: بازیکنانم را تیم های دیگر می خواستند. شهاب گردان را سپاهان، قاضی را استقلال و چند تیم هم به دنبال خانزاده و خلعتبری بودند. اینها معرفت به خرج دادند و نرفتند، نباید پاسخ این معرفت ها را می دادیم؟ هنگامی که بازیکن پولش را نگرفته چه می توان گفت؟

خدا نگذرد از کسانی که پدیده را به این روز انداختند / مهاجری

سائلام: می خواهیم در آسیا مایه سربلندی کشور عزیزمان ایران باشیم

سرمربی تراکتورسازی می گوید: ابتدا می خواهیم از پایین لیگ به رتبه های اوج بیاییم، از سوی دیگر درلیگ قهرمانان آسیا می خواهیم مایه سربلندی کشور عزیزمان ایران باشیم.

به گزارش ایسنا، ارتوئرول سائلام در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش در برابر پدیده اظهار کرد: ابتدا می خواهم یادآوری کنم که این دومین بازی در یک هفته نخست شروع کارم در این ورزشگاه و این شهر بود. در هر دو بازی، چمن خیلی خوب بود و تماشاگران با هیجانی در ورزشگاه حضور داشتند.

او افزود: حضور گسترده هواداران موجب شد تا از انتخابم مطمئن شوم. از اینکه در دو بازی خارج از منزل گل نخوردیم خوشحالم. در بازی قبلی موقعیت های تهاجمی زیادی نداشتیم ولی در این بازی با وجود مصدومانی که داشتیم موفق شدیم خوب کار کنیم و موقعیت های متعددی داشتیم.

سائلام تصریح کرد: به یک پیروزی شیرین دست یافتیم، می خواهم بگویم که پدیده تیم خیلی خوبی هست، به همین خاطر تا به امروز ۲۹ امتیاز کسب کرده، بالاخره پیروزی برابر چنین تیمی معنای خاصی جهت ما دارد. یک دوره پرفشار در انتظار ماست. ابتدا می خواهیم از پایین لیگ به رتبه های اوج بیاییم، از سوی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا می خواهیم مایه سربلندی کشور عزیزمان ایران باشیم. جهت یک مربی این دوره سخت است.

سرمربی تراکتورسازی گفت: پشت سر هم بازی می کنیم و فرصتی جهت تمرین نیست. باز هم در میان بازی ها جهت اینکه بازیکنانم بتوانند فوتبال بهتری ارائه کنند، راهکاری بیاندیشیم. آنچه که من را خوشحال می کند، انگیزه بازیکنانم جهت یادگیری و خروجی آن در زمین مسابقه هست. از تمامی کسانی که در مشهد از ما میهمان نوازی کردند ممنونم. جهت پدیده و مشکی پوشان آرزوی موفقیت می کنم.

او گفت: موقعیت حساسی که پدیده اعتقاد به پنالتی بود را ندیدم، بعد از اینکه صحنه را ببینم به این پرسش پاسخ خواهم داد.

سائلام در آخر گفت: تیم در ابتدای فصل از نقل و انتقالات محروم بوده و نتوانست بازیکنی جذب کند. در نیم فصل دوم هم کلوب نتوانست به بعضی از بازیکنانی که می خواست دست یابد. از تاریخی به بعد بازیکنان آزاد بودند که می شد جذب کنیم، ولی کار مهم ما در جایگاهی که در لیگ داریم باید هرچه سریعتر دور شویم و بعد از آن هم لیگ قهرمانان آسیا شروع می شود. تلاش می کنیم در دو جبهه بجنگیم.

واژه های کلیدی: تراکتور | تراکتورسازی | تیم فوتبال پدیده | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خدا نگذرد از کسانی که پدیده را به این روز انداختند / مهاجری

خدا نگذرد از کسانی که پدیده را به این روز انداختند / مهاجری

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو