تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات انگیزه رویارویی با پرسپولیس به من کمک خواهد کرد / منصور ابراهیم‌زاده

در ابتدای فصل هیچ یک از هواداران سپاهان تصور نمی کردند این فصل هم تیمشان نتواند آن سپاهان همیشگی باشد. پرافتخارترین تیم لیگ برتر با پنج قهرمانی، اکنون با ٢٠ امت

انگیزه رویارویی با پرسپولیس به من کمک خواهد کرد / منصور ابراهیم‌زاده

منصور ابراهیم زاده: انگیزه رویارویی با پرسپولیس به من کمک خواهد کرد

عبارات مهم : سپاهان

در ابتدای فصل هیچ یک از هواداران سپاهان تصور نمی کردند این فصل هم تیمشان نتواند آن سپاهان همیشگی باشد. پرافتخارترین تیم لیگ برتر با پنج قهرمانی، اکنون با ٢٠ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار داد و یکی از تیم های منطقه سقوط هست. قرارگرفتن این تیم مدعی در منطقه خطر، اتفاق بی سابقه ای هست. اصفهانی ها برای نجات از این مخمصه دست به دامن مربی معروفشان منصور ابراهیم زاده شده است اند. ابراهیم زاده ۶١ساله بعد از حضور در تیم های سپاهان، ذوب آهن و تیم ملی به عنوان کمک مربی، سال های درخشانی برای ذوب آهن رقم زد. دو نایب قهرمانی در لیگ برتر و از آن مهم تر راهیابی به فینال لیگ قهرمانان در سال ١٣٨٩ باعث شد تا نام منصور ابراهیم زاده به عنوان یکی از مربیان موفق فوتبال ایران مطرح شود. سرمربی پیشین راه آهن، نفت تهران، پیکان و مس کرمان، بعد از حدود سه سال دوری از سطح فوتبال ایران، دوباره به لیگ برتر برگشته تا به قول خودش ثابت کند سپاهان همچنان «شیر» هست. ابراهیم زاده در اولین گام، فردا میهمان پرسپولیس است.

آقای ابراهیم زاده چه روندی طی شد تا شما سرمربی سپاهان شدید؟
با توجه به اینکه سرمربی قبلی از تیم جدا شده است بود، کلوب از من درخواست کرد به تیم اضافه شوم. من هم با توجه به حس درونی ای که به سپاهان و هوادارانش داشتم و نیازی که در این مقطع وجود داشت، تصمیم گرفتم به تیم اضافه شوم.

چقدر امیدوارید سپاهان بتواند نتایج ضعیف گذشته را در ٩ هفته باقی مانده جبران کند؟
به نظرم ما تیم و بازیکنان باکیفیتی داریم. یک سری پرسشها و بدشانسی ها در فصل برای تیم پیش آمد. این نتایج به دلیل استرس و نبود خودباوری بوده هست؛ وگرنه جایگاه سپاهان باید خیلی بهتر از این باشد. اگر بازیکنان خودشان را باور داشته باشند، قطعا جایگاه تیم بهتر خواهد شد.

انگیزه رویارویی با پرسپولیس به من کمک خواهد کرد / منصور ابراهیم‌زاده

در اولین گامتان با سپاهان دیدار بسیار سختی پیش رو دارید؛ در پایتخت کشور عزیزمان ایران میهمان تیم صدرنشین لیگ هستید، برای این شروع سخت چه برنامه ای دارید؟
به اعتقاد من ابتدا باید از نظر انگیزشی به این بازی نگاه کرد. بازی با پرسپولیس از آن بازی هایی است که برای همه بازیکنان انگیزه ایجاد می کند. از این نظر، این بازی می تواند یک شروع خوب برای ما باشد. انگیزه رویارویی با پرسپولیس به من کمک خواهد کرد. از طرفی ما باید کار و برنامه خود را پیش ببریم و با هر تیمی که بازی داریم، برای آن بازی برنامه داشته باشیم. سپاهان و پرسپولیس همیشه از هم آشنایی داشته اند و همیشه بازی این دو تیم زیبا بوده هست. امیدوارم با توجه به انگیزه فرزند ها، با وجود داشتن برخی مشکلات، بازی زیبایی مشاهده کنیم.

شما به عنوان یک اصفهانی در هر دو کلوب سپاهان و ذوب آهن کمک مربی بوده اید، سال های بسیار خوبی را نیز به عنوان سرمربی ذوب آهن تجربه کردید، حتما خیلی علاقه داشتید روزی سرمربی سپاهان شوید؟
البته من در گذشته سرمربی سپاهان بوده ام. سپاهان آن موقع زیر نظر مجموعه فولادمبارکه قرار نگرفته بود و کلوب کنونی نبود. درست است این اولین تجربه من به عنوان سرمربی سپاهان در لیگ برتر هست، ولی دیدگاه من همیشه این بوده که به این جایگاه برسم البته نه با تحت فشار قراردادن کسی. گزینش سرمربی بر عهده کلوب بوده و خوشحالم که این اتفاق افتاده است.

شما بعد از حضور به عنوان کمک مربی در سپاهان، ذوب آهن و تیم ملی در سال های ١٣٨٧ تا ١٣٩١، دوران موفقی در ذوب آهن داشتید، در نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران هم نتایج خوبی گرفتید، ولی در سه، چهار سال اخیر در راه آهن، پیکان و مس کرمان نتوانستید به سیر صعودی تان ادامه دهید؛ دلیلش چه بود؟ راه آهن سیزدهم شد. در پیکان در نیم فصل جدا شدید. با مس هم نتوانستید به لیگ برتر افزایش کنید…
به نظرم سیر صعودی کارم در راه آهن هم ادامه پیدا کرد. ما در راه آهن در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی گرفتیم. بازیکنانی مثل علی علیپور، بهنام برزای، رامین رضاییان و مهدی مهدی پور را به فوتبال ایران معرفی کردیم. نشانه ما این بود که در فصل دوم راه آهن را به جایگاه بالایی در فوتبال ایران برسانیم که با توجه به مشکلاتی که برای مالک کلوب راه آهن رخ داد، نتوانستیم برنامه مان را ادامه دهیم. به هرحال امیدوارم در سپاهان اتفاقات خوبی رخ بدهد. سپاهان همیشه یک تیم بزرگ است.

این تیم بزرگ که با پنج قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر است و همیشه به ثبات مدیریت مشهور بوده، دو، سه سالی است اصلا وضعیت مناسبی ندارد. تغییر مرتب مدیریت و مربیان هم اصلا نتوانسته به این تیم کمک کند. دلیل اینکه سپاهان در این دو، سه سال به این روز افتاده، چیست؟
این عنوان به مدیریت کلان کلوب برمی گردد. این تغییرات که شما عنوان کردید، مدیریتی بوده و در حیطه اختیارات و وظایف من نیست راجع به آنها صحبت کنم. به هر حال یک سلیقه ای بوده که این اتفاقات رخ داده و باید خود مدیران توضیح بدهند.

در ابتدای فصل هیچ یک از هواداران سپاهان تصور نمی کردند این فصل هم تیمشان نتواند آن سپاهان همیشگی باشد. پرافتخارترین تیم لیگ برتر با پنج قهرمانی، اکنون با ٢٠ امت

سپاهان در ادامه فصل، نه شانس قهرمانی دارد، نه در آسیا حاضر است و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم بدون شانس هست، برای تیم تان در این فصل چه هدفی را ترسیم کرده اید؟
مسلما عمده ترین کار ما این خواهد بود که جایگاه تیم را اوج ببریم و برای رسیدن به این هدف، باید آرامش را به تیم برگردانیم. مطمئنا ما می توانیم یک تیم خوب بسازیم. نشانه اصلی ام برگرداندن آرامش به سپاهان است.

سپاهان در منطقه سقوط قرار دارد، آیا این تیم بزرگ باید برای فرار از منطقه خطر تلاش کند؟
اصلا این قابل تصور نیست.

روزنامه شرق

واژه های کلیدی: سپاهان | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو