تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ناراحتم که در منزل برابر سعودی‌ها بازی نمی‌کنیم/ بردن دربی مهم‌تر از قهرمانی است ، برانکو

به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ صبح سه شنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران راجع به دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، اظهار ک

ناراحتم که در منزل برابر سعودی‌ها بازی نمی‌کنیم/ بردن دربی مهم‌تر از قهرمانی است ، برانکو

برانکو: ناراحتم که در منزل برابر سعودی ها بازی نمی کنیم/ بردن دربی مهم تر از قهرمانی است

عبارات مهم : ایران

سرمربی پرسپولیس اعتقاد است سپاهان موفق ترین تیم ۱۰ سال گذشته کشور عزیزمان ایران است.

به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ صبح سه شنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران راجع به دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، اظهار کرد: مصاف دو تیم یک دیدار بزرگ هست. سپاهان در ۱۰ سال گذشته موفق ترین تیم ایرانی بوده هست. با کمال احترام به بقیه تیم های لیگ برتر، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی برترین تیم های کشور عزیزمان ایران در ۱۰ سال گذشته بودند. هر لحظه نتیجه بازی این تیم ها نامشخص بوده هست. حتی بعضی از طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) معتقدند که بردن استقلال مهم تر از قهرمانی در لیگ برتر هست. سپاهان هم ارتش بزرگی از هواداران خود در اختیار دارد.

ناراحتم که در منزل برابر سعودی‌ها بازی نمی‌کنیم/ بردن دربی مهم‌تر از قهرمانی است ، برانکو

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: اگر سپاهان، پرسپولیس را ببرد هوادارانش تمام ضعف های این تیم در فصل جاری را می بخشند. در حال حاضر سپاهان اوضاع خوبی ندارد ولی تیم آنها استحقاق بیش از این را دارد. بر خلاف جایگاه این تیم در جدول رده بندی، بازی مشکل برابر این تیم خواهیم داشت. آن ها در خط حمله شریفی بازیکن ملی پوش، انصاری، علی محمدی و علی کریمی را در اختیار دارند. تیمی هستند که واقعا بازی های خوبی را ارائه می دهند و کیفیت خوبی دارند.

او گفت : نشانه ما این است که در هر بازی بیشترین امتیاز را کسب کنیم. اگر سپاهان را نبریم، امتیازهایی که از پیکان گرفته ایم ارزشی نخواهد داشت. همین طور دوست داریم پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا حداکثر امتیازات را کسب کنیم و تفاوت امتیازی خودمان را در جدول رده بندی حفظ کنیم و دوست داریم این فضای خوب تا قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا حفظ شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ صبح سه شنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران راجع به دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، اظهار ک

برانکو با اشاره به بارش شدید برف در هفته جاری در تهران، افزود: متاسفانه با بارش برف به مشکلاتی برخوردیم ولی تغییری در برنامه های ما به وجود نیامد. دیروز برنامه آینده نگری شده است خودمان را انجام دادیم. امروز (سه شنبه) تمرین سبک را آینده نگری کردیم ولی این تمرین در سالن وزنه خواهد بود. امیدواریم که دوستان زحمتکش تا فردا زمین را تمیز کنند. کمتر کسی در سال های اخیر چنین برفی را دیده است.

سرمربی پرسپولیس در تصویر العمل به بارش شدید برف در تهران، اظهار کرد: قبلا هم برف پایتخت کشور عزیزمان ایران را دیده بودم ولی این مقدار نبود.

او در باره حضور منصور ابراهیم زاده در راس کادر فنی سپاهان، گفت : ابراهیم زاده مربی با کیفیت و با تجربه ای هست. از زمانی که سرمربی ذوب آهن بود او را می شناسم. توصیه مثبت او این است که ذوب آهن، سپاهان و همه بازیکنان این دو تیم را می شناسد. این عنوان می تواند خطر مضاعف جهت ما باشد. با ورود مربی تازه انگیزه در تیم به وجود می آید و بازیکنان جهت اثبات خود تلاش می کنند. با این حال ما نشانه مان را می شناسیم و دوست داریم به عالی ترین نحو در زمین ظاهر شویم.

ناراحتم که در منزل برابر سعودی‌ها بازی نمی‌کنیم/ بردن دربی مهم‌تر از قهرمانی است ، برانکو

برانکو در تصویر العمل به این حرف که هواداران سپاهان تا چند سال قبل شعار “ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم” سر می دادند ولی اکنون دعا می کنند که تیمشان سقوط نکند، تاکید کرد: بله آنها الان در منطقه خطر قرار دارند. البته کیفیت این تیم به حدی است که فکر نمی کنم جهت بقا بجنگند. این بازی یک داربی است و در حال حاضر اوضاع فعلی جدول رده بندی و بازیکنان این تیم در این گونه بازی ها کمترین تاثیر را خواهد داشت. من اسامی چند بازیکن خط حمله این تیم را گفتم ولی در خط هافبک و دفاع هم بازیکنان خوبی دارند. یک تیم بسیار خوب هستند. درست است که تیمشان مقداری بحران دارد ولی فکر می کنم انتظار دارند با ارائه یک بازی خوب از بحران خارج شوند.

سرمربی کروات پرسپولیس در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که مربیان کروات مانند بوناچیچ، استیماچ و کرانچار نتوانستند با سپاهان موفق شوند و مسئله این تیم را در چه چیزی می بیند؟ گفت : نمی دانم مسئله سپاهان چیست ولی آن قدر می دانم که کلوب بزرگی با سابقه طولانی هستند و موفق ترین تیم از نظر نتیجه گیری در ۱۰ سال اخیر لیگ برتر فوتبال کشور عزیزمان ایران بودند. چندین بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند و به فینال راه یافتند. متاسفانه جهت دوستم کرانچار شرایط جور نشد و اگر یادتان باشد در خیلی از بازی ها سپاهان کیفیت خوبی داشت ولی نتیجه های خوبی نگرفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ صبح سه شنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران راجع به دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، اظهار ک

سرمربی پرسپولیس در تصویر العمل به خواسته هواداران این تیم مبنی بر برگزاری مراسم خوش حالی قهرمانی در داربی پایتخت که دهم اسفند ماه برگزار می شود، گفت : خودمان را درگیر این پرسشها نمی کنیم. ابتدای فصل گفتیم که اهدافمان چیست و آن را پنهان نکردیم. شاید نتوانیم به این اهداف برسیم آیا که رقبای سرسختی در راه قهرمانی پیش رو داریم. استقلال، ذوب آهن، تراکتورسازی، سپاهان و فولاد تیم هایی هستند که جهت قهرمانی می جنگند ولی نشانه ما در هر بازی برد و کسب سه امتیاز و کسب قهرمانی در آخر فصل هست. این که چه زمانی قهرمان می شویم و مراسم خوش حالی برگزار می کنیم اهمیت ندارد. بااهمیت ترین دغدغه ما این است که چطور سپاهان را ببریم.

سرمربی پرسپولیس راجع به پیشنهاد بعضی مدیران برنامه های بازیکنان (ایجنت ها) به بازیکنان پرسپولیس جهت انتقال به تیم های دیگر با وجود محرومیت این تیم از دو پنجره نقل و انتقالات، اظهار کرد: بازیکنانی که با ما قرارداد دارند به قراردادشان متعهد خواهند بود و کلوب به بازیکنانی که قراردادشان تمام شده است پیشنهاد تمدید قرارداد می دهد. اگر کسی فکر می کند جای دیگر جهت او بهتر است هیچ کاری از دست ما بر نمی آید. بازیکنان خیلی خوبی داریم. در کنار بازیکنانی که برابر پیکان به میدان رفتند بازیکنانی مانند وحید امیری، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا غایب بودند. باز هم تیمی خواهیم داشت که جهت قهرمانی می جنگد.

ناراحتم که در منزل برابر سعودی‌ها بازی نمی‌کنیم/ بردن دربی مهم‌تر از قهرمانی است ، برانکو

برانکو در تصویر العمل به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که عادل فردوسی پور، مجری برنامه “۹۰” در برخورد با استقلال و پرسپولیس تبعیض قائل می شود و دیشب (دوشنبه) به خاطر بازی استقلال در جام حذفی به عنوان تصادف مهدی قائدی ورود نکرد ولی در شرایط مشابه، عنوان مهدی طارمی پیش از دیدار با الهلال مورد بررسی قرار داد، گفت : من اصلا نمی دانم ماجرا چیست.

او راجع به نتیجه های خوب السد در لیگ قطر که با پرسپولیس در آسیا هم گروه شده است هست، گفت : السد بزرگ ترین کلوب قطر هست. هوادار و امکانات دارد. مرتضی پورعلی گنجی و ژاوی در آن جا بازی می کنند. بازی این تیم برابر الغرافه را دیدم. آن ها توانستند با چهار گل به پیروزی برسند.

وی راجع به دیدار نمایندگان کشور عزیزمان ایران و عربستان در زمین بی طرف و مقاومت قطر در پذیرفتن این عنوان که در زمین کشور دیگری به میدان بروند، گفت : از این که در منزل خودمان بازی نمی کنیم ناراحتم. خوشبختانه مرحله گروهی را در منزل خودمان بازی می کنیم و باید فکری به حال مرحله بعد کنیم. ما از نظر مالی هم پارسال ضرر کردیم و چند بازی در پایتخت کشور عزیزمان ایران نبودیم و هواداران هم دچار مسئله شدند. آیا الهلال در فینال برنده نشد؟ به خاطر این که عمر خریبین در یکی از بازی ها حضور نداشت. پارسال چهار بازیکن ما برابر این تیم حضور نداشتند.

سرمربی پرسپولیس در آخر راجع به پرسشها این تیم در امر گلزنی در ورزشگاه آزادی، گفت : علت خاصی ندارد. برابر نفت سه پنالتی جهت ما نگرفتند. هشت شانس گل داشتیم. برابر گسترش فولاد هم همین طور بود. نمی توانم هیچ ایرادی از بازیکنانم بگیرم.

واژه های کلیدی: ایران | برانکو | سرمربی | سپاهان | ایرانی | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | برانکو ایوانکوویچ

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو