تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات هنگامی که وزارتخانه به مردها نمی‌رسد سر از کمیته المپیک در می‌آورند / محمد دادکان

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: ورزش که حیات خلوت مردها نیست که دوستان خود را سرکار می آورند و آدم های وامانده را به ورزش می آورند. 

هنگامی که وزارتخانه به مردها نمی‌رسد سر از کمیته المپیک در می‌آورند / محمد دادکان

محمد دادکان: هنگامی که وزارتخانه به مردها نمی رسد سر از کمیته المپیک در می آورند

عبارات مهم : فوتبال

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: ورزش که حیات خلوت مردها نیست که دوستان خود را سرکار می آورند و آدم های وامانده را به ورزش می آورند.

محمد دادکان در گفت و گو با رادیو ورزش راجع به نوع نگاه مسئولان دولتی جهت حضور در امور ورزشی کشور گفت: باید از وقت استفاده کنم و بگویم که دنیا دید بسیار متفاوتی نسبت به ورزش و کشور کشور عزیزمان ایران دارد. آنها می گویند ورزش می تواند ارتباط خوبی را با سیاست، فرهنگ، اقتصاد و پرسشها اینچنینی برقرار کند. می تواند درآمدزایی تأثیرگذاری داشته باشد. در زمینه سیاست می تواند با دنیا ارتباط برقرار کند و از لحاظ بهداشتی هم می تواند جامعه سالمی را بسازد. دنیا راجع به نظر های ورزشی صحبت می کند که چه تاثیرات فراوانی می گذارد.

هنگامی که وزارتخانه به مردها نمی‌رسد سر از کمیته المپیک در می‌آورند / محمد دادکان

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بحث ورزش در دنیا فوق العاده مهم و تاثیرگذار هست. دنیا از افرادی استفاده می کند که بسیار متخصص هستند ولی متاسفانه در کشور عزیزمان ایران مدیریت ورزش نسبت به دنیا متفاوت هست. ما آیتمی به نام تعهد هم ایجاد می کنیم. البته در دنیا هم وجود دارد ولی من فکر می کنم این عنوان را به نحو دیگری پوشش می دهند.

وی در ادامه گفت: در این ۴۰ سال کم دیدیم که مسئولین از مدیران ورزشی استفاده کنند و ما نسبت به دنیا عملکرد متفاوتی داشتیم. یلی راحت قول هایی را می دهیم که سر کار بیاییم. آقای مدیر جمهور محترم کشور زمانی که در برنامه رادیویی شما صحبت کردند اعتقاد بودند که باید از ورزشی ها استفاده شود ولی باز هم دیدیم که این اتفاق نیفتاد.نه در این دوره از ریاست بلکه روسای جمهور گذشته هم هیچ یک از مدیران ورزشی استفاده نکردند. در واقع ورزش در کشور بی اهمیت است و افراد، دوستان خود را بر سر کار می آورند.وقتی من سر کار می آیم دنبال این هستم که رفقایم بدون کار نمانند.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: ورزش که حیات خلوت مردها نیست که دوستان خود را سرکار می آورند و آدم های وامانده را به ورزش می آورند. 

دادکان درخصوص حضور سیاسیون در ورزش تصریح کرد: فکر کنم ۱۶ یا ۱۷ وزارتخانه داریم، هنگامی که فردی به او نمی رسد که در وزارتخانه ای مشغول به کار شود و هیچ جایگاهی ندارد سر از کمیته ملی المپیک در می آورد، ورزش که حیات خلوت نیست، کسانی که بیرون نشسته اند و تجربه کافی ندارند بیایند و در ورزش مدیریت کنند،.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: واقعاً باید جهت اهالی مجمع که به این افراد رأی می دهند تأسف خورد که آیا به فردی رأی می دهند هنگامی که خبره ورزشی نیست. نمی گویم او صلحایت دارد یا نه. ولی جهت آنکه میز خودشان را حفظ کنند رای می دهند.سه نفر از روسای فدراسیون ها با ما صحبت کردند و گفتند به ما دستور داده اند و گفتند باید رای بدهید. من گفتم که شخصیت شما اجازه این کار را می دهد؟ آیا باید به فردی که صلاحیت ندارد رأی بدهید؟ آنها به من گفتند آدم از اصل بیفتد ولی از اسب نیفتد. آیا این جهت جامعه جوان و ذات انسان درست است؟!

دادکان در ادامه در خصوص اینکه اول انقلاب به مدیران جوان بها داده می شد و الان نمی دهند اظهار داشت: در واقع افراد مسن را به کار نمی گیرند، همان افراد هستند فقط سنشان اوج رفته هست. آنها در این تناوب هستند. در حال حاضر ملاک جوان بودن یا مسن بودن و جنسیت هم مهم نیست. مردها ملاکشان این است که من هستم بعد دوستانمان هم باشند. ما نمی گوییم مردممان چه می خواهند. اصلا امروز مردمان ما به حساب نمی آیند. متأسفانه به دنبال این نیستیم که به جامعه ورزشمان کمک کنیم. من یک پرسش دارم در برنامه خوب ورزش تان سوالی طرح کنید تا مردم به مدیران ورزشی رأی بدهند، اگر بیش از ۲ درصد رأی آوردند من جهت هر لحظه خاموش می شوم و راجع به پرسشها ورزشی هیچ صحبتی نخواهم کرد. می دانم مقبولیت ندارند. اگر پولی جایی تزریق می شود جهت مردها نیست و جهت ملت است.

هنگامی که وزارتخانه به مردها نمی‌رسد سر از کمیته المپیک در می‌آورند / محمد دادکان

وی در مورد ادعای روزنامه های عربستانی در خصوص احتمال اینکه تیم های اماراتی هم مثل عربستانی ها به کشور عزیزمان ایران نیایند و در کشور ثالث بازی کنند گفت: ما هم باید مثل آنها سفت بنشینیم و بگوییم بازی نمی کنیم. ما هم به AFC اعلام کنیم اگر در یران میزبانی نکنیم حضور نخواهیم داشت. دستگاه های تصمیم گیر ما کمی ضعیف عمل می کنند و این فقط مربوط به فدراسیون نیست. در عنوان صنعت نفت در همان برهه مدیریتی ام در فدراسیون فوتبال، من اجازه ندادم این تیم اوج بیاید آیا که اعتقاد دارم نتیجه باید در زمین رقم بخورد شاید همین مسئله باعث رفتن من شد ولی اجازه ندادم آنها اوج بیایند، نباید جهت یک مسابقه حیثیت مان را از بین ببریم. ما اعتبار فرهنگی و اجتماعی بزرگی داریم و نباید اجازه دهیم این رفتارها انجام شود؛ آیا باید آنها بروند لابی کنند و جهت خودشان یارکشی انجام دهند بعد ما چه کاری باید کنیم؟

دادکان در ادامه راجع به قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس در زمانی که او با کلوب ریزه اسپور قرارداد داشته هست، عنوان کرد: مثلی است که اشاره می کند بدترین شکنجه جهت انسان این است که فساد را ببیند و بدتر آنکه کسی در جهت اصلاح امور گام بر نمی دارد. مسئولان می دانند این پرسشها وجود دارد ولی کسی قدمی جهت بررسی و اصلاح آن بر نمی دارد. شنیده ام مجلس اعلام کرده قصد بررسی پرسشها را دارد مگر مجلس قبل پرسشها را بررسی نکرد؟ بس کنید. مردم خسته شده است اند. اگر کسی متخلف است معرفی کنید.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: ورزش که حیات خلوت مردها نیست که دوستان خود را سرکار می آورند و آدم های وامانده را به ورزش می آورند. 

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در ادامه یادآور شد: می گویند استقلال و پرسپولیس ۷۰-۸۰ میلیارد بدهی دارند، باید این مدیرانی که تخلف کرده اند را دراز کنند، ما هر لحظه دنبال تخلف کردن سیگار فروش هستیم، می گویند فلانی نظامی و سپاهی است سراغش نرویم، اتفاقاً باید این پرسشها را زیاد در بین آنها دنبال کرد تا مردم برخورد با متخلف را ببینند و بدانند چه کسانی را دراز می کنیم. اگر دو ساختمانی که با کمک همکارانم جهت پرسپولیس و استقلال تهیه کردم نبود، این کلوب ها هویت ارزش کجا بود؟ متاسفانه در کشور ما هرکسی وا می ماند را مدیر ورزشی می گذارند. جامعه ای قوام و پایداری ندارد که آزادی و عدالت نباشد. نباید فقط برخوردها جهت سیگارفروش باشد و جهت ۲ میلیون تومان انگشت دست قطع کنند. متاسفانه میلیارد میلیارد از این مملکت پول می رود.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد: جامعه ای قوام ندارد که آزاد وعدالت ندارد دچار مسئله می شود. میلیاردها پول می برند و کسی چیزی نمی گوید. چطور متئوجه نمی شود تلیاردها از این مملکت می برند؟ متأسفانه الان اعتقادات کمرنگ شده است ولی متاسفانه اعتمادها هم از بین رفته هست. من خودم تحریم شدم و تلویزیون می گوید دادکان نیاید. ترساندن شدم آیا که این حرف ها را می زنم. این حرف ها خلاف و علیه نظام نیست. می گویند جامعه ای که رو به فساد و تباهی رفته جامعه ای نیست که آدم های فاسدش زیاد شده است اند بلکه جایی است که آدم های خوب سکوت کرده اند، باید گزینش های درست انجام دهیم و افراد را با شایسته سالاری گزینش کنیم و اگر تخلفی صورت می گیرد این پرسشها را بیان کنیم.

هنگامی که وزارتخانه به مردها نمی‌رسد سر از کمیته المپیک در می‌آورند / محمد دادکان

واژه های کلیدی: فوتبال | استفاده | فدراسیون فوتبال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو