تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات انسجام، هدف‌گذاری مهم ماست/ کمیته المپیک دوره موفقی خواهد داشت ، صالحی امیری/ سلطانی‌فر

مراسم تودیع کیومرث هاشمی و معارفه رضا صالحی امیری با حضور مسئولان وزارت ورزش برگزار شد.

انسجام، هدف‌گذاری مهم ماست/ کمیته المپیک دوره موفقی خواهد داشت ، صالحی امیری/ سلطانی‌فر

صالحی امیری: انسجام، نشانه گذاری مهم ماست/ سلطانی فر: کمیته المپیک دوره موفقی خواهد داشت

عبارات مهم : المپیک

مراسم تودیع کیومرث هاشمی و معارفه رضا صالحی امیری با حضور مسئولان وزارت ورزش برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تودیع کیومرث هاشمی و معارفه دکتر سیدرضا صالحی امیری در آکادمی ملی المپیک برگزار و از زحمات چهار ساله کیومرث هاشمی مدیر سابق کمیته ملی المپیک تقدیر و قدردانی شد. این مراسم با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته المپیک، داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان، هیأت رئیسه کمیته المپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، کارمندان کمیته ملی المپیک، آکادمی ملی المپیک، مرکز نظارت بر تیم های ملی و شرکت سرمایه گذاری کمیته ملی المپیک برگزار شد.

انسجام، هدف‌گذاری مهم ماست/ کمیته المپیک دوره موفقی خواهد داشت ، صالحی امیری/ سلطانی‌فر

هاشمی: تمام ۳۲۹ مصوبه نشست های هیأت اجرایی در ۴ سال گذشته اجرا شد

کیومرث هاشمی در این مراسم بیان کرد: ما در چهار سال گذشته دو دوره دو ساله متمایز داشتیم که دوره دو ساله اول که گودرزی وزیر ورزش بود و دوره دو ساله دوم که با حضور سلطانی فر که انصافا آرامش خوبی در ورزش کشور ایجاد کرد، همراه بود و تعامل بهتری بین کمیته و وزارت ورزش و جوانان ایجاد شد.

مراسم تودیع کیومرث هاشمی و معارفه رضا صالحی امیری با حضور مسئولان وزارت ورزش برگزار شد.

او ادامه داد: جا دارد از زحمات همکارانم در هیات رییسه و هیات اجرایی کمیته المپیک تقدیر داشته باشم. مطابق اساسنامه، در هر ماه یک جلسه باید برگزار می شد، ولی در ۴ سال قبل ۷۶ نشست هیات اجرایی و ۳۲۹ مصوبه داشتیم که تقریبا تمام مصوبات آن اجرا شد.

هاشمی همچنین گفت: ورزش بر خلاف دیگر موارد اتاق شیشه ای است که همه آن را می بینند و نظر می دهند؛ مانند اینکه فقط میدان مسابقه و یا سکوی قهرمانی قابل مشاهده است ولی بخش عمده پشت صحنه آن است که زحمت کشیده می شود، ولی دیده نمی شود. من از همه عزیزان تقدیر می کنم؛ بدون تردید با توجه به زیاد کردن رویدادهای ورزشی فعالیت های کمیته ملی المپیک هم در چهار سال گذشته زیاد بود و تلاش شد با اعزام کیفیی شاهد افتخارات بسیاری در ورزش باشیم که بسیاری جهت نخستین بار بود که جهت ورزش کشور اتفاق افتاد. عوض کردن زون کشور عزیزمان ایران به آسیای میانه، کسب کرسی های متفاوت بین المللی، میزبانی نشست شورای المپیک آسیا و برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران در دیگر موفقیت ها و کارها گوشه ای از موفقیت های ورزش کشور هست. مجموعا در این چهار کاستیهایی داشتیم ولی آنچه در توانمان بود انجام دادیم.

صالحی امیری: مردم در بازی های آسیایی شاهد صحنه های غرور انگیزی خواهند بود

انسجام، هدف‌گذاری مهم ماست/ کمیته المپیک دوره موفقی خواهد داشت ، صالحی امیری/ سلطانی‌فر

به گزارش المپیک ایران، سیدرضا صالحی امیری مدیر تازه کمیته ملی المپیک در مراسم تودیع و معارفه روسای تازه و سابق کمیته المپیک که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزارشد، بیان کرد: در اجرای فعالیت ها می بایست چند نشانه را مد نظر داشته باشیم. ابتدا انسجام خود را در جهت همگرایی اجزای سیستم به سمت اهداف خود سوق دهیم. انسجامی در جهت مجموعه نظام و مدیریت کشور و یکدلی و یکرنگی شکل گیرد.

او ادامه داد: انسجام میان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی که نقطه مهم نشانه گذاری هست، فدراسیون هایی که اساس کار بوده و باید احساس امنیت و آرامش داشته باشند تا بتوانند ماموریت خود را بخوبی انجام دهند. انسجام با مجموعه دولت که همواره یاور ورزش بوده هست، مجلس شورای اسلامی، نهادهای قانونی دیگر تا نهایتاً محصول این انسجام را باید مردم ببینند و در نهایت غرور و لبخند و رضایت مندی بر لبان مردم عزیز ما نقش بندد.

مراسم تودیع کیومرث هاشمی و معارفه رضا صالحی امیری با حضور مسئولان وزارت ورزش برگزار شد.

صالحی امیری با اشاره به در پیش بودن بازی های آسیایی گفت: بدون تردید مردم ما در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شاهد صحنه های غرور انگیز بسیاری خواهند بود. ثبات و آرامش و پرهیز از حاشیه از مهمترین برنامه ها هست. مدیر باید حرکت کند و کمتر به حاشیه کار داشته باشد. مردم نتیجه ورزشکاران در عرصه بین المللی برایشان مهم هست، از طرفی امروز ورزش بیش از هر وقت دیگری می تواند در تصویر سازی یک کشور در عرصه بین المللی نقش داشته باشد، لذا باید توجه و اهمیت خاص ای به این مقوله داشته باشیم تا در کنار ورزش تصویر قشنگی از کشورمان به جهانیان عرضه کنیم.

او در آخر گفت: جا دارد از زحمات اعضای محترم هیأت رییسه و هیأت اجرایی قبلی کمیته المپیک که انصافا در این چهار سال زحمت کشیدند، به خصوص آقای هاشمی که انصافا از نظر اخلاقی و مدیریتی احترام بسیاری جهت ایشان قایلم تقدیر و تقدیر کنم.

انسجام، هدف‌گذاری مهم ماست/ کمیته المپیک دوره موفقی خواهد داشت ، صالحی امیری/ سلطانی‌فر

شهنازی: از زحمات شبانه روزی هاشمی تقدیر می کنم

شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم تودیع و معارفه روسای تازه و سابق کمیته ملی المپیک گفت: ابتدا از تلاش های شبانه روزی هاشمی رییس سابق کمیته ملی المپیک تقدیر می کنم و به همه اعضای محترم هیات رییسه و هیات اجرایی سابق کمیته خسته نباشید می گویم. بدون تردید در طی چهار سال گذشته افتخارات متعدد و بسیاری در عرضه ورزش کشور بدست آمد که این موفقیت ها حاصل تلاش شبانه روزی شما عزیزان روسای فدراسیون ها سرپرست ها کادر فنی قهرمانان عزیز و دست اندرکاران امر و حمایتهای وزارت ورزش و جوانان بود.

او ادامه داد: به شخصه از شما دست اندرکارن ورزش کشور اعم از وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک فدراسیون ها مدیران مربیان قهرمانان و دیگر عزیزن که در راه اعتلای ورزش کشور بخصوص در چهار سال گذشته داشتید تقدیر و تقدیر می کنم.

سلطانی فر: با آرامش، همگرایی و همدلی می توانیم خدمت رسان ورزش باشیم

در ادامه مراسم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ویدئو کارها فرهنگی کمیته ملی المپیک در دیدار و اعزام قهرمانان المپیک به منطقه محروم بشاگرد عنوان داشت: انصافا دیدن این ویدئو نشان می دهد به برکت جمهوری اسلامی و روحیه عدالت محورانه تلاش بسیاری در گسترش امکانات به نقاط محروم کشور شده است و در عرصه ورزش هم کارها خوبی صورت گرفته هست. بدون تردید از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حقیقتا کارها مهمی در گسترش فضای ورزش کشور صورت گرفته و در مراکز بیست استان کشور، استادیوم ۲۰ هزار نفره ساخته و تحویل داده شده است و پروژهای دیگری هم در حال ساخت و اتمام است.

او ادامه داد: بدون تردید می توانیم با آرامش، با همگرایی و همدلی هر چه بهتر و زیاد خدمت رسان ورزش باشیم. به شخصه در این مدت که در خدمت ورزش بوده ام، همه جا همدلی خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بود با درایتی که آقای هاشمی داشت توانستیم پرسشها بسیاری را برطرف کنیم. به خصوص که با برگزاری بسیار خوب و منظم انتخابات این عنوان را نشان داد. از تلاش های او، هیأت رییسه و هیات اجرایی سابق کمیته ملی المپیک تقدیر می کنم.

سلطانی فر همچنین گفت: صالحی امیری جدای از دوستی دیرینه مان، از مدیران و سرمایه های فرهنگی و اجتماعی کشور بوده و نقش محوری در دولت داشته و با حضور سرپرستی که در وزارت ورزش داشت. در همات مدت کوتاه توانست ذهنیت خوبی از خود در میان مدیران و جامعه ورزش باقی بگذارند. بدون تردید مجموعه کمیته ملی المپیک با مدیریت صالحی امیری و همت اعضای هیأت رییسه و هیات اجرایی تازه در دوره پیش روی بسیار موفق آمیز خواهد بود.

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هم در این مراسم حاضر شد و گفت: صالحی امیری می تواند زمینه ساز تقویت فضای شور و نشاط ورزش کشور باشد و تجربه او بر ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی ورزش می افزاید.

در آخر هم وزیر ورزش لوح تقدیری را به کیومرث هاشمی اهدا کرد.

واژه های کلیدی: المپیک | المپیک | جوانان | وزیر ورزش و جوانان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو