تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی به گفته مسئولان امنیتی زیر صد نفر هنوز در بازداشت هستند / وزیر دادگستری

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه بازداشت کردن افراد جهت ما هیچ لذتی ندارد و جهت هیچ حکومتی خوب نیست، اظهار کرد: به گفته مسئولان امنیتی تعداد کسانی که در جریان ات

به گفته مسئولان امنیتی زیر صد نفر هنوز در بازداشت هستند / وزیر دادگستری

وزیر دادگستری: به گفته مسئولان امنیتی زیر صد نفر هنوز در بازداشت هستند

عبارات مهم : مجازات

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه بازداشت کردن افراد جهت ما هیچ لذتی ندارد و جهت هیچ حکومتی خوب نیست، اظهار کرد: به گفته مسئولان امنیتی تعداد کسانی که در جریان اتفاقات اخیر بازداشت شده است و تاکنون آزاد نشده اند و کماکان در بازداشت به سر می برند زیر صد نفر هست.

به گزارش ایسنا، علیرضا آوایی وزیر دادگستری صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش ایسنا در مورد تعداد بازداشت شدگان در اتفاقات اخیر اظهار کرد: در رابطه با بازداشتی ها یکی از موضوعاتی که همه از جمله مقام معظم رهبری و روسای قوا بر آن اتفاق نظر داشتند، این بود که یک سری اتفاقاتی افتاده و در آن افراد متفاوت با انگیزه های گوناگون ورود پیدا کرده اند که باید آنها را تفکیک کنیم.

به گفته مسئولان امنیتی زیر صد نفر هنوز در بازداشت هستند / وزیر دادگستری

وی ادامه داد:در جریان اتفاقات اخیر بعضی هیجانی شده است و بعضی نیز جهت آنکه بدانند چه خبر هست، به خیابان ها آمدند. عده ای دیگر نیز از بخشهایی از نظام در طول این مدت عقده، ناراحتی، گرفتاری و تکدری داشتند و جهت عقده گشایی به خیابان ها آمدند، همچنین ممکن است بعضی دیگر نیز فکر کنند که آمدنشان به صحنه به خاص تا پیش از شروع تخریب ها به کشور کمک می کند، لذا با هرکدام از این افراد باید یک جور واکنش‌ها شود.

آوایی ادامه داد: ممکن است بعضی از سردمداران ماجرا باشند و بعضی دیگر نیز وابستگی هایی به جاهایی داشته باشند؛ بنابراین نظر تمام مسئولین بر این بود که افراد را متناسب با سن و سال، شرایط و موقعیت و همچنین اوضاع معنوی و انگیزه تفکیک کنیم.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه بازداشت کردن افراد جهت ما هیچ لذتی ندارد و جهت هیچ حکومتی خوب نیست، اظهار کرد: به گفته مسئولان امنیتی تعداد کسانی که در جریان ات

وی با بیان اینکه ممکن است در پرسشها کیفری دو نفر مرتکب یک جرم شوند، ولی با مجازات های متفاوت مواجه شوند، خاطرنشان کرد: در اتفاقات اخیر بعضی بازداشتی ها که هیجانی شده است بدون اینکه اموال مردم و اموال عمومی را تخریب کنند به خیابان ها آمده بودند، غالبا آزاد شدند و حق هم همین بود. تعدادی که باقی مانده اند نیز اکثریت ارزش کسانی بودند که قرائن و شواهدی وجود داشت که در تخریب ها وسیله قرار گرفتند. در این زمینه امیدواریم که تعیین وظیفه این افراد نیز بسیار طول نکشد.

وزیر دادگستری در ادامه در پاسخ به پرسش ایسنا در مورد تعداد افرادی که کماکان در بازداشت بسر می برند، خاطرنشان کرد: بر اساس پیگیری

هایی که امروز از بعضی مسئولان امنیتی داشتم تلقی آنها بر این است که شاید تعداد افراد بازداشتی به زیر صد نفر برسد.

وی همچنین راجع به بیانات بعضی از نمایندگان مجلس مبنی بر بدرفتاری و وقوع بعضی حوادث در بازداشتگاه ها، گفت: این جوانان و بازداشتی ها همه از فرزند های کشور ما هستند و ما نیز غصه می خوریم که آیا باید یک شب آنها به بازداشت بروند؛ بازداشت کردن افراد هیچ لذتی جهت ما ندارد و جهت هیچ حکومتی خوب نیست و اگر کسانی دستگیر می شوند بر خلاف میل باطنی ماست؛ آیا که با این اتفاق هم خانوده های آنان آزرده می شوند هم ممکن است در جوانان ما نفرتی به وجود آید.

به گفته مسئولان امنیتی زیر صد نفر هنوز در بازداشت هستند / وزیر دادگستری

وی تصریح کرد: در زمینه زندانها و بازداشتگاه ها، شرکت زندان ها مسئولیت دارد که این شرکت نیز تحت نظارت قوه قضائیه هست. راجع به ادعاهای مطرح شده است بررسی و تحقیقات مورد نیاز را انجام خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، وزیر دادگستری همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری که راجع به بدرفتاری ها در زندانها و بیانات زندانیان در اینباره پرسید، تاکید کرد: به عنوان وزیر دادگستری با اعتقاد کامل اعلام می کنم که آمادگی دارم تا با کسانی که چنین ادعاهایی را مطرح می کنند، گفت وگو کنم و عنوان را حتما از طریق مسئولان قضایی پیگیری کنم.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه بازداشت کردن افراد جهت ما هیچ لذتی ندارد و جهت هیچ حکومتی خوب نیست، اظهار کرد: به گفته مسئولان امنیتی تعداد کسانی که در جریان ات

به گزارش ایسنا، علیرضا آوایی در ادامه با اشاره به فعالیت شرکت تعزیرات حکومتی در زمینه تنظیم بازار و بازرسی ها جهت ایام شب عید، خاطرنشان کرد: در خصوص تنظیم بازار دو بخش بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی فعالیت می کنند که امروز این افراد در حال انجام کارهای روزانه خود هستند.

وی گفت: در مقاطعی از سال مانند ایام عید تمام تیم های بازرسی فعال می شوند و امیدوار هستیم که امسال نیز به گونه ای عمل کنیم تا نه به کسبه ای ظلم شود و مردم نیز از واکنش‌ها شرکت تعزیرات رضایت داشته باشند.

به گفته مسئولان امنیتی زیر صد نفر هنوز در بازداشت هستند / وزیر دادگستری

آوایی با تاکید بر اینکه علت به وجود آمدن بعضی پرسشها یک عنوان نیست و این علت و راه حل آن دارای ابعاد مختلفی هست، خاطرنشان کرد: بسیاری از معضلاتی که ما داریم ریشه های متفاوت فرهنگی، اقتصادی و گاهی سیاسی دارد لذا اینکه فکر کنیم اگر معضلی به عنوان گران فروشی ایجاد می شود فقط با مجازات برطرف می شود تجربه نشان داده که این نحوه تفکر و مسیر صحیح نیست، ولی حتما مجازات ها در این مسیر موثر بوده است.

وی افزود: در بحث گرانفروشی قانون آینده نگری کرده که گاهی اوقات تا پنج برابر قیمت کالا جریمه شود. گاهی اوقات نیز آینده نگری جریمه هشت برابری و قرار دادن تابلو جلوی واحد کسب مربوطه و اعلام اینکه این واحد گران فروشی داشته، آینده نگری شده است هست. حتی در مواردی شش ماه تا سه سال حبس در قانون تعزیرات آینده نگری شده است است.

وزیر دادگستری گفت: اگر قضات ما از همین مجازات ها با حکمت استفاده کنند بخش قابل توجهی از پرسشها ما حل خواهد شد.

آوایی تصریح کرد: از سوی دیگر معتقدیم که قانون تعزیرات که مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام است جهت خیلی سال قبل است و حتما جرایمی که در آن وقت در نظر گرفته شده است با توجه به قیمت تورمی که داریم قابل اصلاح است که ان شاءالله این کار را پیگیری می کنیم. صرف نظر از این عنوان با توجه به مجموعه گارانتی های اجرایی که وجود دارد فکر می کنیم که با ظرفیت های موجود می توانیم در آن مقدار که مجازات فقط می تواند موثر واقع شود، موفق باشیم.

واژه های کلیدی: مجازات | بازداشت | مسئولان | وزیر دادگستری | تعزیرات حکومتی | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو