تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی ممنوعیت زیاد کردن تعرفه‌های دولتی در سال آینده ، حذف اعتبار۲۰۰میلیارد تومانی بعضی نهادها در سال ۹۷

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ از مصوبه این کمیسیون جهت ممنوعیت زیاد کردن تعرفه و خدمات بخش دولتی در سال ۹۷ خبر داد. 

ممنوعیت زیاد کردن تعرفه‌های دولتی در سال آینده ، حذف اعتبار۲۰۰میلیارد تومانی بعضی نهادها در سال ۹۷

حذف اعتبار۲۰۰میلیارد تومانی بعضی نهادها در سال ۹۷/ ممنوعیت زیاد کردن تعرفه های دولتی در سال آینده

عبارات مهم : قانون

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ از مصوبه این کمیسیون جهت ممنوعیت زیاد کردن تعرفه و خدمات بخش دولتی در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر یوسف نژاد در تشریح مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ گفت: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق، دستگاه های عنوان پنج قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۲۹ قانون برنامه ششم و شوراهای شهر و دِه مکلفند به گونه ای قدام و نظارت کنند که در سال ۹۷ تعرفه و عوارض بهای خدمات از جمله تعرفه و ارزش خدمات بهداشتی و درمانی و دریافتی پزشکان و مهندسان نظام مهندسی ساختمان و کشاورزی و وکلا و کارشناسان دادگستری و نظام پزشکی و دامپزشکی و امثال آن غیر از موارد مطرح در این قانون زیاد کردن نیابد.

ممنوعیت زیاد کردن تعرفه‌های دولتی در سال آینده ، حذف اعتبار۲۰۰میلیارد تومانی بعضی نهادها در سال ۹۷

به گفته وی به موجب این مصوبه زیاد کردن هرگونه تعرفه عوارض و بهای خدمات به وسیله دستگاه های فوق به هر نحو ممنوع هست. همچنین تعرفه و خدماتی که به وسیله بخش شخصی به استثنای موارد فوق ارائه می شود مشمول این قانون نیست و تعرفه و مالیات آن براساس تورم اعلامی سال ۹۶ به وسیله بانک مرکزی قابل اعمال است.

یوسف نژاد همچنین با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق جهت از بین بردن اعتبارات هزینه ای نهادهای ذیل جدول ۱۷ بودجه اظهار کرد: به موجب این مصوبه ردیف هزینه ای موسسات فرهنگی و آموزشی که قبلا در جدول ۱۷ بوده و بعدا دولت ردیف آنها در لایحه آنها را در ذیل بعضی وزارتخانه ها قرار داده بود، از بین بردن شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ از مصوبه این کمیسیون جهت ممنوعیت زیاد کردن تعرفه و خدمات بخش دولتی در سال ۹۷ خبر داد. 

به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق از مجموع اعتبارات از بین بردن شده است که ۲۰۰ میلیارد تومان بوده ۸۰ درصد آن به ایثارگران جهت یارانه تسهیلاتی که گرفتند و ۲۰ درصد جهت گرفتن وام مسکن معلولین تخصیص داده شده است می یابد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ با اشاره به مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق گفت: دولت موظف شد جهت حمایت از تولید محصولات کشاورزی در قالب جبران بخشی از یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض و پرداخت یارانه ها و سایر مشوق ها از محل طرح های کمک های فنی و اعتباری بخش کشاورزی و منابع طبیعی تخصیص داده شده است دهد.

وی افزود: همچنین دولت مکلف شد بخشی از خدمات دارویی بیماران ناباروری یا نازایی را مشمول بیمه سلامت قرار دهد و بخشی از هزینه های بیماران متابولیک، ام اس، بال پروانه ای و اوتیسم را همانند بیماران خاص محاسبه و پرداخت کند.

ممنوعیت زیاد کردن تعرفه‌های دولتی در سال آینده ، حذف اعتبار۲۰۰میلیارد تومانی بعضی نهادها در سال ۹۷

به گفته وی طبق مصوبه کمیسیون تلفیق پرداخت های شرکت های بیمه گر درمانی پایه باید جهت خدمات سرپایی تخصصی حداکثر ظرف مدت سه ماه بعد از تحویل اسناد در شهرهای زیر صدهزار نفر اجرایی شود و به ارائه کنندگان خدمات در سطوح متفاوت در مناطق فوق در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم ساری در مجلس ادامه داد: در مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق به منظور تشویق مشتریان بانکی و تسویه مطالبات بانکها و موسسات اعتباری چنانچه مشتریان بدهی خود را تا آخر شهریور تسویه کنند بانکها و موسسات اعتباری مکلفند جرایم مربوطه را ببخشند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ از مصوبه این کمیسیون جهت ممنوعیت زیاد کردن تعرفه و خدمات بخش دولتی در سال ۹۷ خبر داد. 

وی همچنین گفت: در مصوبه دیگری مقرر شد کلیه احکام صادره ورشکستگی که علیه بانکهای رسمی کشور صادر شده است یا استناد می شود در هر مرحله متوقف و جهت پیگیری هیئتی مرکب از یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ ، نماینده بانک مرکزی، نماینده دادستان کل کشور، نماینده دیوان عالی کشور تشکیل و اتخاذ تصمیم شود. تصمیم صادره قطعی و مورد نیاز الاجرا است.

یوسف نژاد ادامه داد: در مصوبه دیگری به بنیاد شهید اجازه داده شد به تعداد ۴۵۰۰ فقره وام مسکن از محل سهمیه سال ۹۷ را جهت ایثارگرانی که در سنوات قبل از این تسهیلات استفاده کردند ولی هم اکنون دچار مسئله هستند، تخصیص دهند که جهت ساخت و خرید مسکن اقدام کنند.

ممنوعیت زیاد کردن تعرفه‌های دولتی در سال آینده ، حذف اعتبار۲۰۰میلیارد تومانی بعضی نهادها در سال ۹۷

وی ادامه داد: در مصوبه دیگری مقرر شد کلیه دستگاه های مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم و ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری (قوای سه گانه، دانشگاه ها، شرکتهای بیمه دولتی موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی بنیادهای و نهادهای انقلاب و …) مجاز نیستند از سپرده گذاری کوتاه مدت و بلند مدت خود نزد بانکها سود دریافت کنند. حسابهایی که تحت هر عنوان قبل از تصویب این قانون افتتاح شده است سود آن باید به حساب اختصاصی آن دستگاه نزد خزانه داری واریز و به صورت صد در صد تخصیص یافته براساس قانون محاسبات عمومی هزینه شود. دیوان محاسبات نیز مجاز پیگیری به این حسابها است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه خاطرنشان کرد: در مصوبه دیگری مقرر شد کلیه تصویب نامه ها، بخشنامه ها و دستور العملها، تغییرات تشکیلات، عوض کردن ضرایب جداول حقوق و طبقه بندی مشاغل و زیاد کردن مبنای حقوق، اعطای مجوز هر نوع استخدام و به کارگیری نیرو و مصوبات هیئت امنا و کلیه شوراها، شورای گسترش آموزش عالی و شورای عالی اینترنت که متضمن بار مالی جهت دولت باشد، در صورتی قابل تصویب و اجرا است که بار مالی آن در بودجه ۹۷ تامین شده است باشد.

یوسف نژاد ادامه داد: در مصوبه دیگری دولت مجاز است از محل طرح تملک دارایی های استانی و ملی ۲۰ درصد از این اعتبار را در قالب کمک های فنی و اعتباری در اختیار بانکها به عنوان وجوه اداره شده، قرار دهد تا صرف اشتغال شود.

به گفته وی بر این اساس بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان از این محل به علاوه ۱۵ هزار میلیارد تومان و سه هزار میلیارد تومان از ردیف های دیگر و به اندازه آن کمک بانکها یعنی مجموعا ۵۰ هزار میلیارد تومان جهت بخش اشتغال در تبصره ۱۷ در نظر گرفته شده است است.

نماینده مردم ساری خاطرنشان کرد: طبق مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق درآمدهای حاصل از فروش برق نیروگاه های برق آبی صرفا در توسعه و نگهداری نیروگاه های برق آبی هزینه می شود.

وی در آخر گفت: احتمالا امروز بررسی جداول و ردیف ها به اتمام می رسد و براساس آیین نامه نمایندگان ۱۰ روز وقت دارند پیشنهادات خود را راجع به مصوبات تلفیق به مجلس اعلام کنند و گزارش تلفیق بعد از ۱۰ روز در دستور کار مجلس قرار می گیرند. بنابراین در هفته دوم بهمن مجلس بررسی کلیات وجزئیات بودجه را شروع خواهد کرد.

واژه های کلیدی: قانون | کمیسیون | اخبار اقتصادی و بازرگانی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو