تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار حوادث عکس ، مرگ زورگیر معروف پایتخت کشور عزیزمان ایران + همدستانش را شناسایی کنید

زورگیر معروف و بارکن پایتخت کشور عزیزمان ایران در درگیری با پلیس جان خود را از دست داد و دو همدستش دستگیر شدند. 

عکس ، مرگ زورگیر معروف پایتخت کشور عزیزمان ایران + همدستانش را شناسایی کنید

مرگ زورگیر معروف پایتخت کشور عزیزمان ایران / همدستانش را شناسایی کنید +عکس

عبارات مهم : ایران

زورگیر معروف و بارکن پایتخت کشور عزیزمان ایران در درگیری با پلیس جان خود را از دست داد و دو همدستش دستگیر شدند.

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، در پی وقوع دزدی های مشابه به شیوه گوشی تلفن همراه قاپی و گردنبند قاپی به وسیله سرنشیان دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ که طی آن سه نفر با ترساندن سلاح سرد اقدام به دزدی می کردند، پرونده ای با عنوان «سرقت های به عنف» تشکیل و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

با حضور تعدادی از شکات و مالباختگان در پایگاه سوم پلیس آگاهی، تمامی آن ها در بیانات خود اعلام داشتند که به وسیله سرنشیان دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ و به شیوه هایی مشابه مورد دزدی گوشی های گوشی و یا طلاجات (گردنبندقاپی) قرار گرفتند.

عکس ، مرگ زورگیر معروف پایتخت کشور عزیزمان ایران + همدستانش را شناسایی کنید

یکی از مالباختگان به کارآگاهان گفت: در خیابان ایتالیا به سمت بیمارستان منتظر تاکسی بودم که در این وقت گوشی تلفن همراهم زنگ خورد؛ گوشی را از جیب لباس خارج کرده و قصد مکالمه تلفنی داشتم که ناگهان جوانی به من نزدیک شد و در یک لحظه اقدام به قاپیدن گوشی کرد؛ این جوان به سرعت به طرف دو دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۲۵ دوید، سوار یکی از موتور ها شد و به همراه دو جوان دیگر از محل متواری شد.

مالباخته ای دیگر که با ترساندن چاقو مورد دزدی طلاجات همراهش قرار گرفته بود نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:در خیابان شریعتی – ابتدای خیابان ملک در حال صحبت با گوشی گوشی بودم که یک هوندا ۱۲۵ با دو سرنشین به من نزدیک شد؛ آن ها با ترساندن چاقو اقدام به دزدی گردنبند من کرده و به سرعت از محل دور شدند.

زورگیر معروف و بارکن پایتخت کشور عزیزمان ایران در درگیری با پلیس جان خود را از دست داد و دو همدستش دستگیر شدند. 

مالباخته ای که به شیوه «بارکنی» مورد دزدی محموله گوشی گوشی قرار گرفته بود نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از پاساژ در خیابان جمهوری و به مقصد میدان شوش، جهت تحویل دادن محموله گوشی های گوشی با یک دستگاه موتورسیکلت به راه افتاده بودم؛ پشت چراغ قرمز ایستاده بودم که ناگهان تعادل موتورسیکلت، به وسیله سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۲۵ به هم خورد و من روی زمین افتادم؛ در همین وضعیت، سرنشینان هوندا ۱۲۵ با ترساندن چاقو و قمه اقدام به دزدی جعبه کارتن های گوشی گوشی پشت موتور کرده و به سرعت از محل دور شدند.

با توجه به شیوه و شگرد مورد استفاده در دزدی ها، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با بررسی سوابق مجرمان سابقه دار که در پرونده های گذشته خود دقیقا به این شیوه و شگرد اقدام به دزدی کرده بودند، موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای به نام »محمد» ۳۰ ساله شدند که بار ها به اتهام دزدی به شیوه گوشی تلفن همراه قاپی، کیف قاپی، زورگیری، بارکنی و … دستگیر و روانه زندان شده است بود.

در بررسی سوابق «محمد» مشخص شد که وی در تمامی دزدی های خود با همراهی برادران و سایر بستگانش اقدام به دزدی می کند و در حال حاضر نیز دو تن از برادرانش به اتهام دزدی های خشن در زندان تحمل کیفر می کنند.

عکس ، مرگ زورگیر معروف پایتخت کشور عزیزمان ایران + همدستانش را شناسایی کنید

با شناسایی تصویر «محمد» از سوی ده ها مالباخته، شناسایی مخفیگاه او در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، ولی در تحقیقات پلیسی مشخص شد که محمد بعد از آزادی از زندان، مخفیگاه و محل سکونت خود در منطقه دروازه غار را عوض کردن داده است.

در ادامه پیگیری به پرونده و با توجه به وقوع عمده دزدی ها در مناطق مرکزی شهر تهران، هماهنگی های مورد نیاز با کلانتری های این مناطق انجام و تصویرهای «محمد» در اختیار تیم های تجسس کلانتری ها قرار گرفت.

زورگیر معروف و بارکن پایتخت کشور عزیزمان ایران در درگیری با پلیس جان خود را از دست داد و دو همدستش دستگیر شدند. 

ساعت ۱۳:۳۰ نوزدهم آذرماه کارآگاهان تیم تجسس خاص کلانتری ۱۰۷ فلسطین در حین گشت زنی نامحسوس در خیابان حافظ به سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت با سه سرنشین مشکوک شده، جهت بررسی زیاد به آن ها نزدیک شده، ولی سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت با اطلاع از هویت آن ها به عنوان پلیس اقدام به فرار می کنند.

با شروع تعقیب و گریز، کارآگاهان با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک به سمت یکی از موتور ها می کنند؛ شلیک کارآگاهان باعث توقف موتورسیکلت و دستگیری سرنشین آن می شود، ولی موتورسیکلت دوم با دو سرنشین همچنان اقدام به فرار می کند.

عکس ، مرگ زورگیر معروف پایتخت کشور عزیزمان ایران + همدستانش را شناسایی کنید

در ادامه ی تعقیب و گریز، سرنشینان موتورسیکلت دوم جهت فرار از دست مأموران با موتورسیکلت به داخل محل عبور عابران متواری شدند که همین عنوان باعث تصادف شدید آن ها با چندینه تن از عابران و نهایتا توقف موتورسیکلت دوم می شود؛ در این مرحله، یکی از سرنشینان موتور (دومین متهم) دستگیر می شود، ولی نفر سوم همچنان به فرار خود ادامه می دهد.

سرانجام کارآگاهان تجسس خاص کلانتری ۱۰۷ فلسطین با شلیک گلوله، سومین نفر را از ناحیه پا مورد نشانه قرار داده و او نیز دستگیر می شود؛ با دستگیری این شخص، بلافاصله وی به نام «محمد» مورد شناسایی قرار داده شد و جهت انجام کارها درمانی به بیمارستان انتقال یافته شد.

با وجود انتقال «محمد» به بیمارستان و انجام کارها درمانی، بعد از گذشت چند ساعت به کلانتری ۱۰۷ فلسطین اعلام شد که وی به علت خونریزی شدید ناشی از اصابت گلوله و شدت جراحت فوت کرده و به این طریق پرونده ارتکاب جرایم مجرم سابقه دار «محمد.س» با بیش از ۱۲ سابقه دستگیری جهت هر لحظه بسته شد.

با انتقال دو متهم دستگیر شده است به پایگاه سوم پلیس آگاهی، هویت آن ها به نام های مهران ۲۵ ساله و باقر ۲۴ ساله مورد شناسایی قرار گرفتند.

«باقر» (برادر محمد) با ۸ سابقه دستگیری از سال ۱۳۸۵ تاکنون است که آخرین بار در سال ۱۳۹۴ دستگیر و در سال ۱۳۹۶ از زندان آزاد شده است هست؛ «مهران.س» نیز پسرعموی باقر و محمد است که او نیز از سال ۱۳۸۷ تاکنون ۵ بار دستگیر و روانه زندان شده است و آخرین بار در خرداد سال ۱۳۹۶ دستگیر و روانه زندان شده، ولی بعد از مدت کوتاهی با تأمین قرار قانونی از زندان آزاد شده است است.

در بررسی پرونده های قضایی این دو متهم مشخص شد که مهران دارای محکومیت قطعی ۷ ساله و باقر دارای دو محکومیت ۷ ساله و ۶ ساله (مجموعا ۱۳ سال) از دو شعبه اجرای احکام هستند که بعد از آزادی از زندان متواری شدند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: در ادامه پیگیری به پرونده جرایم ارتکابی متهمین دستگیر شده است و در تحقیقات پلیسی، متهمان به ده ها فقره دزدی به شیوه های متفاوت گوشی تلفن همراه قاپی، گردنبندقاپی، زورگیری و بارکنی اعتراف و با بررسی پرونده های مشابه ده ها مالباخته شناسایی، به پایگاه سوم پلیس آگاهی دعوت و متهمین به وسیله آن ها مورد شناسایی قرار گرفتند.

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی ادامه داد: با توجه به اعتراف صریح متهمان به ده ها فقره دزدی های خشن به شیوه مختلف، سوابق متعدد آن ها در ارتکاب جرایم و شناسایی ده ها مالباخته، دستور انتشار بدون پوشش تصویرهای متهمان از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای خاص دزدی صادر شده است هست؛ لذا از شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویرهای متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند.

واژه های کلیدی: ایران | پرونده | دستگیری | شناسایی | پلیس آگاهی | موتورسیکلت | موتورسیکلت | اخبار حوادث

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو