تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار بین الملل ۱۳ راز سیاه دونالد ترامپ که بسیاری از مردم نمی‌دانند

یک نویسنده آمریکایی ضمن افشاگری در مورد خلق و خوی دونالد ترامپ و سیاست داخلی و خارجی او آینده نگری کرد، کتابش طومار ریاست جمهوری او را در هم بپیچد.

13 راز سیاه دونالد ترامپ که بسیاری از مردم نمی‌دانند

۱۳ راز سیاه دونالد ترامپ که بسیاری از مردم نمی دانند

عبارات مهم : آمریکا

یک نویسنده آمریکایی ضمن افشاگری در مورد خلق و خوی دونالد ترامپ و سیاست داخلی و خارجی او آینده نگری کرد، کتابش طومار ریاست جمهوری او را در هم بپیچد.

به گزارش تسنیم، یک نویسنده آمریکایی در کتابی تحت عنوان «آتش و خشم» به افشاگری در مورد خلق و خوی دونالد ترامپ مدیر جمهور آمریکا و سیاست داخلی و خارجی او پرداخته و آینده نگری کرد کتابش طومار ریاست جمهوری او را در هم بپیچد.

۱۳ راز سیاه دونالد ترامپ که بسیاری از مردم نمی‌دانند

شکی نیست که کتاب «آتش و خشم» به قلم مایکل ولف نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی در مورد زندگی دونالد ترامپ موضوعی عادی نیست.

مصاحبه با بیش از ۲۰۰ کارمند کاخ سفید و نزدیکان ترامپ

ولف این کتاب را بر اساس بیش از ۲۰۰ مصاحبه ای که با کارمندان بلند پایه کاخ سفید و نزدیکان ترامپ انجام داده هست، به رشته تحریر در آورده است و شاید همین کار غیرمعمول او موجب شده است است کتابش سخت مورد توجه قرار گرفته و تصویر العمل هایی زیادی را در به دنبال داشته باشد آن هم در پرتو جنگ تمام عیار در سرزمین «عمو سام» که بین زیاد رسانه های آمریکایی و «مرد تاجر پیشه» در جریان است تا جایی که هیچ هفته ای نیست که در آن یک رسوایی اخلاقی، سیاسی و اقتصادی مدیر جمهور برملا نشود.

یک نویسنده آمریکایی ضمن افشاگری در مورد خلق و خوی دونالد ترامپ و سیاست داخلی و خارجی او آینده نگری کرد، کتابش طومار ریاست جمهوری او را در هم بپیچد.

روایت مردی عجیب و غریب

ولف آینده نگری کرده هست، کتابش موجب آخر دادن دوران ترامپ شود و دور از عقل و منطق نیست که یادآور شویم کتاب او زندگی یک مرد «غیرعادی» را روایت می کند که با تبلیغات انتخاباتی توانست تمام رسوایی ها و اخباری که در مورد او درز کرده بود، پشت سرگذاشته و به پیروزی برسد، حال آنکه همین رسوایی ها آرزوی هر نامزد دیگری را جهت رسیدن به ریاست جمهوری در آمریکا به فنا می دهد.

به نوشته نویسنده این کتاب نه ترامپ و نه تیم او انتظار نداشتند این تبلیغات به پیروزی آنان ختم شود.

۱۳ راز سیاه دونالد ترامپ که بسیاری از مردم نمی‌دانند

دنیا با عینک پول و زورگویی

در سطح خارجی نیز هرچه در مورد ترامپ گفته می شود، ملموس هست، لیکن او همه چیز را از زاویه پول و مال و تجارت می نگرد و زورگویی و خودکامگی از شاخصه های اوست.

او آنچه از سرزمین فلسطین باقی مانده است بین متحدانش تقسیم می کند و از اینکه یک مرد را در ریاض در برابر دریافت ملیارد ها دلار به قدرت برساند، خوشحال است.

یک نویسنده آمریکایی ضمن افشاگری در مورد خلق و خوی دونالد ترامپ و سیاست داخلی و خارجی او آینده نگری کرد، کتابش طومار ریاست جمهوری او را در هم بپیچد.

رئیس جمهوری سبکسر و بی خرد

نگاهی به واکنش‌ها و عملکرد ترامپ در طول یک سال نخست ریاست جمهوری او و افشاگری این کتاب فقط یک توصیف اساسی جهت ترامپ باقی می گذارد: سبکسر و بی خرد.

۱۳ راز سیاه دونالد ترامپ که بسیاری از مردم نمی‌دانند

داستان این کتاب از روز های نخست شروع تبلیغات انتخاباتی ترامپ جهت ریاست جمهوری شروع می شود، زمانی که ترامپ از «رادجر ایلز» مدیر اجرایی سابق شبکه فاکس نیوز – به اتهام تجاوزات جنسی استعفا داد- خواست مدیریت تبلیغات انتخاباتی اش را به دست بگیرد.

ایلز با درخواست ترامپ مخالفت کرد، لیکن از نظر او ترامپ فردی بی انضباط است که نمی تواند به هیچ سازمانی ملحق شده است و یا به هیچ برنامه و مهم پایبند باشد «او انقلابی بدون عنوان انقلاب» بود.

هدف ترامپ از نامزدی جهت ریاست جمهوری چه بود؟

نویسنده این کتاب در ادامه کتاب خود می نویسد: در ابتدا نشانه ترامپ از نامزدی جهت انتخابات ریاست جمهوری، پیروزی نبود و به سام نانبرگ یکی از معاونان خود گفت که نشانه او این است که به مردی معروف در دنیا تبدیل شود تا موقعیت تجاری خود را تقویت کند و به این ترتیب وقت های تجاری جدیدی به دست آورد و در این مورد به توصیه ایلز عمل کرد که گفته بود: اگر می خواهی در تلویزیون موفق شودی، ابتدا باید نامزدریاست جمهوری شود.

رابطه تیره ترامپ با رسانه ها و صحبت به میل خود

از جمله موارد جالبی که نویسنده این کتاب بعضی جزییات آن را فاش کرده هست، روابط ترامپ با رسانه ها و انتقاد تند او از رونامه نگارانی بود که با او هم عقیده نبودند، تا جایی که استیو بانون مدیر تبلیغات و مشاور سابق او در این باره می گفت، ترامپ بر خلاف ظاهر، بسیار علاقمند بود که رسانه ها او را قبول داشته باشند، ولی از آن دسته آدم هایی نبود که به صحبت که برایش آماده شده است هست، پایبند باشد، لیکن منطق او چنین شیوه ای را نمی پذیرد.

به گفته بانون ترامپ هیچ روزی واقعیت پرسشها را درک نکرده و به هیچ وجه به اشتباهاتش اعتراف نمی کند و این شاخصه ایی است که به مذاق رسانه ها خوش نمی آید.

من با خودم مشورت می کنم

نویسنده کتاب آتش و خشم مثالی در این مورد می زند که به تماس تلفنی ترامپ با یک خبرنگار به نام جو اسکاربورو مربوط می شود، به این ترتیب که وی از ترامپ پرسش کرد: به چه کسی اعتماد داری و فردی که می توانی با او در مورد پرسشها خود پیش از اعلام آن صحبت کنی، کیست؟ ترامپ در جواب گفت: پاسخ من جهت شما خوشایند نیست؛ ا. من با خودم مشورت می کنم.

چراغ سبز به بن سلمان جهت برکناری محمد بن نایف

از جمله جزییات دیگری که در این کتاب فاش شده است هست، مربوط به واکنش‌ها عجیب و غریب ترامپ و وحشت همیشگی او در مورد اتخاذ مجموعه اقداماتی است که پیش از ورود به کاخ سفید باید انجام می گرفت؛ از جمله اینکه درخواست کرد به در اتاقش قفل زده شود؛ اقدامی که با یکی از نیرو های خدمات محرمانه که مامور حمایت از ترامپ بود، بحث به اره انداخت.

پیراهنم را از روی زمین برندارید

مورد دیگر اینکه ترامپ نیرو های خدماتی و نظافتی را به علت برداشتن لباسش از روی زمین توبیخ کرده و گفت: اگر پیراهن من روی زمین افتاده است یعنی خودم می خواهم آنجا باشد.

از جمله قوانین دیگری که ترامپ در کاخ سفید پیاده کرد، این بود که هیچ کس حق ندارد به وسایل شخصی اش به خاص مسواکش دست بزند که به گفته نویسنده کتاب علت این واکنش‌ها این بود که او هر لحظه وحشت داشت که مسموم شود و همین وحشت بود که موجب می شود ترامپ غذای خود را در مک دونالد بخورد، لیکن غذا های آن از قبل آماده شده است است.

ادبیات توهین آمیز ترامپ در مورد زنان

نویسنده این کتاب در بخشی که به روابط ترامپ با همسرش پرداخته هست، تاکید می کند ترامپ در زندگی شخصی خود از ادبیات توهین آمیز به زنی که در جریان تبلیغات انتخاباتی تیتر روزنامه ها را به خود تخصیص داده شده است داده بود، پرهیز نمی کند.

وجه تمایز مسائلی که ولف از زندگی ترامپ روایت می کند و چه بسا در روایت زندگینامه هر مدیر جمهور دیگری چیز مهمی نباشد، این است که ترامپ چه بخواهد یا نخواهد با واکنش‌ها و صحبت هایش شخصیتی را از خود ترسیم کرده است که همه در مورد «دیوانه و سبکسر» بودن او اتفاق نظر دارند.

سیاست خارجی میدانی جهت عرضه اندام ترامپ و دستور کار جدید

از جمله مواضع سیاسی ترامپ که نویسنده این کتاب به آن پرداخته هست، سیاست خارجی و دیدگاهش در مورد روسیه، چین، خاورمیانه، اتحادیه اروپا و سایر کشور ها هست. به نظر می رسد سیاست ترامپ مبنی بر تصمیماتی است که نشانه از آن عرض اندام و از بین بردن چیزی هایی است که دولت های قبلی آمریکا فراهم کردند.

از جمله این تصمیمات ساخت دیوار در مرز یکسان با مکزیک و نیز جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا بود و نویسنده کتاب در این خصوص فاش می کند که ترامپ به عمد این تصمیم را روز جمعه اتخاذ کرد؛ روزی که فرودگاه های دنیا مملو از جمعیت است و با این کار در نظر داشت موانع زیادی ایجاد کرده و سرو صدای بسیاری به پا کند.

تصمیم انتقال سفارت مدت ها قبل گرفته شده است بود

در خصوص انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل نیز نویسنده این کتاب فاش می کند، این تصمیم از قبل و همان روز های اول ریاست جمهوری ترامپ گرفته شده است بود و او در تبلیغات انتخاباتی خود از امضای «توافقنامه دوران» صحبت می کرد که به کشمکش عربی- اسرائیلی مربوط می شد و به نوشته روزنامه های اسرائیلی نشانه از آن نه تحقق آرزو های فلسطینی بلکه مدفون کردن آن است.

قدرت گرفتن بن سلمان و معامله با آمریکا

درک اینکه محمد بن سلمان با حمایت واشنگتن قدرت خود را زیاد کردن داد، سخت نیست، به این معنی که بن سلمان در گفت: وگو با کوشنر داماد ترامپ اعلام کرد می توانند او را مرد مورد اطمینان در عربستان بدانند و بر این اساس با هم تعامل داشته باشند که: آنچه می خواهم به من بدهید و آنچه می خواهید از من بگیرید.

به این ترتیب بن سلمان جهت کنار زدن بن نایف از آمریکا چراغ سبز دریافت کرد و ترامپ نیز به آنچه می خواست رسید: فروش سلاح به عربستان به ارزش ۱۱۰ میلیارد دلار تا یکی از شعار های انتخاباتی خود مبنی بر تامین وقت های شغلی را محقق سازد.

واژه های کلیدی: آمریکا | رسانه ها | تبلیغات | نویسنده | آمریکایی | مسلمانان | مک دونالد | داماد ترامپ | دونالد ترامپ | ریاست جمهوری | حمایت از ترامپ

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو