تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات رسانه‌ها ماجرای جپارف را بزرگ کردند/ با الهلال در ترکمنستان بازی می‌کنیم ، افتخاری

مدیرعامل کلوب استقلال می‌گوید خطایی که جپارف در بازی با استقلال خوزستان انجام داد یک اتفاق عادی در فوتبال است.

رسانه‌ها ماجرای جپارف را بزرگ کردند/ با الهلال در ترکمنستان بازی می‌کنیم ، افتخاری

افتخاری: رسانه ها ماجرای جپارف را بزرگ کردند/ با الهلال در ترکمنستان بازی می کنیم

عبارات مهم : ایران

مدیرعامل کلوب استقلال می گوید خطایی که جپارف در بازی با استقلال خوزستان انجام داد یک اتفاق عادی در فوتبال است.

به گزارش ایسنا، سید رضا افتخاری بعد از اتمام جلسه کمیته انضباطی راجع به محرومیت سرور جپارف اظهار کرد: یک مقدار رسانه ها ماجرای جپارف را بزرگ کردند. رخ دادن چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی هست. خود جپارف هم در این جلسه حضور پیدا کرد و راجع به خطایی که انجام داده بود، توضیحاتی ارائه کرد و گفت که کارش عمدی نبوده هست. او اعلام کرد که گیر افتاده بود و هنگامی که خواسته بازیکن را رد کند، پایش روی او قرار گرفته هست. او همچنین گفت که اگر به صحنه دقت کنند دستهایش اوج بود و عمدی در کارش نبود.

او افزود: ما در این جلسه اعلام کردیم که در این مدت که جپارف بازیکن استقلال بوده از او هیچ بدرفتاری ندیدیم و اگر به بازی های گذشته او دقت کرده باشید جپارف بازیکن حرفه ای هست. یک سوءتفاهم رخ داده بود و فکر می کنم با توضیحاتی که ما به کمیته انضباطی ارائه دادیم این کمیته تصمیم منطقی و درستی می گیرد.

مدیرعامل استقلال راجع به این که چقدر صحبت های جپارف راجع به صحبت های برانکو در خصوص محروم شدن جپارف در محرومیت یک ماهه او از سوی کمیته انضباطی تاثیرگذار بوده تصریح کرد: من صحبت های برانکو را شنیده ام. فکر نمی کنم که برانکو با صحبت هایش قصدی جهت بر هم زدن آرامش تیم ها را داشته باشد. ما از این حرف ها زیاد شنیدیم و گوش مان پر هست. همچنین بازیکنان ما حرفه ای هستند و این صحبت ها روی آن ها تاثیر نمی گذارد. من توصیه می کنم که اگر مردها قصد صحبت کردن دارند نام کسی را نیاورند. همان طور که ما در باشگاهمان حرمت همه را از بازیکن تا مربی و کادر کلوب نگه می داریم. من حتما به مدیرعامل پرسپولیس می گویم که با اعضای باشگاهش صحبت کند و این عنوان را به آن ها تذکر بدهد.

افتخاری افزود: در حال حاضر استقلال و پرسپولیس دو نماینده کشور عزیزمان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند. ما خودمان باید به یکدیگر کمک کنیم تا تیم هایمان با قدرت در این مسابقه ها حضور پیدا کنند. نباید با این صحبت ها ذهن بازیکنان را درگیر پرسشها جزئی کنیم. باید تمام تلاش مان این باشد که تیم هایمان با قدرت برابر تیم های آسیایی قرار بگیرند. فکر می کنم با ادامه مسابقه ها بازی ها حساس تر می شوند و بازی های خوبی از دو تیم شاهد خواهیم بود. ان شاءالله بتوانیم رضایت تماشاگران مان را هم جلب کنیم. همان طور که دیدید در هفته های اخیر، استقلال فوتبال خوبی را بازی می کند و مطمئنا تماشاگران هم راضی هستند ولی همان طور که در مصاحبه های قبلی هم گفتم تیم ما هنوز ۱۰۰ درصد جهت لیگ قهرمانان آسیا آماده نیست.

او ادامه داد: امروز اعلام کردیم که دستیار شفر به کشور عزیزمان ایران می آید تا یاری کند تیم بهتر از این شود. ما به دنبال یک مهاجم خوب خارجی هستیم اگر این بازیکن را جذب کنیم استقلال یکی از عالی ترین تیم های کشور عزیزمان ایران می شود.

مدیرعامل استقلال در ادامه راجع به اوضاع سجاد شهباززاده در این تیم گفت: سجاد شهباززاده دو پیشنهاد کتبی دارد. ذوب آهن نخستین پیشنهاد سجاد شهباززاده و تراکتورسازی دومین پیشنهاد او بود. من به شفر اعلام کردم که این دو کلوب شهباززاده را می خواهند. او از من وقت تصمیم گیری خواست. قرار است ظرف امروز و فردا با شهباززاده صحبت کنم تا وظیفه او روشن شود و در نهایت به صورت کتبی تصمیمش را به ما اعلام کند.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که آیا در قرارداد شفر بندی مبنی بر گزینش دستیار خارجی به وسیله خودش وجود دارد بیان کرد: چنین بندی در قرارداد شفر موجود نیست ولی توافق کردیم که دستیاران مورد نظرش را می تواند به استقلال بیاورد، البته با قیمت مناسب و مورد تایید ما. خوشبختانه ما به دستیاران شفر همان حقوقی می دهیم که مربیان داخلی دریافت می کنند. آن ها ۱۰۰ درصد کیفیت فنی دارند. می توانید از بازیکنان راجع به تمرین های ساناک بپرسید که چقدر در کار آن ها تاثیرگذار بوده هست. مربی جامائیکایی کلوب هم مربی خوبی هست. بالاخره یک سرمربی باید یک تیم کامل داشته باشد تا بتواند تاکتیک هایش را پیاده کند. اگر همه کار روی دوش او باشد، ممکن است به این نشانه نرسد. اگر کادر فنی استقلال تکمیل شود مطمئنا این تیم نتیجه های خیلی بهتری کسب می کند. در حال حاضر استقلال در کار تاکتیکی خیلی خوب ظاهر می شود. یکی دو نقطه ضعف در پست فوروارد داریم که ان شاءالله با آمدن بازیکن تازه حل می شود. ما دیشب (یک شنبه) هفت ساعت با شفر جلسه داشتیم و او چندین بازیکن را به ما معرفی کرد. ما از بین آن بازیکنان یک نفر را گزینش کردیم و در حال مذاکره با باشگاهش هستیم و اگر باشگاهش رضایت دهد او به استقلال می پیوندد.

مدیرعامل استقلال راجع به کیفیت کار پسر شفر اظهار کرد: پسر شفر آنالیزور است و بازی ها را به او گزارش می دهد. طبیعی است که خود شفر نمی رسد تمام این کارها را انجام دهد. به هر حال هر جا شفر بوده پسرش هم بوده و نمی توان پسر را از پدر جدا کرد. اگر این کار نتیجه دهد که پسر شفر می ماند وگرنه ما خودمان او را برمی گردانیم.

افتخاری در ادامه راجع به صحبت های نکونام اطراف طلبش از کلوب استقلال گفت: نکونام تلفنی با من صحبت کرده و بحث مطالباتش را مطرح کرد. من به او گفتم که صبر کند تا ما کارها مورد نیاز را انجام دهیم. هر موقع سرمایه مورد نیاز به کلوب رسید، از او دعوت می کنیم تا مانند طلبکاران دیگر به کلوب بیایند و با او مذاکره کنند. این طور نبوده که ما جهت مثال به غلام نژاد بگوییم به کلوب بیاید و با او توافق کنیم ولی به نکونام نگوییم. تعداد طلبکاران زیاد است و ما آن ها را در نوبت گذاشته ایم. من از دو سال پیش و قبل از این که آن ها به AFC بروند با طلبکاران وارد مذاکره شدم. بنابراین جزو برنامه هایمان هسته که باقی بدهی ها را هم پرداخت کنیم تا حساب کلوب را از بدهی ها پاک کنیم. کلوب هم راحت کارش را ادامه دهد. تمام وقت من را همین پرسشها گرفته هست. اگر این پرسشها حل شود شما شاهد این خواهید بود که استقلال چه تیمی خواهد شد.

او راجع به گزینش کویت از سوی الهلال به عنوان میزبان دیدار برابر استقلال گفت: ما خودمان هم اعلام کردیم که بازی ها کشور عزیزمان ایران باشد. اگر به هر دلیلی فدراسیون زورش نرسید و نتوانستیم بازی را در کشور عزیزمان ایران برگزار کنیم کشور ترکمنستان را به عنوان میزبان گزینش می کنیم. من همین الان در کمیته بین الملل گفتم که به AFC نامه بزنند و ترکمنستان را به عنوان میزبان ما اعلام کنند.

رسانه‌ها ماجرای جپارف را بزرگ کردند/ با الهلال در ترکمنستان بازی می‌کنیم ، افتخاری

واژه های کلیدی: ایران | بازیکن | افتخاری | استقلال | بازیکنان | کمیته انضباطی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو