تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اجتماعی استفاده از زمین‌های شهرداری و دولتی در مدل تازه نوسازی ، توپ نوسازی بافت فرسوده در زمین مجلس

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با درخواست از نمایندگان مجلس که در فصل بودجه ریزی به نوسازی بافت فرسوده در پایتخت توجه جدی داشته باشند، گفت: در مدل تازه تلاش د

استفاده از زمین‌های شهرداری و دولتی در مدل تازه نوسازی ، توپ نوسازی بافت فرسوده در زمین مجلس

توپ نوسازی بافت فرسوده در زمین مجلس/ استفاده از زمین های شهرداری و دولتی در مدل تازه نوسازی

عبارات مهم : ایران

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با درخواست از نمایندگان مجلس که در فصل بودجه ریزی به نوسازی بافت فرسوده در پایتخت توجه جدی داشته باشند، گفت: در مدل تازه تلاش داریم که با حمایت مدیر جمهور از زمین های شهرداری یا ارگان های دولتی استفاده کرده تا بدون تخلیه مردم نسبت به ساخت و ساز در آن زمین ها اقدام کرده و بعد از اتمام، ساکنان بافت های فرسوده را به آن انتقال یافته کنیم.

به گزارش ایسنا، محمدعلی نجفی در مراسم کلنگ زنی تجمیع ۵۰ پلاک در بافت فرسوده با اشاره به پنجاهمین سالگرد فوت دنیا پهلوان تختی، گفت: تختی هیچ وقت از مردم فاصله نگرفت و هر روز رابطه اش را با مردم مستحکم تر می کرد و هر چه معروف تر می شد روحیه مردم دوستی و اعتقادش به اصل بودن مردم تقویت شد.

استفاده از زمین‌های شهرداری و دولتی در مدل تازه نوسازی ، توپ نوسازی بافت فرسوده در زمین مجلس

وی با بیان اینکه یکی از محورهای مدیریت من در شهرداری توسعه اخلاق شهروندی بوده هست، گفت: اعتقاد دارم که هر چه اخلاقیات در جامعه توسعه یابد پرسشها بسیاری حل می شود و امیدواریم با کمک اخلاقیات و در سایه تلاش و کوشش، تبعیض، ناروایی، مفاسد مالی و اخلاقی و … که متاسفانه جامعه امروز با آن دست به گریبان است کمتر شود.

نجفی با بیان اینکه از سال های قبل مقدمات فراهم شدن این کلنگ زنی فراهم شده است بود، گفت: در بافت فرسوده باید تلاش مان را جهت نوسازی زیاد کنیم آیا که در اتفاق اخیر زلزله ملارد که در پایتخت کشور عزیزمان ایران هم احساس شد توجهات به سمت پایداری شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و استقامت پایتخت زیاد کردن یافت و باید حداکثر استفاده را جهت نوسازی بافت فرسوده که ضربه پذیری بیشتری در وقت زلزله دارد داشته باشیم.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با درخواست از نمایندگان مجلس که در فصل بودجه ریزی به نوسازی بافت فرسوده در پایتخت توجه جدی داشته باشند، گفت: در مدل تازه تلاش د

وی با بیان اینکه در دولت و مجلس صحبت هایی در خصوص زیاد کردن مقاومت پایتخت کشور عزیزمان ایران شده است هست، گفت: امید است این بیانات در سطح صحبت باقی نماند و از طریق بودجه عمومی دولت و با کمک مجلس تصمیم جدی در مورد نوسازی بافت فرسوده گرفته شود. وگرنه با این کارها نمی توانیم کار مهمی انجام دهیم.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه حدود ۳۲۰۰ هکتار بافت فرسوده در پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود دارد، گفت: مگر با این برنامه های کوچک مقیاس چقدر می توان نوسازی انجام داد؟ در پایتخت کشور عزیزمان ایران که در کشور سرآمد نوسازی است تنها ۴۰ درصد از بافت فرسوده، نوسازی شده است و این در حالیست که به علت ندیده شدن خدمات عمومی و شهری در این بافت ها، مردم راضی نیستند.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه این روزها ایام بررسی بودجه است و امید است که صحبت های نمایندگان مجلس در حد حرف باقی نماند و به دنبال آن باشند که بعد از حرف ها و سخن هایی که در مورد ترساندن زلزله در پایتخت کشور عزیزمان ایران بیان شده است است دست آخر در بودجه ۹۷ که از مجلس بیرون می آید این دغدغه ها را ملاحظه کنند.

استفاده از زمین‌های شهرداری و دولتی در مدل تازه نوسازی ، توپ نوسازی بافت فرسوده در زمین مجلس

وی گفت: اگر تصمیم جدی جهت نجات پایتخت کشور عزیزمان ایران و مردم از بافت فرسوده از سوی مجلس اتخاذ شود به آن احترام گذاشته و از آن تقدیر می کنیم ولی اگر تصمیم درستی نگرفته شود قطعا باید به مردم گزارش دهیم که نمایندگان شما در مجلس چه کردند؟

وی با بیان اینکه پنج درصد مساحت بافت پایتخت کشور عزیزمان ایران فرسوده است در حالیکه ۱۵ درصد جمعیت در این بافت زندگی می کنند، گفت: تراکم جمعیت در بافت فرسوده سه برابر است و اگر زلزله تخریب کننده ای رخ دهد تلفات جانی در این مناطق زیاد خواهد بود.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با درخواست از نمایندگان مجلس که در فصل بودجه ریزی به نوسازی بافت فرسوده در پایتخت توجه جدی داشته باشند، گفت: در مدل تازه تلاش د

وی با بیان اینکه در حال حاضر توپ نوسازی بافت فرسوده در زمین مجلس است و باید نمایندگان نشان دهند که عزم جدی دارند، گفت: زمانی که در شورا بودم شهرداری وقت اقداماتی در جهت نوسازی بافت فرسوده انجام داد ولی موفق نبود و حالا محور برنامه های ما اتکاء به مردم و جلب همکاری بخش شخصی جهت پذیرش سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه باید در ابتدا به سرمایه گذارانی که علاقمند به نوسازی بافت فرسوده در جنوب پایتخت کشور عزیزمان ایران هستند بابت پذیرش مسئولیت اجتماعی تبریک بگوییم، گفت: شهرداری باید حتما از این سرمایه گذاران در حد مقررات و ضوابط حمایت کند و به آنها یاری کند تا دلگرم شوند تا دیگر سرمایه گذاران هم ابراز علاقه کرده و در بافت فرسوده کار کنند.

استفاده از زمین‌های شهرداری و دولتی در مدل تازه نوسازی ، توپ نوسازی بافت فرسوده در زمین مجلس

به گفته نجفی، در حال حاضر پایتخت کشور عزیزمان ایران در شرایطی واقع شده است است که به خاطر بی حساب و کتابی ساخت و ساز به خصوص در شمال تهران، دیگر سرمایه گذاران انگیزه ای جهت ساخت و ساز به شکل سابق ندارند و این در حالیست که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران هم دیگر به سبک و سیاق گذشته که ساختمان های بلند در خیابان های تنگ ساخته می شدند عمل نخواهد کرد و به طور طبیعی سرمایه گذاران به سمت شرق و جنوب و به خصوص سرمایه گذاری در بافت فرسوده می آیند.

وی با بیان اینکه مدیر جمهور علاقمند است تا به نوسازی بافت فرسوده در پایتخت کمک کند، گفت: البته اینکه کمک چقدر است و آیا قابل توجه است مسئله دیگری است ولی شخصا نوسازی را پیگیری می کند هر چند که در کنار مدل های قبلی نوسازی، مدل جدیدی طراحی کردیم که امید است هر چه سریعتر اجرایی شود.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در مدل تازه تلاش داریم که با حمایت مدیر جمهور از زمین های شهرداری یا ارگان های دولتی استفاده کرده و آنها را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم تا بدون تخلیه مردم نسبت به ساخت و ساز در آن زمین ها اقدام کنند و بعد از اتمام، مردم را به آن زمین ها انتقال یافته می کنیم، گفت: این مدل مورد علاقه ما و مدیر جمهور است که دولت قول همکاری داده هست. همچنین مسئله بانک ها نیز مهم است آیا که باید به سرمایه گذاران و متقاضیان خرید وام دهند که امیدواریم در بودجه عمومی دولت به این مهم توجه خاص ای شود.

واژه های کلیدی: ایران | استفاده | شهرداری | سرمایه گذار | سرمایه گذاری | اخبار اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو