تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی طراح مهم اتفاقات اخیر، یک آمریکایی به نام مایکل اندریا است/ او مسئول سابق مبار

دادستان کل کشور با بیان اینکه حوزویان نقش مهم و اثر گذاری در برطرف آسیب‌های اجتماعی دارند، عنوان کرد:یکی از این آسیب های جدی، اینترنت است که مانند چاقوی دو لبه

طراح مهم اتفاقات اخیر، یک آمریکایی به نام مایکل اندریا است/ او مسئول سابق مبار

دادستان کل کشور: طراح مهم اتفاقات اخیر، یک آمریکایی به نام مایکل اندریا است/ او مسئول سابق مبارزه با تروریسم شرکت سیای آمریکاست

عبارات مهم : تلگرام

دادستان کل کشور با بیان اینکه حوزویان نقش مهم و اثر گذاری در برطرف آسیب های اجتماعی دارند، عنوان کرد:یکی از این آسیب های جدی، اینترنت است که مانند چاقوی دو لبه عمل می کند.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه در همایش مطالبات مقام معظم رهبری در سالن همایش های مدرسه دارالشفای قم،افزود: طراح مهم این پروژه، یک آمریکایی به نام مایکل اندریا، مسئول سابق مبارزه با تروریسم شرکت سیای آمریکا است و اتاق عملیاتی متشکل از سه ضلع آمریکا، صهیونیست و آل سعود نیز جهت این ناآرامی ها تشکیل شده است بود که به طور عمده ، برنامه ریزی آن به عهده مایکل و یکی از افسران اطلاعاتی وابسته به موساد انجام می شد و هزینه آن هم به عهده آل سعود بود.

طراح مهم اتفاقات اخیر، یک آمریکایی به نام مایکل اندریا است/ او مسئول سابق مبار

وی نام این پروژه را «دکترین همگرایی نتیجه بخش» اعلام کرد و افزود: بر اساس اطلاعات بدست آمده، این اتاق فکر با مطالعات فراوانی که طی سال های گذشته انجام دادند، پویش های اعتراضی مطالبه گر تحت عنوان «نه به گرانی»؛«نه به پرداخت قبوض» و«پویش مالباختگان و بازنشستگان» در کشور به راه انداختند.

منتظری با بیان اینکه منافقان، سلطنت طلبها، بعضی ملی گراها و چپی ها نیر نماینده ای در این اتاق عملیات داشتند، خاطرنشان کرد: جهت اجرای این پروژه ۲ طرح تونسی و طرح لیبیایی بر اساس حرکت های اجتماعی در لیبی و تونس مورد مطالعه قرار گرفته بود که در طرح تونسی، حرکت های اجتماعی از مرکز به اطراف انتقال می یافت و در طرح لیبیایی، حرکت های اجتماعی از اطراف شروع و به سمت مرکز کشیده می شد ولی با ارزیابی که این اتاق فکر انجام داد، نهایتا اجرای طرح لیبیایی یعنی حرکت از حاشیه به سمت مرکز برا رای اجرا در کشورمان گزینش کردند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه حوزویان نقش مهم و اثر گذاری در برطرف آسیب‌های اجتماعی دارند، عنوان کرد:یکی از این آسیب های جدی، اینترنت است که مانند چاقوی دو لبه

وی استفاده از کمپین ها و پویش های اعتراضی را گام اول اجرای این طرح بیان کرد و گفت: با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور و وجود مطالبات اجتماعی و بعضی پرسشها اقتصادی که مورد توجه تعداد قابل توجهی از افراد جامعه هست، به وسیله این اتاق فکر خارجی، نشانه گذاری هایی تعیین و حتی تاریخ اعلام آن را نیز مشخص کرده بودند.

دادستان کل کشور ادامه داد: مرحله دوم این طرح خارجی، مرحله خشونت و درگیری با ماموران و مسئولان و نیز ایجاد ناامنی در جامعه و به تدریج تجمیع نیروهای خود در داخل و خارج کشور با نشانه نهایی سرنگونی نظام برنامه ریزی شده است بود.

وی با بیان اینکه این اتاق عملیات جهت اجرای طرح ۲ اتاق عملیات در اربیل عراق و هرات افغانستان جهت ورود تکفیریهای داعشی به داخل کشور عزیزمان ایران در خلال اجرای این ناآرامی ها آینده نگری کرده بود، گفت: استفاده کردن از جریان تکفیری ها و به میدان آوردن داعش و گروه های همسو با آن، وارد کردن سلاح و کشاندن این جریان به مرکز کشور و در نهایت ایجاد ناامنی مسلحانه و به اصطلاح خودشان ،گرفتن مراکز مهم و یکسره کردن کار در بهمن ماه بخصوص تا ۲۲ بهمن ، برنامه دشمن های نظام از به راه انداختن این ناآرامی ها در کشور بود.

طراح مهم اتفاقات اخیر، یک آمریکایی به نام مایکل اندریا است/ او مسئول سابق مبار

منتظری افزود: بعضی کارشناسان معتقدند که اجرای این پروژه جهت سال ۹۷ برنامه ریزی شده است بود ولی به لحاظ شرایط خاص ماههای اخیر در کشور، مطالبات مردم و بعضی مباحث میان قوا این وقت جلو انداخته شده است است.

وی سلب اعتماد از دستگاه های تاثیرگذار برقراری امنیت در کشور را از جمله مقدمه های این پروژه طی ماه های گذشته دانست و گفت: از ماه ها پیش، عده ای به طور مستقیم یا غیرمستقیم، دانسته و یا نادانسته جهت سلب اعتماد عامه مردم از دستگاه های تاثیرگذار بر ایجاد امنیت، با نشانه قرار دادن قوه قضائیه و سپاه پاسداران بدنبال ایجاد ناامیدی در جامعه بودند تا اعتماد مردم به نظام و مراکز تصمیم گیرنده و موثر کشور را کم کردن دهند و با یک حرکت، به تعبیر خودشان که حرکت نهایی است نظام را ساقط کنند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه حوزویان نقش مهم و اثر گذاری در برطرف آسیب‌های اجتماعی دارند، عنوان کرد:یکی از این آسیب های جدی، اینترنت است که مانند چاقوی دو لبه

دادستان کل کشور، حمایت سریع آمریکا از فتنه گران این ناآرامی ها را در جهت اجرای این عملیات دانست و گفت: مدیر جمهور ابله و احمق آمریکا، بلافاصله با توئیت های متعدد به حمایت از ناآرامی ها در کشور پرداخت و به دنبال آن نیز انگلیس، صهیونیست و بعضی کشورهای اروپایی از این ناآرامی ها اعلام حمایت کردند که این جریان، کاملا حساب شده است و برنامه ریزی شده است بود.

وی با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم که دشمن های ما را از احمق ها قرار داده هست، ادامه داد: دشمن های نظام اسلامی، قریب به چهل سال است که انواع توطئه ها را علیه نظام اسلامی به کار برده اند ولی تمام این توطئه ها را خداوند با امدادهای غیبی و با علاقه و علاقه ای که در قلوب مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی از نظام و رهبری نظام قرار داده، نقش بر آب کرده است.

طراح مهم اتفاقات اخیر، یک آمریکایی به نام مایکل اندریا است/ او مسئول سابق مبار

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه نباید تنها به نصرت الهی بسنده کرد، افزود: اگر چه خداوند مکر دشمن های اسلام را نابود و به خودشان باز می گرداند ولی بصیرت، هوشیاری و به روز بودن افراد اثرگذار در جامعه جهت آگاهی دادن و آگاهی بخشیدن به جامعه نیاز امروز کشور است.

وی در ادامه اینترنت را یک وقت گرانبها و در عین حال، دارای ترساندن دانست و گفت: رهبری مکررا ضمن تاکید بر استفاده از وقت های اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … نسبت به آسیب های آن نیز هشدار داده و با طرح دغدغه ها و نگرانی های خود، به مسئولان در این زمینه تذکر داده اند ولی متاسفانه تاکنون گوش شنوایی در دولت ها نبوده است.

دادستان کل کشور افزود: رهبر معظم انقلاب از سال ها پیش با توجه به اشراف و اطلاعات دقیقی که داشتند برایجاد شبکه ملی اطلاعات تاکید کردند تا علاوه بر زیرساخت، محتوا و برنامه های آن نیز در اختیار نظام باشد.

وی با بیان اینکه امروزه استفاده از فناوری نوین ، ارزشمند و تاثیرگذار به جزئی غیرقابل جدا از زندگی امروزی بشر تبدیل شده است است ، تاکید کرد: نه رهبرمعظم انقلاب، نه مسئولان قضائی و نه مسئولان امنیتی و اطلاعاتی اعتقاد به بستن اینترنت نیستند بلکه تاکید دارند که این فضا باید بطور صحیح، مدیریت شود.

منتظری با تاکید بر اینکه نباید اینترنت را که در همه ارکان زندگی مردم وارد شده است هست، در اختیار دشمن قرار داد، گفت: این بزرگترین خیانت به جامعه است که اینترنت را در اختیار کامل دشمن قرار داده و آن را مدیریت نکنیم.

وی با اشاره به تلاش های علنی و غیرعلنی دستگاه قضائی جهت مدیریت اینترنت گفت: در دادستانی کل کشور، معاونت اینترنت ایجاد شده است که در ذیل آن کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … متشکل از دادستان، ۶ تن از وزیران و نمایندگانی بعضی از نهادها عضو این کمیته هستند که در حدود ۲ سال گذشته فقط یکبار و آن هم به علت خاص موفق شدیم وزرا را در این کارگروه جمع کنیم.

دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آمار کانال های مسدود شده است اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … از شهریور ماه ۹۵ تا شهریورماه امسال گفت: در این مدت، حدود ۹۳۶ هزار و ۷۰۰ کانال و صفحه را در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … به علت داشتن محتوای غیراخلاقی و یا مصادیق مجرمانه فیلتر کردیم که به طور میانگین معادل حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار کانال در هفته است ولی با فیلتر این کانال ها، فعالیت آنها آخر نمی یابد بلکه با اسم دیگری فعالیت خود را شروع می کنند.

منتظری با اشاره به رتبه بندی بیشترین مصادیق مجرمانه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … گفت: با بررسی های دقیق انجام شده، محتوای غیر اخلاقی با ۷۸۴ هزار نشانه ، نخستین مصداق مجرمانه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … هست. اینگونه کانالها روی پرسشها اخلاقی و عفت عمومی تمرکز کرده و جوانان را به انحراف می کشانند.

وی ادامه داد: پرسشها مربوط به فعالیت های هرمی، قماربازی در اینترنت و داشتن محتوا علیه مقدسات با ۲۴هزار نشانه و محتوا علیه امنیت و آسایش عمومی با قریب ۲۰ هزار نشانه در رتبه های بعدی مصادیق مجرمانه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قرار دارند.

تلگرام و اینستاگرام ؛ بزرگترین عوامل ناآرامی های اخیر

منتظری تاکید کرد: هر چه فریاد می زنیم و مکاتبات بسیاری انجام دادیم که خبر رسان تلگرام در جامعه دارد به اخلاق ، اقتصاد کشور و امنیت جامعه لطمه می زند و باید به جای آنها، از اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … داخلی استفاده کنیم ولی کسی گوش نمی دهد.

وی بسیاری از پرسشها و آسیب های اجتماعی را ناشی از اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … دانست و ادامه داد: نمونه های عجیبی داریم که اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … چه پرسشها اخلاقی را در بین جوانان ایجاد کرده است.

دادستان کل کشور ابراز عقیده کرد که خبر رسان تلگرام و اینستاگرام از بزرگترین عوامل و بسترهای تاثیرگذار در ناآرامی های اخیر در کشور بوده است.

منتظری در بخش دیگری از سخنانش، خواستار انجام کار جهادی در زمینه ابلاغ دین و ساختن فرهنگ جامعه از سوی علما و روحانیون شد و اظهارداشت: باید باور کنیم که مسئولیت ما امروز در حفظ اسلام و ارزش های آن بسیار سنگین است.

وی تاکید کرد: همانطور که حل پرسشها اقتصادی کشور، کار جهادی به وسیله دولتمردان را می طلبد، حوزه علمیه، طلاب و تاثیرگذاران در راه و رسم زندگی مردم نیز باید جهادی کار کنند.

دادستان کل کشور، دشمنی آمریکا، صهیونیستها، عوامل منطقه ای و ایادی داخلی آن با نظام جمهوری اسلامی را بسیار جدی و همه جانبه توصیف کرد و افزود: دشمن به صورت توفنده و همه جانبه به مقابله با اسلام و نظام اسلامی پرداخته است که این عنوان وظیفه مسئولان و روحانیان را خطیرتر می کند.

وی با تاکید بر اینکه باید متناسب با حرکت و ابزارهای دشمن با آن مقابله کنیم، ادامه داد: اگر این تقابل و مواجهه متناسب نباشد یعنی دفاع و ایستادگی و مقاومت ما در برابر چنین دشمنی که چهل سال شکست های متفاوت تحمل کرده ولی همچنان کوتاه نیامده و به دنبال توطئه های تازه هست، حساب شده است و متناسب با اقدام دشمن نباشد به طور قطع آسیب می بینیم.

منتظری ، حرکت جهادی، مقاومت و مبارزه در عرصه های متفاوت علمی، فرهنگی، اقتصادی، فکری و اندیشه ای را راه مقابله با دشمنی های دشمن های اسلام دانست و گفت: امروز شرایط کشور به گونه ای است که باید حوزه های علمیه و اندیشه سازان جامعه با جدیت وارد میدان شوند و در این میدان جهادی عمل کنند.

دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنانش به آسیب های اجتماعی در کشور اشاره کرد و گفت: تلاش جهت برطرف آسیب های اجتماعی از جمله مسائلی است که با رسالت حوزه در جهت ساختن فرهنگ و اعتقادات مردم همخوانی دارد و باید ظرفیت بزرگ علما، مراجع، مبلغان ، مدرسان و فضلای حوزه متناسب با شرایط روز به کار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به فریاد جوانان در آسیب های اجتماعی رسید گفت: امروز نسل جوان در جامعه ما با خطرات فراوانی مواجه هست. جوانان بصیر و فداکار در جامعه کم نداریم ولی همه جوانان از طلبه و دانشجو تا کارگر در معرض خطر هستند آیا که جوانان ما در همه سنین مورد نشانه دشمن قرار گرفته اند.

منتظری اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … را برجسته ترین آسیب امروز جامعه دانست و گفت: برطرف پرسشها و آسیب های اجتماعی نیازمند همدلی و همکاری و اقدام متناسب است.

وی هشدار داد اگر به این آسیب های اجتماعی نپردازیم و یا آنگونه که باید به آن توجه نکنیم و یا تعامل مورد نیاز را نداشته باشیم این بیماری جامعه را از پا درخواهد آورد.

وی، اعتیاد را نخستین آسیب اجتماعی کشور دانست وگفت: متاسفانه به علت تولیدات مواد مخدر در کشورهای همسایه و تلاش دشمن جهت ورود این مواد به داخل کشور و توزیع آن در بین جوانان با پرسشها زیادی مواجه هستیم و در این روند، مواد مخدر صنعتی نیز به دامنه این پرسشها افزوده است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه خاستگاه بسیاری از آسیب های اجتماعی عمدتا بیکاری، فقر و پرسشها اقتصادی هست، گفت: سرقت، حاشیه نشینی ، طلاق و فساد اخلاقی از جمله آسیب هایی است که باید بیش از پیش آنها را مورد توجه و بررسی قرار داد .

وی گسترش مکارم اخلاق در جامعه را از جمله وظایف حوزه علمیه دانست و تاکید کرد: جهت اصلاح جامعه باید از خود و خانواده خود شروع کنیم آیا که اگر در برابر این آسیب ها، خود و خانواده خود را بیمه نکنیم نمی توانیم جامعه را هم مصون کنیم.

واژه های کلیدی: تلگرام | ناآرامی | اینستاگرام | آسیب های اجتماعی | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو