تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ناآرامی‌ها می‌تواند سیگنال منفی در حوزه سرمایه‌گذاری انتقال یافته کند / صادقی

یک عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه رییس‌جمهور موضع‌گیری خوبی در تصویر العمل به اعتراضات و تجمعات داشت و بر شناسایی حق اعتراضی مردم تاکید کرد و گفت: همانطور

ناآرامی‌ها می‌تواند سیگنال منفی در حوزه سرمایه‌گذاری انتقال یافته کند / صادقی

صادقی: ناآرامی ها می تواند سیگنال منفی در حوزه سرمایه گذاری انتقال یافته کند

عبارات مهم : ایران

یک عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه رییس جمهور موضع گیری خوبی در تصویر العمل به اعتراضات و تجمعات داشت و بر شناسایی حق اعتراضی مردم تاکید کرد و گفت: همانطور که رییس جمهور گفتند باید به حقوق بحق مردم احترام گذاشت و به تعبیر رییس جمهور خروجی این حرکت ها به نفع مردم باشد.

محمود صادقی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه به نظر می رسد رییس جمهور یکی از عالی ترین موضع گیری های چند روز اخیر را در تصویر العمل به اعتراضات و تجمعات داشته هست، گفت: در درجه اول آقای روحانی بر شناسایی و احترام به حق اعتراض جهت مردم که مبنای حقوقی هم دارد، تاکید کرد.

ناآرامی‌ها می‌تواند سیگنال منفی در حوزه سرمایه‌گذاری انتقال یافته کند / صادقی

وی تصریح کرد: این حق در قانون اساسی هم آینده نگری شده است و فلسفه اش این است که مردم، احزاب و جمعیت ها بتوانند در یک فضای آرام انتظارات، مطالبات، خواسته ها و افکار و آرای خود را اعلام کنند و این آزادی به مسئولان کمک می کند که با مطالبات مردم بی واسطه آشنا شده است و ارتباط برقرار کنند.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس همچنین بیان کرد: صرفا فایده این تجمعات جهت تجمع کنندگان نیست بلکه دو سویه بوده و آثار و فوایدی دارد. در واقع مطالبات به صورت عقده های فرو خفته متراکم نمی شود و مردم به طور قانونی و آرام حرف های خود را مطرح می کنند و هم از بعد روانی تخلیه شده است و هم از بعد اجرایی و سیاسی مسئولین حرف های آنها را می شنوند.

یک عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه رییس‌جمهور موضع‌گیری خوبی در تصویر العمل به اعتراضات و تجمعات داشت و بر شناسایی حق اعتراضی مردم تاکید کرد و گفت: همانطور

این نماینده مجلس با بیان اینکه هر چه راجع به فایده های آزادی برگزاری اجتماعات صحبت کنیم، کم گفته ایم، گفت: در اصل ۲۷ قانون اساسی گفته شده است برگزاری اجتماعات و راهپیمایی بدون حمل سلاح آزاد است به شرط آنکه مخل به مبانی اسلام نباشد در واقع در قانون اساسی این آینده نگری ها انجام شده است که می تواند از وزارت کشور مجوز گرفته و اجتماعاتی را برگزار کنند.

صادقی یادآور شد: البته زمانی که سال ۶۱ مجلس این مصوبه را تصویب کرد شورای نگهبان اعلام کرد که مقید کردن به اصل مجوز خلاف قانون اساسی است و این مصوبه را تایید نکرد، نهایتا به مجلس برگشت ولی مجلس بر مصوبه خود اصرار کرد و در نتیجه شورای نگهبان سکوت کرد و با سکوت ۱۰ روزه بدون تایید شورا این قانون به تصویب رسید و علیرغم این اشتباهات اجرایی شد.

وی افزود: شورای نگهبان نیز تاکیدش بر بدون نیاز به اخذ مجوز بوده اگرچه در قانون مصوب به اخذ مجوز منوط شده است است بنابراین در نظام سیاسی و حقوقی ما حق اعتراض از نظر حقوقی به رسمیت آشنا شده است و از نظر عمل هم مسئولین باید آن را به رسمیت بشناسند.

ناآرامی‌ها می‌تواند سیگنال منفی در حوزه سرمایه‌گذاری انتقال یافته کند / صادقی

این عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: مسلم است این حق اعتراض امکان و اجازه را نمی دهد به اینکه اجتماع کنندگان به کارهایی دست زنند که با نظم و امنیت عمومی در تعارض باشد بخصوص تخریب اموال عمومی که به هیچ وجه در قانون و حتی در قانون هیچ کشوری اجازه داده نشده است و افرادی که چنین کاری انجام دهند باید پاسخگوی اعمال ارزش باشند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در ادامه بیان کرد: طی سال های گذشته با توجه به اینکه کمتر چنین امکانی به اقشار متفاوت مردم داده شده، این مساله حالت عادی پیدا نکرده البته عنوان موسسات مالی و اعتباری نیز طی یک دو ماه گذشته باعث شده است تا سپرده گذاران این موسسات اجتماعاتی را به صورت پراکنده داشته باشند که نمونه آن حدود یک ماه در برابر قوه قضاییه شبانه روز تحصن داشتند.

یک عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه رییس‌جمهور موضع‌گیری خوبی در تصویر العمل به اعتراضات و تجمعات داشت و بر شناسایی حق اعتراضی مردم تاکید کرد و گفت: همانطور

وی خاطرنشان کرد: ولی ما برگزاری اجتماعات اعتراضی مسالمت آمیز بدون تشنج را تمرین نکرده ایم و این مساله باعث شده است که این اعتراضات متراکم به یک باره فوران کند.

صادقی اظهار کرد: فکر می کنم در درجه اول این مسئولین نظام هستند که باید در رده های اوج تا پایین خویشتنداری کنند و در برابر این اعتراضات کارها فوری نشان داده و اعتراضات مردم را به رسمیت بشناسند و پاسخگو باشند.

ناآرامی‌ها می‌تواند سیگنال منفی در حوزه سرمایه‌گذاری انتقال یافته کند / صادقی

رییس فراکسیون براق سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس در بخش دیگری از سخنانش، گفت: به هر حال یک نابسامانی در سیستم قضایی و سیستم بانکی در ارتباط با این مساله وجود داشته و این عنوان سپرده گذاران هم باعث شدت یافتن آن شده است هست. به هر حال عنوان سپرده گذاران حدود ۱.۵ تا دو میلیون نفر را درگیر خود کرده، از طرف دیگر نگرانی مردم از گرانی ها هم مزیت بر علت شده است لذا نظام و مسئولین به خاص دولت و قوه قضاییه باید اقداماتی را به فوریت انجام دهند تا معلوم شود به مردم اعتماد دارند و اعتماد مردم را هم جلب کنند.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس ابراز کرد: باید در نظر داشته باشیم معمولا هر حرکتی که در داخل کشور انجام می شود دشمن های و بیگانگان از آن سوء استفاده می کنند و رییس جمهور نادان آمریکا نادانی اش را در گذشته در مسائلی مانند مخالفت با برجام، انتقال سفارتخانه از تل آویو به بیت المقدس، خروج از کنوانسیون جَوی و … نشان داده هست. البته این دیوانگی رییس جمهور آمریکا فقط در ارتباط با کشور عزیزمان ایران نیست، در اروپا و سایر کشورهای دنیا هم همین گونه است و این فرد زیاد مخالف با هنجارهای بین المللی است و به طور ناشیانه هم به صراحت از اعتراضات کشور عزیزمان ایران اعلام حمایت کرده ولی مردم باید هوشیار باشند و اجازه ندهند که افرادی به این جمع ها وارد شده است و مسیر را به انحرافات بکشانند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مسلما همانطور که رییس جمهور گفتند معترضین که عمدتا خواسته های بحقی دارند باید به حقوق آنها احترام گذاشت در عین حال مواظبت کرد تا اشخاصی این اعتراضات را به انحراف نکشانند البته رییس جمهور مطرح کردند که این حرکت ها باید به گونه ای باشد که خروجی آن به نفع مردم و منافع ملی باشد.

وی گفت: به هر حال مردم گرایشات مختلفی دارند ولی آنچه یکسان است منافع ملی کشور است و انتظار می رود از کسانی که منافع ملی برایشان اهمیتی ندارد دوری کرده و مواظبت کنیم تا دشمن های قسم خورده آمریکا، اسرائیل و بعضی مرتجعین منطقه از حرکت های مردم سوء استفاده نکنند.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس با بیان اینکه دولت روحانی تلاش زیادی کرده تا در این چند سال از رشد لجام گسیخته بالای ۳۵ درصدی تورم جلوگیری کرده و آن را مهار کند، گفت: به نظر می رسد این ناآرامی ها ممکن است به حرکتی که دولت جهت رشد اقتصادی شروع کرده ضربه بزند و سیگنال منفی جهت آرامش و امنیت در حوزه سرمایه گذاری اعم از داخلی و خارجی انتقال یافته کند در حالیکه یکی از راه های مهم اشتغال، تولید و سرمایه گذاری است.

صادقی در آخر اظهار کرد: طبیعتا مجلس هم همسو با خواسته های مردم اقداماتی را در دست دارد که اصلاح لایحه بودجه از جمله آن هست. در واقع مجلس با توجه به انتظارات مردم اصلاحاتی را در بحث حامل های انرژی و یا از بین بردن بودجه نهادهایی که توجیهی جهت آن وجود ندارد، انجام خواهد داد. در واقع تکاپوی خوبی در مجلس جهت متناسب کردن بودجه با شرایط کشور و در نظر گرفتن مطالبات مردم ایجاد شده است است.

واژه های کلیدی: ایران | قانون | قانونی | اعتراضات | رییس جمهور | قانون اساسی | نماینده مجلس | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو