تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار بین الملل به دیپلماسی‌ آمریکا افتخار می‌کنم / تیلرسون

وزیر امور خارجه آمریکا به دیپلماسی کشورش افتخار می‌کند و اعتقاد است که آمریکایی‌ها باید به خاطر پیشرفت‌هایی که وزارت خارجه و نمایندگی ایالات متحده آمریکا جهت تو

به دیپلماسی‌ آمریکا افتخار می‌کنم / تیلرسون

تیلرسون: به دیپلماسی آمریکا افتخار می کنم

عبارات مهم : روسیه

وزیر امور خارجه آمریکا به دیپلماسی کشورش افتخار می کند و اعتقاد است که آمریکایی ها باید به خاطر پیشرفت هایی که وزارت خارجه و نمایندگی ایالات متحده آمریکا جهت توسعه بین المللی داشته اند، به خود ببالند.

به گزارش ایسنا، رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا در سرمقاله روزنامه نیویورک تایمز نوشت: «در یک سال گذشته، آمریکا با چالش های بیشماری روبرو بوده که از جمله آنها می توان به رویارویی با کره شمالی، چین، روسیه و اقداماتش جهت مقابله با تروریسم بین المللی اشاره کرد ولی آمریکایی ها باید بابت پیشرفت هایی که وزارت خارجه و نمایندگی ایالات متحده آمریکا جهت توسعه بین المللی در جهت برقراری ثبات و صلح در سطح دنیا داشته اند، خوشحال باشند.

به دیپلماسی‌ آمریکا افتخار می‌کنم / تیلرسون

زمانی که دونالد ترامپ، مدیر جمهوری آمریکا زمام امور را به دست گرفت، گفت که کره شمالی بزرگ ترین ترساندن امنیتی جهت کشور هست. او سیاست از‌بین‌برده‌شده «بردباری راهبردی» را کنار گذاشت و سیاست اعمال فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی پیشه کرد. در امسال میلادی، شورای امنیت ملی آمریکا به اتفاق آرا سه تحریم شدید علیه کره شمالی تصویب کرد که مشمول بر ممنوعیت در بخش های متفاوت صادرات کره شمالی اعم از زغال سنگ، آهن، منسوجات و مواد غذایی دریایی می شود.

آمریکا از شرکا و متحدانش نیز خواسته تا بر کره شمالی فشارهای یک جانبه اعمال کنند تا این کشور مجبور شود رفتارش را عوض کردن دهد. بسیاری از کشورها به ما پاسخ مثبت داده و داد و ستدهای خود با کره شمالی را متوقف کردند، روابط دیپلماتیک با پیونگ یانگ را به حالت تعلیق در آوردند و بسیاری از کارگران کره شمالی را اخراج کردند. کمپین فشار صلح آمیز ما بر کره شمالی ۹۰ درصد از درآمد حاصل از صادرات این کشور را متوقف کرده هست. بخش عمده ای از این مبالغ صرف توسعه و ساخت غیرقانونی تسلیحات می شد.

وزیر امور خارجه آمریکا به دیپلماسی کشورش افتخار می‌کند و اعتقاد است که آمریکایی‌ها باید به خاطر پیشرفت‌هایی که وزارت خارجه و نمایندگی ایالات متحده آمریکا جهت تو

ما امیدواریم که این انزوای بین المللی به دولت کره شمالی فشار بیاورد و پیونگ یانگ جهت توقف برنامه های موشکی و اتمی خود به میز مذاکرات بازگردد. راه مذاکره جهت این کشور هنوز باز است ولی ما مشخص کرده ایم که پیونگ یانگ باید شروطی را جهت بازگشت به میز مذاکرات قبول کند. تا زمانی که خلع سلاح اتمی صورت نگیرد، فشارها ادامه دارد.

مولفه مهم ما در روش کره شمالی متقاعد کردن چین است تا با استفاده از قدرت نفوذش، پیونگ یانگ را وادار به دست برداشتن از توسعه برنامه های اتمی و موشکی خود کند. چین ممنوعیت های خاص وارداتی و تحریم هایی را علیه کره شمالی وضع کرده ولی این ها باید زیاد شوند. ما همچنین به سایر منافع آمریکا در ارتباط با چین می پردازیم که مشمول بر نبود توازن در بخش تجارت، دزدی مالکیت فکری و فعالیت های مسئله ساز پکن در دریای چین جنوبی و سایر مناطق هست. رشد چین در زمینه های اقتصادی و نظامی مستلزم بررسی چگونگی پیشبرد روابط آمریکا با چین در ۵۰ سال آتی است.

همچنین شکست تروریسم یکی از اولویت های مهم مدیر جمهوری آمریکاست. روش تهاجمی آمریکا جهت مقابله با داعش به فرماندهان ارتش آمریکا سرعت عمل بیشتری را در صحنه نبرد داده و باعث شده است تا نیروهای ما آزادی عمل و سرعت بیشتری داشته باشند. در نتیجه، ائتلاف بین المللی مقابله با داعش عملیات خود را تسریع بخشیده و توانسته بسیاری از مناطق سوریه و عراق را که سابق بر این در تصرف داعش بود، باز بعد بگیرد. درحالی که ارتش ما به نیروهای سوری و عراقی جهت مواجهه با داعش کمک می کنند، دیپلمات های ما در بخش کمک های بشردوستانه نظیر مین زدایی، توزیع آب آشامیدنی و برق و بازگرداندن کودکان به مدرسه، فعال هستند.

به دیپلماسی‌ آمریکا افتخار می‌کنم / تیلرسون

تعهد به نابودی و توقف تروریست های داعش و افراط گرایی، انگیزه ای جهت تصمیم دولت آمریکا در تصویب یک روش تازه راجع به جنوب آسیا بود که تمرکز مهم آن روی افغانستان هست. این کشور را نباید به مأمنی امن جهت تروریست ها تبدیل کرد و نباید کاری کرد که این کشور به روزهای پیش از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ بازگردد. پاکستان باید در مقابله با گروه های تروریستی در خاک خودش فعال باشد. ما آماده همکاری با پاکستان جهت شکست شرکت های تروریستی هستیم که به دنبال پناهگاه هستند ولی پاکستان باید میل به خود را جهت این منظور و این که شریک ماست، نشان دهد.

درباره روسیه، ما هیچ تصوری راجع به دولتی که با آن روبرو هستیم، نداریم. آمریکا امروز روابط ضعیفی با روسیه متخاصمی دارد که در ۱۰ سال گذشته به همسایگانش، گرجستان و اوکراین حمله کرده و استقلال کشورهای غربی را با دخالت در انتخابات آنها تضعیف کرده هست. انتصاب کرت وولکر، سفیر سابق ناتو به عنوان فرستاده خاص در اوکراین بازتاب تعهدات ما در قبال احیای یکپارچگی و استقلال این کشور هست. فقدان راه حل صلح آمیز جهت مسأله اوکراین که باید با پایبندی روسیه به توافق مینسک شروع شود، کار آسانی نیست که بتوان با مسکو انجامش داد.

وزیر امور خارجه آمریکا به دیپلماسی کشورش افتخار می‌کند و اعتقاد است که آمریکایی‌ها باید به خاطر پیشرفت‌هایی که وزارت خارجه و نمایندگی ایالات متحده آمریکا جهت تو

در حالی که ما در برابر تهاجم روسیه موضع گرفته ایم، اذعان می کنیم که به حضور این کشور و همکاری آن در جایی که منافع یکسان داریم، نیازمندیم. یکی از این موارد، سوریه هست. در حال حاضر، ولادیمیر پوتین، مدیر جمهوری روسیه به روند سیاسی ژنو که مورد حمایت شرکت ملل هست، جهت ایجاد آینده ای تازه در سوریه پایبند بوده و انتظار داریم که روسیه از این روش تبعیت کند. ما مطمئنیم که تحقق کامل این مذاکرات باعث می شود سوریه از بشار اسد و خانواده اش رهایی یابد.

نکته آخر این که توافق برجام در کانون توجه سیاست ما در قبال کشور عزیزمان ایران نیست. ما هم اینک با کلیت تهدیدهای کشور عزیزمان ایران روبرو هستیم. بخشی از این روش مشمول بر ایجاد ائتلافی با شرکایمان در خاورمیانه هست. در نوامبر ۲۰۱۷، ما به ایجاد روابط دیپماتیک مجدد میان عراق و دولت عربستان کمک کردیم. ما به همکاری با متحدانمان ادامه می دهیم و در کنار کنگره به دنبال گزینه هایی جهت بررسی برجام هستیم و در عین حال اقداماتی را جهت مجازات کشور عزیزمان ایران به علت نقض تعهدات موشکی بالستیک و فعالیت هایش در بی ثباتی منطقه ای انجام می دهیم.

به دیپلماسی‌ آمریکا افتخار می‌کنم / تیلرسون

من به سیاست های وزارت امور خارجه و نمایندگی ایالات متحده آمریکا در جهت توسعه بین المللی در سراسر دنیا که در امسال میلادی صورت گرفت، افتخار می کنم و پیشرفت ما در سال ۲۰۱۸ و بعد از آن ادامه می یابد. در نهایت، ما جهت تقویت توانایی هایمان در انجام ماموریت ها در وزارت خارجه آمریکا تغییراتی ایجاد کرده ایم.

این تغییرات در وزارت امور خارجه آمریکا صرفاً مشمول بر تحول در چارت سازمانی نمی شود بلکه باید به پرسشها مهم و ریشه ای که منجر به ناکارآمدی ها شده است هست، بپردازد. با این تغییرات مشمول بر کم کردن منابع انسانی و سیستم های فناوری اطلاعات، تراز بهتر پرسنل و منابع با اولویت های راهبردی آمریکا و عوض کردن روندهای مبتنی بر دوباره کاری می توانیم به مردم وقت بیشتری را جهت استفاده از توانایی هایشان و وقت بیشتری را جهت رویارویی با پرسشها جهانی بدهیم تا تخصص خود را صرف حل این پرسشها کنند.

هر صبح با این فکر که من و همکارانم در وزارت امور خارجه چگونه می توانیم از دیپلماسی آمریکا جهت جلوگیری از کشته و زخمی شدن و تضییع حق مردم استفاده کنیم، از خواب برمی خیزم.

من با وجود این چالش، راجع به قدرت و نفوذ دیپلماسی جهت حل درگیری ها و نفع بردن آمریکا خوشبین هستم. این اطمینان من از این دانش و درک نشأت می گیرد که کارها ما به دست کارکنان میهن پرست وزارت خارجه است که خودشان را با شکیبایی و ایستادگی قربانی و وقف و از حق زندگی، آزادی و شادمانی شهروندان آمریکایی دفاع می کنند.»

واژه های کلیدی: روسیه | مقابله | آمریکا | آمریکایی | کره شمالی | کره شمالی | وزارت خارجه | وزیر امور خارجه | وزارت امور خارجه

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو