تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری فیلم فروشنده در لیست عالی ترین ها ، بهترین و بدترین فیلم های سال ۲۰۱۷ از نگاه گاردین و هالیوود ریپورتر

منتقدان گاردین با گزینش ۵۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۷، از «فروشنده» فیلم برنده اسکار ساخته اصغر فرهادی نیز در این میان نام بردند.

فیلم فروشنده در لیست عالی ترین ها ، بهترین و بدترین فیلم های سال ۲۰۱۷ از نگاه گاردین و هالیوود ریپورتر

بهترین و بدترین فیلم های سال ۲۰۱۷ از نگاه گاردین و هالیوود ریپورتر/ فیلم فروشنده در لیست عالی ترین ها

عبارات مهم : برنده

منتقدان گاردین با گزینش ۵۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۷، از «فروشنده» فیلم برنده اسکار ساخته اصغر فرهادی نیز در این میان نام بردند.

به گزارش مهر به نقل از گاردین، از فیلمی که راجع به بزرگ شدن است تا فیلمی که کمتر راجع به آن حرف زده شده، در فهرستی جای دارند که از نظر منتقدان گاردین، با توجه به فیلم هایی که سال ۲۰۱۷ در آمریکا نمایش داده شده است اند، به عنوان عالی ترین فیلم های سال گزینش شده است اند. «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی فیلم برنده جایزه اسکار ۲۰۱۷ نیز در این فهرست جای دارد.

فیلم فروشنده در لیست عالی ترین ها ، بهترین و بدترین فیلم های سال ۲۰۱۷ از نگاه گاردین و هالیوود ریپورتر

«مرا به نامت صدا کن» ساخته لوکا گوادانینو که تاکنون چندین جایزه دریافت کرده فیلم نخست این فهرست هست. «پروژه فلوریدا» ساخته ارزش بیکر با بازی ویلم دفو راجع به زندگی غیرمعمول یک خانواده در یک متل نیز در مکان دوم جای گرفته است.

«برو بیرون» فیلم ترسناک و پدیده سال ۲۰۱۷ که تاکنون نظر مثبت بسیاری را به خود جلب کرده و عالی ترین فیلم فهرست های متعددی بوده در مکان سوم جای دارد.

منتقدان گاردین با گزینش ۵۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۷، از «فروشنده» فیلم برنده اسکار ساخته اصغر فرهادی نیز در این میان نام بردند.

«موضوع فانتوم» یا «نخ شبح» با بازی دانیل دی لوییس ساخته توماس آندرسون در مکان چهارم جای گرفته و پشت سر آن «لیدی برد» ساخته گرتا گرویک در این فهرست جای دارد.

«پست» ساخته استیون اسپیلبرگ با بازی مریل استریپ و تام هنکس راجع به ماجرای واترگیت و نقش مدیر زن روزنامه واشنگتن پست، «شکل آب» ساخته گیلرمو دل تورو، «بلید رانر ۲۰۴۹» ادامه فیلم ریدلی اسکات در سال ۱۹۸۲، «یک داستان ارواح» ساخته دیوید لاوری با بازی کیسی افلک که فیلمی پساترسناک خوانده شده است و «لیدی مکبث» از بریتانیا ساخته ویلیام اولدروی، ۱۰ فیلم نخست این فهرست را تشکیل می دهند.

فیلم فروشنده در لیست عالی ترین ها ، بهترین و بدترین فیلم های سال ۲۰۱۷ از نگاه گاردین و هالیوود ریپورتر

۱۰ فیلم بعدی عبارتند از «مادر» ساخته دارند آرنوفسکی با بازی جنیفر لارنس در ژانر فیلم ترسناک ماورایی، «دانکرک» ساخته کریستوفر نولان راجع به جنگ جهانی دوم، «کشور خدا» ساخته فرانسیس لی، «داستان های میروویتس» کمدی درامی از نوآ باوم باخ، «خام» فیلم فرانسوی ساخته جولیا دوکورنا در ژانر ترسناک، «وقت خوب» با بازی رابرت پتینسون ساخته برادران سفدی، «شفای زندگی» فیلمی به کارگردانی کاتل کیلور فرانسوی-بلژیکی با بازی طاهر رحیم و امانوئله سایگنر، «خریدار شخصی» با بازی کریستن استوارت در فیلمی از اولیویه آسایاس کارگردان فرانسوی، «کاکا سیاه تو نیستم» ساخته رائول پک نامزد اسکار در بخش مستند و «کشتن گوزن مقدس» ساخته یورگوس لانتیموس کارگردان یونانی با بازی نیکول کیدمن و کالین فارل ۱۰ فیلم دوم این فهرست را تشکیل داده اند.

در ردیف ۲۱ تا ۳۰ این فیلم ها جای گرفته اند: «فارغ التحصیلی» ساخته کریستین مونگیو، «شهر گمشده Z» ساخته جیمز گری راجع به ماجراجویی واقعی پرسی فاست جهانگرد و کاوشگر بریتانیایی، « BPM» ساخته رابین کمپیلو، «مادبوند» ساخته دی رییس، «من، دانیل بلیک» ساخته کن لوچ برنده نخل طلای کن، «جنگ جهت سیاره میمون ها» سومین فیلم از این مجموعه با بازی اندی سرکیس و وودی هارلسون به کارگردانی مت ریوز و نویسندگی مارک بامبک و ریوز، «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میسوری» ساخته مارتین مک دونا با بازی درخشان فرانسس مک دورماند در نقش مادری که به دنبال دختر گمشده اش هست، «دیترویت» ساخته کاترین بیگلو، «رگ یابی تی۲» ساخته دنی بویل با بازی یوان مک گرگور، ایون برمنر و جانی لی میلر و «چهره ها، مکان ها» ساخته آنیس وردا کارگردان فرانسوی.

منتقدان گاردین با گزینش ۵۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۷، از «فروشنده» فیلم برنده اسکار ساخته اصغر فرهادی نیز در این میان نام بردند.

فیلم سی و یکم در این فهرست «فریب خورده» ساخته سوفیا کاپولا با بازی کالین فارل و نیکول کیدمن است و بعد از آن «میدان» ساخته روبن اوستلوند برنده نخل طلای کن، «لوگان» با بازی هیو جکمن، «سفر دخترها» یک کمدی راجع به سفر گروهی از زنان آفریقایی-آمریکایی ساخته مالکولم دی-لی، «لوگان خوش شانس» ساخته استیون سودربرگ با بازی دنیل کریگ، «بیبیِ راننده» کمدی-اکشن-جنایی به نویسندگی و کارگردانی ادگار رایت محصول یکسان انگلستان و آمریکا با بازی انسل الگورت، کوین اسپیسی، جان برنثال، جیمی فاکس و لیلی جیمز، «جزیره عجیب» مستندی از یانس فورد، «غول آسا» فیلم علمی–تخیلی کمدی به نویسندگی و کارگردانی ناچو ویگالوندو با بازی آن هاتاوی، دن استیونز و جیسون سودیکیس، «مریض بزرگ» به کارگردانی مایکل شوالتر با بازی زویی کازان و هالی هانتر، «هنرمند فاجعه» با بازی جیمز و دیو فرانکو جای گرفته اند.

فیلم فروشنده در لیست عالی ترین ها ، بهترین و بدترین فیلم های سال ۲۰۱۷ از نگاه گاردین و هالیوود ریپورتر

در مکان چهل و یک تا ۵۰ نیز این فیلم ها جای دارند: «بئاتریس سر شام» با بازی سلما هایک، «کار» مستندی راجع به گروهی از خارجی ها، «شور خاموش» فیلمی آمریکایی-انگلیسی به کارگردانی ترنس دیویس راجع به زندگی امیلی دیکنسون شاعر پرآوازه آمریکایی، «دختر عمو راشل» اقتباسی تازه از رمان دفنه دوموریه، «مناشه» راجع به جامعه یهودیان اورتودکس بروکلین، «فروشنده» درام برنده جایزه اسکار ساخته اصغر فرهادی کارگردان ایرانی، «اینگرید به غرب می رود» راجع به شبکه های اجتماعی، «جوانی مارجری» نوشته و ساخته مایکل آلمریدا بر مبنای نمایشنامه نامزد پولیتزر با بازی جان هم و تیم رابینز، «قوی تر» با بازی جیک جیلنهال ساخته دیوید گوردون گرین و «بازی مالی» ساخته ایرون سورکین با بازی جسیکا چستین و ادریس البا.

————–

منتقدان سینمایی بدترین فیلم های ۲۰۱۷ را گزینش کردند

منتقدان هالیوود ریپورتر بدترین فیلم هایی را که سال ۲۰۱۷ راهی پرده های نقره ای شدند، گزینش کردند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در فهرست بدترین فیلم های سال از ژانرهای متفاوت جای گرفته اند از کمدی های لوسی که خنده ای به لب نمی آورند تا فیلمی که ساختش سروصدای زیادی به پا کرد.

۱۰- «دوباره خانه»

فیلمی با بازی رییس ویتراسپون در نقش یک مادر تنها که با مردی جوان تر از خود آشنا می شود. این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی هیلی میرز-شی یر بود در قالب فیلمی رمانتیک شبیه سازی شده است و تلاش کرده تا از تجربه والدینش که در چند دهه گذشته در سینما کار کرده بودند، الهام بگیرد. با این حال این فیلم به طرزی باورنکردنی ضعیف است و با صحنه آرایی تخت و بی روح، بازیگری سرهم بندی شده است و لنگ لنگان بر مبنای فیلمنامه ای بی وقفه و فارغ از تار و پودی در هم تنیده، زیاد شبیه یک سیتکام تلویزیونی طولانی است که خنده هایش را هم از آن از بین بردن کرده اند.

۹. «ملکه صحرا»

فیلم تازه ورنر هرتسوگ بر مبنای زندگی کاشف بریتانیایی گرترود بل با بازی نیکول کیدمن هست؛ زنی که درک وی از فرهنگ به بازسازی دنیا عرب در اوایل دهه ۱۹۰۰ کمک کرد. با این حال این فیلم شبیه بسیاری از فیلم های هرتسوگ هست. قهرمان مهم خودش را در بعد زمینه گم می کند و انزوا آینه ای در برابر ذهنیات اوست. با وجود تلاش کارگردان جهت بیرون آوردن شعری لیبرال از دل عناصری که در اختیار داشته، تنها داستانی تخت و اخلاقی را جهت ما بدون ماجرایی که در عمل بتواند برانگیزاننده باشد، روایت کرده است.

۸. «گارد ساحلی»

نمی توان فکر کرد هر برنامه میانگین و موفق تلویزیونی قابل تبدیل شدن به یک فیلم سینمایی بلند باشد. یک مثال بسیار درست آن همین فیلم است که از برنامه تلویزیونی راجع به گاردهای ساحلی الهام گرفته و با وجود بهره گرفتن از دواین جانسون و زک افرون شبیه یک فیلم تلویزیونی سرگرم کننده درآمده که هیچ چیز بیشتری جهت جذب مخاطب ندارد. این فیلم کمدی-اکشن به کارگردانی ست گوردون دومین فیلمی است که دواین جانسون در کنار الکساندرا داداریو جلوی دوربین رفته هست. در فیلم «سن آندریاس» نخستین همکاری آنها رقم خورده بود.

۷. «لیگ عدالت»

خلق قصه های فزاینده از بتمن و سوپرمن و متاسفانه با اضافه شدن زن شگفت انگیز، مخلوطی از یک سری از ابرقهرمان هاست که نه انسجامی دارد و نه موجب می شود مخاطب بخواهد چیز بیشتری از این دست در آینده ببیند. خستگی، تکرار و شیوه ای متکبرانه بن افلک در ارایه نکات کلیدی این سبک، تکراری و کلیشه ای هست. این فیلم پنجمین فیلم در مجموعه فیلم های دنیای سینمایی دی سی کامیکس به کارگردانی زک اسنایدر و نویسندگی کریس تریو و جاس ویدون هست. از جمله بازیگران آن می توان به بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، ری فیشر، ازرا میلر، ایمی آدامز، جرمی آیرونز، جی. کی. سیمونز و کیران هایندز اشاره کرد.

۶. «آدم برفی»

این فیلم که اقتباسی از رمان یو نسبو جنایی نویس نروژی است که سال ۲۰۰۷ به کتابی پرفروش بدل شد، به کارگردانی توماس آلفردسون کارگردان دست چپی و پرطرفدار سوئدی و با بازی مایکل فاسبندر تلاشی گزافه گویانه و بی طنز هست. ترکیب کار ذره ای هماهنگی روی صحنه ندارد و زیاد دیالوگ ها شبیه یک پیش نویس دلخراش اولیه است که نهایی تلخ دارد. حسین امینی و پیتر استروگان نویسندگان فیملنامه و ربکار فرگوسن و شارلوت کنزبور دیگر بازیگران آن بودند.

۵. «مومیایی»

یونیورسال تلاش داشت تا با کمک تام کروز و راسل کرو بازگشت هیجان انگیزی به هیولای کلاسیک داشته باشد. با این حال در فیلمی در ژانر دلهره آور ساخته آلکس کورتزمن، تام کروز اندکی جسارت و به میزان خیلی کمتری جذابیت وارد این فیلم کرده هست. شخصیت او یک فرد جدی و محکم هست؛ یک گروهبان ارتش که به صورت مخفیانه عتیقه هایی را از منطقه جنگی عراق چپاول می کند. نویسندگی فیلم را دیوید کپ، کریستوفر مک کوری و دیلن کاسمن برعهده داشتند تا نسخه جدیدی از فیلمی به همین نام در سال ۱۹۹۹ جلوی دوربین برود.

۴. «توفان جهانی»

این فیلم راجع به مصیبتی سیاره ای به معنی حمایتی دو ساعته از نمایش تکنیکال هست. کارگردان فیلم دین دولین فیلم را به ترکیبی از هر چیز ممکن بدل کرده که معلوم نیست تلاش دارد چه کار بکند. یک فیلم بزرگ و خسته کننده و پرسروصدا که فیلمنامه را خودش با همکاری پل گیوت نوشته و در عین حال چند قاعده مهم بازی را فراموش کرده هست. این فیلم در سبک اکشن و علمی–تخیلی از سوی برادران وارنر اکران شد و جرارد باتلر و جیم استرجس از بازیگران آن هستند.

۳. «کتاب هِنری»

در این فیلم نائومی واتس در نقش مادر یک پسر نابغه بازی می کند که مادرش را متقاعد می کند تا ماموریتی هیجان انگیز را در ژانر فاجعه آمیز ترکیبی انجام دهد. همه چیز در یک قاب خانوادگی شروع می شود و به طور ناگهانی به ملودرامی منتهی می شود که آخر با هیولایی در قبرستان تکمیل می شود. در عین حال پای یک دختر بی پناه که علیه ناپدری اش که پلیس هم هست، با ماجرا باز می شود. این فیلم به کارگردانی کالین ترورو و نویسندگی گِرگ هِرویتز به وسیله فوکس فیچرز اکران شد.

۲. «والرین و شهر هزار سیاره»

فیلم تازه علمی-تخیلی لوک بسون با بازی دین دی هان و کارا دلوین در قرن بیست و هشتم که تلاش جهت نجات دنیا دارد، یک اشتباه فاحش است: نامشخص، بدون جذایبت، غیرقابل تشخیص و غیرقابل تحمل. این فیلم واقعا شایسته دریافت جایزه دوم تمشک طلایی هست.

۱. «۹/۱۱»

داستان های زیادی راجع به قهرمانی های مردم در ۱۱ سپتامبر گفته شده است و می تواند باز هم گفته شود ولی جای تاسف است که چارلی شین جهت بازگشت به صحنه دراماتیک جهت بازی در این فیلم گزینش شده است هست. این تریلر که نوشته و کارگردانی شده است به وسیله مارتین گویگی است راجع به پنج نفر است که در آسانسور برج تجارت جهانی در آن روز آینده ساز حضور دارند. یک فیلم سهل، بی ارزش، استثمارگرانه و وحشتناک که بر مبنای یکی از رویدادهای تراژیک ملی ساخته شده است هست. این فیلم ۸ سپتامبر ۲۰۱۷ اکران شد و تنها ۱۹۲ هزار دلار فروخت.

واژه های کلیدی: برنده | کارگردان | نویسندگی | کارگردانی | کارگردان فیلم | کارگردان ایران | اخبار فرهنگی و هنری

فیلم فروشنده در لیست عالی ترین ها ، بهترین و بدترین فیلم های سال ۲۰۱۷ از نگاه گاردین و هالیوود ریپورتر

فیلم فروشنده در لیست عالی ترین ها ، بهترین و بدترین فیلم های سال ۲۰۱۷ از نگاه گاردین و هالیوود ریپورتر

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو