تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اجتماعی در مواقع بحران با کمبود پرستار روبرو نیستیم ، احتمال تخریب بعضی بیمار

قائم مقام شرکت نظام پرستاری گفت: در صورت بروز زلزله در کلان شهرهایی، چون تهران، مشکلی در زمینه تأمین نیروی انسانی جهت ارائه خدمات درمانی وجود ندارد، ولی امنیت و

در مواقع بحران با کمبود پرستار روبرو نیستیم ، احتمال تخریب بعضی بیمار

احتمال تخریب بعضی بیمارستان های پایتخت کشور عزیزمان ایران در زلزله / در مواقع بحران با کمبود پرستار روبرو نیستیم

عبارات مهم : آموزش

قائم مقام شرکت نظام پرستاری گفت: در صورت بروز زلزله در کلان شهرهایی، چون تهران، مشکلی در زمینه تأمین نیروی انسانی جهت ارائه خدمات درمانی وجود ندارد، ولی امنیت و استحکام بعضی بیمارستان ها در شرایط بحرانی تضمین نشده و احتمال تخریب آن ها در زلزله وجود دارد.

میزان نوشت:شریفی مقدم در خصوص زلزله اخیر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: زلزله اخیر ۵.۲ ریشتری در مرز بین استان البرز و پایتخت کشور عزیزمان ایران آزمون خوبی جهت شهروندان و مسئولین بوده هست. آیا که با توجه به وقوع لرزش در زمین بسیاری از مردم به فکر پیشگیری از بحران در مواقع وقوع زلزله افتادند. در شرایطی که در مدت کوتاهی رانش زمین در پایتخت احساس شد تمام شهروندان به منظور حفظ امنیت جان خود به خیابان ها آمده و مسیر های تردد را مسدود کردند.

در مواقع بحران با کمبود پرستار روبرو نیستیم ، احتمال تخریب بعضی بیمار

او گفت: تجربه رانش زمین در طی چند روز گذشته نشان از هشداری جهت مسئولین امر و آگاهی نسبت به ایجاد شرایط مناسب در مواقع بحران بود. این در حالی است که با توجه به ازدحام مردم در خیابان ها در صورت وقوع خسارات جانی و مالی در پایتخت امکان خدمات رسانی و انتقال نیرو های امدادی به محل مورد نظر ممکن نبود. آیا که در این شرایط شهروندان در حاشیه وحشت و وحشت ناشی از زلزله های اخیر در استان های متفاوت احساس خطر کرده و فراموش کردند که در صورت وقوع خسارات جانی امکان امدادرسانی در این شرایط سخت می شود.

آمادگی شرکت نظام پرستاری در آموزش امدادی به مردم

قائم مقام شرکت نظام پرستاری گفت: در صورت بروز زلزله در کلان شهرهایی، چون تهران، مشکلی در زمینه تأمین نیروی انسانی جهت ارائه خدمات درمانی وجود ندارد، ولی امنیت و

قائم مقام شرکت نظام پرستاری گفت: در شرایط هشدار های اخیر نسبت به بروز زلزله در پایتخت کشور عزیزمان ایران نیاز به آموزش کمک های اولیه به شهروندان به یک امری مهم تبدیل شده است است بر این اساس شرکت نظام پرستاری آمادگی خود را اعلام می کند تا در چند مرحله شرایط آموزش کمک های اولیه به شهروندان را فراهم کند.

او ادامه داد: به علت مسدود شدن راه ها، تجمع مردم در خیابان ها و تخریب منزل ها در مواقع بروز حوادثی، چون زلزله، امکان خدمات رسانی نیرو های فوریتی و امدادی به مصدومین با تأخیر همراه هست؛ بنابراین افرادی که در صحنه اتفاق حضور دارند در صورت بهره مندی از آموزش های اولیه امدادی می توانند تا حد بالایی از میزان صدمات جسمی و فوتی را در افراد مصدوم کم کردن دهند. این در حالی است که در زلزله بم درصد بالایی از فوتی ها و قطع نخاع مصدومان ناشی از عدم آموزش و نا آگاهی مردم در خارج کردن افراد گرفتار از زیر آوار بوده است بعد ارائه آموزش به افراد در کم کردن صدمات جانی نقش موثری خواهد داشت.

شریفی مقدم اذعان داشت: در همه کشور های دنیا آموزش امدادی به افراد خانواده به طورمداوم انجام می شود بنابراین در وهله اول رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی، در وهله دوم نیرو های انتظامی و راهنمایی و رانندگی و در وهله سوم خانواده ها باید از آموزش اولیه امدادی بهره مند شوند تا در مواقع بروز حوادثی، چون زلزله تا رسیدن نیرو های امدادی کارها اولیه جهت کمک به مصدومان انجام شود.

در مواقع بحران با کمبود پرستار روبرو نیستیم ، احتمال تخریب بعضی بیمار

قائم مقام شرکت نظام پرستاری در خصوص آمادگی آموزش به مردم در شرکت نظام پرستاری گفت: شرکت نظام پرستاری از پتانسیل مورد نیاز جهت برگزاری کلاس آموزش های اولیه به منظور پیشگیری از بحران آسیب های ناشی از وقوع زلزله در پایتخت برخوردار است بنابراین امکان ارائه آموزش از طریق سیستم های متفاوت در شرکت نظام پرستاری با ۱۲۰ هیئت مدیره فراهم است بر این اساس با همکاری شرکت های مربوطه از جمله وزارت بهداشت، شرکت هلال احمر و شرکت آتش نشانی می توان نسبت به آموزش شهروندان در شرایط اضطراب آور احتمال وقوع زلزله در شهر تهران، اقدام کرد.

لازم به ذکر است آموزش ها در سطوح متفاوتی انجام می شوند بنابراین از طریق ارائه بسته های کمک های اولیه، صدا و سیما، شبکه های مجازی و رسانه های عمومی می توان نسبت به برگزاری آموزش های تئوری و از طریق انیمیشن برگزاری کلاس های حضوری به آموزش های عملی اقدام کرد.

قائم مقام شرکت نظام پرستاری گفت: در صورت بروز زلزله در کلان شهرهایی، چون تهران، مشکلی در زمینه تأمین نیروی انسانی جهت ارائه خدمات درمانی وجود ندارد، ولی امنیت و

او در خصوص آمادگی پایتخت جهت ارائه خدمات درمانی در مواقع بروز زلزله گفت: بیمارستان ها و مراکز درمانی در وقت وقوع حوادثی، چون زلزله نقشی اساسی در ارائه خدمات به شهروندان را بر عهده دارند این در حالی است که بخش بسیاری از بیمارستان های پایتخت فرسوده بوده و توان مقابله با زلزله در وسعت اوج را ندارند آیا که در این شرایط سیستم بیمارستان ها به سرعت از کار افتاده و همانند بیمارستان سر پل ذهاب، امکان خدمات رسانی را از نیرو های امدادی سلب می کند.

شریفی مقدم گفت: بیمارستان از محکم ترین و مستحکم ترین سازه های یک کشورمحسوب می شود آیا که در مواقع بروز هرگونه اتفاق همه آسیب دیدگان با مراجعه به آن توقع دریافت خدمات درمانی فوری دارند بنابراین بیمارستان ها در مواقع بحران نقشی اساسی را ایفا کرده و باید آمادگی جهت ارائه هرگونه خدمات درمانی و تجهیزات مورد نیاز جهت ارائه خدمات را داشته باشند.

در مواقع بحران با کمبود پرستار روبرو نیستیم ، احتمال تخریب بعضی بیمار

محدودیتی در تأمین نیروی پرستار وجود ندارد

او گفت: تأمین نیروی انسانی در مواقع وقوع بحران با هیچ گونه محدودیتی روبرو نیستیم آیا که در این گونه شرایط افراد متخصص در مراکز درمانی مستقر شده است و نیرو های پرستاری و امدادی به منظور کمک به آسیب دیدگان به محل اتفاق اعزام می شوند. تنها نگرانی ما درشرایط احتمال وقوع زلزله در تهران، امنیت و استحکام بیمارستان ها است که باید نسبت به تجهیز و استحکام سازی آن ها به عنوان ستون های مهم یک شهر، اقدام شود.

قائم مقام شرکت نظام پرستاری در ادامه یادآور شد: معیار خاصی جهت گزینش نیرو های امدادی در مواقع وقوع اتفاق های بزرگی، چون زلزله وجود ندارد و همانند استان کرمانشاه با حضور حتی فارغ التحصیلان و یا دانشجویان ترم اخر رشته پرستاری توانسته ایم در جهت خدمات سلامت به موفقیت های بالایی دست یابیم.

او در خصوص میزان بروز اشتباه در امدادرسانی های مربوط به خدمات درمانی درحوادثی، چون زلزله گفت: احتمال اشتباه در فعالیت های پزشکی در شرایط وقوع حوادثی، چون زلزله نسبت به مواقع عادی اوج هست. آیا که در این شرایط با تعداد زیادی از مصدومین روبرو بوده و باید کارها درمانی را در کمترین وقت ممکن انجام داد بنابراین بروز اشتباه در این شرایط یک امری طبیعی محسوب می شود در حالی که اشتباه در رشته های پزشکی اجتناب ناپذیر است.

شریفی مقدم در آخر گفت: در شرایط رعب انگیز جامعه نسبت به احتمال وقوع زلزله در تهران، آموزش امداد های اولیه قطعا با استقبال بالایی از جانب مردم روبرو می شود در این راستا مسئولان نسبت به زیاد کردن سطح آگاهی مردم در برابر حوادث طبیعی ساختن فرهنگ کرده و از ایجاد شرایط التهاب انگیز در پایتخت جلوگیری کنند.

واژه های کلیدی: آموزش | زلزله | بیمارستان | خدمات درمانی | اخبار اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو