تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات همه انتخابات مهندسی شده است است/ فقط می‌خواهند مردم را سرگرم کنند! ، محمد دادکان

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه انتخابات وزارت ورزش و فدراسیون مهندسی شده است هست، گفت: بحث شخصی سازی استقلال و پرسپولیس جهت سرگرم کردن مردم است. 

همه انتخابات مهندسی شده است است/ فقط می‌خواهند مردم را سرگرم کنند! ، محمد دادکان

محمد دادکان: همه انتخابات مهندسی شده است است/ فقط می خواهند مردم را سرگرم کنند!

عبارات مهم : فوتبال

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه انتخابات وزارت ورزش و فدراسیون مهندسی شده است هست، گفت: بحث شخصی سازی استقلال و پرسپولیس جهت سرگرم کردن مردم هست.

به گزارش مهر، محمد دادکان در تازه ترین صحبت هایش به بحث تیم ملی فوتبال پرداخت و تاکید کرد کلوب ها باید با کی روش همکاری کنند ولی باید جلوی خواسته های خارج از چارچوب سرمربی تیم ملی را گرفت. وی همچنین با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس هیچ موقع شخصی نمی شوند، از ورزش و فوتبال در کشور عزیزمان ایران به عنوان مقوله ای جهت سرگرم کردن مردم یاد کرد و گفت: انتخابات هم در فدراسیون و هم در وزارتخانه مهندسی شده است است.

همه انتخابات مهندسی شده است است/ فقط می‌خواهند مردم را سرگرم کنند! ، محمد دادکان

مشروح گفتگوی دادکان با رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران در ذیل می آید:

* آقای دادکان! درخواست کارلوس کی روش جهت در اختیار گرفتن ملی پوشان یک تا دو روز در هفته را چطور می بینید؟

– دادکان: باید به نظر کی روش احترام گذاشت. او کارش را بلد هست. آنهایی که از کی روش ایراد می گیرند، پرسشها را از دید خودشان مطرح کنند. هنگامی که من مدیر فدراسیون بودم، در مقطعی برانکو ایوانکوویچ را می کوبیدند ولی بنده مُصر ایستادم. کی روش خواسته هایی را هم خارج از چارچوب وظایفش را دارد که باید جلوی آنها را گرفت نه اینکه با کار فنی او مقابله کنیم. کلوب ها باید بپذیرند جام جهانی سر و صدایش زیاد از لیگ هست. باید بازیکنان را در اختیار کی روش بگذارند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه انتخابات وزارت ورزش و فدراسیون مهندسی شده است هست، گفت: بحث شخصی سازی استقلال و پرسپولیس جهت سرگرم کردن مردم است. 

* فکر می کنید آیا تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با تیم های بزرگ بازی نمی کند؟ مسئله وحشت از بازی با تیم های بزرگ است یا نداشتن منابع مالی؟

– من خودم مدیر فدراسیون بوده ام. باید بپذیریم پرسشها بین المللی روی بازی های تدارکاتی اثر دارد. تصمیمات جهت بازی تدارکاتی از دو سال قبل گرفته شده است هست. مردم گول این حرفها را نخورند. اینها شیرین کاری های فوتبال است که مردم این احساس را داشته باشند، بازی های بزرگی انجام خواهیم داد ولی انجام بازی تدارکاتی در این شرایط سخت هست. کشورهای قدرتمند هم پول می خواهند. هنگامی که با تیم ملی در رده ۱۵ دنیا بودیم پول که نمی دادیم هیچ، پول هم می گرفتیم. رنکینگی که شما در فیفا دارید، نحوه برگزاری بازی های تدارکاتی را تعیین می کند. زمانی که تیم ملی در رده پانزده دنیا بود، حتی از تیم بزرگ کرواسی ۲۰ هزار دلار هم گرفتیم و همه چیز هم به ما دادند تا یک بازی دوستانه برگزار کردیم.

* نظرتان راجع به شخصی شدن دو کلوب استقلال و پرسپولیس چیست؟ آیا این عنوان عملی می شود؟

– مطمئن باشید این دو کلوب هیچ موقع شخصی نمی شود. آقای حسینی مدیر شرکت شخصی سازی هم که تنور دو کلوب را داغ کرد خودش می داند استقلال و پرسپولیس شخصی نمی شود. اینها جهت سرگرم کردن مردم هست. می خواهند با این مباحث سر مردم را گرم کننند تا کار خودشان را انجام بدهند. اگر هم شخصی شود از این جیب در می آورند می گذارند در آن جیب و به خودشان می دهند.

همه انتخابات مهندسی شده است است/ فقط می‌خواهند مردم را سرگرم کنند! ، محمد دادکان

* گزینش بعضی از مدیران در ورزش و فوتبال جای سئوال دارد که گاهی منجر به عدم شفافیت می شود.

– هنگامی که در جامعه ما ملاکی جهت گزینش یک مدیر نداریم، نه تنها در سطح ورزش بلکه در سطح کشور، این ناهنجاری ها ایجاد می شود. یک مدیر باید تخصص، دانش، تجربه و مقبولیت داشته باشد. هنگامی که فردی این ملاکها را ندارد و مدیر می شود، موقع ارزیابی مالی و اداری ۳۰ میلیارد بدهی می گذارد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه انتخابات وزارت ورزش و فدراسیون مهندسی شده است هست، گفت: بحث شخصی سازی استقلال و پرسپولیس جهت سرگرم کردن مردم است. 

دو چیز به هر جامعه قوام می دهد. آزادی و عدالت. دین در عدالت است نه عدالت در دین. همه چیز به این دو عنوان ختم می شود. هنگامی که جهت گزینش یک مدیر این عنوان را رعایت نمی کنید و عدالت اجرا نمی شود و انتخابها بر اساس رابطه است نه ضابطه، این خودش ایجاد فساد می کند. به عنوان مثال خود رسانه ها آدمی که ممنوع التصویر است را نشان می دهند. این آدم می آید در تلویزیون از ورزش حرف می زند چون فردی که در برنامه تلویزیونی هست، رانتش را می گیرد.

سئوالم این است روسای فدراسیون ها که در مجمع المپیک حق رای دارند به چه کسی رای می دهند؟ آنها به کسی رای می دهند که از اوج تحمیل شده است است؟ چطور اعضای مجمع هنگامی که شب به منزلشان می روند، خوابشان می برد؟ باید کسی مدیر شود که جایش را بداند. الان می خواهیم مدیر کمیته المپیک گزینش کنیم. کدام یک از کسانی که معرفی شده است اند، خبره ورزشی است؟ بعد روسای فدراسیون ها را مجبور می کنیم به آن فرد رای بدهند. آیا این عدالت و آزادی است؟

همه انتخابات مهندسی شده است است/ فقط می‌خواهند مردم را سرگرم کنند! ، محمد دادکان

باید بگویم همه مدیران فسادها را می دانند. در فدراسیون ها هم می دانند. سئوال بزرگ این است که کمیسیون اصل نود که می خواست فساد در ورزش را بررسی کند، دوره ۴ ساله اش تمام شد و رفت. بعد تحقیق و تفحص چی شد؟ فوتبال در دنیا سرگرمی است ولی در کشور عزیزمان ایران سرگرم کننده.

* در مجمع فدراسیون فوتبال بحث ساختمان دو کلوب استقلال و پرسپولیس هم مطرح شد و اینکه این دو ساختمان به نام کلوب ها نیست. شما این ساختمان ها را خریداری کردید؛ آیا هنوز به نام استقلال و پرسپولیس نشده است؟

– خوشحال می شوم بگویم که این دو ساختمان متعلق به استقلال و پرسپولیس هست. پولش را هم نهاد دولتی نداده است و مردم بازار آنرا پرداخت کرده اند. جهت فدراسیون هم یک ساختمان خریدم. این ساختمانها ۹۹ ساله است و هیچکس هم نمی تواند آنها را بگیرد. واگذاری ساختمان استقلال و پرسپولیس در محضرخانه و به صورت ۹۹ ساله بوده است.

* در مجمع اخیر انتخابات، مسابقه شهاب الدین عزیزی خادم و محمود اسلامیان جهت رسیدن به هیات رئیسه فدراسیون جنجالی شد و عزیزی خادم انتقاداتی را به نحوه برگزاری انتخابات و مهندسی شدن آن داشت. آیا از نظر شما چنین اتفاقاتی در مجامع فوتبال می افتد؟

– بله این اتفاقات می افتد. هم در فدراسیون، هم در وزارتخانه، هم در هیات های استانی و جاهای دیگر، انتخابات مهندسی شده است و از قبل طراحی شده است هست. باید واقعیت را بگویم. وقت ریاست من هم شاید این اتفاقات می افتاد. تلاشم این بود نشود ولی اینها همه تنظیم شده است و سازماندهی شده است است از وزارت ورزش گرفته تا پایین. با آدمهایی که نام بردید آشنایی ندارم ولی اگر حرفی راجع به مهندسی انتخابات زدم، این صحت دارد.

* در یک مقطع زمانی نام شما جهت حضور در وزارت ورزش مطرح شد. آیا شما در نهایت به عنوان وزیر گزینش نشدید؟

– با من هم جهت وزارت ورزش صحبت شد. چهار شرط را از طرف مدیر جمهور جهت وزارت ورزش اعلام کردند؛ من هم گفتم از مردم بپرسید شرایط را دارم یا خیر. شخصی سازی و مبارزه فساد دو شرطی بود که آقای صالحی امیری و ربیعی گفتند دارم. دو شرط دیگر خوشنامی و تخصص بود که گفتم از مردم بپرسید. من هم در آن وقت با اینها صحبت کردم ولی بعدا معلوم شد تمام این جلسات جهت این بود که راه را یاد بگیرند تا خودشان را کاندیدا کنند. به ما بها ندادند و خودشان را معرفی کردند و رای هم نیاوردند. این شانس را نداشتم خدمت کنم.

* حضور سرمایه داران در فوتبال را چطور می بینید؟

– حضور سرمایه داران جهت این است که جاهای دیگر پرسشها خودشان را حل کنند. وقت من هم بودند کسانی که می درخواست کردند این پولها را بدهند ولی من قبول نمی کردم. هیچکدام هم موفق نبوده اند. تنها کسانی که سوختند و خودشان را مطرح نکردند، شفیع زاده های اهواز بودند.

واژه های کلیدی: فوتبال | مهندسی | استقلال | ساختمان | انتخابات | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو